Oud 11-02-2019, 23:47
Verwijderd
Off-topic: Omg die smiley! ik moet die grote ronddraaiende ook opslaan <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-02-2019, 23:54
Verwijderd
Ik wil die ronddraaiende als avatar
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 07:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik vind het ook niet zo gek.

Ze is al meerdere malen belazerd.
Ze wilt niet nog een klap in haar gezicht krijgen. Dus wilt ze het gewoon rustig hebben en kleine stapjes ondernemen.
Maar wat ik niet begrijp, is dat ze nog steeds een beetje verlangt naar haar ex, die haar heeft belazerd
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 08:01
Verwijderd
Citaat:
Maar wat ik niet begrijp, is dat ze nog steeds een beetje verlangt naar haar ex, die haar heeft belazerd
Weer lekker aan het trollen? Onbegrijpelijk inderdaad dat iemand ermee zit dat haar ex haar belazerd heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 08:09
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Weer lekker aan het trollen? Onbegrijpelijk inderdaad dat iemand ermee zit dat haar ex haar belazerd heeft.
Je leest het verkeerd.
Hij snapt niet dat ze terug wilt naar haar ex die haar belazerd heeft. Kort samengevat: ze wilt terug naar de jongen die haar belazerd heeft. Dat geeft ze aan aan de TS en dat begrijpt PUDDINGPOWER (terecht of wat je er zelf van wilt maken) niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 09:34
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Als ze nog terugwil naar haar ex dan zou ik er niet aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 09:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Als ze nog terugwil naar haar ex dan zou ik er niet aan beginnen.
Ik zou dat ook niet doen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 12:10
Verwijderd
Jemig man, get a life. Wie zegt dat zij terug wil naar haar ex? Kan toch zijn dat zij nog heel boos is en niet naar hem verlangt om bij hem te zijn, maar eerst het moet verwerken wat haar is aangedaan?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 13:52
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ze wilt hem niet terug. Ze zegt alleen dat ze het er nog moeilijk mee heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 16:42
Verwijderd
Ja zie je wie er weer gelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 16:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja zie je wie er weer gelijk heeft.
Jup
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 17:18
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Krijg net een snap binnen van haar (Heb niks meer laten weten sinds gisteren vroeg btw), met de tekst (ze filmt haar vriendin): “Mijn vriendinnetje gaat op valentijnsdate donderdagggg zo leuk”. Dit lijkt toch op een “ontwenningsverschijnsel”. Omdat ik ineens bijna geen intresse meer toon. Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 17:24
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Krijg net een snap binnen van haar (Heb niks meer laten weten sinds gisteren vroeg btw), met de tekst (ze filmt haar vriendin): “Mijn vriendinnetje gaat op valentijnsdate donderdagggg zo leuk”. Dit lijkt toch op een “ontwenningsverschijnsel”. Omdat ik ineens bijna geen intresse meer toon. Wat denken jullie?
Is het naar jou persoonlijk? Is het openbaar te zien? Het kan ook een hint zijn voor jou, dat je haar voor donderdag moet vragen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 17:27
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ze moest werken donderdag zei ze nog vorige week. Het was persoonlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 17:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dan kan het idd een ontwenningsverschijnsel zijn. Aan de andere kant, ze kan ook denken: Nee!! Hij laat me met rust, en dat wil ik niet! Ik wil toch meer contact met hem!
Dus als je nu weer contact zoekt, niet per se over de foto, dan weet ze dat je nog steeds interesse hebt.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 17:35
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Dit vind ik dus moeilijk. Ik weet ook wel dat ze contact wil, maar ze komt wel over dat ze ruimte nodig heeft. Ik denk dat ik dit beter nog even kan vasthouden zo, niet te lang natuurlijk. Misschien begint ze mij dan wel een eerste bericht te sturen. Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 17:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dit vind ik dus moeilijk. Ik weet ook wel dat ze contact wil, maar ze komt wel over dat ze ruimte nodig heeft. Ik denk dat ik dit beter nog even kan vasthouden zo, niet te lang natuurlijk. Misschien begint ze mij dan wel een eerste bericht te sturen. Wat denken jullie?
Ze heeft het eerste bericht al gestuurd! Namelijk die snap
Stuur haar een appje, bel met haar, als je nu maar even contact hebt.
Zorg ervoor dat ze weet dat jij interesse hebt in haar, en niet haar laat zitten
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 17:57
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Vanavond voetballen. Stuur haar wel persoonlijke snap en na het voetballen misschien een appje.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 17:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maak een snap van het voetballen, met een mooi schot/trucje
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 18:10
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik moet een wedstrijd voetballen... 😂
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 18:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dan doe je het bij de warming up!
Iig, suc7 bij de wedstrijd!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 18:17
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Beetje raar om met mijn telefoon het veld op te gaan. Ik doe het vooraf. Thanks!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 18:28
Verwijderd
Gretig zijn werkt averechts.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 18:30
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Daarom. Dat is waarom ik haar met rust laat nu. Wat zeg jij dan Straatmeid
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 18:36
Verwijderd
Even een vraagje he... hoe weet je dat een snap persoonlijk is en niet naar een hele groep?

Ik denk dat ze nu even je aandacht wil... Je kan haar iets terug sturen om contact te houden. Wees niet te gretig, dat schrikt weer af. Ik denk dat ze jou wel leuk vindt, maar ook tijd nodig heeft voor haarzelf. Het kan namelijk ook zijn dat als het heel leuk is tussen jullie samen dat ze weer even beseft hoe klote het was met haar ex, moet ze ook verwerken.

Het kan zijn dat ze het nooit 100% gaat verwerken trouwens en dat ze ook aan haarzelf moet werken, dat kost tijd en ruimte. Nu moet je eigenlijk bewijzen dat je dat haar geeft. Dan kan zij ook beter voelen of zij verliefd op je kan worden of niet.

Dus een beetje go with the flow, en zeer relaxt tempo.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 22:58
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Dat weet ik dus niet! Maar is wel toevallig. Ik ben het 100% met je eens. App haar morgen weer eens. Nog 1 vraag: Kan ik haar onverwachts een roos sturen op valentijnsdag of is dit even niet handig?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:05
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Oke wat dit nou weer is. Ik wilde haar misschien dus een roos sturen. Nu wist ik toevallig een vriendin haar instagram, wil ik haar volgen, om haar adres te krijgen en wat advies. Krijg ik 5min na ik haar volg ineens een bericht van haar! Ze appt me en zegt waar ik ... van ken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:15
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Oke wat dit nou weer is. Ik wilde haar misschien dus een roos sturen. Nu wist ik toevallig een vriendin haar instagram, wil ik haar volgen, om haar adres te krijgen en wat advies. Krijg ik 5min na ik haar volg ineens een bericht van haar! Ze appt me en zegt waar ik ... van ken.
Dit kan je prima eerlijk antwoorden toch?
Nog even over de roos: Je kent haar amper. Jullie hebben 1 date gehad, en thats it. Ik zou het nu nog niet doen, het is iets te vroeg
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:18
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Nu moet ik haar het wel gaan uitleggen. Werk mezelf weer in de nesten 🤦🏼*♂️
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nu moet ik haar het wel gaan uitleggen. Werk mezelf weer in de nesten 🤦🏼*♂️
Waarom? Je vertelt het verhaal wat je hier ook hebt gedaan met hoe je haar hebt ontmoet. Niet heel moeilijk toch?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:39
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Neee. Het verhaal waarom ik haar vriendin probeerde te volgen, omdat ik haar adres wilde voor een roos ( wat ik niet meer ga doen ).
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Neee. Het verhaal waarom ik haar vriendin probeerde te volgen, omdat ik haar adres wilde voor een roos ( wat ik niet meer ga doen ).
Je wou toch ook advies via haar? Je kan meer over haar te weten komen. Gebruik die info. Daar is niks ergs aan toch?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:51
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik waardeer je hulp. Maar volgensmij begrijp je mij niet helemaal! Lees ff paar terug. Over instagram en haar vriendin etc.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2019, 23:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik waardeer je hulp. Maar volgensmij begrijp je mij niet helemaal! Lees ff paar terug. Over instagram en haar vriendin etc.
Citaat:
Nu wist ik toevallig een vriendin haar instagram, wil ik haar volgen, om haar adres te krijgen en wat advies.
Wat begrijp ik dan verkeerd? Je zegt letterlijk dat je advies wilt van haar over je crush
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 00:27
Verwijderd
TS volgt een vriendin van haar, de crush. De crush appt nu TS waar hij haar van kent.

Jaloers!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2019, 05:36
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
TS volgt een vriendin van haar, de crush. De crush appt nu TS waar hij haar van kent.

Jaloers!
Precies dit! Dit is wel een goed teken lijkt me. Ookal is jaloezie niet echt een goede eigenschap, ik neem het haar niet kwalijk. Soms is het wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2019, 01:26
Verwijderd
Hoe is het nu?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2019, 05:43
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik denk niet dat er nog wat in zit. Heb er nog eens gevraagd om wat te doen. Ze kon deze week niet en volgende week gaat ze op wintersport. Ze geeft steeds aan dat ze het gewoon niet weet. Ik heb toen gestuurd dat ik niet eindeloos achter iemand ga aan zitten, en dat snapte ze. Dus heb ik gezegd dat ik haar nu met rust ga laten en dat ze me weet te vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2019, 14:11
Verwijderd
Verstandig.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2019, 16:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik denk niet dat er nog wat in zit. Heb er nog eens gevraagd om wat te doen. Ze kon deze week niet en volgende week gaat ze op wintersport. Ze geeft steeds aan dat ze het gewoon niet weet. Ik heb toen gestuurd dat ik niet eindeloos achter iemand ga aan zitten, en dat snapte ze. Dus heb ik gezegd dat ik haar nu met rust ga laten en dat ze me weet te vinden.
Vervelend, maar ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt. Ga je nu gelijk verder kijken, of wil je toch nog even wachten?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2019, 17:00
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik ben veelste snel gegaan, heb haar teveel aandacht gegeven terwijl dit totaal niet nodig en handig was. Na het afspraakje is het misgegaan. Ik laat haar de komende weken met met rust, geen contact dus. Ik denk niet dat het nog nut heeft om daarna contact te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2019, 17:07
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Ik ben veelste snel gegaan, heb haar teveel aandacht gegeven terwijl dit totaal niet nodig en handig was. Na het afspraakje is het misgegaan. Ik laat haar de komende weken met met rust, geen contact dus. Ik denk niet dat het nog nut heeft om daarna contact te zoeken.
Laat het contact anders gewoon stil en maybe neemt zij eens en iniatief om jou te contacteren.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2019, 20:02
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Dat doe ik ook. Maar dat gaat 100% niet gebeuren, ik weet in wat voor situatie ik mijzelf gebracht heb. Heb het vaker gehad. Nu is t tijd om ervan te leren.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2019, 20:54
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Dat doe ik ook. Maar dat gaat 100% niet gebeuren, ik weet in wat voor situatie ik mijzelf gebracht heb. Heb het vaker gehad. Nu is t tijd om ervan te leren.
herkenbaar..
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 13:41
Runertje550
Runertje550 is offline
Nog iets gebeurd in de afgelopen week?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2019, 18:04
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Geen contact gezocht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Eerste afspraak
Fouco
6 26-09-2016 16:52
Seksualiteit Eerste Afspraakje
Ruby Blue
50 01-04-2004 13:37
Verhalen & Gedichten eerste afspraakje, binnenkort
anoniem blauw
3 16-10-2003 17:08
Liefde & Relatie Eerste afspraakje: wat moeten we doen???
Verwijderd
43 24-04-2003 17:24
Liefde & Relatie eerste afspraak
C5C5C
27 07-03-2002 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.