Oud 07-10-2019, 14:17
Loveatfirstlie
Loveatfirstlie is offline
Heey,

Ik ben een man en ben redelijk vaak gepijpt. Echter vond ik dit erg tegengevallen, en dat terwijl al mijn vrienden het geweldig vinden. "Wellicht moet je ff ervaren met mijn meisje😉?"

Dus gedaan, haha, nee grapje.

Ik merk dat veel vrouwen dit niet graag doen, en als ze zeggen van wel, dan merk je het non-verbaal, dat ze terughoudend zijn en niet met volle overtuiging doen. Ik heb liever dat ze eerlijk zijn ipv stoer te zijn en mij op te winden. Het geil maken van mij is heel leuk, maar is lastig geloofwaardig over te brengen, en het knapt af als ze heel slecht is.

Mijn ex kon het verschrikkelijk goed, en ik hield het nooit lang vol, alleen zij slikte en dat vind ik helemaal niet geil. Vind het zelf heel vies, ik eet veel zout en vlees, weinig fruit. Ik vind het veel geiler als ze het laten druipen en kwijlen.

Volgens mij vinden bijna alle jongens slikken geil. Ben ik raar? Hou enorm van likken, kutje of kont. En dat vinden veel vrouwen geil maar veel mannen niet chill om te doen. Van mijn vrienden, en lees het ook vaak op forums en sites

Ik vind het wel leuker om in haar mond te spuiten, maar ik spuit vaak hard, dus kan haar keel ingaan wat onprettig is en ze moet stoppen in mn halve orgasme. Ook een keer spoot ik haar neus vol via haar huig. Dat voelde zo geil en lekker. Voor haar minder fijn😂 hele dag die lucht.
Oud 07-10-2019, 23:40
Verwijderd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.