Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 15:44
annnn
annnn is offline
Hey mensen, ik heb een klein probleempje, misschien kunnen jullie me helpen? Altijd als ik sex heb gehad met mijn vriend of als ik mezelf bevredigd heb heb ik pijn aan mijn clitoris. En die pijn blijft soms wel 2 dagen aanhouden. Fietsen, zitten, lopen, alles doet zo'n beetje pijn. Sex is dan ook té pijnlijk.

Zoals je ziet, hele vervelende situatie. Hebben meer vrouwen hier last van? En weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Alvast bedankt!

-X- An
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 15:53
Verwijderd
Misschien beweeg je je té ruw over je clitoris, 't is er erg gevoelig dus wees er ook voorzichtig mee...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:10
Verwijderd
'k heb het alleen als ik sex heb gehad met mijn vriend.. we kunne dan zeg maar nog wel sex hebbe maar dan moet ik niet op hem zitten want dan schuur ik over hem heen.. en dat kan ik ech nie aan
Met citaat reageren
Oud 22-04-2003, 16:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 22-04-2003 @ 17:10:
'k heb het alleen als ik sex heb gehad met mijn vriend.. we kunne dan zeg maar nog wel sex hebbe maar dan moet ik niet op hem zitten want dan schuur ik over hem heen.. en dat kan ik ech nie aan
Dan bonkt hij er te lang en te hard tegenaan. Rustig aan!Dat is veel lekkerder, vooral voor jou.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 07:18
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
annnn schreef op 22-04-2003 @ 16:44:
Hey mensen, ik heb een klein probleempje, misschien kunnen jullie me helpen? Altijd als ik sex heb gehad met mijn vriend of als ik mezelf bevredigd heb heb ik pijn aan mijn clitoris. En die pijn blijft soms wel 2 dagen aanhouden. Fietsen, zitten, lopen, alles doet zo'n beetje pijn. Sex is dan ook té pijnlijk.
Sommige vrouwen hebben écht harde en rechtstreekse stimulatie van de clitoris nodig om überhaupt klaar te kunnen komen... en dan kan het inderdaad nadien wat pijnlijk aanvoelen. Ik voel het bijvoorbeeld de ochtend na de zelfbevrediging nog. Zachter wrijven kán gewoon niet, dan kom ik niet! Misschien heb jij hetzelfde probleem?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:07
annnn
annnn is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 23-04-2003 @ 08:18:
Sommige vrouwen hebben écht harde en rechtstreekse stimulatie van de clitoris nodig om überhaupt klaar te kunnen komen... en dan kan het inderdaad nadien wat pijnlijk aanvoelen. Ik voel het bijvoorbeeld de ochtend na de zelfbevrediging nog. Zachter wrijven kán gewoon niet, dan kom ik niet! Misschien heb jij hetzelfde probleem?

ja precies. Tijdens de seks voelt het geweldig en heb ik het ook echt nodig om klaar te komen. Maar ik voel het dus net als jij de volgende ochtend (de hele dag trouwens) nog steeds, en dat is gewoon ontzettend vervelend. Hopelijk weet iemand iets tegen de pijn ofzo.

-X- An
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:15
Verwijderd
heb 'k ook
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 20:29
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 22-04-2003 @ 17:14:
Dan bonkt hij er te lang en te hard tegenaan. Rustig aan!Dat is veel lekkerder, vooral voor jou.
ja maar ik vind het juist geweldig als hij 't zo hard doet
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:04
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 23-04-2003 @ 21:29:
ja maar ik vind het juist geweldig als hij 't zo hard doet
Excuse me, miss
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 11:50
antispleen~*
Avatar van antispleen~*
antispleen~* is offline
heb ik ook wel,
tijdens de seks doet niks me zeer, alles is heerlijk maar daarna.. oeiii helemaal beurs en auwie
(niet altijd maar komt wel regelmatig voor)
__________________
Les Françaises restent les championnes européennes, juste derrière les Irlandaises, qui fabriquent 2 bébés par an, en moyenne.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 11:57
Thomas
Thomas is offline
Misschien gaat het idd te wild en kan je iets rustiger aan doen..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:25
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Gek he, hoe 'n ander tegen het plafond vliegt als je nog maar naar haar clitoris wijst, en hoe wij echt harde druk nodig hebben om te kunnen klaarkomen... Wat zit de wereld toch moeilijk in elkaar...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:33
Verwijderd
Ik vind het hoe dan ook pijnlijk als iemand 'zomaar' over mijn clitoris wrijft... moet echt vocht (spuug of vaginaal vocht) tussen zitten... inderdaad sofie3, de wereld zit moeilijk in elkaar

Strakzittend, katoenen-maar-glad, stevig, niet-te-klein ondergoed dragen helpt waarschijnlijk wel om de pijn minder te voelen (sloggi ofzo), maar om de pijn te voorkomen kan ik ook niet meer zeggen dan 'voorzichtig doen', en als je dan de seks niet meer voelt dan zou dat toch jammer zijn, dus een erg nuttig advies is dat laatste niet...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 13:37
poesiefox
poesiefox is offline
Als jullie er nou een klein vibratortje bij halen, als extra hulpje. Dan hoef je niet meer zo hard te wrijven. Probeer het eens.

En natuurlijk iets ( zijn vingers, zijn piemel) in je vagina zorgt ervoor dat je clitje meer voelt.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 23-04-2003 @ 23:04:
Excuse me, miss
als je nix nuttigs kan zegge zeg dan nix..

wat ik dus bedoel is dat het voor mij geweldig voelt als hij diep in me gaat.. alleen mijn clitoris zeg maar vind dat niet zo fijn..
en nouja vibratortje is nix voor mij hoor
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 11:41
josdebos
josdebos is offline
als je niet bent gekomen dan kan je daar een tijdje heel erg last van hebben, je klit is nog opgezwollen en moet weer even "tot rust" komen! neem een lekker warm bad, ga lekker relaxen of knuffel een tijdje lekker met je vriend! doe dingen waarbij je het niet voelt (dus niet fietsen, seks enz) dan gaat het anzelf wel weer over, tis gewoon een beetje geirriteerd, maar het is niets "engs" Trouwens ikzelf ben nog nooit klaargekomen, en heb toch heel regelmatig heerlijke seks met mijn vriend, ik zal wel weer 1 van die vrouwen zijn die nóóit klaar komt *heb ik weer.. ps zie onderaan * en ik heb dat dus ook wel eens! een lekker naspel wil ook nog weel eens helpen om je weer tot bedaren te brengen! succes ermee! liefs
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Een paar vragen over vrijen.
Woeshje
12 28-10-2010 10:49
Lichaam & Gezondheid Vingeren ..
sugar_vampire
12 01-08-2008 12:57
Lichaam & Gezondheid Jeuk/Pijn aan vagina
vosje16
31 06-07-2006 23:16
Seksualiteit Blaar (of iets wat er op lijkt) rond clitoris
Anathema
7 23-03-2005 21:15
Seksualiteit schammlippen doen pijn, scheren
Rosalin_18
3 16-01-2002 23:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.