Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 23:25
dolores_temp
dolores_temp is offline
Ja, dat heb ik. En dan niet mijn familie. Met een jongen, ik houd van hem, zoals je in een relatie van iemand houdt... maar ik ben niet verliefd op hem. Wil niet met hem zoenen, wil niet met hem vrijen, maar wil hem dat zeker niet met anderen zien doen, ik wil bij hem zijn, ik wil leuke dingen met hem doen, ik wil in zijn armen liggen en knuffelen, maar wil verder niet zoenen of wat......

Wie herkent dit?
Misschien ben ik wel verliefd op hem, maar denk dat van niet, omdat ik me er altijd zo veel bij heb voorgesteld, maja, heb ook geen "butterflies" (niet vaak iig) Wat zou dit kunnen zijn... Hij wil ook weten waar die aan toe is...

Onwijs bedankt voor het reageren, zit er echt mee!

Dolores
__________________
you stupid girl..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2002, 12:30
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
't Is zegmaar wat ik nu met m'n ex heb.
Ik houd wel van hem en vind het niet leuk als ie met andere meisjes is, maar ik ben niet verliefd op hem .
Best raar...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:46
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik houd van haar, en ben alleen verliefd op haar als ze bij me is...

Manuzhai
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 15:31
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik heb het ook! Ik heb een hele goede vriend waar ik alles tegen kan zeggen en heel goed mee op kan schieten. Hij is mijn beste vriend. Hij heeft mij ook wel leuk gevonden en hij vind me nu nog wel leuk maar ik wil mijn vriendschap niet verpesten door met hem te zoenen of te vrijen ofzo. Misschien is dit voor jou ook een tip. Het kan namelijk heel erg je vriendschap verpesten... Ik ben ook niet verliefd op hem maar ik hou wel van hem inderdaad. En ook ik vind het niet geweldig als ik hem met een ander meisje zie zoenen.... Maar ik wil niets met hem omdat ik een vriend heb, hij mijn type niet, hij een relatie heeft gehad met mijn beste vriendin en ik onze vriendschap niet wil verpesten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 16:49
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Dat heb ik nu dus ook. Heb nu een relatie van 9 maanden maar ik heb dat verliefdheidsgevoel gewoon niet meer. Ook helemaal geen behoefte meer om te sexen oid. Heel vaag, ik wil wel graag bij hem zijn, het is ook lekker vertrouwd, maar zoenen etc ... daar geef ik echt niks meer om. Tis zo kut, want ik weet wel dat t niet helemaal meer goed zit, dat merk ik o.a. daar aan, maar om t echt uit te maken is ook weer zo moeilijk.
Naja, sterkte ermee, kweet zelf ook niet wat ik er mee moet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 23:04
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
bij mij is wat je omschrijft eigenlijk gewoon samen met verliefdheid dus ik ken t zelf niet los van elkaar.
t lijkt me ook niet dat dit los van elkaar zou moeten zijn als je t voor iemand heb ben je niet *over diegene heen* ofzo en kan je je ook niet volledig geven voor iemand anders. want t is oneerlijk tegenover die ander, thats just my opinion tough.(en gezien ik t zelf dus nooit gehad heb weet ik niet hoe t voor een persoon zelf voelt , weet wel dat 2 relaties van me om zoiets gedeeltelijk zijn uitgegaan dus denk dat t bestwel klopt)
houden van is een sterker gevoel als verliefd zijn op en voor een serieuze relatie heb je beidde nodig .. de eerste nog belangrijker als de ander.
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie beginnen uit zelfmedelijden
Black Rainbow
54 16-11-2004 09:55
Liefde & Relatie Ik hou van hem, maar ben verliefd op zijn broer.
Trinity
7 17-01-2004 15:49
Liefde & Relatie Liefde, verliefd zijn en relaties onderhouden met vrienden is nog niet zo makkelijk..
blueeyes_jochie
16 17-01-2004 12:14
Verhalen & Gedichten [verhaal] Het liefdesspel
Bikinie-meisje
20 01-04-2003 16:13
Liefde & Relatie verliefd op een jong meisje
Hopelessdevoted
29 01-12-2002 19:02
Seksualiteit pedofilie
blaap
47 01-10-2002 22:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.