Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2004, 13:55
Verwijderd
Woensdag 31 Maart
De Kuip, Rotterdam

Nederland oefent op 31 maart in De Kuip tegen Frankrijk. Waarschijnlijk maakt Advocaat eind van de week de selectie bekend. Wie moeten er volgens jou persé geselecteerd worden en wat wordt de uitslag?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2004, 14:14
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
Nixje schreef op 23-03-2004 @ 14:55:
wat wordt de uitslag?
Het is vrij duidelijk dat frankrijk met 2-3 wint
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 14:21
Verwijderd
Ik denk dat het eindelijk eens een leuke wedstrijd gaat worden met Nederland. Beide teams zullen aanvallend spelen, waardoor er meer ruimte zal staan in vergelijk met de vorige tegenstanders, die veel meer verdedigend speelden.

Ik zeg 3-3
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 14:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Het zal me eerlijk gezegt geen hol uitmaken wie er wint of hoe er gewonnen wordt.
Nederland moet gewoon goed presteren op het EK en ons niet voor lul zetten.
Ik weet ook niet of ik wel ga kijken, misschien als er echt niks beters op is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 14:26
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
in deze vriendschappelijke wedstrijd heb ik geen idee.
Als het een "echte" wedstrijd was geweest (beide teams sterkst mogelijke opstelling, staat wat op het spel) wint frankrijk dik
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 14:38
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
3-2, oude tijden herleven
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:08
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Ik hoop het niet!!!
Ik zal geen leven meer hebben bij mijn collega's als Frankrijk wint: ik loop al weken op te scheppen dat onze zgn. vernieuwde selectie ze totaal gaat verrassen...
En aangezien ik ook denk dat Edgar, Ruud en kornuiten regelmatig dit forum doorlezen, op zoek naar net dat beetje zelfvertrouwen, zeg ik dat het toch gewoon 3-1 wordt (en ik de rest van de week met een grote lach op mijn gezicht rondwandel )
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:12
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 23-03-2004 @ 16:08:
Ik hoop het niet!!!
Ik zal geen leven meer hebben bij mijn collega's als Frankrijk wint: ik loop al weken op te scheppen dat onze zgn. vernieuwde selectie ze totaal gaat verrassen...
En aangezien ik ook denk dat Edgar, Ruud en kornuiten regelmatig dit forum doorlezen, op zoek naar net dat beetje zelfvertrouwen, zeg ik dat het toch gewoon 3-1 wordt (en ik de rest van de week met een grote lach op mijn gezicht rondwandel )
Lol ik zie ze al zitten! Davids met z'n duikbril Met de boertjes erachter aan't 'uhuhhhh auwehoeruh' en ruudje met een enorme baard
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:38
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ik ben erbij!!!

zidane kijken, een speler waarvoor je naar het stadion komt. maar het zal leuk zijn als bosschaart er bij is.
en een aanvallend oranje is leuk omdat frankrijk niet op zijn verdedeging kan leunen dus ook aanvallend zal spelen
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 15:58
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 23-03-2004 @ 16:38:

zidane kijken, een speler waarvoor je naar het stadion komt.
Vergeet Henry niet he.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:06
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik denk dat het 2-2 word. En ik verwacht dat het gevaar niet van Henry en Pires zal komen, maar van iemand van wie je het niet verwacht. Later ga ik een eigen horoscoop-bureau bginnen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 16:12
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Emilio schreef op 23-03-2004 @ 16:58:
Vergeet Henry niet he.
sorry, die was ik idd vergeten.
jammer dan dennis niet meer voor oranje speelt he
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nederland en oefenwedstrijden ---> gelijk spelletje: 1-1.
Doelpunten: Henry en Makaay.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 22:46
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ik mis Robin nog bij de selectie!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 23:09
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 23-03-2004 @ 23:46:
Ik mis Robin nog bij de selectie!!
Laat hem eerst weer in de basis komen.

Tot die tijd zal ik, en waarschijnlijk ook andere mensen, hem niet missen
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 23:22
Verwijderd
0-0 waarschijnlijk..
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 23:24
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 23-03-2004 @ 23:46:
Ik mis Robin nog bij de selectie!!
Ik mis eerder een Barry van Galen, een Jantje Kromkamp of een Barry Opdam op dit moment...

Van Persie wordt op dit moment overschat en heeft op dit moment zeker nix te zoeken bij het Nederlands elftal.
Het is een groot talent (ongetwijfeld) maar hij moet eerst maar eens bij zijn club laten zien wat hij in huis heeft en dat hij dit niveau constant over een langere periode kan waarmaken.
Tot nu toe heeft hij een aantal aardige wedstrijden gespeeld, maar ook een groot aantal dramatische. Daarnaast heeft hij geen basisplaats bij zijn club.
Hij komt dus terecht niet in aanmerking voor het Nederlands elftal.

En als uitslag denk ik dat het in een aantrekkelijke wedstrijd 3 - 1 wordt voor Oranje.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 04:23
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
1-1.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-03-2004, 08:24
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ik heb nu even geen tijd maar vanmiddag kan ik wel aantonen, dat van Persie wel degelijk belangrijk is voor Feyenoord en ook wel degelijk zich bewezen heeft.

Verder kan ik ook wel uitleggen waarom hij nu geen basisplaats heeft, en dat komt dus niet omdat Lurling of Ebi beter zijn.

En zeg nu zelf Barry is een prachtige voetballer, technisch en inzet. Maar zeg nu zelf Barry, die jongen laat zich te makkelijk opjutten(negatief). Voetbalkenners in Europa zijn echt niet bang voor Barry, maar diezelfde kenners en liefhebbers die er verstand van hebben, die kennen Robin wel en weten waartoe hij instaat is. Schalke en de Spurs, zijn dat achterlijke clubs? Ik denk dat ze meer voetbalkennis hebben dan Rob Baan en Bert van Marwijk bijelkaar!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 12:24
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 24-03-2004 @ 09:24:
Ik heb nu even geen tijd maar vanmiddag kan ik wel aantonen, dat van Persie wel degelijk belangrijk is voor Feyenoord en ook wel degelijk zich bewezen heeft.
Verder kan ik ook wel uitleggen waarom hij nu geen basisplaats heeft, en dat komt dus niet omdat Lurling of Ebi beter zijn.
En zeg nu zelf Barry is een prachtige voetballer, technisch en inzet. Maar zeg nu zelf Barry, die jongen laat zich te makkelijk opjutten(negatief). Voetbalkenners in Europa zijn echt niet bang voor Barry, maar diezelfde kenners en liefhebbers die er verstand van hebben, die kennen Robin wel en weten waartoe hij instaat is. Schalke en de Spurs, zijn dat achterlijke clubs?
Van Persie is gewoon een tienersterretje met meer kapsones da talent (want dat heeft ie wel ), maar nog altijd meer kapsones.
Door zijn grote bek is de schoonpa van van Bommel hem zat en speelt ie niet en zolang hij zo'n grote bek heeft zal hij ook niet spelen in het NL elftal!

En Schalke en Spurs??

Verre van topclubs. Dan zijn Ajax en PSV beter
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 12:25
number9
number9 is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-03-2004 @ 13:24:

Sorry voor dat off- topic


On-topic

1-2 voor Frankrijk
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:18
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-03-2004 @ 13:24:


En Schalke
Schalke heeft als laatste van de door jou genoemde 3clubs een Europese prijs gewonnen.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 15:07
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
Emilio schreef op 24-03-2004 @ 14:18:
Schalke heeft als laatste van de door jou genoemde 3clubs een Europese prijs gewonnen.
Met die theorie kan die het beste bij Feyenoord blijven...
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Saaie 1-1
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 16:30
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Mmmhmhmhmh eindelijk tijd:

Niemand gaat mij vertellen dat Lurling of Smolarek beter zijn dan van Persie.
Ik heb ooit een keer wat cijfertjes van Robin opgezocht:

UEFA Cup in 2002:
van Persie speelt alle belangrijke wedstrijden behalve Glasgow uit.....Nee Europese ervaring heeft hij niet.....
Hooijdonk was zeer belangrijk net als Paul. Maar wie hoor ik over de techische jongens Kalou en van Persie?

AC vorig jaar:
Feyenoord-Vitesse 3-1 (1-1)
2x van Persie

Feyenoord-AGOVV 6-1 (2-0)
5x van Persie

Amstel Cup dit jaar:
4 /2 /2004 FC Twente - Feyenoord 3-1 van Persie de enige Feyenoorder die ik heb zien voetballen. Ook Kuyt was aardig.

Competitie dit jaar:
5 /10 /2003 Feyenoord-RBC uitslag 2-0 van Persie 1x
9 /11 /2003 Volendam-Feyenoord 1-3 van Persie 1x
gezegd moet worden dat toen van Persie erin kwam, Feyenoord eindelijk begon te voetballen.
22 /11 /2003 Feyenoord-Vitesse 3-0 van Persie 1x
7 /12 /2003 Feyenoord-ADO Den Haag 4-1 van Persie 2x
13 /12 /2003 FC Twente-Feyenoord 4-2 de enige Feyenoorder die ik deze wedstrijd heb zien voetballen was Robin
28 /1 /2004 NEC-Feyenoord 1-2 met een prachtige assist van Robin.
15 /2 /2004 ADO Den Haag-Feyenoord 2-2 van Persie 1x
Sindsdien heeft hij niet meer fatsoenlijk KUNNEN spelen.

Ook die onzin over dat hij een moeilijke jongen is.
Bij Ajax en PSV koesteren ze jongens met een mening.
Daar beschermen ze die jongens voor de grote boze wereld.
Weet je hoe het bij Feyenoord gaat. Ook iets waar je nog nooit iemand over gehoord hebt: van Persie heeft ergens last van, en gaat eerder naar de training om zich te laten behandelen, hij wacht netjes op zijn beurt, maar net op het moment dat hij aan de beurt is komt Paul eraan en die zegt: ja wacht jij maar mooi even hé. Kijk dit is een klein voorbeeld.

Wie denken jullie dat de opstelling maakte in 2002?
Juist en niemand durfde tegen Piair en Paul in te gaan, behalve Robin. Iedereen zat het niet lekker dat Paul en Piair de opstelling maakten maar niemand durfde zijn mond los te doen, Robin wel.
Robin deelt nog wel eens een panna uit op de training, daar zijn de oudere jongens ook niet blij mee.

De situatie van Persie wordt te éénzijdig bekeken. Weinig mensen zo lijkt het zien of willen de kwaliteiten van Robin zien.
En dat hij een groter salaris wilde is begrijpelijk,

Hij is de man van de toekomst bij Feyenoord, die gaat niet voor een appel en een ei voetballen, bij Ajax en PSV worden tallenten zoals Daniel de Ridder Sneijder vd Vaart de Jong Robben etc etc WEL met respect behandeld. Laat Feyenoord zich maar lekker trots voelen, ik hoop dat Robin naar Ajax gaat en daar wel de kans krijgt om te laten zien hoe goed hij is. Type Johan Cruyff!!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2004, 19:42
number9
number9 is offline
Citaat:
Hij is de man van de toekomst bij Feyenoord, die gaat niet voor een appel en een ei voetballen, bij Ajax en PSV worden tallenten zoals Daniel de Ridder Sneijder vd Vaart de Jong Robben etc etc WEL met respect behandeld. Laat Feyenoord zich maar lekker trots voelen, ik hoop dat Robin naar Ajax gaat en daar wel de kans krijgt om te laten zien hoe goed hij is. Type Johan Cruyff!!!
Hij naar Ajax? alsjeblieft niet zeg. Hij past nooit in ons team
laat hem maar lekker naar Duitsland gaan bij alle andere arrogante spelers!

Citaat:
Hij is de man van de toekomst bij Feyenoord, die gaat niet voor een appel en een ei voetballen, bij Ajax en PSV worden tallenten zoals Daniel de Ridder Sneijder vd Vaart de Jong Robben etc etc WEL met respect behandeld.
Sneijder en van der Vaart zijn wel een stuk beter dan super Robben trouwens ook
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 19:45
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-03-2004 @ 20:42:
Hij naar Ajax? alsjeblieft niet zeg. Hij past nooit in ons team
laat hem maar lekker naar Duitsland gaan bij alle andere arrogante spelers!



Sneijder en van der Vaart zijn wel een stuk beter dan super Robben trouwens ook
Als we het over arrogantie hebben zou hij anders wel prachtig bij Ajax passen !
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 19:50
number9
number9 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 24-03-2004 @ 20:45:
Als we het over arrogantie hebben zou hij anders wel prachtig bij Ajax passen !
Nee hoor, alleen Raffie. maar die gaat tog wel weg

Qua arrogantie ook mooi bij PSV, met vBemmel en Kezvrouw.
Die voelen zich ook te goed voor HCE.

Maar V Persie komt wel kwaliteit tekort dan.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 19:58
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Jongens dat kinderachtige-naam-verander-gedrag-omdat-hij-van-een-andere-club-is, is totaal op niets berust.

Natuurlijk zijn Sneijder, vd Vaart en Robben stukken beter. Maar toen zei een jaar geleden doorbroken werden ze wel met respect behandeld en op verstandige wijze begeleid. Je kunt je dus afvragen of de manier waarop Feyenoord met Robin omgaat wel de juiste wijze is, zeker omdat ik en met mij nog wat andere voetbal-kenners in van Persie dus wel een top-speler zien, en voor mij heeft hij dat dus ook al wel bewezen andere mensen willen het niet zien!!

Trouwens dat van Ajax moet je niet al te letterlijk nemen, type Cruijff. Die flikte dat ook eens, toen hij naar Feyenoord ging.
Ik bedoel te zeggen dat, dat de mooiste wijze is waarop hij zijn gram kan halen bij de mensen die van hem kotsen.
Waaronder het legioen die nog nooit verstand van voetbal hebben gehad. Meneer Kalou werd in Rotterdam nooit geaccepteerd, maar kijk eens dat zijn echte goede technische voetballers, die veel beter zijn dan ideale schoonzoon Kuijt.
Begrijp me niet verkeerd Kuijt is een aardige spits die goed bij Feyenoord past, maar zal nooit de klasse krijgen als een jongen als van Persie, Ibrahimovic, Kezman of een van Nistelrooy.

Van Persie wordt een grote, 2 mogelijkheden, of Gullit geeft hem een kans, waarvan ik denk, dat Gullit WEL een man is die Robin een kans geeft, of hij gaat naar Engeland, waar hij zich kan bewijzen omdat hij daar de kans wel krijgt.

Denken jullie nu echt dat Arsenal zomaar interesse voor die jongen heeft. Vreemd dat er voor Kuijt en Smolarek nooit belangstelling is van topclubs uit het buitenland, maar voor technische tallentvolle spelers als van Persie, Robben, vd Vaart en Sneijder wél!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:00
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-03-2004 @ 20:50:
Nee hoor, alleen Raffie. maar die gaat tog wel weg

Qua arrogantie ook mooi bij PSV, met vBemmel en Kezvrouw.
Die voelen zich ook te goed voor HCE.

Maar V Persie komt wel kwaliteit tekort dan.
Trabelsi vind zichzelf ook te goed voor Ajax hoor en Sneijder komt op mij ook steeds arroganter over. Om maar te zwijgen over Zlaten.

Ik denk niet dat Van Persie minder kwaliteit heeft dan Mitea, Sikora of Soetears hoor.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:01
number9
number9 is offline
Citaat:
Natuurlijk zijn Sneijder, vd Vaart en Robben stukken beter. Maar toen zei een jaar geleden doorbroken werden ze wel met respect behandeld en op verstandige wijze begeleid. Je kunt je dus afvragen of de manier waarop Feyenoord met Robin omgaat wel de juiste wijze is, zeker omdat ik en met mij nog wat andere voetbal-kenners in van Persie dus wel een top-speler zien, en voor mij heeft hij dat dus ook al wel bewezen andere mensen willen het niet zien!!
Ik zeg alleen daarop dat Van Bommel's schoonpapa hem niet zo maar uit de selectie zit of houdt, net zoals Cor Pot
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 20:05
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-03-2004 @ 21:01:
Ik zeg alleen daarop dat Van Bommel's schoonpapa hem niet zo maar uit de selectie zit of houdt, net zoals Cor Pot
En daarop zeg ik dus dat je, je af kunt vragen of dat door de begeleiding bij Feyenoord komt?
Om over respect voor zijn tallent, klasse en techniek nog maar te zwijgen.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 22:50
number9
number9 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 24-03-2004 @ 21:05:
En daarop zeg ik dus dat je, je af kunt vragen of dat door de begeleiding bij Feyenoord komt?
Om over respect voor zijn tallent, klasse en techniek nog maar te zwijgen.....
Ag als je Feyenoord de schuld geeft vind ik t ook goed hoor
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 01:13
walter
Avatar van walter
walter is offline
als advocaat durft, en gaat spelen met de volgende opstelling, wordt het een leuke wedstrijd en maakt NL een goede kans


--------------van der sar ------------------------


--de jong-------stam----------bouma
---------------heitinga------------------
-------sneijder------davids-----------
------------vd vaart--seedorf------------
makaay---------robben(als ie fit is, anders van persie)

met vd vaart die doorschuift

als hij echter weer s terugvalt op mensen als van bommel, kluivert, nistelrooy (die gewoon echt geen goede voetballer is), de boer, noem maare op

dan wordt het denk ik 3-1 voor frankrijk
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 08:44
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
number9 schreef op 24-03-2004 @ 23:50:
Ag als je Feyenoord de schuld geeft vind ik t ook goed hoor
positief is i.i.g. dat ALS Robin blijft, hij gaat werken met Gullit en Petrovic(en zeer onwaarschijnlijk Willem).

Ik heb er wel vertrouwen in dat die mensen Robin wel de kans en de waardering geven die hij zeker verdiend. Anders zou het voor Feyenoord en het NL'se voetbal jammer zijn dat hij naar Engeland zou gaan.

Maar toch lekker om Feyenoord de schuld te geven!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:07
number9
number9 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 24-03-2004 @ 21:00:
Ik denk niet dat Van Persie minder kwaliteit heeft dan Mitea, Sikora of Soetears hoor.
Mitea is een ander soort linksbuiten dan v Persie dus niet te vergelijken.

Sikora is geen top linksbuiten en ja.....

Soetaers............ Dat is gewoon een hele grote dwarrel.
Grootste miskoop uit geschiedenis
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-03-2004, 10:17
Verwijderd
linksbuiten is linksbuiten. Straks kan je geeneens doelmannen meer met elkaar vergelijken
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:19
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
schijt aan die van Persie.



Erbij:
Dennis Gentenaar
Arjan de Zeeuw
Pascal Bosschaart
Clarence Seedorf
Pierre van Hooijdonk
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:34
number9
number9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 25-03-2004 @ 11:17:
linksbuiten is linksbuiten. Straks kan je geeneens doelmannen meer met elkaar vergelijken
Mitea is sneller en van Persie is technischer.

Dus ze hebben beide hun eigen voordeel
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:47
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
Arun schreef op 25-03-2004 @ 11:19:
schijt aan die van Persie.

Erbij:
Dennis Gentenaar
Arjan de Zeeuw
Pascal Bosschaart
Clarence Seedorf
Pierre van Hooijdonk
Wie is de Zeeuw??????

Over Gentenaar heb ik nog mijn twijfels, ik bedoel NEC staat er ook niet echt goed voor en dat hoeft niet alleen te komen door de keeper maar gedeeltelijk toch ook wel.
De andere namen kan ik het wel in vinden.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 10:48
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
number9 schreef op 25-03-2004 @ 11:07:
Mitea is een ander soort linksbuiten dan v Persie dus niet te vergelijken.

Sikora is geen top linksbuiten en ja.....

Soetaers............ Dat is gewoon een hele grote dwarrel.
Grootste miskoop uit geschiedenis
Anders maken we er ff een ajakztopic van.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 25-03-2004 @ 11:48:
Anders maken we er ff een ajakztopic van.
zoals bij bijna elk topic.....

maar ontopic: ik denk dat de uitslag niet zoveel zal zeggen over het EK, ik denk dat Nederland wel weer gewoon de kwart en halve finales haalt, maar daar zullen ze wel weer uitgeschakeld worden, want de eerstvolgende keer dan nederland weer eens een finale speelt zal nog wel ff duren denk ik zo.;...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 12:32
ParisPlage
Avatar van ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
number9 schreef op 25-03-2004 @ 11:34:
Mitea is sneller en van Persie is technischer.
En dat noemt men dus een 'vergelijking'.
__________________
getrouwd ©
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 13:26
number9
number9 is offline
Citaat:
ParisPlage schreef op 25-03-2004 @ 13:32:
En dat noemt men dus een 'vergelijking'.
ik zei al dat ze niet te vergelijken waren.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:00
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Wat heeft die Mitea met het Nederlandselftal te maken? Niks dus waarom dat gezeik hierover?
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:03
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Kurt Elshot
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:03
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 25-03-2004 @ 15:03:
Kurt Elshot
Die maakt bij een betere club zeker wel een kans als rechtsback.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:23
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Seedorf en Makaay verdienen sowieso een basisplaats (Seedorf echt zeker, die was goed bdw dinsdag!!!)

Neem die Niels Oude-Kamphuis eens mee, die speelt ook de sterren van de hemel in duitsland
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:43
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 25-03-2004 @ 15:23:
Seedorf en Makaay verdienen sowieso een basisplaats (Seedorf echt zeker, die was goed bdw dinsdag!!!)

Neem die Niels Oude-Kamphuis eens mee, die speelt ook de sterren van de hemel in duitsland
was zaterdag geblesseerd.......

Maar ik blijf erbij dat van Persie erbij moet, net als Bosschaart en de Jong, deze mannen verdienen een kans, niet op een basisplaats, maar gewoon een lekkere invalbeurt.

Gentenaar zou ik ook meenemen.
Voor Maarten S komt het EK en deze wedstrijd dus ook, te vroeg.

Seedorf doet het i.d.d. goed bij AC. Maar Clerence moet zich realiseren dat hij bij NL géén dragende speler is. Hij is 'slechts' een speler die in dienst van het team zal moeten spelen.

En over Hooijdonk. Lieve jongen. Ligt leuk in de groep. Leuke traptechniek. Maar met Roy op de bank, is de keuze snel gemaakt!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 15:53
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Emilio schreef op 25-03-2004 @ 11:47:
Wie is de Zeeuw??????
De Zeeuw speelt als verdediger bij Portsmouth.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Voetbalpoule Euro 2008
RHCP_NAC
63 28-06-2008 11:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Discussie over onze nieuwe relatie met Frankrijk
A Duck
27 02-06-2005 10:45
Vrije tijd Nederland vervoetbalt (das negatief)
TheMain
56 24-08-2004 21:00
Vrije tijd sterkte voetbalcompetities
Verwijderd
24 23-02-2004 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.