Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 20:27
Verwijderd
Heee ben ik WEER

Hoe stel je op met uitgaan als het om relatie gaat?
Stel je je op om op korte termijn of op lange termijn?

Want het is volgens mij wel zo, zie je een leuk meisje dan zeg je vaak hmm voor een avond kan wel, teminste ik wel.

Maar zie ik echt van wow dan zeg ik toch hmm daar zou ik een relatie mee nemen.

Met korte termijn stel ik me zo op:

Ik probeer mijn aantrekkelijke kant te laten zien door allerlei manieren, flirt veel geef veel hints. Gesprekken zullen zeker niet diepgaand zijn, probeer haar alleen op dat moment blij te maken.
Het doel is tenslotte zoenen en misschien meer, dus ga ik niet lang wachten dan verspil je alleen maar tijd.

Met lange termijn stel ik me zo op:

Probeer een leuk gesprek, stel me persoonlijk meteen een beetje open, natuurlijk nog niet te persoonlijk maar zeg wel dat ik niet zo'n jongen bent die een meisje voor een avond zoent ( doe het overgens nu ook niet meer ) dan weet ze waar ze aan toe is.
Probeer een leuk gesprek te voeren, misschien beetje diepgaand en misschien een zoen maar zou zeker niet verder gaan.
Stel me ook een beetje vaag op, wil "nog" geen open boek zijn.


Vinden jullie het ook kunnen wat ik doe? Dat ik met uitgaan 2 persoonlijkheden heb/had.

ben nu benieuwd hoe jij het topic vinden en hoe jullie je opstellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2002, 20:45
Verwijderd
Iets dergelijks als een op voorhand korte-termijn relatie is in mijn optiek geen echte relatie, maar slechte ethiek.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:04
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik vind ut op zich wel vaag dat je met uitgaan 2 persoonlijkheden hebt.. as je iemand super knap vind zou je der iets voor langer meej wille en gwoon knap zeg maar is ut voor 1 avond..

ik vin ut logischer da as je uitgaat van te vore weet of je iemand wil voor langer of der even geen zin in hebt voor langer en dus maar iets voor 1 avondje neemt. As je met die instelling gaat zie je dus ook dan pas met wie je gesprek begint of wat dan ook.. En as je dan iemand voor 1 avond hebt, zie je derna uiteraard of ut ook iets voor langer is/word of niet.

ik vind ut ook wel apart da je echt je op 2 maniere op stelt as je iemand ziet.. maar je kunt der natuurlijk wel voordeel uithalen, als je ut vantevore zeg maar al zo uitged8 hebt.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:34
Verwijderd
Ach instelling is een groot woord mij, ik focus mij er niet heel erg op maar zo denk ik wel een beetje, leg het nu alleen wat meer uit, maar kijk als ik daar een meisje zie dan weet ik echt wel of het voor een avond is of mijn vriendin kan worden, is dat bij jullie niet zo??
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:43
Ingrid3
Ingrid3 is offline
wat moet ik precies meer uitlegge?
tis nie zo da as ik iemand zie of ik meteen weet of ut iets voor 1 avond zou zijn of voor langer..
as die er goe uitziet doe ik dus eerst voor 1 avond, en daarna kijk ik of ik z'n innerlijk ook goe vin voor langer.
tis wel vaak zo da je iemands innerlijk ook goe leert kenne as je der al een relatie mee hebt maar da doet er ffkes nie toe
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ingrid3 schreef:
wat moet ik precies meer uitlegge?
tis nie zo da as ik iemand zie of ik meteen weet of ut iets voor 1 avond zou zijn of voor langer..
as die er goe uitziet doe ik dus eerst voor 1 avond, en daarna kijk ik of ik z'n innerlijk ook goe vin voor langer.
tis wel vaak zo da je iemands innerlijk ook goe leert kenne as je der al een relatie mee hebt maar da doet er ffkes nie toe
ja idd. gelijk heb je, maar als het meisje toch heel leuk blijkt te zijn ga ik natuurlijk niet verder dan zoenen en probeer ik haar minder te versieren laat ik het zo zeggen stel alles beetje uit.
maar je hebt wel gelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:51
Ingrid3
Ingrid3 is offline
maar op da ene avondje kom je der nie meteen achter of ut meidje in jou geval toch heel leuk blijkt te zijn of nie?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ingrid3 schreef:
maar op da ene avondje kom je der nie meteen achter of ut meidje in jou geval toch heel leuk blijkt te zijn of nie?
Leuk genoeg om te weten of er een volgende afspraak komt....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 22:02
Ingrid3
Ingrid3 is offline
maar je hebt ook zelf gezegt da je as je weet da ut voor 1 avond is verder nie al te veel tijd in gaat steke om haar te lere kenne..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Ingrid3 schreef:
maar je hebt ook zelf gezegt da je as je weet da ut voor 1 avond is verder nie al te veel tijd in gaat steke om haar te lere kenne..
Ja en vind ik nog steeds hoor, maar als ik mij een x vergis met het inschatten kom ik daar toch snel genoeg achter of niet.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 08:53
Ingrid3
Ingrid3 is offline
je komt daar dan as ut goe is snel genoeg achter jah, daar heb je gelijk in. Maar ut kan natuurlijk ook goe zijn da je der nie snel genoeg achter bent gekome en da je toch verder gaat dan zoene en pas helemaal achteraf bedenkt van, da meidje is eiglijk wel heel leuk.. wa doe je dan?? Want dan ben je dus wel al verder gegaan wa je eiglijk nie zou doen as ut iets was voor lang termijn. Dan kloppe dus alle 2 de maniere nie hoe je je opstelt..
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 09:37
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja dat korte-*relatie* gebeuren van je, dat vind ik gewoon niks... Ik zoen gewoon niet met iemand, waar ik niet meer voor voel, simpel zat..
Ik weet dat heel veel mensen wel uitgaan met het idee "nu ga ik eens een lekkere jongen/chick scoren" maar dat vind ik gewoon niks.. wat stelt dat nou voor, een beetje gezoen en gefrummel met iemand waar je misschien alleen de naam van kent, en die ook niks voor jou voelt (alleen dan dat hij/zij vindt dat je een leuk koppie hebt)

kortom; zo stel ik mij niet op als ik uitga..

Op de 2e manier trouwens ook niet, ik kijk niet naar mensen van "daar zou ik wel een relatie mee aan kunnen gaan en met die niet"
Bij mij zou het ook niet werken, dat ik na 1 avond al met iemand zou gaan, dat kan ik niet.. ik moet een persoon langer kennen wil ik er echt verliefd op kunnen worden..
En als ik niet verliefd ben, dan ga ik ook zeker geen relatie aan met de gedachte "die gevoelens komen nog wel"

kortom; ik stel me zo niet op als ik uitga..

hoe dan wel??

Nou ik ga gewoon lekker plezier maken en met vrienden kletsen enz enz..

en ik heb ook al een vriendje dus tja ik hoef niet te *zoeken*
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•

Laatst gewijzigd op 15-08-2002 om 10:15.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Ingrid3 schreef:
je komt daar dan as ut goe is snel genoeg achter jah, daar heb je gelijk in. Maar ut kan natuurlijk ook goe zijn da je der nie snel genoeg achter bent gekome en da je toch verder gaat dan zoene en pas helemaal achteraf bedenkt van, da meidje is eiglijk wel heel leuk.. wa doe je dan?? Want dan ben je dus wel al verder gegaan wa je eiglijk nie zou doen as ut iets was voor lang termijn. Dan kloppe dus alle 2 de maniere nie hoe je je opstelt..
Tja dit kan best wel eens maar een meisje die zo snel verder gaat, ja ik doe ook mee wil ik niet als vriendin hoor.
Je kan mij nu wel raar vinden maar heb gewoon mijn principes.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:14
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef:
tja dat korte-*relatie* gebeuren van je, dat vind ik gewoon niks... Ik zoen gewoon niet met iemand, waar ik niet meer voor voel, simpel zat..
Ik weet dat heel veel mensen wel uitgaan met het idee "nu ga ik eens een lekkere jongen/chick scoren" maar dat vind ik gewoon niks.. wat stelt dat nou voor, een beetje gezoen en gefrummel met iemand waar je misschien alleen de naam van kent, en die ook niks voor jou voelt (alleen dan dat hij/zij vindt dat je een leuk koppie hebt)

kortom; zo stel ik mij niet op als ik uitga..

Op de 2e manier trouwens ook niet, ik kijk niet naar mensen van "daar zou ik wel een relatie mee aan kunnen gaan en met die niet"
Bij mij zou het ook niet werken, dat ik na 1 avond al met iemand zou gaan, dat kan ik niet.. ik moet een persoon langer kennen wil ik er echt verliefd op kunnen worden..
En als ik niet verliefd ben, dan ga ik ook zeker geen relatie aan met de gedachte "die gevoelens komen nog wel"

kortom; ik stel me zo niet op als ik uitga..

hoe dan wel??

Nou ik ga gewoon lekker plezier maken en met vrienden kletsen enz enz..

en ik heb ook al een vriendje dus tja ik hoef niet te zoeken
zoeken he, dat is heel fout meisje.

Maar ik maak me ook lekker om niks meer druk, heb ook een vriendin en als ik uitga met vrienden, gewoon leuk de hele avond dansen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:17
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Syphon schreef:


zoeken he, dat is heel fout meisje.

Maar ik maak me ook lekker om niks meer druk, heb ook een vriendin en als ik uitga met vrienden, gewoon leuk de hele avond dansen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hehe, heb al gewijzigd.. "zoeken"

ennuh gewoon lekker lol maken de hele avond en nergens druk om maken, zo hoort het !
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 10:18
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik vin je idd nu raar..
ik kan je principes dan nie volge met je de 2 maniere hoe je je opstelt maar ik vin da der wel wa in zit wa je zegt
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 19:10
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Voor een avond zuigt. Je "gebruikt" alleen maar die persoon voor het zoenen enz..... Of je word gebruikt, kan ook nog en als ik dat merk dat een meisje dat wil, dan mag ze gelijk vertrekken. Ik ben geen voorwerp puur om te zoenen (letterlijk). Bleh! waarom altijd zo klef doen.

Langer termijn? Gewoon je zelf zijn. Waarom anders doen. Komt ze toch achter. En vooral niet gaan jagen. Daar heb ik zo`n hekel aan. Uitsloverij. Je komt toch wel iemand tegen.

Please! Ik ga uit voor mijn plezier niet om te "scoren" Zo komt dit topic in ieder geval wel naar me over.

Ik laat er hier bij. Ik ben bang dat er anders beetje geflamed word om mijn mening door bepaalde personen.
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 19:13
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
nee hoor, tha white eagle, ik ben het met je eens..
zoenen voor 1 avond vind ik gewoon zo zinloos.. ik zou me gebruikt voelen of het idee hebben dat ik iemand heb gebruikt.. blehhh
maarja hier heb ik al mijn mening geplant ergens..
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-08-2002, 19:19
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
nee hoor, tha white eagle, ik ben het met je eens..
zoenen voor 1 avond vind ik gewoon zo zinloos.. ik zou me gebruikt voelen of het idee hebben dat ik iemand heb gebruikt.. blehhh
maarja hier heb ik al mijn mening geplant ergens..
dank u iemand die achter me staat TNX hehe.....
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:40
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Tha White Eagle schreef:


dank u iemand die achter me staat TNX hehe.....
geen probleem. vond het een goede mening, dus doe mij die ook maar

neehoor, ben het eens met wat je schreef..
__________________
•·.·΄―`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·΄―`·.·•
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 23:59
Verwijderd
Het zijn hier wel allemaal serieuse mensen he met zoenen........
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 00:09
schatjuh112
schatjuh112 is offline
ik snap serieus niet hoe je tijdens het uitgaan iemand kan vinden waarvan je denkt... naa daar kan ik verliefd op worden...
Ik heb wel eens voor langer met een jongen genomen, maar dat werd nooit echt iets...
Dan ga je namelijk toch altijd voor het uiterlijk...

Als jij met een meisje voor langer zou willen (op het 1e gezicht), doe je dat nog best goed (geen sex op die avond, diepgaand etc), maar ik kan niet echt zeggen of ik met een jongen voor vast wil als ik 1 avond met hem gepraat (de praktijk bewijst dit weer).
dat lange-termijn gedoe van je, moet je meer uitbreiden..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 00:27
Verwijderd
Citaat:
schatjuh112 schreef:
ik snap serieus niet hoe je tijdens het uitgaan iemand kan vinden waarvan je denkt... naa daar kan ik verliefd op worden...
Ik heb wel eens voor langer met een jongen genomen, maar dat werd nooit echt iets...
Dan ga je namelijk toch altijd voor het uiterlijk...

Als jij met een meisje voor langer zou willen (op het 1e gezicht), doe je dat nog best goed (geen sex op die avond, diepgaand etc), maar ik kan niet echt zeggen of ik met een jongen voor vast wil als ik 1 avond met hem gepraat (de praktijk bewijst dit weer).
dat lange-termijn gedoe van je, moet je meer uitbreiden..
dat vindt jij, denk er nu ook niet over na, heb nu een relatie en ben er heel blij mee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Vloeken = bewijs?
Verwijderd
184 25-01-2011 16:39
Psychologie Geassocieerd worden met...
Jazzcrime
22 03-11-2008 13:38
Levensbeschouwing & Filosofie islam `
=zwart wit=
193 25-02-2005 20:37
Liefde & Relatie voorlopig niet
Poesket
17 15-04-2004 19:16
De Kantine Welke associaties heb je bij....
Verwijderd
27 26-10-2003 18:29
Lifestyle Hoe zijn jou omgangsnormen tegenover allochtonen???
Isabel
152 03-04-2003 17:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02.