Oud 08-07-2018, 19:44
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het enige rare was dat ik dus wakker werd nadat ik blijkbaar in mijn slaap begonnen was met seks hebben :')
Zij dacht ook gewoon dat ik wakker was.

Nu kent ze tenminste al mijn rare slaapfratsen direct. Ook uitvoerig gepraat /gemompeld over mijn arrestatie als vals beschuldigde drugsdealer enzo. Of de win van België tegen Frankrijk.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 09-07-2018, 10:50
Verwijderd
Doe je dat vaker? In je slaap beginnen met aanraken/omhelzen/seks? Serieuze vraag, want daar is volgens mij een naam voor.
Oud 09-07-2018, 16:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Praten/mompelen, omhelzen, duwen, rechtop gaan zitten en dingen zoeken (desnoods met ogen open). Doe ik allemaal wel ja, maar dit was toch de eerste keer . Ik ben blij dat ik haar niet bang heb gemaakt want blijkbaar had ik haar plots heel stevig vast. Ze was blijkbaar een beetje komen schuren en dat was genoeg.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-07-2018, 17:03
Verwijderd
Doe je dat alleen met vrouwen na een date in bed of ook met anderen? Dus als een vriend bij je slaapt omhels je die dan ook enzo??
Oud 09-07-2018, 17:05
Verwijderd
Ik houd er trouwens van dat je cinema zegt ipv bioscoop. Ik heb echt een teringgroot zwak voor Vlamingen en hun Vlaamse accent en woorden.
Oud 09-07-2018, 17:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben gewend van als een plank te liggen als ik op een onbekende plek lig of de eerste keer met iemand in bed. Bij haar zal het wel niet zo zijn omdat we al 2 keer hadden gebatst.

Ik ben wel al eens lepeltje lepeltje gaan liggen bij matties hoorde ik. Of ze in de war brengen door super random shit te vertellen (laatste die ik te horen kreeg: "Allez mannen gaat nu niemand die gsm claimen? Ik moet nog paarden gaan kopen want de vloer moet betegeld worden.")
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-07-2018, 17:14
Verwijderd
Hahaha, nou dan moet je later dus oppassen als je kinderen hebt en een bed deelt. Dat doe je misschien dus wel automatisch 's nachts. Serieuze opmerking btw want je vrienden of vrouw aanranden in bed is nog tot daaraan toe, maar je kinderen niet.
Oud 09-07-2018, 17:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik houd er trouwens van dat je cinema zegt ipv bioscoop. Ik heb echt een teringgroot zwak voor Vlamingen en hun Vlaamse accent en woorden.
Waarom denk je dat ik zo een ding heb voor Nederland Daar heb ik gewoon gratis pluspunten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-07-2018, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, nou dan moet je later dus oppassen als je kinderen hebt en een bed deelt. Dat doe je misschien dus wel automatisch 's nachts. Serieuze opmerking btw want je vrienden of vrouw aanranden in bed is nog tot daaraan toe, maar je kinderen niet.
Haha zo heb ik een keer mijn zusje 'aangerand' op vakantie, nouja het was meer tegen haar aan gaan liggen en d'r hand pakken maar zij was erg geschokt
Oud 09-07-2018, 21:29
Verwijderd
Haha ja ergens snap ik het wel.

Maar ik heb ook een man in bed gehad die dat dus echt heeeeel veel doet, dat ik halverwege de nacht ook dacht, laat maar, want elke keer als ik hem wegrol, komt ie terug. En hij sliep dus had niks door. Was wel schattig.

Verder ook echt met vriendinnen gehad, ook hetzelfde, dan maar niet slapen en dit bezwete lijf dat blijkbaar heel graag tegen me aan wil liggen accepteren.
Oud 10-07-2018, 20:32
Verwijderd
Typisch weer. Ontmoet ik een superleuke jongen die me intrigeert en waar ik fijn mee kan praten ook, waar ik graag tegenaan zou kruipen en zulks. En er is dus een soort van spanning. Maar hij heeft een kind.
Oud 10-07-2018, 21:04
Verwijderd
[hoe]moet ik mijn huis nu wel of niet opruimen?[/hoe]
Oud 10-07-2018, 21:11
Verwijderd
Citaat:
[hoe]moet ik mijn huis nu wel of niet opruimen?[/hoe]
Hoe erg is het?
Oud 10-07-2018, 21:18
Verwijderd
Het valt mee, gewoon een huis van een hardwerkende, sportende single vrouw en de was laat liggen als ze zin heeft? Gewoon een beetje rommelig. Maar goed de afstand tot de kroeg is wel minder lang tot zijn huis dan mijn huis.
Oud 10-07-2018, 21:23
Verwijderd
Ben mijn huis alsnog aan het opruimen, want ik erger me er ook zelf aan
Oud 10-07-2018, 21:34
Verwijderd
Ik las eerst 'hij heeft een kont'.

Ja shit is dat, dat we nu de leeftijd krijgen waarop dat een optie is. Maarja als je alleen tegen hem aan wilt kruipen en zulks is het sowieso geen probleem. Als je denkt dat het meer kan worden moet je er goed over nadenken of je daar open voor staat.

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 18:49. Reden: Op verzoek
Oud 10-07-2018, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Ben mijn huis alsnog aan het opruimen, want ik erger me er ook zelf aan
Ik begeef me ook regelmatig in dat gebied. En als het vooral uit vieze kleding bestaat is dat varkentje snel gewassen toch?!
Oud 10-07-2018, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik begeef me ook regelmatig in dat gebied. En als het vooral uit vieze kleding bestaat is dat varkentje snel gewassen toch?!
Ja ga gewoon ff wat opruimen en stofzuigen hiero.
Oud 12-07-2018, 01:49
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
The awkward moment wanneer je ene scharrel zich aan een andere scharrel voorstelt
Oud 12-07-2018, 02:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Triootje!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-07-2018, 02:07
Verwijderd
Ik ben denk ik gewoon hoe-af.
Oud 12-07-2018, 13:30
Verwijderd
worden jullie ook zo geil van het warme weer?
Oud 12-07-2018, 14:43
Verwijderd
Geiler, want ik ben altijd geil.
Oud 12-07-2018, 20:14
Verwijderd
Vraagje: als je een lange en stabiele relatie hebt met iemand en dus ook al lange tijd en zonder noemenswaardige problemen bij je schoonouders komt en zij iets doen waar jij het niet mee eens bent, zeg jij het hen dan of vind je dat een taak van je prtnrrrrr?
Oud 12-07-2018, 20:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Vraagje: als je een lange en stabiele relatie hebt met iemand en dus ook al lange tijd en zonder noemenswaardige problemen bij je schoonouders komt en zij iets doen waar jij het niet mee eens bent, zeg jij het hen dan of vind je dat een taak van je prtnrrrrr?
Als jij er persoonlijk een issue mee hebt, en het niet zo veel betrekking heeft op je partner, kan je dat denk ik prima zelf zeggen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-07-2018, 20:36
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Vraagje: als je een lange en stabiele relatie hebt met iemand en dus ook al lange tijd en zonder noemenswaardige problemen bij je schoonouders komt en zij iets doen waar jij het niet mee eens bent, zeg jij het hen dan of vind je dat een taak van je prtnrrrrr?
Dat ligt misschien eraan of dat iets is wat volledig jou betreft of ook je vent. En wellicht ook aan de familiestructuur.
Ik ben zo’n trut die om alles dr bek open trekt/ op een beschaafde manier probeert aan te kaarten wat er aan de hand is. Maar dat wordt niet altijd gewaardeerd. Ik heb daar schijt aan want vooralsnog zijn ze me er niet als minder of kut om gaan beschouwen. Maar misschien dat ze t ook wel gewoon onder een cultuur verschilletje gooien waarbij Nederlanders sowieso overal hun mening over hebben. Want mijn Deense schoonzusje trekt echt nooit dr mond open waar ik denk VROUW ZEG ER NOU WAT VAN ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT HET IS JOU KIND NIET HET HUNNE.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 12-07-2018, 20:41
Verwijderd
Hmm, ik ben wel van het zelf zeggen eigenlijk. Als je partner het moet doen, lijkt me dat niet ok eigenlijk.
Oud 12-07-2018, 20:42
Verwijderd
Als het jullie kind betreft kun je er samen met Jos over praten en vervolgens een besluit nemen en het dán bespreken. Maar ik zou het niet altijd aan mijn partner overlaten.
Oud 12-07-2018, 21:06
Verwijderd
Oh nee, bij ons zit het wel goed wat dat betreft. Mijn schoonouders en ik zitten niet altijd op een lijn, en ik heb het daar vaak met Jos over. Hij fungeert vaak als tolk - "ze doen X maar bedoelen Y. Dat kun je merken aan Z." dat geeft mij ruimte om er over na te denken, en als ik het dan alsnog een ding vind, heb ik het daar zelf met hen over. Ik heb een issue met hen, dan is het ook aan mij om dat op te lossen. Met hulp van Jos, maar het is mijn probleem.

Vanmiddag waren een vriend en zijn vrouw hier en zij zijn recent verhuisd en dichter bij hun ouders gaan wonen. Zijn ouders staan nu dus vaak onaangekondigd op de stoep, meestal als hij aan het werk is en zij alleen met hun dochter thuis is. Ze vindt dat heel vervelend, maar "het zijn zijn ouders die is het zijn taak om het p te lossen." Laatst ook al iemand die dat zo zag en ineens vroeg ik me af of ik dan zo idioot ben dat ik vind dat je dingen gewoon als volwassenen onder elkaar kunt bespreken.

Laatst gewijzigd op 12-07-2018 om 22:43.
Oud 12-07-2018, 21:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja dat laatste vind ik dus ook. Je bent toch volwassen, dus als je t er niet mee eens bent kun je dat toch gewoon op een volwassen manier bespreken. Maar misschien is t ook wel een beetje de manier waarop je ouders ziet? Echt nog als jou/zijn/haar ouders of als gelijkwaardige volwassenen. Want volgens mij zit daar het verschil tussen mij/ons en schoonbroer en zus.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!

Laatst gewijzigd op 12-07-2018 om 22:55.
Oud 12-07-2018, 22:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat zou ik wel zelf zeggen. Mijn schoonouders kwamen vaak klussen in ons huis en meestal was ik daarbij of ging het via mij maar als ik het er niet mee eens was, dan zei ik dat zelf wel tegen ze.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 12-07-2018, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Dat zou ik wel zelf zeggen. Mijn schoonouders kwamen vaak klussen in ons huis en meestal was ik daarbij of ging het via mij maar als ik het er niet mee eens was, dan zei ik dat zelf wel tegen ze.
Zijn er dingen die je niet tegen ze zou zeggen, maar waar je je vriend voor zou vragen?
Oud 12-07-2018, 23:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh nee, bij ons zit het wel goed wat dat betreft. Mijn schoonouders en ik zitten niet altijd op een lijn, en ik heb het daar vaak met Jos over. Hij fungeert vaak als tolk - "ze doen X maar bedoelen Y. Dat kun je merken aan Z." dat geeft mij ruimte om er over na te denken, en als ik het dan alsnog een ding vind, heb ik het daar zelf met hen over. Ik heb een issue met hen, dan is het ook aan mij om dat op te lossen. Met hulp van Jos, maar het is mijn probleem.
Dit klinkt voor mij logisch. Van Jos de info krijgen hoe zijn ouders zijn of dingen bedoelen, en er dan zelf wat mee doen. Als je al zo lang samen ben en je samen een kind hebt moet je imo ook samen de beste manier vinden om met jullie ouders om te gaan en niet 'ja maar het is jouw moeder, dus los jij het maar op'.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-07-2018, 23:19
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
ot:
Er is een vaste gast @ werk waar ik een beetje knikkende knietjes van krijg. Hij is altijd supervriendelijk en geinteresseerd en hij heeft een hele diepe en zwoele stem en als hij dan aankomt en zegt 'Hallo Anouk ' smelt ik een beetje.
Hij vroeg me laatst ook om tips voor een goeie tatooshop in Leiden, maar ik zei dat ik alleen ervaring had met die ene chick in Den Haag, en nu heeft hij daar een afspraak gemaakt.

Ik dacht ook dat hij gewoon tegen iedereen superchill en vriendelijk deed (is ook wel zo), maar vandaag zat hij de hele tijd in de hoek van de winkel en als ik opkeek zag ik hem ook steeds kijken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 12-07-2018, 23:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Er is een ex van een mattie waar iedereen van zegt dat we nogal signalen afgeven alsof dat we al lang bangen. Er is alleen nog niks gebeurd en ik ben nogal belachelijk hard in mijn principe geen ex van een maat te doen.

Nu gaan we alleen ineens alleen op vakantie naar Malaga want haar ex wilt niet meer mee.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-07-2018, 23:36
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Er is een ex van een mattie waar iedereen van zegt dat we nogal signalen afgeven alsof dat we al lang bangen. Er is alleen nog niks gebeurd en ik ben nogal belachelijk hard in mijn principe geen ex van een maat te doen.

Nu gaan we alleen ineens alleen op vakantie naar Malaga want haar ex wilt niet meer mee.
Wilt?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 12-07-2018, 23:45
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Belg heeft te lang in Nederland doorgebracht

Maar hallo Belg, je hoeft r toch ook helemaal niet te doen als je dat niet wil? Sowieso zou ik me bar weinig aantrekken van wat andere mensen vinden van de vibes die jij/zij/jullie geven.
Als ik dat van anderen had moeten aannemen en dat zo zou zijn dan had ik op de festivals waar ik heb gewerkt in de afgelopen jaren al meerdere malen met iemand anders dan mn eigen vent iets uitgespookt (God er gaan wat verhalen rond :’) ) maar meeen ik kan gewoon heel goed bier drinken en ouwehoeren met mannen en heb daar plezier in. Uiteraard gaat dat met met sommige wat spontaner dan met anderen maar dat heeft verder niets met iets seksueels te maken, wat anderen daar ook van denken. En natuurlijk ben ik af en toe wel eens in de verleiding geweest want wat gebeurt op ..... blijft op ..... Maar als je voor jezelf daar een principe van maakt, kun je je daar toch ook best aan houden. Dus kun je toch ook prima met dr op vakantie zonder dr te doen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-07-2018, 00:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik moet gewoon even voor mezelf uitmaken wat ik wil versus waar ik aan wil conformeren denk ik. Iedereen zegt dat ze me wil doen, maar ik zie ze als een klein zusje.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-07-2018, 03:01
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Fuck ik ben verliefd
Oud 13-07-2018, 03:45
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
En zn broers vinden me een leuke griet
Oud 13-07-2018, 10:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Zijn er dingen die je niet tegen ze zou zeggen, maar waar je je vriend voor zou vragen?
Dingen die ik ook via mijn vriend hoor. Als ze tegen hem zeggen 'we vinden dat Daantje dit en dat' en ik dat via hem hoor, dan mag hij dat ook weer met ze terugkoppelen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-07-2018, 11:25
Verwijderd
Interessant onderwerp.

Ik heb totaal geen problemen met mijn schoonouders en ben nog niet in een situatie geweest waar dit soort dilemma's aan de orde komen. Hoogstens dat we van vakantie terugkomen en van het vliegveld via haar ouders naar huis gaan, dat ik dan aan Mema vraag of zij aan haar ouders kan vragen of die wat boodschappen kunnen doen zodat we de volgende ochtend kunnen ontbijten en lunchen. Je zou je kunnen afvragen waarom ik dat niet rechtstreeks doe maar heb niet de indruk dat dat de issues zijn waar jullie op doelen


Mijn zus daarentegen, die in Australië, heeft schoonouders die gewoon niet luisteren.Is een fascinierende casus en ach, ik heb volgende week vakantie en moet wat zaken afwerken die ik al twee weken heb laten liggen, dus dit is een prima moment voor een Ertur-lange-post©. Daar is het niet zo relevant wie iets vertelt. Haar man heeft een functie bij een bepaald bedrijf, maar zijn vader, de schoonvader van mijn zus dus, vraagt nog altijd aan hem hoe het bij bedrijf X is. En bedrijf X is een bedrijf waar hij 15 jaar geleden een traineeship gelopen heeft en daarna nooit meer een seconde gewerkt. Ik vind dat altijd het duidelijkste voorbeeld van totale desinteresse van de ouders. En in die zin relevant dat het communicatie met de schoonouders, via hem of rechtstreeks mijn zus, vrijwel zinloos maakt. Mijn zus heeft het beeld dat haar schoonouders (vooral schoonvader) haar niet moeten. Ik snap dat ze dat idee heeft maar ik denk zelf meer dat het echt complete desinteresse is van de kant van de schoonvader.

Wat zit daar precies achter? Schoonvader is (was, is met pensioen) zelf maatschappelijk succesvol met een zeer goedlopend bedrijf in de agrarische sector/tuinderij. Maar woont ook al hele leven in het heuvelland ten zuiden van Maastricht, spreekt amper Nederlands, gaat niet op vakantie et cetera. Dit is een man die een paar uur van zijn dorpje naar Maastricht gaan al een grote reis vindt - oprecht. Zeker niet dom, maar wel heel duidelijk een bepaalde achtergrond. Voor hem onbegrijpelijk dat zoonlief niet in Maastricht ging studeren, of desnoods Aachen als hij dan zo nodig een technische studie wilde doen, maar verder weg. Onbegrijpelijk dat zoonlief niet in het heuvelland, of desnoods Maastricht of in het uiterste geval bij "de DSM" ging werken maar in "Huiland" (overigens geen dag in Holland of de Randstad gewerkt, enkel Brabant en Overijssel). En toen zoonlief ook nog besloot te emigreren naar de andere kant van de wereld, toen is hij definitief afgehaakt. Hij snapt het gewoon niet. Het bestaat niet in zijn wereld dat iemand dat doet. Hij is er wel eens op bezoek geweest en zal dat vast nog wel eens doen en weet dan nog verrassend goed te overleven in Sydney of zo, maar leuk vindt hij het niet en enig begrip voor de keuzes van zijn zoon levert het niet op.

Enfin, wat er gebeurt is dus dat als ze een keer skypen en mijn schoonbroer vertelt iets, dat schoonvader daar doorheen praat met dorpsnieuws. Schoonbroer neemt dus geen moeite meer om iets over zijn leven te vertellen. Dat krijgt hij dan op andere momenten als verwijt, vooral als schoonvader iets krijgt te horen via via wat hij nog niet wist omdat hij niet luistert.
Als er iets gepland moet worden, neemt schoonbroer daar dus geen moeite meer voor. Mijn zus voelt zich nog wel moreel verplicht een poging te doen. Meestal loopt dat verkeerd omdat de boodschap niet overkomt. Dan voelt mijn zus zich schuldig. Dat samen met het idee dat mijn zus heeft, dat de schoonouders haar als kwade genius zien die haar zoon heeft weggelokt, maakt dat mijn zus hier grote moeite mee heeft.

Rationeel weet mijn zus overigens heel goed dat zij er weinig aan kan doen, daar gaat het niet om.
Oud 13-07-2018, 16:31
Verwijderd
Ik zorgde altijd dat ik kort genoeg bij de schoonouders bleef om me niet te gaan ergeren aan dingen die zij deden

Al heb ik over het algemeen steeds leuke schoonouders gehad.
Oud 13-07-2018, 18:23
Verwijderd
Citaat:
ot:
Er is een vaste gast @ werk waar ik een beetje knikkende knietjes van krijg. Hij is altijd supervriendelijk en geinteresseerd en hij heeft een hele diepe en zwoele stem en als hij dan aankomt en zegt 'Hallo Anouk ' smelt ik een beetje.
Hij vroeg me laatst ook om tips voor een goeie tatooshop in Leiden, maar ik zei dat ik alleen ervaring had met die ene chick in Den Haag, en nu heeft hij daar een afspraak gemaakt.

Ik dacht ook dat hij gewoon tegen iedereen superchill en vriendelijk deed (is ook wel zo), maar vandaag zat hij de hele tijd in de hoek van de winkel en als ik opkeek zag ik hem ook steeds kijken.
Aaaaaah geniet er van HO!
Oud 13-07-2018, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Belg heeft te lang in Nederland doorgebracht

Maar hallo Belg, je hoeft r toch ook helemaal niet te doen als je dat niet wil? Sowieso zou ik me bar weinig aantrekken van wat andere mensen vinden van de vibes die jij/zij/jullie geven.
Als ik dat van anderen had moeten aannemen en dat zo zou zijn dan had ik op de festivals waar ik heb gewerkt in de afgelopen jaren al meerdere malen met iemand anders dan mn eigen vent iets uitgespookt (God er gaan wat verhalen rond :’) ) maar meeen ik kan gewoon heel goed bier drinken en ouwehoeren met mannen en heb daar plezier in. Uiteraard gaat dat met met sommige wat spontaner dan met anderen maar dat heeft verder niets met iets seksueels te maken, wat anderen daar ook van denken. En natuurlijk ben ik af en toe wel eens in de verleiding geweest want wat gebeurt op ..... blijft op ..... Maar als je voor jezelf daar een principe van maakt, kun je je daar toch ook best aan houden. Dus kun je toch ook prima met dr op vakantie zonder dr te doen
Same here, altijd dollen met de mannen, maar ik voelde echt nooit iets seksueels. Meer ook broers-gevoel. Ik kan met mijn broers ook goed doortetteren met drank en dan gaat het er soms ook ruig aan toe en lekker platvloers. Met mijn vrienden ook, maar echt nooit seks mee gehad of willen gehad, Ook niet die keren dat ze daadwerkelijk bij me in bed lagen.

Citaat:
Ik moet gewoon even voor mezelf uitmaken wat ik wil versus waar ik aan wil conformeren denk ik. Iedereen zegt dat ze me wil doen, maar ik zie ze als een klein zusje.
Zie bovenstaand, het is niet een kwestie van haar beantwoorden, maar eerder zelf bedenken wat je zelf wil. Maar ik snap dat nu je single bent, denkt... mwoah kan wel een keer, maar het HOEFT niet.
Oud 13-07-2018, 18:41
Verwijderd
Mijn schoonfamilie post:

Ik heb een chille schoonfamilie gehad, waar ik al snel ook solo heen ging en dan was alles relaxt. Goede gesprekken en we vielen elkaar niet lastig. Vooral met een van mijn ex-schoonvaders had ik een goede band. (overigens nu geen contact meer, hebben het uiteindelijk niet echt gewaardeerd dat ik bij mijn ex weg ging, maar snap ik wel.)

Ik heb ook echt een psycho-schoonfamilie gehad. Ik zal niet in de details treden (ook ivm herkenning), maar ik begreep op een gegeven moment van wie mijn ex wat geërfd heeft. Die familie drukte nogal een stempel op de hele familie. Ik ben opgegroeid met uiteindelijk een sterke grote mond en diep-atheïstisch. Ze mochten wel mijn directheid en eerlijkheid, maar dat ik zo overtuigd atheïst ben, vonden zij wel lastig. (Ex is ook atheïst) Er is nogal wat gebeurd in die familie. [hier had anders een verhaal gestaan met allemaal shit]
Wat resulteerde dat mijn schoonfamilie veel aan me trok. Heb serieuze issues meegemaakt met allen, maar oa mijn schoonmoeder kwam geregeld aan de deur staan als ik vrij was/ziek was, kwam ze met een of andere kutsmoes aan de deur. Ze had een sleutel van ons huis en toen ik merkte dat ze wel in huis moest zijn geweest, terwijl wij er niet waren of ik bijv op kantoor boven aan het werk was, heb ik direct gezegd dat ze die sleutel moest inleveren. Ze belde ook vaak en dan nam ik soms op, maar ook heel vaak niet, een manipulatief wonder was het. En niet luisteren, absoluut niet luisteren. Die hele familie niet. Wisten het allemaal beter, ik was maar de blonde dandy atheïstische slimmerik met een eigen auto etc. Nou, goed, ik heb uiteindelijk tussen mij en hen allen een dikke definitieve grens getrokken. Ze kunnen de kolere krijgen.

Mijn ouders zijn soms ook wel een beetje gekkies, maar dan zeggen wij dat meestal en ze luisteren altijd. Ze beginnen nu ook dingen aan te nemen van de aangetrouwde mensen en zijn echt een super opa en oma.
Oud 13-07-2018, 18:47
Verwijderd
Oke lekker sentimenteel nu.

Ook gezien de bovenstaande post, en enkele mensen weten dat ik het afgelopen jaar wat kak te verstouwen had.

Maar gezien de topictitel: ik had het een beetje gehad met daten via de apps en IRL en heb dus wat harten gebroken. Was er gewoon klaar mee.

Komt er verdomme geheel onverwachts een dude op mijn pad die dichtbij me woont én werkt. En die zit me nu dus al een tijd heel ouderwets en als een oprechte gentleman mij het hof te maken. En hij is bijna echt het complete plaatje en ook nog eens mega-knap en heeft echt de geilste stem en accent ever. En ojah, voorlopig lijkt het absoluut geen klootzak!
Oud 13-07-2018, 18:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke lekker sentimenteel nu.

Ook gezien de bovenstaande post, en enkele mensen weten dat ik het afgelopen jaar wat kak te verstouwen had.

Maar gezien de topictitel: ik had het een beetje gehad met daten via de apps en IRL en heb dus wat harten gebroken. Was er gewoon klaar mee.

Komt er verdomme geheel onverwachts een dude op mijn pad die dichtbij me woont én werkt. En die zit me nu dus al een tijd heel ouderwets en als een oprechte gentleman mij het hof te maken. En hij is bijna echt het complete plaatje en ook nog eens mega-knap en heeft echt de geilste stem en accent ever. En ojah, voorlopig lijkt het absoluut geen klootzak!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 13-07-2018, 20:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Aaaaaah geniet er van HO!
Ja ik ga er niks mee doen hoor. Ik ben een beetje heel erg klaar met mannen, maar van een afstandje zwijmelen is soms wel leuk.

Spoiler


Citaat:
Maar gezien de topictitel: ik had het een beetje gehad met daten via de apps en IRL en heb dus wat harten gebroken. Was er gewoon klaar mee.

Komt er verdomme geheel onverwachts een dude op mijn pad die dichtbij me woont én werkt. En die zit me nu dus al een tijd heel ouderwets en als een oprechte gentleman mij het hof te maken. En hij is bijna echt het complete plaatje en ook nog eens mega-knap en heeft echt de geilste stem en accent ever. En ojah, voorlopig lijkt het absoluut geen klootzak!
Noice. Beter blijft hij je goed behandelen en treat ie je als een fucking queen, anders ga ik 'm klappen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-07-2018, 20:05
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Balen HO
Spoiler

Van een afstandje zwijmelen is wel heel leuk
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.