Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2012, 14:34
jannekes
jannekes is offline
Hoi allemaal,

Ik studeer communicatie en ben op het moment bezig met mijn scriptie. Hiervoor moet ik een enquête afnemen en ik zoek nog een aantal mensen die hem in willen vullen. Het gaat over onderzoek naar een nieuw digitaal tv kanaal gericht op live muziek en sport. Het duurt maar ongeveer 5 minuten om in te vullen en je kan kans maken op een Ipad! Dit is de link:
http://www.thesistools.com/web/?id=249855
alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2012, 23:40
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld! Maak graag kans op de Ipad
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 12-04-2012, 09:53
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ingevuld! Maak graag kans op de Ipad
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 11:02
Limbo
Avatar van Limbo
Limbo is offline
Ingevuld! En nog een tip: bij sommige vragen (zoals "welke sportevenementen bezoekt u wel eens") ontbreekt de optie om in te vullen dat je dit nooit doet. Is bij paar andere vragen ook zo. Dan kan ik dat natuurlijk wel bij "anders, namelijk" invullen, of helemaal niets invullen, maar dat is voor jou straks gewoon meer werk om te verwerken. Kun je misschien nog even aanpassen!

Oh en hoe maak ik eigenlijk kans op die ipad? Heb nergens mailadres oid hoeven invullen. Ach, ik heb toch nog nooit wat gewonnen, maar de kans is altijd leuk
__________________
VMBO/HAVO-scholieren gezocht in laatste en voorlaatste jaar! www.thesistools.com/studiekeuzemotieven. 5 minuutjes en je helpt me er enorm mee. Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 16:34
jannekes
jannekes is offline
bedankt voor het invullen!
en bedankt voor de tip, ik kan het helaas niet meer veranderen nu maar zeker handig voor een volgende keer!
wil je kans maken op de ipad dan moet je wel je e-mail opgeven (staat aangegeven aan het eind)
heb je dat niet gedaan en wil je nog steeds kans maken dan moet je even je naam mailen naar tv.onderzoek@gmail.com
dan kan ik hem nog in de lijst zetten (zal je e-mail verder niet uitgeven of ergens anders voor gebruiken)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 16:43
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Bij leeftijdscategorieën is het ook niet zo handig dat er staat:
15-25
25-35
enzovoort, want wat moet je dan invullen als je 25 bent? De eerste of de laatste? Niet dat ik daar last van heb, maar het is wel onhandig, je kunt categorieën beter verdelen als 15-25, 26-35, enzovoort.

En ingevuld.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 11:33
jannekes
jannekes is offline
Klopt had ik ook al gezien, dom foutje. Toch bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16.