Oud 02-11-2001, 18:55
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Sinds een jaar eet ik vreselijk slecht en weinig.
Als ik 's avonds een HEEl klein beetje eten weg krijg ben ik blij, voor de rest eet ik overdag helemaal nix.
Sinds een maand of 3 drink ik ook bijna niet meer.
Ik krijg gewoon totaal niets weg!
Vaak eet ik 5 dagen achter elkaar helemaal NIETS en begin ik de 6e dag weer langzam een beetje te eten.
2 dagen en dan begint hetzelfde weer.
Ik kan er nix aan doen, al zou ik het heel graag willen.
Ik doe het niet expres, het heeft dus ook totaal niets met anorexia te maken.
Ik hou mijn eten (als ik iets eet) binnen en ben BLIj als ik iets eet.

Herkent iemand dit of weet iemand wat ik er aan kan doen?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 19:33
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Hmm dat lijkt me behoorlijk kut..! Stimuleren je ouders je niet tot eten? En avondeten? HEt is heel erg belangrijk dat je eet, je moet echt jezelf proberen te stimuleren te gaan eten..!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 20:02
wicce15
wicce15 is offline
-je darmen worden lui
-je maag krimpt
-je slokdarm werd minder goed
-uitdroging, etcetc......
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 20:15
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik weet het, lichamlijk gaat het steeds slechter met me.
Mijn ouders weten dat ik slecht eet maar niet dat het zo erg is.
En ik luister zoiezo niet naar hen dus dat lost weinig op.
Ik weet niet goed wat ik doen moe.
Als ik 5 dagen niet gegeten heb, voel ik de honger niet meer en kan ik volgens mij nog veel langer zonder eten.
Maar dat ga ik NIET uitproberen, ik DWING mezelf na 5 dagen om te eten!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 20:22
wicce15
wicce15 is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Ik weet het, lichamlijk gaat het steeds slechter met me.
Mijn ouders weten dat ik slecht eet maar niet dat het zo erg is.
En ik luister zoiezo niet naar hen dus dat lost weinig op.
Ik weet niet goed wat ik doen moe.
Als ik 5 dagen niet gegeten heb, voel ik de honger niet meer en kan ik volgens mij nog veel langer zonder eten.
Maar dat ga ik NIET uitproberen, ik DWING mezelf na 5 dagen om te eten!
het moet goed tot je doordringe dat wat je doet echt niet kan. het is verschrikkelijk ongezond en ook psichisch denk ik niet in orde. dat je de honger na 5 dagen niet voelt ken ik, ik ben een tijdje ziek geweest en zo erg enorm afgevallen omdat ik simpelweg geen honger had. dat is echt gevaarlijk. wat je kan doen is een vast eetpatroon maken. en heel klein beginnen. s'ochtends een appeltje etc. et is weinig, maar het is zeker beter dan niets. ga veel water drinken, het is gezonder dan je denkt en het is makkelijk te vertere. ik weet niet precies hoe het natuurlijk met je gaat, maar het ziet er naar uit dat je aan een eetstroonis leid. ik wil je nergens voor bang maken, maar je bent niet gezond bezig, en et beste is om er met mensen over te praten en als je dat wil en kan: hulp zoeken. suc6
enig idee waarom je zo weinig eet?
heb je spijt als je hebt gegeten?
en belangrijk is om te weten dat anorexia ook niet expres gaat, zoals elke eetstoornis, dus sluit niets uit. het klinkt eng, maar het is wel het beste.
------------------
whoever saves one life, saves the world entire~~~~~~~~~~ I love NY 4ever



[Dit bericht is aangepast door wicce15 (02-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 23:42
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
wicce15 schreef:

enig idee waarom je zo weinig eet?
heb je spijt als je hebt gegeten?
en belangrijk is om te weten dat anorexia ook niet expres gaat, zoals elke eetstoornis, dus sluit niets uit. het klinkt eng, maar het is wel het beste.
Ik eet zo weinig omdat ik simpelweg gewoon niets weg kan krijgen! Als ik alleen al aan eten DENK word ik al misselijk!

Ik heb geen spijt als ik gegeten heb, ben juist BLIJ als ik eindelijk eens wat weg krijg!
Weet 200% zeker dat het GEEN eetstoornis is, ik WIL wel eten maar het LUKT me niet!

Het komt denk ik ook doordat ik niet lekker in mijn vel zit (lees stukje op psychologie)


__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 00:22
Fly-girl
Fly-girl is offline
ik kan s morgens nooit een hap naar binnen krijgen, het probleem is dan alleen dat als ik na een half uur fietsen en 2 uur les dan ongeveer van mn graat val dus ik moet s morgens gewoon eten van mezelf. het klinkt misschien stom maar ik eet s morgens brinta, ja van die pap voor babies ja
het helpt voor mij heel goed.
-je darmen worden lui
-je maag krimpt
-je slokdarm werd minder goed
-uitdroging, etcetc......
allemaal waar dus oppassen voordat je heel erge en langdurige maag en slokdarm pijn krijgt!
__________________
The world moves fast and it would rather pass by.Then to stop and see what makes one cry...(2pac)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 07:45
Verwijderd
Citaat:
somebody special schreef:
Ik heb geen spijt als ik gegeten heb, ben juist BLIJ als ik eindelijk eens wat weg krijg!
Weet 200% zeker dat het GEEN eetstoornis is, ik WIL wel eten maar het LUKT me niet!
Dat heeft een anorexia patient op een gegeven moment ook, als hij/zij beseft waar ie mee bezig is. Volgens mij. Als ik jou was zou ik toch een keer langs de dokter gaan, dan misschien niet omdat je eventueel anorexia zou hebben, maar wel omdat wat je nu doet verschrikkelijk ongezond is. De dokter/dietiste zal denk ik de enige zijn die je echt kan helpen, misschien heb je wel 'gewoon' een darmafwijking ofzo, of is het wel psychisch (met dat niet lekker in je vel zitten) en heb je 'gewoon' psychische hulp nodig, dan komt eten misschien vanzelf weer. Het lijkt me iig heel erg verstandig als je eens langs de dokter gaat.

Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Fly-girl schreef:
het klinkt misschien stom maar ik eet s morgens brinta, ja van die pap voor babies ja
Mijn vader eet ook wel eens Brinta, hoor. Volgens mij is brinta helemaal niet specifiek bedoeld voor baby's.

Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 11:29
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Fly-girl schreef:
[B]het klinkt misschien stom maar ik eet s morgens brinta, ja van die pap voor babies ja
het helpt voor mij heel goed.
B]
Als ik dat eet ga ik helemaal over mijn nek.
Ik heb als baby (inderdaad jah ) pap gegeten en zal het NOOIT meer doen.
Als je zegt 'je krijgt 100 piek als je je bord pap leeg eet', doe ik het NIET!

Maar goed, ik durf ook niet naar de huisarts omdat ik inderdaad een hoop psychische problemen heb....
De eerste stap is me te groot...

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 11:30
wicce15
wicce15 is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Als ik dat eet ga ik helemaal over mijn nek.
Ik heb als baby (inderdaad jah ) pap gegeten en zal het NOOIT meer doen.
Als je zegt 'je krijgt 100 piek als je je bord pap leeg eet', doe ik het NIET!

Maar goed, ik durf ook niet naar de huisarts omdat ik inderdaad een hoop psychische problemen heb....
De eerste stap is me te groot...

neem dan een kleinere stap: familie, vrienden het forum was er al 1

Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 11:33
Verwijderd
Citaat:
wicce15 schreef:
neem dan een kleinere stap: familie, vrienden het forum was er al 1

En probeer je over het probleem 'te groot' heen te zetten. De huisarts krijgt dagelijks mensen op zijn/haar spreekuur met psychische problemen, die zal er echt niet van op kijken, hoor. Dan weet ik wel dat het voor jou moeilijk blijft, maar misschien wordt het iets eenvoudiger als je je realiseert dat het voor een huisarts iets dagelijks is, hij zal je niet met open mond aan gaat zitten staren van 'dat meen je niet?!' ofzo.



[Dit bericht is aangepast door Leonoor (03-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 11:53
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
wicce15 schreef:
neem dan een kleinere stap: familie, vrienden het forum was er al 1

Ik praate erover met een heel lief iemand en mijn vrienden weten er vanaf...

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 14:21
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Weet 200% zeker dat het GEEN eetstoornis is, ik WIL wel eten maar het LUKT me niet!

Het komt denk ik ook doordat ik niet lekker in mijn vel zit (lees stukje op psychologie)

Dat kan toch ook een ES zijn !?
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 19:01
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Nee, het kan gewoon niet. Ik WIL eten, dat willen die mensen toch niet?
Ik KAN het gewoon niet!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2001, 19:22
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
know the feeling
maar dat komt prolly door iets wat je vroeger hebt meegemaakt
als je niet uitzoekt wat het is en het probeert "op te lossen"
blijf je er aan lijden
Met citaat reageren
Oud 04-11-2001, 12:48
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
BlackMystery schreef:


blijf je er aan lijden
En dat is wel het laatste wat ik wil!!!

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2001, 14:01
The Wanderer
Avatar van The Wanderer
The Wanderer is offline
heb je geen last van vlinders in je buik?
__________________
SpoonBoy:Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. Neo:What truth? SpoonBoy:A spoon is for eating only.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2001, 11:27
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Hihihihi
Ook dat jah maar daar komt het ZEKER niet door
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 10:13
BLoeDBLoeM
BLoeDBLoeM is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Nee, het kan gewoon niet. Ik WIL eten, dat willen die mensen toch niet?
Ik KAN het gewoon niet!
Waarom kan je het niet?
Wat houd je tegen?

Als je er al aan denkt, wordt je al misselijk, is dat dan niet door de angst om te moeten eten of iets dergelijks?

Ik wil ook eten, maar kan het gewoon niet.
En ja.. ik heb een eetstoornis.

Ik had altijd zoiets van ja ik eet niks, ik hoef geen eten, ik kan niet eten, en waarom zou ik eten als ik toch geen honger heb.

Ik at niet expres niet omdat ik wou afvallen of zo, dat afvallen vind ik verschrikkelijk. Ik haat mezelf als ik in de spiegel kijk en die stokjes zie en uitstekende ribben. Ik wil graag aankomen. Ik wil wel eten. Maar het lukt niet.

Mja... ik kan wel blijven lullen, maar wat ik dus wou zeggen, ik dacht ook altijd (of hield mezelf voor) dat ik geen eetstoornis kon hebben omdat het niet zo is dat ik af moest vallen van mezelf en niet wou eten. Maar het bleek toch zo te zijn...

Ik vind mezelf helemaal niet dik, dun zelfs, altijd al gevonden, maar toch heb ik een eetstoornis. Mensen vinden dat raar, dat kan toch helemaal niet? Dat is toch als je zo graag af wilt vallen, zo wilt zijn als de modellen in de bladen? Tja kan... maar heb ik niet, er zijn meerdere vormen van eetstoornissen.



[Dit bericht is aangepast door BLoeDBLoeM (07-11-2001).]
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 15:16
sickgurlies
sickgurlies is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Nee, het kan gewoon niet. Ik WIL eten, dat willen die mensen toch niet?
Ik KAN het gewoon niet!
als je het niet kan moet je dus gewoon wel langs de dokter gaan, die kan je helpen weer te laten eten waarschijnlijk. Ik bedoel als je het nou zooooooo erg graag wil, dan zet je al die andere twijvels toch opzij en ga je wel naar de doketer ??
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 17:37
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
BLoeDBLoeM schreef:
Waarom kan je het niet?
Wat houd je tegen?


Ik krijg nix door mijn keel!
ik wil zo graag eten maar krijg het niet weg.
Wat dan ook, geen eten, geen drinken en geen snoep.

Citaat:
Als je er al aan denkt, wordt je al misselijk, is dat dan niet door de angst om te moeten eten of iets dergelijks?
Nee, ben er niet bang voor ofzo, lukt me gewoon niet meer


Citaat:
Ik had altijd zoiets van ja ik eet niks, ik hoef geen eten, ik kan niet eten, en waarom zou ik eten als ik toch geen honger heb.
Ik heb juist altijd honger, dat is het em juist!
Sterker nog, ik ben de meeste tijd misselijk van de honger!


Citaat:
Rr zijn meerdere vormen van eetstoornissen.
Zoals???

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 07-11-2001, 20:19
miep
Avatar van miep
miep is offline
dan ben je stom in de weer!!!
ik zou maar snel wat gaan eten!!!
of kots je het uit omdat je gewoon echt niet KAN eten? als dat het geval is zou ik maar snel naar de dokter gaan, en kijken wat er loos is.

je kan er dood aan gaan hoor, als je niks eet/drinkt!!

eet gewoon wat brood, groente, fruit en flees op 'n dag, met 'n zoot water!! waarom niet??? doe het gewoon!! het is nog lekker ook!! heb je nooit honger???
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 15:00
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
miep schreef:
dan ben je stom in de weer!!!
Ik weet het, heel stom jah!

Citaat:
ik zou maar snel wat gaan eten!!!
of kots je het uit omdat je gewoon echt niet KAN eten? als dat het geval is zou ik maar snel naar de dokter gaan, en kijken wat er loos is.
Ik 'kots' niets uit, ben allang blij als ik iets binnen krijg!


Citaat:
je kan er dood aan gaan hoor, als je niks eet/drinkt!!
Zo ver kaat ik het niet komen...

Citaat:
eet gewoon wat brood, groente, fruit en flees op 'n dag, met 'n zoot water!! waarom niet??? doe het gewoon!! het is nog lekker ook!! heb je nooit honger???
Brood heb ik al een half jaar ofzo niet op, dat lukt me zeker al niet.
Ik krijg nix meer weg, al en half jaar ofzo niet.
Natuutlijk heb ik honger, ben de hele dag misselijk van de honger.
Maar als je nix weg krijgt is er weing aan te doen he...helaas!



[Dit bericht is aangepast door somebody special (08-11-2001).]
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2001, 16:28
Verwijderd
Citaat:
miep schreef:
dan ben je stom in de weer!!!
ik zou maar snel wat gaan eten!!!
of kots je het uit omdat je gewoon echt niet KAN eten? als dat het geval is zou ik maar snel naar de dokter gaan, en kijken wat er loos is.

je kan er dood aan gaan hoor, als je niks eet/drinkt!!

eet gewoon wat brood, groente, fruit en flees op 'n dag, met 'n zoot water!! waarom niet??? doe het gewoon!! het is nog lekker ook!! heb je nooit honger???
Tja het is echt niet zo simpel zoals het lijkt. Ik heb een hele goede vriendin gehad. Zij leed aan anorexia. Je kan je gewoon niet indenken hoe zo'n iemand denkt. Het klopt voor geen meter en zo'n iemand weet dondersgoed dat het niet goed is en dat ze niet zo verder wil. Maarja...hoe verder...? Je wilt zo iemand ontzettend graag helpen en desnoods het eten door de strot douwen als het niet anders kan... Maar het heeft zo weinig zin.
somebody special: het is geloof ik al eerder verteld maar je moet denk ik toch professionele hulp inschakelen. Zoals het nu gaat kan het niet verder. De eerste stap is de huisarts, ga als je niet alleen durft met iemand die je goed vertrouwd. Licht je ouders toch in over de situatie. Ik weet niet hoe de situatie thuis is maar ze zullen vast wel begrip hebben en je willen helpen. Het zijn per slot van rekening je ouders.
ik hoop dat je die volgende stap zet. Ik wens je heel veel sterkte hiermee.

Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 19:42
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Ik praate erover met een heel lief iemand en mijn vrienden weten er vanaf...

Als je niet goed naar de dokter durft te gaan, neem dan een goede vriend/vriendin van je mee, dan is het misschien minder eng om naar de huisarts te gaan. Een andere oplossing dan naar de dokter te gaan zou ik niet weten. Ik wens je heel veel sterkte!
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 20:38
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Onbekende schreef:
Als je niet goed naar de dokter durft te gaan, neem dan een goede vriend/vriendin van je mee
Dat gaat (helaas?) niet.
Ik ken hem niet persoonlijk, ik chat, bel en sms met hem.
Heb hem nog nooit gezien...

Toch bedankt.

*kuzzie geef*

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 19:47
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben er toch maar voor naar de huisarts geweest.
Hij heeft (helaas eigenlijk) niet verder doorgevraagd maar me een medicijn gegeven dat mijn gal(blaas?) weer beter moet laten werken zodat ik weer beter eten kan
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2001, 22:33
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Nee, het kan gewoon niet. Ik WIL eten, dat willen die mensen toch niet?
Ik KAN het gewoon niet!
Dat is ook een eetstoornis.

Je lichaam heeft voedsel nodig, en geeft door honger aan dat je voedsel nodig hebt. Zonder regelmatig eten functioneer je nauwelijks. Dit moet haast iets psychologisch zijn, en ik zou snel hulp zoeken. Vooral niet drinken kan vrij snel fataal zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 17:03
She_me
She_me is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Ik ben er toch maar voor naar de huisarts geweest.
Hij heeft (helaas eigenlijk) niet verder doorgevraagd maar me een medicijn gegeven dat mijn gal(blaas?) weer beter moet laten werken zodat ik weer beter eten kan
En heb je al resultaat? Ik zit zo een beetje alle reacties te lezen en bedenk me dat het inderdaad niet per se een eetstoornis hoeft te zijn.
Ik zit maar wat te denken hoor, maar stel nou dat je lichaam het voedsel op de een of andere manier bv niet kan verteren. Dan zal het zorgen dat jij geen eten meer binnen krijgt. Dat zou dan verklaren waarom jij gewoon niet KAN eten.

Maar je zegt ook dat je psychische problemen hebt, ik heb niet op dat forum gekeken. Maar misschien zou je daar hulp voor zoeken. Stel nou dat je door die problemen stress hebt, dan kan het best dat je daardoor ook lichamelijke klachten krijgt. Da's dan misschien die gal (blaas)

Maar ok ik ben geen dokter , ik wil maar zeggen dat het geen eetprobleem hoeft te zijn. Wil het ook niet uitsluiten.

xx

Ps: misschien is het (wat ik hier allemaal zeg) allemaal een hoop onzin , ik ben wel benieuwd of het al beter gaat.

[Dit bericht is aangepast door She_me (17-11-2001).]
__________________
Goh...apart!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 23:09
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Wel kl*te zeg, maar goed van je dat je iig naar de huisarts bent geweest.
Drinkontbijt, krijg je dat wel naar binnen, het is niet superlekker maar wel redelijk voedzaam..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 23:24
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Je zegt dat je geen honger gevoel hebt na 5 dagen niet eten! maar toch heeft lichaam heel hard voedsel nodig!
Ik heb de eerste dag/eerste 2 dagen wel honger jah maar daarna verdwijnt dat gevoel gewoon...

Citaat:
Ik vraag me af of jij na 5 dagen niets eten nog wel kan lopen? Voel je je niet slap!
Ik voel me wel slap maar alles gaat door, ik moet verder.
Ik krijg er wel steeds meer lichamelijke klachten door, hoofdpijn, misselijkheid, buikpijn, duizelig, flauwvallen!

Ik ben er meer naar de huisarts geweest he, als je dat nog niet gelezen had.
Ik moet nu afwachten wat die druppels doen...

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2001, 23:25
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
rodina schreef:
Drinkontbijt, krijg je dat wel naar binnen
Neej, oowk dat lukt me niet.
ik moet al bijna overgeven als ik een beetje water bij het tandenpoetsen 's morgens binnen krijg!

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2001, 16:11
proycon
Avatar van proycon
proycon is offline
Oei....een erg probleem heb je daar Ik raad je zoiezo aan om zo snel mogelijk psychische hulp te zoeken.. ga naar een psycholoog ofzo...

Hoe sta je tegenover overgeven? Dat woord gebruik je nogal eens...vind je het eng of maakt het je niet zoveel uit? Als je niet eet om de angst om over te geven dan kan je misschien wel eens last hebben van emetofobie/braakfobie...kijk ook eens op www.ipzo.com in dat geval...

suc6 en doe er zo snel mogelijk iets aan voor het te laat is!
__________________
Things are not what they appear, nor are they otherwise -- Surangama Sutra
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 23:53
call_4_me
call_4_me is offline
Ik snap ju precies!!! Ik heb net een bericht achter gelaten en daar staat ook ong dit in. Ik eet/ at een halve boterham s'ochtens en alleen s'avond avond eten verder niks. Mijn moeder merkt het niet echt. Maar ikke wel aan mijn honger. Ik wil ook zo graag meer eten maar het gaat gewoon niet. Het komt er niet in. Ik heb dat mijn benen wel uitdrogen dat zie ik wel. En nu zie ju (terwijl ik niet heel dun ben) Een beetju ribbels (botten dus) aan de zijkant bij mij als ik bikini aan heb bijvoorbeeld. Mijn haar begint ook dunner te worden (vallen uit, beetje hoor nite echt heel erg). Das echt kut. Ik weet echt niet wta ik er aan kan doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 20:18
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Tis vreselijk he, ik weet het
Ik ben er wel mee naar de huisarts geweest.
Twas een hele stap maar ben blij dak ut gedaan heb!
Heb nu druppels maar merk nog niej echt iets ofzow
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding-en-gezondheid topic deel 12
Verwijderd
500 20-06-2006 22:35
Lifestyle Het hoe-ga-jij-met-je-lichaam-om-style topic.
Verwijderd
104 19-12-2005 13:08
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic # 17
Verwijderd
250 09-11-2003 19:16
Verhalen & Gedichten mijn bleke lichaam [verhaal]
The one who I am
6 30-08-2002 00:16
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 11:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.