Oud 29-12-2005, 16:25
Onaneim
Onaneim is offline
Het gaat over mij en een van mijn beste vrienden. We kennen elkaar nu meer dan een jaar en gaan heel veel met elkaar om. (Uitgaan, uiteten, winkelen, weekendje weg, naar 'n pretpark, film kijken, etc. etc. etc.). Even voor de duidelijkheid; we voelen niks voor elkaar. (Dat is ook meteen de reden dat we geen relatie beginnen).

Ongeveer 2 maanden nadat ik hem leerde kennen werd de spanning steeds groter tussen ons. We hebben toen een aantal keren met elkaar gezoend. Dit komt nog steeds regelmatig voor. We hebben 't er wel vaker over gehad, dat 't eigenlijk niet hoort als vrienden, maar soms 'moet' het gewoon even, zo voelt het. Aangezien we er verder beiden geen problemen mee hebben, en we ook nog heel goed normaal met elkaar kunnen afspreken zonder dat er iets gebeurt tussen ons, vind ik het niet zo erg. Het belemmert onze vriendschap dus niet, zeg maar.

Alleen, we zijn inmiddels 2x verder gegaan dan zoenen. Ook dit vond ik niet zo'n heel groot probleem, want ik weet waar ik aan toe ben. Bovendien is onze vriendschap er niet slechter op geworden, maar gewoon 't zelfde gebleven.

Ik ben nu eigenlijk opzoek naar mensen met soortgelijke ervaringen. Dus mensen die ook wel eens sex hebben gehad / gerommeld hebben met een hele goede vriend of vriendin. Veranderde jullie contact daardoor? (Je hoort namelijk vaak dat dit wel zo is, terwijl ik daar tot nu toe zelf nog niks van merk). Waarom deed je 't? Heb je er spijt van? Etc. Ervaringen graag!
Oud 29-12-2005, 16:54
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Ik heb hetzelfde met twee meisjes, alleen is dat van scharrelen naar vriendschap gegaan. Zijn nu gewoon goede vriendinnen met wie ik af en toe ook nog zoen. Pas de problèm.
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Oud 29-12-2005, 17:00
freud
Avatar van freud
freud is offline
Ik heb dat met 2 ex-vriendjes, die nu gewoon goeie vrienden zijn.
Af en toe wordt er gekust en met de ene slaap ik af en toe.
Ik heb er geen problemen mee, zij ook niet. Ons contact is ook niet anders; als we ergens zijn waar ook nog andere vrienden van ons, dan doen we eigenlijk heel normaal. In dat geval vind ik het dus best kunnen, maar als ik er gevoelens voor zou krijgen, dan is het uit met de pret.





Citaat:
Veranderde jullie contact daardoor? (Je hoort namelijk vaak dat dit wel zo is, terwijl ik daar tot nu toe zelf nog niks van merk). Waarom deed je 't? Heb je er spijt van? Etc. Ervaringen graag!
Dat maakt dus nee, omdat we er allebei zin in hebben en aangetrokken zijn tot elkaar, nee.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Oud 29-12-2005, 18:18
Verwijderd
Hay,

Ik was vroeger ook goed bevriend met een jongen en ge ging zo goed dat we privé gingen smsen (over sex dus). Tot op een dag we afgesproken hadden om sex te hebben (dit is niet volledig u situatie, maar toch). Daarachter had ik direct spijt van mijn daad en heb hem helemaal uitgescholden. Raar maar waar een maand later, nadat ik het heb kunnen goedpraten, hebben we het nog eens gedaan. En erachter heb ik me wat ingehouden maar soms heb ik er nog spijt van. Als hij niet geil is doet hij heel vreemd tegen mij in vergelijking met vroeger. We hebben soms zware discussies of we-hem of ik bisexueel zijn. M.a.w onze relatie is totaal niet meer zoals vroeger.

Ik weet dat ik nog jong ben en het op homosexueel gebied is, maar toch hoop ik dat je er iets mee bent.
Oud 29-12-2005, 18:30
Verwijderd
Wel eens gehad. Maar het gebeurd in ieder geval niet meer.
Het was soms zo dat zij dan wat wilde en dan speelde ik hard to get. Dan andersom. Het schoot niet op. We wilden beiden maar ook weer niet. Het is beter zo. Gezellig samen dingen doen.
Oud 29-12-2005, 18:34
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Wel gehad ja..Maar is behoorlijk fout gegaan doordat de 1 verliefd werd op de ander

En dat was niet echt het plan van te voren!
__________________
Bruut for president (y)
Oud 29-12-2005, 18:35
Sartre
Sartre is offline
Mja, mn ex is nu een goede vriendin waar af en toe wel eens iets mee gebeurd. Dat is iets anders dan jouw situatie, maar misschien vergelijkbaar. Ik zeg altijd maar: als je allebei de positie van de ander kent en allebei geen gevoelens voor elkaar hebt dan moet dat kunnen. Als er problemen van komen is dat vaak omdat de een meer gaat voelen dan de ander.
__________________
Единый, могучий Советски
Oud 29-12-2005, 22:09
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
ik zit zelf niet in die situatie, laat ik dat voorop stellen.

wel maak ik het van dichtbij mee. binnen een clubje vrienden van me, die ik maar een keer per maand zie ofzo, zie ik het regelmatig gebeuren.
mensen die zomaar met elkaar zoenen en absurd makkelijk een relatie met elkaar beginnen of gewoon een ONS hebben, maar daarna is alles verder nog precies hetzelfde!
ik verbaas me er wel eens over dat ze dat zo doen, maar aan de andere kant geweldig dat dit zo kan, dat je je niet continu maar druk hoeft te maken of het fout gaat en wat de ander er van vindt etc.
kennelijk kan het dus prima, zolang je maar weet dat het zo werkt en niet bezitterig of jaloers bent. ze gaan gewoon erg lichamelijk met elkaar om.
__________________
ja, maar...
Oud 29-12-2005, 23:30
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
Citaat:
Bruut schreef op 29-12-2005 @ 18:34 :
Wel gehad ja..Maar is behoorlijk fout gegaan doordat de 1 verliefd werd op de ander

En dat was niet echt het plan van te voren!
Hier ook.
__________________
Elu on ilus.
Oud 30-12-2005, 13:52
Wen Pantyhooker
Avatar van Wen Pantyhooker
Wen Pantyhooker is offline
Vandaag komt een vriend van mij bij me slapen, ik loop stage hier in Barcelona, en hij komt speciaal voor mij hierheen om samen oud en nieuw te vieren. Ik hoop ergens dat er meer gebeurt, maar ergens ook weer niet, ik twijfel heel erg, omdat ik stiekem toch wel meer voel, en ik ben bang voor die gevoelens. Ons vriendschap is heel hecht en gewoon perfect, en dat verliefde gevoel blokkeer ik altijd, maar nu blijft hij dus slapen en ik word er zo onzeker van!
Oud 30-12-2005, 23:51
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Subject schreef op 29-12-2005 @ 23:30 :
Hier ook.
mja inderdaad vrij kut!

Maargoed wat doe je eraan
__________________
Bruut for president (y)
Oud 31-12-2005, 01:10
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
het komt me wel bekend voor. beetje anders dan, want ben niet verder gegaan dan zoenen. er zijn een paar mensen die dat weten en die vinden het allemala niet kunnen.. ik vind het zelf ook allemaal een beetje apart, maar t voelt gewoon goed.. gewoon af en toe zoenen maar toch 'gewoon' goede vrienden blijven, blijkbaar kan het..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 31-12-2005, 02:48
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb wel eens gezoend met een vriend. Het was eigenlijk meer experimenteren , maar hij wilde verder en ik niet, dus had ik maar de vriendschap verbroken. Het is inmiddels al 3 jaar geleden en sindsdien ben ik ook best wel voorzichtig met vriendschap. Ik zie dit liever niet nog een keer gebeuren.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 31-12-2005, 02:59
Estar
Estar is offline
Ik had dat vorig jaar ook.

Ik wilde geen relatie, hij ook niet, maar de aantrekkingskracht en nieuwsgierigheid was groot.
We zijn toen met elkaar naar bed gegaan, ik had achteraf zoiets van shit! nou ja het zal wel bij 1 keer blijven, maar de volgende nacht was t weer gebeurd
Toen zijn we bezig gebleven eigelijk, tot we echt verliefd op elkaar werden, en nu is hij al een half jaar mijn vriend
Oud 31-12-2005, 11:13
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ja, nu al sinds lowlands..maar t werkt goed, we zijn ook gewoon vrienden, en hebben geen verplichtingen tegenover elkaar.

maar om eerlijk te zijn, hij is geen beste vriend van me. gewoon een goede, ik zie hem ook niet vaak. en ik denk dat als hij een beste vriend van je is, en het 'seks'contact houdt op, dat het dan misschien een beetje raar wordt.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 31-12-2005, 13:10
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
de beste relaties schijnen te ontstaan uit vriendschap
__________________
ja, maar...
Oud 31-12-2005, 18:52
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
Bruut schreef op 29-12-2005 @ 18:34 :
Wel gehad ja..Maar is behoorlijk fout gegaan doordat de 1 verliefd werd op de ander

En dat was niet echt het plan van te voren!
same here...
__________________
ajacied 4-life
Oud 31-12-2005, 18:57
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
heb ik vrij recent nog meegemaakt .


Het hoeft absoluut geen probleem te zijn, zolang je er maar over blijft praten.. en vantevoren zeker weten dat die ander misschien toch niet gevoels heeft die nog niet uitgesproken zijn.
Oud 04-01-2006, 17:18
Verwijderd
Met m'n beste vriendin, paar keer gezoend (met oud en nieuw nog ) en één keer met haar en een gozer een soort van trio'tje gedaan. Dat "trio'tje" heb ik wel spijt van gehad... heel eventjes en daarna had ik zoiets van "ach, kan er nu toch niks meer aan veranderen". Onze vriendschap is absoluut niet verandert, daar was ik in het begin wel bang voor, maar we zijn nog steeds gewoon beste vriendinnen.

(De eerste keer dat we zoenden is alweer iets van vier jaar geleden)
Oud 04-01-2006, 19:00
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik vrij uit principe nooit met goede vrienden. Het lijkt me echt heel raar, alsof ik een soort van incest zou plegen... Geen idee van waar dat gevoel komt, het zou anders wel praktisch zijn om af en toe eens een goede vriend te gebruiken om 'mijn behoeftes mee te bevredigen'

Must... resist... temptation...
Oud 04-01-2006, 19:15
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Weleens gedaan, maar het bevile niet echt. Ik houd meer van seks als daar liefde bij komt kijken. Het was niet onprettig en ik vind er ook niets fouts aan, maar het is niets voor mij.

Ik werd overigens niet verliefd en hij ook niet. Hij was alleen bang dat ik wel verliefd zou worden. Maar ik had al snel zoiets van: laat maar, volgende keer gaan we weer naar de bios ofzo.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 04-01-2006, 19:45
Mousse
Avatar van Mousse
Mousse is offline
zolang er geen echte verliefdheidsgevoelens bij komen kijken lijkt het me best wat.. geen verplichtingen naar die persoon toe, maar tegelijker tijd wel het plezier van de seks en toch de bekendheid van die persoon.
__________________
if you cannot remember your past, you might repeat your mistakes
Oud 06-01-2006, 10:56
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Toen ik een relatie had een tijdje terug, had ik ook een (gewone) vriend waar ik op de een of andere manier heel veel aantrekkingskracht bij voelde en hij ook met mij. Maar hij had een vriendin en ik had een vriend.
We hebben wel eens momenten gehad waar we bijna te ver gingen ( bijna zoenen dus), maar dat hebben we nooit gedaan. Omdat het gewoon zo vreemd was. We kennen elkaar inmiddels iets van 11 jaar ofzo en nu komt het gelukkig niet meer voor.
We hebben het dus nooit zo ver laten komen, ook al voelden we wel een bepaald soort iets voor elkaar.
En ik ben wel blij dat we nooit iets hebben gedaan, dat zou denk ik wel ten koste gaan van onze vriendschap (in mijn geval dan).
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 06-01-2006, 12:20
rebeccaw
rebeccaw is offline
tja wle gedaan met een goede vriendin van mij omdat we allebei sex met een meisje wilden ontdekken. Doen het nu nog steeds af e n toe ne zolang je maar goede afsrpaken maakt is er niets aan de hand denk ik
Oud 06-01-2006, 12:44
Verwijderd
Ik en een vriendin van me hebben een 'hoi wij zijn lesbisch'-act voor het afschudden van opdringerige lui die denken kans te maken bij één van ons. En ja, daarbij zoenen we ook weleens. Het werkt heel overtuigend. (a)
Oud 06-01-2006, 12:51
rebeccaw
rebeccaw is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-01-2006 @ 12:44 :
Ik en een vriendin van me hebben een 'hoi wij zijn lesbisch'-act voor het afschudden van opdringerige lui die denken kans te maken bij één van ons. En ja, daarbij zoenen we ook weleens. Het werkt heel overtuigend. (a)
ok maar dat is toch wat anders vind ik!
Oud 06-01-2006, 17:03
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
hoi
ik herken me wel in deze situatie... om je gerust te stellen: bij een vriend en mij is alles nog zoals er voor. we kussen en wel eens en gaan wel eens verder maar echt voor de 'fun', is al langer als een jaar aan de gang en zo en loopt perfect om je niet gerust te stellen: met een andere vriend dat ook eens gedaan, tot bleek dat hij gevoelens voor mij kreeg.. hebben nu verschrikkelijke ruzie hier om gehad en zow... nu wel uitgepraat maar onze relatie is er wel 'anders' op geworden...
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Oud 06-01-2006, 18:16
Verwijderd
Citaat:
rebeccaw schreef op 06-01-2006 @ 12:51 :
ok maar dat is toch wat anders vind ik!
Vind ik ook. Maar ik vond het wel ontopisch genoeg om te vertellen. Hm?
Oud 07-01-2006, 01:28
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
ja.. ik heb nu eigenlijk ook zoiets. M'n ex en ik waren eerst een tijdje vrienden, toen kregen we een relatie en nu is het 2 maanden uit... we zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan, maar er is nog steeds een grote aantrekkingskracht. Ik voel althans nix meer voor hem.. maar we hebben afgesproken dat we vrienden zijn.... en wat meer .. dus doe ik het af en toe met hem.. dus wel de lusten en niet de lasten. Ik vind het echt prima zo
Oud 07-01-2006, 23:56
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
geyl, wel ff tapen
Oud 08-01-2006, 13:53
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
(heb het maar even voor je uitgeprobeerd , maar gaat prima hoor. al was het geen directe, maar toch goede vriend. Hij is zeg maar 'een vriend van...' dus we zien en spreken elkaar toch alleen maar als ik in die stad ben....)
__________________
ja, maar...
Oud 08-01-2006, 21:29
Pisvlekje
Pisvlekje is offline
Lang leve de vrije liefde!
Oud 24-10-2006, 13:12
Nikneem
Nikneem is offline
Ik heb sinds een paar maanden ook een erg goede vriendin. We zagen elkaar steeds vaker, deden steeds meer leuke dingen, maar ze is niet verliefd op mij. We liggen vaak tot ver na 12en op mijn kamer te kletsen, en sinds een tijdje doen we dat al knuffelend en in elkaar liggend.

Onze eerste 2 keren ging ze mij zoenen en de bovenkleding ging uit, toen hebben we uren gezoend en gestreeld. En een tijdje geleden ben ik een hele nacht daar geweest en hebben we de hele nacht zitten zoenen strelen vingeren. Binnenkort hebben we sex, tot nu toe heeft het niet tussen onze vriendschap ingestaan, we hebben hier uren en uren over gepraat. Ik laat nog weten hoe het is na de volgende keer. Ik ga er vanuit dat onze vriendschap intact blijft zoals het al tijden blijft
Oud 24-10-2006, 22:33
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
"Happiness is being married to your best friend?"
__________________
Have you ever been mellow...
Oud 25-10-2006, 16:11
funky_female
funky_female is offline
mooi dat je nog geen verandering in julie vriendschap merkt !!

ik heb ook zoiets met mijn soort van beste vriend gehad ..

het liep alleen uit de hand .. we vonden elkaar op een gegeven moment wel leuk alleen hij wilde geen relatie en ik wel

drna nog een paar keer gezoend en wat meer

maar eigenlijk besef ik dat ik der gewoon niet meer op in moet gaan .. omdat het mezelf vooral kwelt

maar als je het allebei wilt en geen gevoelens hebt moet het kunnen toch

have fun
__________________
I want to be loved and not to love in Return
Oud 25-10-2006, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Nikneem schreef op 24-10-2006 @ 13:12 :
Ik heb sinds een paar maanden ook een erg goede vriendin. We zagen elkaar steeds vaker, deden steeds meer leuke dingen, maar ze is niet verliefd op mij. We liggen vaak tot ver na 12en op mijn kamer te kletsen, en sinds een tijdje doen we dat al knuffelend en in elkaar liggend.

Onze eerste 2 keren ging ze mij zoenen en de bovenkleding ging uit, toen hebben we uren gezoend en gestreeld. En een tijdje geleden ben ik een hele nacht daar geweest en hebben we de hele nacht zitten zoenen strelen vingeren. Binnenkort hebben we sex, tot nu toe heeft het niet tussen onze vriendschap ingestaan, we hebben hier uren en uren over gepraat. Ik laat nog weten hoe het is na de volgende keer. Ik ga er vanuit dat onze vriendschap intact blijft zoals het al tijden blijft
Ow en om dit spannende nieuws met ons te delen up je een topic van 3kwart jaar oud?
Oud 25-10-2006, 18:09
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Ja, ik heb wel eens "gerotzooid" met een goeie vriendin. Onze vriendschap werd er niet anders door ofzo. We kenden elkaar al een paar jaar en we hadden het altijd over seks. Op zomaar een avond ging het gewoon verder dan praten. Na de daad gaven we allebei toe dat we het eigenlijk altijd al eens hadden willen doen met elkaar.

Het is maar bij twee keer gebleven, helaas.
Oud 26-03-2007, 22:51
Nikneem
Nikneem is offline
Ik blijf heel kort: _niet_ doen
Oud 26-03-2007, 22:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Nikneem schreef op 26-03-2007 @ 22:51 :
Ik blijf heel kort: _niet_ doen
Als jij je dat motto nu ook eens eigen zou maken als het ging om het uppen van topics...
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Sex met beste vriendin; slim of niet slim ?
koelekikker
61 08-11-2005 19:11
Liefde & Relatie Sex met gewone vriend?
Bamblerose
51 05-05-2003 20:46
Seksualiteit Zakelijke seks/vriendendiensten
Verwijderd
26 27-06-2002 20:14
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 19:07
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40.