Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 07:42
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Wat mij serieus SHOCKEERD is dat sommige mensen zo'n eng idee hebben van homo's

- ze zijn ziek
- ze zijn geestelijk niet in orde
- ze tellen niet mee
- ze zijn smerig (ook hetero's worden welleens in de kont genomen en dat vinden ze ook niet erg) -ok beetje kortdoordebochtgrapje , bedoel er nix mee -
- ze hebben vrouwelijke manieren
- het zijn geen echte mensen
- ze moeten verbannen worden (dit zei een jongen uit mijn klas ooit eens- hij kreeg klappen-)

Waarom is dit? en wie denkt er ook zo over of juist niet..

Ik denk er NIET zo over want je moet iedereen nemen hoe die is of die nou op mannen/vrouwen/allebei vallen.. de bovenstaande beweringen heb ik gehoord.. en ik was er echt van geschrokken!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Engolie schreef op 24-07-2003 @ 08:42:
Waarom is dit? en wie denkt er ook zo over of juist niet..
Waarom, waarom zijn de bananen krom? Mensen zullen nu eenmaal altijd vooroordelen houden, soms meer, soms minder afgeleid uit feiten. Je ziet hetzelfde gebeuren bij bijvoorbeeld negers. Hen wordt ook altijd van alles in de schoenen geschoven. Ze zouden lui zijn, de hele dag maar een beetje in de hangmat liggen, uit biologische aanleg dommer zijn en dergelijke onzin.

Vooroordelen zijn lekker makkelijk te gebruiken, hebben bij een bepaald soort mensen altijd succes en zijn er zo ingesleten dat ze er moeilijk uit te krijgen zijn. Waarom dat is? Omdat wij mensen zijn. Vooroordelen zijn zo menselijk als wat.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 08:52
Verwijderd
Ja ik snap vaak ook niet wat sommige mensen nou tegen homo`s hebben. Ik vind het echt hartstikke gezellige mensen. En die nichterige types zijn helemaal komische
Hebben vaak ook een goede smaak qua mode, interieur etc.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:00
Verwijderd
Mijn beste vriend is homo, en hij is daar altijd open over geweest. Dat heeft tot gevolg gehad dat hij op school vaak nageroepen werd. "Homo", "vieze flikker", etc. Ze hebben mij zelfs een keer nageroepen: "Hé Monique, ben jij met die homo bevriend?!" Ik word daar altijd woedend om, ik kan daar gewoon echt niet tegen. Joost (die vriend dus), geeft er helemaal niks om. Bij hem gaat het het ene oor in, en het andere er weer uit.
Toch vind ik het verschrikkelijk. Zijn "beste vriend" heeft hem laten vallen toen hij hoorde dat Joost homo was. Sommige mensen zijn zo stom, dat is gewoon niet te geloven. Als jij er als man zijnde niet aan moet denken om met een andere man te slapen, moet dat dan voor iedereen gelden? Niemand heeft er toch last van dat hij op andere mannen valt?! Toen niemand het wist was er geen enkel probleem, en nu wordt 'ie van alle kanten uitgescholden. Tolerantie ten top
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
lareno schreef op 24-07-2003 @ 10:00:
Als jij er als man zijnde niet aan moet denken om met een andere man te slapen, moet dat dan voor iedereen gelden?
Schelden kan ik negeren enzo..

Maar waar ik zo ziek van word is dat bijna 90% van de mannen homofoob zijn! Dat ze idd horen dat hun vriend homo is en dat ze hem dan maar dumpen onder het mom "geen gepruts aan mijn kont".. Mijn hemel, homo's vallen niet op elke willekeurige jongen en gaan niet zomaar hun lul in jouw reet hangen! Of überhaupt maar gewoon aan je zitten..

Dat soort mensen kan ik wel wurgen.. En dat als hetero-meisje, ken je nagaan
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:12
Rocksaan
Rocksaan is offline
blabla beetje onzin topis "waarom hebben mensen vooroordelen"daar komt het op neer.`
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 24-07-2003 @ 10:07:
[B...
Maar waar ik zo ziek van word is dat bijna 90% van de mannen homofoob zijn! Dat ze idd horen dat hun vriend homo is en dat ze hem dan maar dumpen onder het mom "geen gepruts aan mijn kont".. Mijn hemel, homo's vallen niet op elke willekeurige jongen en gaan niet zomaar hun lul in jouw reet hangen! Of überhaupt maar gewoon aan je zitten.. [/B]
Eigenlijk zijn het best arrogante jongens he. Alsof ze denken dat elk homoseksuele jongen op hun geilt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 09:20
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
3307 schreef op 24-07-2003 @ 10:16:
Eigenlijk zijn het best arrogante jongens he. Alsof ze denken dat elk homoseksuele jongen op hun geilt
Eigenlijk wel
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:17
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
3307 schreef op 24-07-2003 @ 09:52:
. Ik vind het echt hartstikke gezellige mensen.
kijk dat is nu weer stom.
Zijn het dan per se aardige mensen door hun geaardheid? Juist door zoiets te zeggen maak je dus wél onderscheid, weliswaar positieve discriminatie.

Bv. als ik naar mijn homo-oom kijk, gdvdmm wat is me dat een rotkarakter en een vrouwenhater. Damn.
Ik ken ook genoeg leuke homo's.

Ik bedoel alleen maar dat ik dat zinnetje "homo's zijn zo gezellig" even dom vind als "homo's zijn ongezellig".
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:34
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-07-2003 @ 11:17:
kijk dat is nu weer stom.
Zijn het dan per se aardige mensen door hun geaardheid? Juist door zoiets te zeggen maak je dus wél onderscheid, weliswaar positieve discriminatie.

Bv. als ik naar mijn homo-oom kijk, gdvdmm wat is me dat een rotkarakter en een vrouwenhater. Damn.
Ik ken ook genoeg leuke homo's.

Ik bedoel alleen maar dat ik dat zinnetje "homo's zijn zo gezellig" even dom vind als "homo's zijn ongezellig".
heheh homo oom

ik heb een lesbo tante

ik ben het wel met je eens trouwen s
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:34
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Ze hebben wel vrouwelijke manieren,
maar dat is iets positiefs toch?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 24-07-2003 @ 11:34:
Ze hebben wel vrouwelijke manieren,
maar dat is iets positiefs toch?
Wat voor manieren zou jij als typisch vrouwelijk omschrijven dan? Zeggen dat je je neus moet poederen terwijl je in feite naar het toilet gaat?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 10:45
Riconoscente
Avatar van Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2003 @ 11:41:
Wat voor manieren zou jij als typisch vrouwelijk omschrijven dan? Zeggen dat je je neus moet poederen terwijl je in feite naar het toilet gaat?
Hmm, gewoon minder macho dan de gemiddelde man. Benen over elkaar zitten, beetje vrouwelijk lopen, zoiets.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:06
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-07-2003 @ 11:17:
Ik bedoel alleen maar dat ik dat zinnetje "homo's zijn zo gezellig" even dom vind als "homo's zijn ongezellig".
Ja net zoals rokers zijn zulke gezellige mensen. Hm, nee die gaat niet helemaal op. Maar goed.
Desalnietemin laait de homohaat wel weer fijn op ja. Dat geeft wel duidelijk aan hoe bekrompen de gemiddelde Nederlander is. En dat al die mannen van die homofoben zijn heeft vooral te maken met het verdringen van bepaalde gevoelens. Want reken maar dat er veel mannen zijn die er op zich niet negatief tegenover staan, maar dat absoluut niet kunnen/durven/willen uiten.
Maar terugkomende op dat wat ik quote: Wij zijn helemaal niet gezelliger dan hetero's ofzo. We zijn gewone mensen, net als iedereen. En iedereen heeft z'n eigen manieren. En dat alle homo's verwijfd zijn slaat absoluut nergens op. Dat zijn de homo's die opvallen, DIE zie je. DIE staan gezellig op zo'n stomme boot tijdens de gaypride. Maar er zijn er dan nog duizenden die niet opvallen, maar gewoon, simpel op mannen vallen. En zo simpel is het!
Dat mensen zo'n ophef kunnen maken over dingen...
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 24-07-2003 @ 11:45:
Hmm, gewoon minder macho dan de gemiddelde man. Benen over elkaar zitten, beetje vrouwelijk lopen, zoiets.
Maar dat zijn eigen geen manieren, dat is meer de indruk die iemand maakt. Als een man met zijn benen over elkaar gaat zitten wordt hij al snel vrouwelijk gevonden, maar er zijn ook homo's waar je het nauwelijks aan ziet omdat ze niet allemaal met hun benen over elkaar zitten en er zijn ook heterokerels die altijd met hun benen over elkaar zitten.

Ik denk dat de manieren van mannen en vrouwen niet zoveel uit elkaar lopen. Het is vooral de manier van bewegen die ervoor zorgt dat veel homo's als vrouwelijk worden gezien, denk ik. Kleine rukjes met het hoofd (doen alleen vrouwen: let er maar eens op, bijvoorbeeld tijdens een TV-programma), bepaalde handbewegingen, bepaalde manier van lopen en bepaalde intonatie e.d. (een vriendin van me die psychologie studeert is bezig met een onderzoekje naar de perceptie van homo's door hetero's). Daaraan herken je ze meestal ook.

Overigens vind ik het inderdaad ook enorm gezwam om te zeggen dat homo's zo lief, leuk, aardig gezellig e.d. zijn. Iemands geaardheid kan hooguit leiden tot een verhoogde extravangante inslag (homo's hebben zich duizenden jaren niet kunnen uiten, vrijwel elke cultuur uit de wereldgeschiedenis heeft homoseksualiteit verworpen - alleen de oude Grieken waren nogal tolerant) maar leidt echt niet tot een gezelliger manier van omgaan o.i.d.

Dat GayPride-feest lijkt me wel een keer grappig om te kijken, maar ik zou me denk ik al snel ergeren aan al die extravagante nichten die met hun seksualiteit te koop lopen. Ik erger me namelijk ook gruwelijk een extravagante hetero's die met hun seksualiteit te koop lopen. Denk maar aan alle meuk op de buis als Temptation Island, Door Het Lint, etc.etc. Allemaal voorbeelden van wansmaak.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:33
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tja zulke mensen blijf je toch altijd houden.
Ik ben wel onbevooroordeeld, ik ken niet zoveel homo's, maar een goede vriend van me is bi. Ik vind het wel leuk om met homo's uit te gaan, die gaan naar andere plekken en dan kom je nog eens ergens


Nee om nou te roepen: homo's zijn de gezelligste, is nogal vreemd, maar alle homo's die ik ken zijn wel echt feestbeesten
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:36
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 24-07-2003 @ 11:34:
Ze hebben wel vrouwelijke manieren,
maar dat is iets positiefs toch?
en jij vind dat IK stompzinnige opmerkingen maak hahaha
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:37
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-07-2003 @ 12:33:
Tja zulke mensen blijf je toch altijd houden.
Ik ben wel onbevooroordeeld, ik ken niet zoveel homo's, maar een goede vriend van me is bi. Ik vind het wel leuk om met homo's uit te gaan, die gaan naar andere plekken en dan kom je nog eens ergens


Nee om nou te roepen: homo's zijn de gezelligste, is nogal vreemd, maar alle homo's die ik ken zijn wel echt feestbeesten
wat ik wel vind is dat ze wat uitbundiger zijn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 11:39
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Engolie schreef op 24-07-2003 @ 12:37:
wat ik wel vind is dat ze wat uitbundiger zijn
Over het algemeen wel ja..
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:40
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-07-2003 @ 12:39:
Over het algemeen wel ja..
volgens mij zijn dat er ook maar een paar hoor...

Waar ze in feite alleen in verschillen is hun geaardheid..maarja, dat is weer mijn mening he

Der zijn net zo goed hetero's die uitbundig zijn, extravagant zijn, verwijfd praten of lopen, weet ik allemaal wat...

Alleen het enige waarom dat minder opvalt is dat die niet 1 keer per jaar met z'n alleen op ene boot door de grachten drijven
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:41
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Ieme schreef op 24-07-2003 @ 12:06:
Ja net zoals rokers zijn zulke gezellige mensen. Hm, nee die gaat niet helemaal op. Maar goed.
Desalnietemin laait de homohaat wel weer fijn op ja. Dat geeft wel duidelijk aan hoe bekrompen de gemiddelde Nederlander is. En dat al die mannen van die homofoben zijn heeft vooral te maken met het verdringen van bepaalde gevoelens. Want reken maar dat er veel mannen zijn die er op zich niet negatief tegenover staan, maar dat absoluut niet kunnen/durven/willen uiten. Maar terugkomende op dat wat ik quote: Wij zijn helemaal niet gezelliger dan hetero's ofzo. We zijn gewone mensen, net als iedereen. En iedereen heeft z'n eigen manieren. En dat alle homo's verwijfd zijn slaat absoluut nergens op. Dat zijn de homo's die opvallen, DIE zie je. DIE staan gezellig op zo'n stomme boot tijdens de gaypride. Maar er zijn er dan nog duizenden die niet opvallen, maar gewoon, simpel op mannen vallen. En zo simpel is het!
Dat mensen zo'n ophef kunnen maken over dingen...
JA idd..
Mannen zijn van die domme domme domme wezens.. MAARJA we hebben ze nodig zowel mannen.. als vrouwen... hehehehehe


je ziet vaak dat mannen meteen denken Oh hijs homo misschien is hij wel verliefd op me

maar dat hebben vrouwen ook

toen uitkwam dat ik bi was.. mocht ik niet eens meer bij een vriendin in bed slapen... terwijl ik daarvoor ook al bi was.. maar het niet gezegd had beetje dom was dat
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:42
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 24-07-2003 @ 12:40:
volgens mij zijn dat er ook maar een paar hoor...

Waar ze in feite alleen in verschillen is hun geaardheid..maarja, dat is weer mijn mening he

Der zijn net zo goed hetero's die uitbundig zijn, extravagant zijn, verwijfd praten of lopen, weet ik allemaal wat...

Alleen het enige waarom dat minder opvalt is dat die niet 1 keer per jaar met z'n alleen op ene boot door de grachten drijven
oeh een hetero/bi man die beetje verwijfd is.. OE OE OE echt geweldig als die allemaal eens op een bootje gingen drijven.. mogen ze zo mijn lovetunneltje in varen


Whaha sorrie hoor.. ben beetje melig aant wezen op het werk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:23
Verwijderd
Engolie ik heb maar 1 woord voor je:
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:42
Verwijderd
misschien komt het wel door de bijbel...daar stond zoiets in dat homo's onrein zijn? de paus is er ook tegen...en ik denk dat door gelovigen deze sprookjes de wereld in zijn geholpen...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:48
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
ik heb vrede met homo's, lesbische mensen, bisexuele. ik ken er veel en ik heb respect voor ze omdat het al moeilijk zat is in deze wereld om je ware ik te showen. ik vind er niks zieks aan, zij hebben ook gevoelens..


maar ik heb een gruwelijke hekel aan "Flikkers" en ja ze moeten het ook helemaal zelf weten, maar ik moet daar niks van hebben.. van roze vestjes, ballenknijpers en de hele dag verwijfd uh en aah lopen te gapen.

(MENING)
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 12:48
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 24-07-2003 @ 11:34:
Ze hebben wel vrouwelijke manieren,
maar dat is iets positiefs toch?
Dit topic gaat over mannen met homoseksuele gevoelens, niet over verwijfde mannen.
De twee gaan niet automatisch samen.

2 vooroordelen in 1..
- homo's zijn altijd verwijft
- vrouwelijke manieren zijn

Beetje jammer Rico..
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 18:03
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Tjah waarom?

Het is er de afgelopen eeuwen onder invloed van de meeste godsdiensten flink ingeramd, dat is denk ik de oorzaak. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand op rationele gronden homoseksualiteit kan veroordelen.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:08
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Pff bijna net zo erg als homofoben zijn mensen die homo's zulke ontzettend leuke en gezellige mensen vinden..
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:20
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 24-07-2003 @ 20:08:
Pff bijna net zo erg als homofoben zijn mensen die homo's zulke ontzettend leuke en gezellige mensen vinden..
Inderdaad, vooral als ze "alle homo's" ook nog eens ""lief" vinden.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-07-2003 @ 11:17:
kijk dat is nu weer stom.
Zijn het dan per se aardige mensen door hun geaardheid? Juist door zoiets te zeggen maak je dus wél onderscheid, weliswaar positieve discriminatie.

Bv. als ik naar mijn homo-oom kijk, gdvdmm wat is me dat een rotkarakter en een vrouwenhater. Damn.
Ik ken ook genoeg leuke homo's.

Ik bedoel alleen maar dat ik dat zinnetje "homo's zijn zo gezellig" even dom vind als "homo's zijn ongezellig".
Klopt wat je zegt.
Maar ik had het niet over ALLE homo`s. Maar over degene die ik ken, heb gezien en ooit heb leren kennen (ja dat zijn er nogal wat). En ik vergelijk ze dan met de heteroseksuele jongens die ik ken en ooit heb leren kennen, en die zijn naar mijn mening in het algemeen minder "gezellig".

Snap je nu wat ik bedoelde Naja ben niet zo goed in uitleggen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:53
Verwijderd
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 24-07-2003 @ 20:08:
Pff bijna net zo erg als homofoben zijn mensen die homo's zulke ontzettend leuke en gezellige mensen vinden..
fleur, ben je soms een pot?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Vincent Vega schreef op 24-07-2003 @ 20:20:
Inderdaad, vooral als ze "alle homo's" ook nog eens ""lief" vinden.
Ja...en...tis gewoon zo...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ieme schreef op 24-07-2003 @ 12:06:
Ja net zoals rokers zijn zulke gezellige mensen. Hm, nee die gaat niet helemaal op. Maar goed.
ik ben het met je eens... ik kom wel eens gemene akelige pisnichten tegen... bijvoorbeeld oude kerels die onzekere jongetjes van een jaar of 15 het bed in proberen te praten

Citaat:
Desalnietemin laait de homohaat wel weer fijn op ja. Dat geeft wel duidelijk aan hoe bekrompen de gemiddelde Nederlander is. En dat al die mannen van die homofoben zijn heeft vooral te maken met het verdringen van bepaalde gevoelens. Want reken maar dat er veel mannen zijn die er op zich niet negatief tegenover staan, maar dat absoluut niet kunnen/durven/willen uiten.
Dat vind ik dus echt onzin... laat die homofoben... als je door hen geaccepteerd wil worden (wat van mij niet perse hoeft) dan moet je ze vooral aanpraten dat ze homoseksueel zijn

Citaat:
Maar terugkomende op dat wat ik quote: Wij zijn helemaal niet gezelliger dan hetero's ofzo. We zijn gewone mensen, net als iedereen. En iedereen heeft z'n eigen manieren. En dat alle homo's verwijfd zijn slaat absoluut nergens op.
Nee, niet alle homo's zijn verwijfd. Maar ik erger me dood aan die stoere macho homo's zoals jij die maar niet kunnen accepteren dat er ook homo's zijn die (een beetje) vrouwelijk zijn. En ja, ik ben vrouwelijk, en nee, ik ben NIET nichterig. Als kind hield ik al meer van meisjesdingen dan van jongensdingen. En na mijn coming out ben ik niets veranderd. Ik ben altijd al zo geweest...

Citaat:
Dat zijn de homo's die opvallen, DIE zie je. DIE staan gezellig op zo'n stomme boot tijdens de gaypride. Maar er zijn er dan nog duizenden die niet opvallen, maar gewoon, simpel op mannen vallen. En zo simpel is het!
Dat mensen zo'n ophef kunnen maken over dingen...
kom op hé... laat die kerels lekker in hun string op een boot staan... zolang enkele hetero's nog steeds een vertekend beeld hebben is het alleen maar leuk om die bekrompen hetero's te provoceren
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:11
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
bertbart schreef op 24-07-2003 @ 21:04:


Dat vind ik dus echt onzin... laat die homofoben... als je door hen geaccepteerd wil worden (wat van mij niet perse hoeft) dan moet je ze vooral aanpraten dat ze homoseksueel zijn
Want reken maar dat er veel mannen zijn die er op zich niet negatief tegenover staan, maar dat absoluut niet kunnen/durven/willen uiten.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Firefly schreef op 24-07-2003 @ 21:11:
Want reken maar dat er veel mannen zijn die er op zich niet negatief tegenover staan, maar dat absoluut niet kunnen/durven/willen uiten.
ja, dat had ik gelezen... maar ik wist niet hoe ik het moest interpreteren, want lees die zin daarvoor eens...

Citaat:
Desalnietemin laait de homohaat wel weer fijn op ja. Dat geeft wel duidelijk aan hoe bekrompen de gemiddelde Nederlander is. En dat al die mannen van die homofoben zijn heeft vooral te maken met het verdringen van bepaalde gevoelens. Want reken maar dat er veel mannen zijn die er op zich niet negatief tegenover staan, maar dat absoluut niet kunnen/durven/willen uiten
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:02
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
ohja, nouja dan moet Ieme maar reageren
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 21:14
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Rocksaan schreef op 24-07-2003 @ 10:12:
blabla beetje onzin topis "waarom hebben mensen vooroordelen"daar komt het op neer.`
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:16
dystopia
dystopia is offline
Om ongeveer dezelfde reden als dat jij zo'n hekel hebt aan junks en zwervers.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 24-07-2003 @ 11:17:
kijk dat is nu weer stom.
Zijn het dan per se aardige mensen door hun geaardheid? Juist door zoiets te zeggen maak je dus wél onderscheid, weliswaar positieve discriminatie.

Bv. als ik naar mijn homo-oom kijk, gdvdmm wat is me dat een rotkarakter en een vrouwenhater. Damn.
Ik ken ook genoeg leuke homo's.

Ik bedoel alleen maar dat ik dat zinnetje "homo's zijn zo gezellig" even dom vind als "homo's zijn ongezellig".
Ik ben het helemaal met je eens.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:36
gimgamgommetje
gimgamgommetje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-07-2003 @ 10:07:
Schelden kan ik negeren enzo..

Maar waar ik zo ziek van word is dat bijna 90% van de mannen homofoob zijn! Dat ze idd horen dat hun vriend homo is en dat ze hem dan maar dumpen onder het mom "geen gepruts aan mijn kont".. Mijn hemel, homo's vallen niet op elke willekeurige jongen en gaan niet zomaar hun lul in jouw reet hangen! Of überhaupt maar gewoon aan je zitten..

Dat soort mensen kan ik wel wurgen.. En dat als hetero-meisje, ken je nagaan
90 % homofoob? ehhh is dat niet een vooroordeel op zich?
5% van de mannen dus homo volgens de meeste studies, 90 %is homofoob, dat blijven er 5% tolerante mannen over?

Ik denk dat het in percentage echt wel meevalt. Als ik homo's vraag over acceptatie hoor ik dat het meestal wel goed zit en ze weinig last hebben van discriminatie.
Ik ken ook volgens mij niemand die echt een hekel heeft aan homo's dus ik geloof niet dat het zo erg is.

homomoppen en zo zijn er in overvloed, maar dan zijn we ook belgofoob en blondiefoob etc.
__________________
http://www.zelfverdediging.tk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:19
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Wat ik ook heel vervelend vind is dat sommigen mij bestempelen als homo op grond van mijn schoolprofiel! Dat ging zo:

Ik kwam laatst iemand tegen die ik nog kende van mijn oude basisschool (heb inmiddels net eindexamen VWO gedaan --> geslaagd, maar dat terzijde). We raakten aan de praat, het gesprek kwam op 'school' en op een gegeven moment vroeg hij in welk profiel ik examen had gedaan. Ik zei naar waarheid: 'Cultuur & Maatschappij'. Zijn reactie: 'Ben jij dan zo'n flikkertje?'

Daar kan ik echt niet tegen! Ik ben dus ook best kwaad geworden.

Ook heb ik tijdens mijn middelbare schooltijd af en toe de vraag gekregen of ik soms homo was, 'want ik had nooit een vriendin'. Nu was het wel waar dat ik nooit een vriendin had, maar ben ik dan meteen homo? Ik had toch ook nooit een vriend?

Ik heb ook een keer iets dergelijks meegemaakt tijdens het stappen. Ik was door collega's meegetroond naar een hele foute discotheek in Noordwijk. Vroeg er een meisje aan mij of ik homo was, omdat ik niet continu tegen de kont van een of ander wildvreemd meisje stond te dansen, zoals iedereen daar. Ze zei het natuurlijk anders, maar daar kwam het wel op neer.


Voor alle duidelijkheid: ik ben hetero. Maar wat ik met dit alles wil zeggen: je hoeft niet eens echt homo te zijn, om al last te hebben van die vooroordelen. Je hoeft qua gedrag maar iets af te wijken van andere jongens, en je hebt zo het predikaat 'homo' ontvangen. En vaak is dat niet positief.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:22
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 25-07-2003 @ 00:19:
[B]
Ik kwam laatst iemand tegen die ik nog kende van mijn oude basisschool (heb inmiddels net eindexamen VWO gedaan --> geslaagd, maar dat terzijde). We raakten aan de praat, het gesprek kwam op 'school' en op een gegeven moment vroeg hij in welk profiel ik examen had gedaan. Ik zei naar waarheid: 'Cultuur & Maatschappij'. Zijn reactie: 'Ben jij dan zo'n flikkertje?'
Jeetje, dat is nog eens een hele domme opmerking. Ik ken zelf namelijk aardig wat béta-homo's, en ik ken een heleboel heteroseksuele C&M'ers.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:34
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 25-07-2003 @ 00:19:
Daar kan ik echt niet tegen! Ik ben dus ook best kwaad geworden.
Waarom? Waarom dacht/zei je niet meteen: wat een domme conclusie en beargumenteerde dat? Volgens mij heb je daar veel meer aan dan kwaad worden. Je hebt nou eenmaal mensen die regelmatig verschrikkelijk slecht logisch kunnen redeneren en/of af gaan op vooroordelen ed. Wanneer je daar met hen over discussieert kun je daar uiteindelijk winst uit halen. Dat je kwaad wordt indiceert namelijk, als ik het zo lees en de situatie voor de geest haal, dat je je persoonlijk aangevallen voelde. Ik vind in dit geval dat de emotie niet zo belangrijk is. Het gaat juist om de belachelijke ratio. Als die wordt opgelost, is de emotio overbodig omdat die volgt uit de ratio.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:58
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Ik wordt vaak als "homo" gezien omdat ik niet zo'n mannelijk uiterlijk heb (stoer, ongeschoren en zo onzinnig grappig af en toe)

maarja, toch ben ik 100% hetro (ja dat kan!) en het boeit me geen bal wat die achterlijke mensen zeggen. Mijn vrienden weten immers toch wel beter.

Ik ken ook een aantal homo jongens en trek daar verder gewoon mee op zoals met ieder ander. ze weten dat ik geen homo ben en respecteren dat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 01:25
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
dystopia schreef op 25-07-2003 @ 00:34:
Waarom? Waarom dacht/zei je niet meteen: wat een domme conclusie en beargumenteerde dat?
Oh, maar dat heb ik ook gezegd. Maar dan op een kwade toon. Ik kan gewoon slecht tegen zoveel domheid bij mensen. Eigenlijk is dat een hele vermoeiende eigenschap, aangezien er nogal wat domme mensen zijn.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 01:45
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 25-07-2003 @ 02:25:
Oh, maar dat heb ik ook gezegd. Maar dan op een kwade toon. Ik kan gewoon slecht tegen zoveel domheid bij mensen. Eigenlijk is dat een hele vermoeiende eigenschap, aangezien er nogal wat domme mensen zijn.
Hmm. Hoewel ik het nu wat beter begrijp.. denk ik dat je dan toch op dat moment beter je woede in kunt zetten als adrenaline om het probleem (een domme bewering) dmv ratio aan te pakken. Stel je voor dat je je woorden om had gezet in geweld dmv slaan of dmv schieten! Je doet dan ook iets nuttigs met je emotie. Ik denk dat wanneer je je emotie gebruikt in je woorden dat je dan minder effectief bezig bent dan dat je de emotie gebruikt in je denken, bijv. om het beter te willen beargumenteren.

Net zoiets als Lance Armstrong op z'n bek gaat door een eigen fout en hij daardoor beter rijdt
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 02:51
Faery
Faery is offline
mjaaaaaa, iets met relnichten :]
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 24-07-2003 @ 10:07:
Schelden kan ik negeren enzo..

Maar waar ik zo ziek van word is dat bijna 90% van de mannen homofoob zijn! Dat ze idd horen dat hun vriend homo is en dat ze hem dan maar dumpen onder het mom "geen gepruts aan mijn kont".. Mijn hemel, homo's vallen niet op elke willekeurige jongen en gaan niet zomaar hun lul in jouw reet hangen! Of überhaupt maar gewoon aan je zitten..

Dat soort mensen kan ik wel wurgen.. En dat als hetero-meisje, ken je nagaan
Dan zitten wij duidelijk op één lijn Ik snap ook niet dat mannen denken dat een homosexuele man iedere kerel leuk vindt. Ik als hetero val toch ook niet op elke jongen die ik zie?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:01
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Citaat:
bertbart schreef op 24-07-2003 @ 20:53:
fleur, ben je soms een pot?
Dus alleen omdat ik een lieve, gezellige, kortharige, tuinbroekdragende, homofoobhatende dikkerd ben, denk jij dat ik pot ben?

Shame on you!
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:14
22B
Avatar van 22B
22B is offline
Ik heb niets tegen homo's, wel tegen die verwijfde relnichten, die denken dat ze vrouw zijn. Een collega van me is er zo een. Zijn werkbroek express 2 maten te klein, knelt lekker, heeft aso lange nagels, lang krullend haar, zo'n homo logo in zn oor hangen, en praat alsof zn zaakje in de bek van een pittbull hangt, en deze er op bijt.
Dat iemand homo is, ok, kan k mee leven. Maar ga dan niet denken dat je dan zo verwijfd moet gaan doen, daar kan k niet tegen.
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Muziek Good Charlotte
Verwijderd
141 18-02-2005 18:38
Levensbeschouwing & Filosofie profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij.
Isa
67 01-08-2004 09:43
Levensbeschouwing & Filosofie Wanneer ga je volgens jou naar de hel en wanneer naar de hemel.
elfiecity
195 14-12-2003 12:01
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 13:46
Levensbeschouwing & Filosofie is god een verzinsel van de mens?
Kirk22
53 21-04-2002 14:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.