Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2010, 11:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Fair enough Hoi ik ben Sann(e). Ik ben 23 & ik woon in Utrecht. Ik studeer rechten, 4e jaar, en moet nog anderhalf jaar. Ik doe 2 bachelors, notarieel traject & toga traject. (Dus ik kan in theorie notaris & advocaat worden) Ik ga mijn master doen in burgerlijk recht, verbintenissen. En mss een klein beetje personen&familie recht want dat vind ik ook wel interessant Ik woon met 3 vriendinnetjes in een eengezinswoning & dat is heel gezellig. Euhm, verder hou ik van zomer, terras, ga ik naar veel concerten & festivals, ben ik een mooiweer zeiler en praat ik te veel

Voldoende?
ja

en dang advocaat ik weet nog niet eens wat ik wil gaan doen en ik zit in het 5de middelbaar
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 06-06-2010, 11:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ik heb het nog voor je aangegeven
Hier in België is dat normaal hoor we zeggen niet eens. Wij spreken waarschijnlijk iets platter
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
ja

en dang advocaat ik weet nog niet eens wat ik wil gaan doen en ik zit in het 5de middelbaar
Ik ben dan ook een stukje ouder

Wat is brugpensioen? En ik weet eigenlijk te weinig over Belgie om die stemtest fatsoenlijk in te kunnen vullen Hoe sta jij tegenover Vlaanderen vs Wallonië?
Oud 06-06-2010, 11:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben dan ook een stukje ouder

Wat is brugpensioen? En ik weet eigenlijk te weinig over Belgie om die stemtest fatsoenlijk in te kunnen vullen Hoe sta jij tegenover Vlaanderen vs Wallonië?
Brugpensioen is vervroegd pensioen als de min leeftijd 60 is zou jij bijvoorbeeld al op je 55ste met BRUGpension kunnen.

Ik ben niet anti-wallonie ofzo maar ik vind dat het tijd wordt dat hun regering is goed word hervormd als het kan dat een partijleider elke keer dronken komt debatteren en ze een Vlaamse politicus afkraken omdat hij tegen één van hun standpunten is dan is er iets mis
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2010, 11:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemorgen!

Mijn pa probeert een excel bestandje af te drukken, maar het afdrukvoorbeeld is alleen de eerste regel herhaald en als hij het afdrukt ook. Iemand enig idee hoe dat komt en hoe het te fiksen is? Ik weet geen reet van excel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Brugpensioen is vervroegd pensioen als de min leeftijd 60 is zou jij bijvoorbeeld al op je 55ste met BRUGpension kunnen.

Ik ben niet anti-wallonie ofzo maar ik vind dat het tijd wordt dat hun regering is goed word hervormd als het kan dat een partijleider elke keer dronken komt debatteren en ze een Vlaamse politicus afkraken omdat hij tegen één van hun standpunten is dan is er iets mis
Maarrehm hoe zit dat dan? Kiest Wallonië afzonderlijk van Vlaanderen zijn vertegenwoordigers? En zitten die wel allemaal bij elkaar in het kabinet (noemen jullie dat uberhaupt zo? ) of wordt het ook soort van afzonderlijk geregeerd? Sorry ik weet echt helemaal niks van politiek in Belgie Enlighten me over het politieke staatsbestel van onze zuiderburen!
Oud 06-06-2010, 11:26
Rationeel
Rationeel is offline
dan moet je even het afdrukbereik goed zetten, in elke office versie is dat weer anders, maar die optie zit in de buurt van de afdrukopties
Oud 06-06-2010, 11:27
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Goeiemorgen!

Mijn pa probeert een excel bestandje af te drukken, maar het afdrukvoorbeeld is alleen de eerste regel herhaald en als hij het afdrukt ook. Iemand enig idee hoe dat komt en hoe het te fiksen is? Ik weet geen reet van excel
Selecteren en dan afdrukken selectie ?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2010, 11:30
Verwijderd
Ik heb de test even ingevuld, wel een paar vragen open gelaten. Het resultaat is een stuk rechtser dan je zou verwachten op grond van de partijen die ik er in Nederland altijd uitkrijg: Open VLD.

Daarna volgen (in deze volgorde): CD&V, Groen!, Lijst Dedecker, N-VA, Vlaams Belang, SP.A.
Oud 06-06-2010, 11:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Fair enough Hoi ik ben Sann(e). Ik ben 23 & ik woon in Utrecht. Ik studeer rechten, 4e jaar, en moet nog anderhalf jaar. Ik doe 2 bachelors, notarieel traject & toga traject. (Dus ik kan in theorie notaris & advocaat worden) Ik ga mijn master doen in burgerlijk recht, verbintenissen. En mss een klein beetje personen&familie recht want dat vind ik ook wel interessant Ik woon met 3 vriendinnetjes in een eengezinswoning & dat is heel gezellig. Euhm, verder hou ik van zomer, terras, ga ik naar veel concerten & festivals, ben ik een mooiweer zeiler en praat ik te veel

Voldoende?
Je vergeet het arrogante en oppervlakkige, he!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 11:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dan moet je even het afdrukbereik goed zetten, in elke office versie is dat weer anders, maar die optie zit in de buurt van de afdrukopties
dat had ie al gecontroleerd en was goed (IK wist niet eens dat dat kon I'm so proud)
Citaat:
Selecteren en dan afdrukken selectie ?
Hmmm, dat zou nog wel kunnen ja. Ga ik even doorgeven.

Selectie afdrukken staat onder rechtermuisknop?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 11:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Maarrehm hoe zit dat dan? Kiest Wallonië afzonderlijk van Vlaanderen zijn vertegenwoordigers? En zitten die wel allemaal bij elkaar in het kabinet (noemen jullie dat uberhaupt zo? ) of wordt het ook soort van afzonderlijk geregeerd? Sorry ik weet echt helemaal niks van politiek in Belgie Enlighten me over het politieke staatsbestel van onze zuiderburen!
1) Ja vlaanderen en Wallonie kiezen apart hun vertegenwoordigers. De mensen die in brussel wonen mogen kiezen tussen de 2 gewesten.
2) Ze hebbe allebei een aparte regering per gewest, maar voor belgië gaan er 15 ministers ( waals en vlaams, eerste min niet bijgeteld) samen regeren in de federale regering.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet het arrogante en oppervlakkige, he!
Oh ja.

@Macrador: ik ben ook arrogant en oppervlakkig. En ik praat niet met je als je lelijk bent. Oh en ik ben egocentrisch.
Oud 06-06-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
1) Ja vlaanderen en Wallonie kiezen apart hun vertegenwoordigers. De mensen die in brussel wonen mogen kiezen tussen de 2 gewesten.
2) Ze hebbe allebei een aparte regering per gewest, maar voor belgië gaan er 15 ministers ( waals en vlaams, eerste min niet bijgeteld) samen regeren in de federale regering.
Prf wat een gedoe Waarom komen jullie niet gewoon bij Nederland
Oud 06-06-2010, 11:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh ja.

@Macrador: ik ben ook arrogant en oppervlakkig. En ik praat niet met je als je lelijk bent. Oh en ik ben egocentrisch.
Aww.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-06-2010, 11:33
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb de test even ingevuld, wel een paar vragen open gelaten. Het resultaat is een stuk rechtser dan je zou verwachten op grond van de partijen die ik er in Nederland altijd uitkrijg: Open VLD.

Daarna volgen (in deze volgorde): CD&V, Groen!, Lijst Dedecker, N-VA, Vlaams Belang, SP.A.
LDD en vlaams belang zijn de echt rechtse partijen en dat Sp.a helemaal beneden staat
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2010, 11:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ze is een drankorgel samen met haar buurman White Trash
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 11:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oh ja.

@Macrador: ik ben ook arrogant en oppervlakkig. En ik praat niet met je als je lelijk bent. Oh en ik ben egocentrisch.
Dus is niemand in dit topic lelijk

Citaat:
Prf wat een gedoe Waarom komen jullie niet gewoon bij Nederland
Omdat we dat niet willeeeeeeeh
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2010, 11:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En ze is een drankorgel samen met haar buurman White Trash
Is even eerlijk welke student nu niet
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
En ze is een drankorgel samen met haar buurman White Trash
Oh ja.

@Macrador ik ben een drankorgel. Ik hou van wijn & bier <3. Maar mijn drankorgel reputatie is aanzienlijk verbetert sinds de laatste meet, want toen was Rationeel zo van de kaart dat ie niet eens meer weet wat ie gegeten heeft. Hij is dus nu hét drankorgel van DK.

En White Trash is inderdaad mijn buurman, maar die heb je nog niet virtueel ontmoet denk ik. En met hem drink ik dus heel veel wijn
Oud 06-06-2010, 11:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Is even eerlijk welke student nu niet
Nee maar zij... Hoeveel liter wijn er al door haar systeem is gegaan, niet te filmen

(kusje sann )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Dus is niemand in dit topic lelijk



Omdat we dat niet willeeeeeeeh
Hehe als je goed oplet merk je dat ik niet tegen iedereen praat Maar jij bent goedgekeurd hoor

Ik hoorde laatst dat er heel veel Vlamingen wel positief tegenover stonden!
Oud 06-06-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Nee maar zij... Hoeveel liter wijn er al door haar systeem is gegaan, niet te filmen

(kusje sann )
Hehe /care. Rationeel is sowieso erger, dus nu kan ik het handelen
Oud 06-06-2010, 11:37
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oh ja.

@Macrador ik ben een drankorgel. Ik hou van wijn & bier <3. Maar mijn drankorgel reputatie is aanzienlijk verbetert sinds de laatste meet, want toen was Rationeel zo van de kaart dat ie niet eens meer weet wat ie gegeten heeft. Hij is dus nu hét drankorgel van DK.

En White Trash is inderdaad mijn buurman, maar die heb je nog niet virtueel ontmoet denk ik. En met hem drink ik dus heel veel wijn
1 keer een post van hem gezien
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-06-2010, 11:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hehe /care. Rationeel is sowieso erger, dus nu kan ik het handelen
goed zo. Maar voor mij blijf jij de enige hoor!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
1 keer een post van hem gezien
Ja meneer doet opeens of ie een leven heeft enzo vette onzin natuurlijk, maar hij denkt dat het goed is voor z'n imago
Citaat:
goed zo. Maar voor mij blijf jij de enige hoor!
ach jij hebt ook een vreselijke forumreputatie dus van jou kan ik het hebben
Oud 06-06-2010, 11:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja meneer doet opeens of ie een leven heeft enzo vette onzin natuurlijk, maar hij denkt dat het goed is voor z'n imago


ach jij hebt ook een vreselijke forumreputatie dus van jou kan ik het hebben
Wat is mijn reputatie dan ik wist niet dat ik die had?

Oh, en mijn vader heeft zijn Excel probleempje opgelost. blijkbaar stond het afdrukbereik toch niet goed, terwijl hij dacht van wel n00b.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Wat is mijn reputatie dan ik wist niet dat ik die had?

Oh, en mijn vader heeft zijn Excel probleempje opgelost. blijkbaar stond het afdrukbereik toch niet goed, terwijl hij dacht van wel n00b.
Ik kan 'm niet echt omschrijven, maar aangezien jij bij ranking the scholieren net als ik steeds op 1 of 10 (afhankelijk van de vraag) stond (of soms op 2 als ik op 1 stond ) is ie niet al te best
Oud 06-06-2010, 11:46
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Hehe /care. Rationeel is sowieso erger, dus nu kan ik het handelen
nietus
Oud 06-06-2010, 11:47
Verwijderd
Ik heb de test even opnieuw gedaan zonder vragen open te laten en dat geeft een behoorlijk verschil:
1. Open VLD
2. Groen!
3. SP.A
4. Vlaams Belang
5. CD&V
6. Lijst Dedecker
7. N-VA

Vlaams Belang staat wel wat hoger dan dat ik prettig vind, maar dat zal dan wel aan de test liggen.
Oud 06-06-2010, 11:48
Verwijderd
Citaat:
nietus
Wellus! Sarah, Lorelei, Absinthe, Commendatore, Havock, N00dles naamzoek
Oud 06-06-2010, 11:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik kan 'm niet echt omschrijven, maar aangezien jij bij ranking the scholieren net als ik steeds op 1 of 10 (afhankelijk van de vraag) stond (of soms op 2 als ik op 1 stond ) is ie niet al te best
tja, dat ligt aan mijn gottik verleden he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 11:51
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Wellus! Sarah, Lorelei, Absinthe, Commendatore, Havock, N00dles naamzoek
ik heb me opgeofferd om de uitzondering op de regel te zijn, jij wijnvat!
Oud 06-06-2010, 11:52
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline


Dit is mijn nieuwe hectometerpaal.
__________________
Yoloswag 420
Oud 06-06-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
tja, dat ligt aan mijn gottik verleden he
Nou dan is je imago dus een enge ex-gottik'er die nog steeds wat rare trekjes daarvan heeft ofzo

Citaat:
ik heb me opgeofferd om de uitzondering op de regel te zijn, jij wijnvat!
Niet waar! Bij de volgende meet zal iedereen zijn dat jij een groter drankorgel bent & dan denkt niemand nog negatief over mij! Biertank
Oud 06-06-2010, 11:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou dan is je imago dus een enge ex-gottik'er die nog steeds wat rare trekjes daarvan heeft ofzo



Niet waar! Bij de volgende meet zal iedereen zijn dat jij een groter drankorgel bent & dan denkt niemand nog negatief over mij! Biertank
nou zeg. Dan zijn we wel een lekker stel, een drankorgel-af en een gottik-af
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
nou zeg. Dan zijn we wel een lekker stel, een drankorgel-af en een gottik-af
En niemand die ons gelooft

*boks*

edit ik ben natuurlijk ook niet echt drankorgel af, ik ben gewoon niet meer de ergste
Oud 06-06-2010, 12:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En niemand die ons gelooft

*boks*

edit ik ben natuurlijk ook niet echt drankorgel af, ik ben gewoon niet meer de ergste
Inderdaad!

*boks*

En ik ben natuurlijk nog wel een gottik, maar meer aan de binnenkant
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 12:06
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou dan is je imago dus een enge ex-gottik'er die nog steeds wat rare trekjes daarvan heeft ofzo



Niet waar! Bij de volgende meet zal iedereen zijn dat jij een groter drankorgel bent & dan denkt niemand nog negatief over mij! Biertank
de volgende meet drink ik geen druppel
Oud 06-06-2010, 12:09
Verwijderd
Citaat:
de volgende meet drink ik geen druppel
Bweh wat ongezellig. Kom dan maar niet
Oud 06-06-2010, 12:13
Verwijderd
Citaat:
nietus
Jawel! Of je drinkt misschien wel minder dan sann, maar dan kun je er ook minder goed tegen
Oud 06-06-2010, 12:16
Verwijderd
Vanavond de laatste... En ik ben nogal huiverig voor het onweer, aangezien we op locatie in een loods spelen, het daar heel erg lekt en de verstaanbaarheid nogal eens wil wegvallen, zeker als het regent.
Oud 06-06-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Jawel! Of je drinkt misschien wel minder dan sann, maar dan kun je er ook minder goed tegen
Ha! En dat is misschien nog wel erger! Lekker puh!
Citaat:
Vanavond de laatste... En ik ben nogal huiverig voor het onweer, aangezien we op locatie in een loods spelen, het daar heel erg lekt en de verstaanbaarheid nogal eens wil wegvallen, zeker als het regent.
Oh dat is irritant hoe ging het gister? Heb je je zusje nog gezien?
Oud 06-06-2010, 12:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
@Absinthe: Je woont iets verder in het land he? Het is hier al aan het waaien en spetteren, dus het kan nooit meer zo lang duren.

Of het komt helemaal niet, natuurlijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ha! En dat is misschien nog wel erger! Lekker puh!


Oh dat is irritant hoe ging het gister? Heb je je zusje nog gezien?
Hij ging gisteren volgens de regisseur beter, maar volgens mij slechter.... Beetje jammer.
Maar goed. Smaak ofzo.


Nee, nog niet. Die zie ik vanavond
Oud 06-06-2010, 12:20
Verwijderd
Citaat:
@Absinthe: Je woont iets verder in het land he? Het is hier al aan het waaien en spetteren, dus het kan nooit meer zo lang duren.

Of het komt helemaal niet, natuurlijk
Oh, hier niet. Mn raam staat wijd open.
Oud 06-06-2010, 12:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zie op de buienradar dat het van onder komt, dus sorry geen pre warning vanaf hier.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 12:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, hier niet. Mn raam staat wijd open.
Ja, hier staat de deur ook open wil niet zeggen dat het niet waait.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2010, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, hier staat de deur ook open wil niet zeggen dat het niet waait.
Je had het ook over spetteren. Maar het waait hier niet hoor.
Oud 06-06-2010, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Hij ging gisteren volgens de regisseur beter, maar volgens mij slechter.... Beetje jammer.
Maar goed. Smaak ofzo.


Nee, nog niet. Die zie ik vanavond
Jullie hadden sowieso wel verschillen in mening over hoe jij het zou doen t.o.v. hoe hij het doet toch?

Jeej
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.