Oud 21-03-2002, 13:00
boeit_niet
boeit_niet is offline
Het gaat weer is (eigenlijk nog steeds, al bijna 2 jaar) niet goed met mij. Ik voel me (bijna) altijd klote. Ik weet niet waarom ik nog leef, de reden dat ik geen zelfmoord heb gepleegd is dat ik bang ben dat het mislukt, mijn ouders erachter komen en dat ik dan niks meer mag omdat ze bang zijn dat ik nog een keer zal proberen zelfmoord te plegen (bijv. niet meer naar Helmond of Eindhoven of zo, omdat ik me daar voor de trein zou kunnen gooien).

Waarom voel ik me dan zo klote?
- Ik zie het nut van het leven niet, nu moet ik naar school, daarna (na verdere studie of zo) waarschijnlijk werken de hele week of zo om vervolgens naar het bejaardentehuis te gaan, en na al die jaren nog niks voor de maatschappij betekend te hebben te sterven.
- Ik heb vaak problemen met mijn ouders. Ongeveer iedere dag ruzie met je ouders, wordt je ook niet vrolijk van.
- Mijn beste vriendin is overleden (dat is wel een jaar en acht maanden geleden, maar heb het nog steeds helemaal niet verwerkt).
- Door overlijden van beste vriendin ben ik vaak erg bang (krijg ik ook waanideeën van of zo, ik begin het dan zelf ook te geloven) dat andere personen die me erg dierbaar zijn ook overlijden. Bijv. pas was ik weer compleet geflipt omdat ik dacht dat een goede vriendin overleden was, is heel raar en erg vervelend.
- Ondanks dat ik me zo klote voel, gedraag ik me toch vrolijk als ik bij anderen ben, ik wil eigenlijk gewoon mezelf zijn, maar kan dat gewoon niet door het alsmaar faken van vrolijkheid de afgelopen 2 jaar. Verder weet ik van een aantal “vrienden/ vriendinnen” ook dat ze me laten vallen als ze erachter komen hoe ik me eigenlijk voel.

Ik heb hierover al eens gepraat met de vertrouwenspersoon bij ons op school (maar dat is ook al 5 maanden geleden), maar dat gaat gewoon niet, ik vertel die lang niet alles (hier ook niet, maar aan de vertrouwenspersoon nog minder) omdat ik denk ik bang ben voor een reactie, omdat ik het rechtstreeks moet zeggen. Ook is volgens hem de enige mogelijkheid om met mijn ouders te gaan praten, hij heeft geprobeerd me over te halen dat te doen (misschien zou dat wel beter zijn, alleen dat kan ik echt niet), uiteindelijk heb ik toen gezegd dat ik dat zou doen, maar niet gedaan, en daarna niet meer naar vertrouwenspersoon gegaan, omdat ik bang ben dat hij toch alleen maar komt met het advies met mijn ouders te gaan praten.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2002, 13:05
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
mja spellings fouten.

[Dit bericht is aangepast door AtHell (21-03-2002).]
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 13:06
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
AtHell schreef:
mja het niet goed voelen is gewoon iets wat iedereen wel eens heeft maar ik denk dat als je echt zelfmoord wil plegen en daar ook al met mensen over hebt gepraat dat je dan in plaats van met andere er eens met jezelf over moet hebben, gewoon eens bedenken wat er zo slecht is en waarom jij je er iets van aantrekt... mja is misschien vaag maar bij mij werkt het... gewoon proberen om alles te vergeten....

greetz. ik.

__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 13:08
Liefde & Relatie k weet t ff nie meer!~
CoveredEyes
33 26-02-2003 10:17
Verhalen & Gedichten >verhaaltje<
Verwijderd
2 26-12-2002 13:30
Lichaam & Gezondheid dieten & eetstoornissen etcetce.... schuld vd media????
me-myself&anne
49 06-08-2002 14:52
Psychologie professionele hulp, hoe gaat dat?
heaven or tha hell
2 29-06-2002 16:25
Verhalen & Gedichten Isolatie
MAS187
5 10-08-2001 12:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.