Oud 10-04-2021, 23:07
Verwijderd
Geachte scholieren,

Ik ben een licht autistische jongen uit Nederland die op haastig op zoek is naar een maatje, want ik heb helemaal geen vrienden, ik voel me erg eenzaam en ik wil dolgraag meer avontuur in mijn leven hebben! Ik had dat al eens eerder een oproep voor een maatje op autisme.nl geplaatst, maar ik was niet echt blij met de verzoeken die ik kreeg. Ik zal later vertellen wat mijn echte voorwaarden voor dat maatje zou moeten zijn! Dit zijn nogmaals mijn hobbys:

-Computeren!
-Gamen!
-Films en series kijken!
-Wandelen!
-Fietsen!
-Koken!
-Muziek luisteren!
-Internetten!
-Fantaseren!

Voor de rest werk ik in een dagbesteding. Ik heb daar fijne collega's. Alleen heb ik een nare thuissituatie, want ik kan heel slecht omgaan met mijn vader en met mijn broer. Een aantal keren is het tussen ons geëscaleerd en dat vind ik heel erg jammer! Tevens ben ik niet zo hoog opgeleid, maar toch hoop ik dat u dat door de vingers kan zien!

Dit mijn 13 voorwaarden voor een maatje!

-Als het een meisje is, moet ze ouder zijn dan 14 jaar! Dat komt door alle wijsheid die een oudere vrouw heeft!
-Als het een jongen is, moet hij jonger zijn dan 14 jaar oud! Dat komt doordat ik in mijn jeugd veel meer ervaring heb gehad met jongens.
-Hij of zij moet er zo knap mogelijk uit zien en NIET lelijk wezen, tenzij diegene er zo lelijk uitziet dat hem of haar er somber van wordt!
-Hij of zij moet politiek leuk en NIET stom of zoiets vonden!
-Hij of zij moet ook autistisch zijn of een autist in de familie moeten hebben!
-Hij of zij moet open staan voor een vriendschap!
-Hij of zij moet sympathiek, lief en aardig wezen!
-Hij of zij mag geen fan wezen van gevaarlijke figuren zoals Donald Trump, Geert Wilders of Mark Rutte, want tegenover die mensen heb ik een bloedhekel aan en ik wil daarover GEEN ruzie krijgen!
- Hij of zij moet niet al te veel van sport houden!
- Hij of zij moet zo hygiënisch mogelijk zijn!
- Hij of zij moet ervoor open staan om helemaal naar *** te kunnen reizen!
- Hij of zij moet van kinderen houden!
- Hij of zij mag NIET dom wezen, dus hij of zij moet wel wat weten!

Mijn mail adres is:
***

Laatst gewijzigd op 11-04-2021 om 01:20.
Advertentie
Oud 11-04-2021, 01:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi! Leuk dat je op het forum komt kijken, maar contact zoeken is mede door de AVG wet niet meer op deze manier toegestaan op dit forum. Mocht er op een natuurlijke wijze een vriendschap ontstaan is dat natuurlijk wat anders.

Succes!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Me Maatje en beste vriendin verloren.
patrick1495
35 15-06-2016 18:07
ARTistiek Modellen Gezocht
Kralingenvof
1 21-06-2015 09:02
Lichaam & Gezondheid Met spoed gezocht vrijwilligers voor een kind met een chronische ziekte
Dreamerfly
11 27-04-2006 21:53
Seksualiteit nieuw condoom..??!!
suzanne20
61 19-11-2004 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32.