Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2006, 14:55
Romie
Romie is offline
heej mensen ik heb een vraagje,

ik ben ongeveer 3 weken over tijd, ongeveer een maand geleden heb ik wel soort van seks heb gehad, onbeschermd (ben niet aan de pil) iig, we hadden wel n condoom, maar toen hebben we nét niet het gedaan zeg maar...maar zn *piep* is wel in de buurt van/tegen mijn *piep* geweest

(sorry voor mijn irritante woordgebruik)

aangezien ik nooit super regelmatig og ben had ik zoiets, ik wacht wel even af, maar vorige week heb ik wel een test gedaan, en ik was dus niet zwanger, maar ik ben nu nóg niet ongesteld, ik moet het nu zeg maar alweer voor de 2e x worden

dus mijn vraag is, hoe groot is de kans dat zon test niet betrouwbaar is en ik toch zwanger ben?

er is nog nooit een menstruatie uitgebleven bij mij, maar ik heb de afgelopen weken wel veel stress gehad, gestopt met school, nieuwe baan gezocht, op mezelf gaan wonen, ruzie met mn baas, als in, er loopt nu n rechtszaak

dus misschien dat het daar van komt? bvd voor jullie reacties, ojaah en aub geen zedenpreken over "onveilig vrijen" want ik wéét dat het niet snugger is
Oud 04-03-2006, 15:03
Verwijderd
Er is een centraal zwangerschapstopic op L&G

Je kunt voor de zekerheid nog een test doen, of een afspraak maken bij je huisarts, of gewoon afwachten. Maar als hij niet 'in' je is geweest acht ik de kans dat je zwanger bent erg klein.
Oud 04-03-2006, 15:46
Verwijderd
Stress is kut wat dit soort dingen betreft, kan heel goed dat er helemaal niets aan de hand is. Maar even naar de huisarts oid zou wel verstandig zijn.
Oud 04-03-2006, 16:08
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wow als je niet eens de woorden penis en vagina in de mond kunt nemen, moet je dan wel seksen? Verder zijn zwangerschaps topics hier niet de bedoeling.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=734769
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-03-2006, 16:31
Romie
Romie is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-03-2006 @ 17:08 :
Wow als je niet eens de woorden penis en vagina in de mond kunt nemen, moet je dan wel seksen? Verder zijn zwangerschaps topics hier niet de bedoeling.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=734769
doe eem niet zo belachelijk joh, wat heeft woordgebruik nou weer met echte seks te maken, dat is dus totaal niet relevant, pfff

maar goed dat zwangerschapstopics niet de bedoeling zijn wist ik niet dus mijn excuses
Oud 04-03-2006, 16:50
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Romie schreef op 04-03-2006 @ 17:31 :
doe eem niet zo belachelijk joh, wat heeft woordgebruik nou weer met echte seks te maken, dat is dus totaal niet relevant, pfff
Ik vind dat dat behoorlijk veel met "echte" seks te maken heeft. Jij durft je geslachtsdelen niet eens te benoemen, er rust blijkbaar bij jou een taboe op. Het viel me in ieder geval op. Ik vroeg me meteen af hoe oud je was, ik gokte in eerste instantie op veertien.

Verder inderdaad het Grote Zwangerschapstopic. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag; ik ben voor de Dubbel Dutch methode: met pil én condoom hoef je nooit bang te zijn. Zeker op jonge leeftijd vind ik dat erg belangrijk (ik ben nu nog zestien, als ik rond de negentien ben is het misschien een ander verhaal).
Oud 04-03-2006, 19:14
Estar
Estar is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 04-03-2006 @ 17:50 :
Ik vind dat dat behoorlijk veel met "echte" seks te maken heeft. Jij durft je geslachtsdelen niet eens te benoemen, er rust blijkbaar bij jou een taboe op. Het viel me in ieder geval op. Ik vroeg me meteen af hoe oud je was, ik gokte in eerste instantie op veertien.

Haha ik ook
Oud 04-03-2006, 20:30
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Ja, of ze benoemt geslachtsdelen altijd met *piep* Wat maakt dat nou uit? Het zijn haar geslachtsdelen, al noemt ze die questoren, moet ze lekker zelf weten...

En verder: Algemeen Pil&zwangerschapstopic al gelezen? Staan stapels van dit soort vragen.

Maar voor nu: de kans is inderdaad aanwezig dat je daardoor zwanger bent geraakt, maar die is echt wel heel erg klein.
Je hebt al een test gedaan die aangaf dat je niet zwanger bent. Dat je nu nog niet ongesteld bent kan komen door stress. Als je je daar erg druk om maakt kan het wel eens gebeuren dat het langer duurt.
Mocht het nou voor jouw zin te lang duren, neem dan even contact op met de huisarts.
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 04-03-2006, 21:55
Estar
Estar is offline
Citaat:
Menahem schreef op 04-03-2006 @ 21:30 :
Ja, of ze benoemt geslachtsdelen altijd met *piep* Wat maakt dat nou uit? Het zijn haar geslachtsdelen, al noemt ze die questoren, moet ze lekker zelf weten...

Het doet me denken aan kinderen die het niet bij naam durven te zeggen en een ander gedachtte dat ik erbij krijg is jerry springer
Oud 05-03-2006, 12:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Menahem schreef op 04-03-2006 @ 21:30 :
Ja, of ze benoemt geslachtsdelen altijd met *piep* Wat maakt dat nou uit? Het zijn haar geslachtsdelen, al noemt ze die questoren, moet ze lekker zelf weten...
Zijn lul is toch niet haar geslachtsdeel?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 05-03-2006, 13:38
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-03-2006 @ 17:08 :
Wow als je niet eens de woorden penis en vagina in de mond kunt nemen, moet je dan wel seksen?
my thoughts exactly.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Oud 05-03-2006, 14:06
Romie
Romie is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 04-03-2006 @ 17:50 :
Ik vind dat dat behoorlijk veel met "echte" seks te maken heeft. Jij durft je geslachtsdelen niet eens te benoemen, er rust blijkbaar bij jou een taboe op. Het viel me in ieder geval op. Ik vroeg me meteen af hoe oud je was, ik gokte in eerste instantie op veertien.

Verder inderdaad het Grote Zwangerschapstopic. Helaas heb ik geen antwoord op je vraag; ik ben voor de Dubbel Dutch methode: met pil én condoom hoef je nooit bang te zijn. Zeker op jonge leeftijd vind ik dat erg belangrijk (ik ben nu nog zestien, als ik rond de negentien ben is het misschien een ander verhaal).
ach joh maak een big deal, jij weet toch helemaal niet hoe ik in het echte leven er over praat? helemaal geen taboe, ik weet toch ook niet wat voor mensen hier zoal forummen dus ik deed n poging om het "netjes" te houden, maar ik had kunnen weten dat de zogenaamde "wij- durven-tenminste-pik-en-lul-en-aarsch-en-vagina-en-ga-zo maar-door-mensen" er een Enorme Big Deal van zouden maken, stel je aan, wat maakt het nou uit of iemand piep prefereert ipv vagina. damn.

en met je gokken qua leeftijd, laat ik daar al hélemaal nix over zeggen want ik lach me rot.

en dan verder qua topic, zwangerschapstopic, okeej, k zal kijken
Oud 05-03-2006, 14:28
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Romie schreef op 05-03-2006 @ 15:06 :
ach joh maak een big deal, jij weet toch helemaal niet hoe ik in het echte leven er over praat? helemaal geen taboe, ik weet toch ook niet wat voor mensen hier zoal forummen dus ik deed n poging om het "netjes" te houden, maar ik had kunnen weten dat de zogenaamde "wij- durven-tenminste-pik-en-lul-en-aarsch-en-vagina-en-ga-zo maar-door-mensen" er een Enorme Big Deal van zouden maken, stel je aan, wat maakt het nou uit of iemand piep prefereert ipv vagina. damn.
Je hebt inderdaad gelijk dat we niet weten hoe je er in het dagelijks leven over praat. Dat je het "netjes" probeert te houden omdat je niet weet wat hier voor mensen actief zijn, en wat zij voor taalgebnruik hanteren, klinkt in ieder geval heel logisch en komt ook heel begrijpelijk op mij over. Ik zou je wat dat betreft willen adviseren om de opmerkingen daarover niet al te serieus te nemen, aangezien ze waarschijnlijk niet zo negatief bedoeld zijn als je misschien wel denkt.

Citaat:
Romie schreef op 05-03-2006 @ 15:06 :
en met je gokken qua leeftijd, laat ik daar al hélemaal nix over zeggen want ik lach me rot.
Je bent dus ouder dan 14, begrijp ik. Hoeveel ouder je dan wel bent doet er wat mij betreft verder weinig toe. Laten we het er maar op houden dat er wat misverstanden waren met betrekking tot jouw leeftijd en het hoe en waarom van je taalgebruik, en dat die misverstanden nu (hopelijk) uit de weg zijn geruimd.

Citaat:
Romie schreef op 05-03-2006 @ 15:06 :
en dan verder qua topic, zwangerschapstopic, okeej, k zal kijken
Hopelijk vind je daar iets waar je verder mee kunt. Succes in ieder geval.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 05-03-2006, 16:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik zou je aanraden de test nogmaals te doen. Voor verdere vragen kun je terecht in het sticky topic op L&G, zoals meerdere malen naar verwezen is.
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense
Simon
16 10-02-2015 21:30
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
De Kantine persoonlijke vragen ;)
Fantôme
27 07-10-2005 23:08
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Vragen bedenken bij thema 'moeders'
Dolores
5 19-04-2004 13:32
Verhalen & Gedichten Vragen
WolterB
1 19-01-2004 22:38
Software & Hardware javascript vraagje
ldv
7 29-04-2002 11:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.