Oud 24-05-2007, 22:39
Verwijderd
Beste allemaal,

Ik heb gisteren voor mijn verjaardag een vibrator gekregen, en eigenlijk vond ik dat best tof. Ik heb alleen een probleempje, en misschien klinkt het heel stom, maar ik weet niet hoe het werkt..
Ik weet natuurlijk wel hoe hij aanmoet, en hoe ik hem in de 'standjes' kan zetten, maar ik voel er zo weinig van.
Ik heb ook nog niet eerder echte seks gehad, dus ik heb ook geen idee hoe vaginale seks moet voelen. Heeft iemand tips/ideeën over hoe ik het apparaat moet hanteren om toch een béétje een lekker gevoel te krijgen?
Alvast many thanks..

(Het trouwens een 'normale' vibrator; geen ronddraaiende zwiepende poespas eraan. Een piemelvormige staaf van 19cm lang en 3cm doorsnede; mocht het van belang zijn )
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 22:50
Fayette
Mm, beetje raar om dat een vibrator cadeau te krijgen, maar oke.
(als je nog nooit seks of iets dergelijks hebt gehad? Je krijgt m van je vriend ofzo? Ok, doet er verder niet toe...)


Ik veronderstel dat je wel vaker met jezelf gespeeld hebt en dus je vagina wel een beetje kent.

De meeste meisjes komen niet klaar van vaginale seks -dus als je je vibrator in je vagina zou brengen- maar wel via hun clitoris. Het is voor jezelf even experimenteren wat je het lekkerst vindt natuurlijk... De vibrator inbrengen of ermee rond je clitoris cirkelen, wellicht zelfs gewoon tegen je clitoris houden en steeds een standje hoger zetten.

Probeer en leer dus, want iedereen is anders. Veel plezier!

edit:

Ik neem aan dat je er zo eentje hebt? Deze zijn perfect om te beginnen en te verkennen iig.

Laatst gewijzigd op 24-05-2007 om 22:57.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 22:54
Fayette
Deze zijn fijner als het om vaginale inbreng gaat... stimuleert je g-spott. Maar zoals ik al zei: die moet je maar net weten te vinden en precies goed weten te stimuleren.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 22:58
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Dat je dat hebt gedurfd, terwijl je nog maagd bent...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:01
Verwijderd
edit:

[afbeelding] Ik neem aan dat je er zo eentje hebt? Deze zijn perfect om te beginnen en te verkennen iig. [/B][/QUOTE]

Uhuh, ja die, en dan in het goud. Het was gewoon een geintje van een paar vrienden die geld bij elkaar hadden gegooid. Maar voor mij een leuke gelegenheid om eens iets uit te proberen. Het is inderdaad een kwestie van proberen, maar ik hoop eigenlijk dat iemand het probleem een beetje herkend, en me kan vertellen hoe zij het probleem heeft opgelost.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 24-05-2007 @ 22:58 :
Dat je dat hebt gedurfd, terwijl je nog maagd bent...
Ik was niet 'helemaal meer maagd'. Hoe maf dat ook klinkt. Mijn ontmaagding en de periode erna verliep niet zo soepel (maar dat hoort in een ander topic thuis ). Bottomline is dat het ongeloofelijk zeer deed, vriend die het niet begreep en het alsnog wilde doen ondanks dat ik het vreselijk vond, en daarna bang bleef om het nog een keer te proberen met iemand anders. Dus dit kado was wel een leuke manier om te kijken of seks ook leuk kan zijn (zij het dan met een vibrator...). En verder valt er niet veel aan te durven hoor
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:06
Fayette
Citaat:
HIMling schreef op 24-05-2007 @ 23:03 :
Ik was niet 'helemaal meer maagd'. Hoe maf dat ook klinkt. Mijn ontmaagding en de periode erna verliep niet zo soepel (maar dat hoort in een ander topic thuis ). Bottomline is dat het ongeloofelijk zeer deed, vriend die het niet begreep en het alsnog wilde doen ondanks dat ik het vreselijk vond, en daarna bang bleef om het nog een keer te proberen met iemand anders. Dus dit kado was wel een leuke manier om te kijken of seks ook leuk kan zijn (zij het dan met een vibrator...). En verder valt er niet veel aan te durven hoor
Gewoon uitproberen dus. Neem er de tijd voor.
Je kunt hier geen handleiding voor geven omdat iedereen iets anders lekker vindt. Duidelijker dan mijn eerste post kan ik het niet maken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Fayette schreef op 24-05-2007 @ 23:06 :
Gewoon uitproberen dus. Neem er de tijd voor.
Je kunt hier geen handleiding voor geven omdat iedereen iets anders lekker vindt. Duidelijker dan mijn eerste post kan ik het niet maken.
Nee, ik snap je hoor Ik vroeg me alleen af of er bepaalde manieren zijn om het extra te stimuleren, of dat er voorwaarden zijn dat de g-spott 'stimuleerbaar' is. Kan ik dáár aan werken
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:16
Fayette
Citaat:
HIMling schreef op 24-05-2007 @ 23:08 :
Nee, ik snap je hoor Ik vroeg me alleen af of er bepaalde manieren zijn om het extra te stimuleren, of dat er voorwaarden zijn dat de g-spott 'stimuleerbaar' is. Kan ik dáár aan werken
Om wat extra te stimuleren? Die vibrator die je hebt voldoet zeker weten voor je clitoris.

Dat hoeft zeker niet te gelden voor je g-spott.. Je kunt proberen je vibrator een beetje schuiner naar binnen te brengen: met het topje richting je buik zeg maar.

Maar bij sommige meiden werkt het gewoon niet zo goed. Je kunt het ook met die speciale g-spot-vibrator proberen later, maar ook dat is geen garantie voor een vaginaal orgasme.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:19
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
HIMling schreef op 24-05-2007 @ 23:03 :
Ik was niet 'helemaal meer maagd'. Hoe maf dat ook klinkt. Mijn ontmaagding en de periode erna verliep niet zo soepel (maar dat hoort in een ander topic thuis ). Bottomline is dat het ongeloofelijk zeer deed, vriend die het niet begreep en het alsnog wilde doen ondanks dat ik het vreselijk vond, en daarna bang bleef om het nog een keer te proberen met iemand anders. Dus dit kado was wel een leuke manier om te kijken of seks ook leuk kan zijn (zij het dan met een vibrator...). En verder valt er niet veel aan te durven hoor
Oké, ja ik vroeg het me alleen even af, omdat ik zelf bij mijn ontmaagding ook heel veel pijn had, en daar was ik vantevoren ook juist bang voor, had dat zelf toen nooit gedurfd met een vibrator

Maar deed het met de vibrator niet alsnog zeer? Bij gewone seks had ik zelfs 3/4x na mijn ontmaagding ook nog pijn.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 24-05-2007 @ 23:19 :
Oké, ja ik vroeg het me alleen even af, omdat ik zelf bij mijn ontmaagding ook heel veel pijn had, en daar was ik vantevoren ook juist bang voor, had dat zelf toen nooit gedurfd met een vibrator

Maar deed het met de vibrator niet alsnog zeer? Bij gewone seks had ik zelfs 3/4x na mijn ontmaagding ook nog pijn.
Ja jewel alhoewel niet echte pijn-pijn, maar gewoon erg onprettig. Het 'past' wel zeg maar, maar ik vind het niet fijn. Daarom vroeg ik me dus af of er plekken waren die ik extra kan stimuleren met dat ding, en zoja waar. Naar voor je dat het ook niet zo soepel verliep dan
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:21
Fayette
Ik heb noch bij mijn ontmaagding noch bij het inbrengen van een vibrator pijn ervaren...
Niet iedereen is hetzelfde Fearie.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:22
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Fayette schreef op 24-05-2007 @ 23:21 :
Ik heb noch bij mijn ontmaagding noch bij het inbrengen van een vibrator pijn ervaren...
Niet iedereen is hetzelfde Fearie.
Nee, dat zeg ik ook niet, wel?
Ik vraag het alleen maar eventjes.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 23:23
Fayette
Citaat:
HIMling schreef op 24-05-2007 @ 23:21 :
Ja jewel alhoewel niet echte pijn-pijn, maar gewoon erg onprettig. Het 'past' wel zeg maar, maar ik vind het niet fijn. Daarom vroeg ik me dus af of er plekken waren die ik extra kan stimuleren met dat ding, en zoja waar. Naar voor je dat het ook niet zo soepel verliep dan
Focus je vooral op je clitoris in het begin dan.. Pas als je dat zo 'vertrouwd' genoeg vindt voor jezelf ga je de rest verkennen. En niet gaan lopen 'douwen' met die vibrator...een beetje erin, beetje eruit, wachten tot het wat natter wordt, om je vagina heen cirkelen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 09:07
Verwijderd
Aaah mensen hou eens op met dat idiote 'g-spott'. G-spott is een dj en heeft dus niets met seksualiteit te maken. G-spot is de Engelse term voor G-plek, een beetje misplaatst op een Nederlandstalig forum, maar vooruit. Maar geen dubbel t.

Maargoed, het lijkt mij ook voor een niet-maagd lastig om een vibrator er direct in de doen. Dus hou 'm eerst tegen je vagina & clitoris aan, erin kan altijd nog als je al opgewonden bent (hoewel veel meisjes ertegenaan lekkerder vinden dan erin).
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 09:21
Verwijderd
misschien is wat glijmiddel een idee?

Gewoon rustig aan beginnen en niet gelijk wonderen verwachten. Bouw het lekker rustig op en raak vertrouwd met je vibrator. Je leert dan vanzelf wat je lekker vind en dan komt het best goed.

Het is toch voor iedereen anders dus zelf als ik zeg hoe ik t doe zal het voor jou waarschijnlijk anders zijn.

succes drmee en veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 11:11
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ik weet niet als dit van toepassing is, maar het is ook lekker als je het laat doen door je vriend/partner. Ik kon niet opmaken als je nu wel of geen relatie had...
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 25-05-2007 @ 11:11 :
Ik weet niet als dit van toepassing is, maar het is ook lekker als je het laat doen door je vriend/partner. Ik kon niet opmaken als je nu wel of geen relatie had...
Heb ik niet, dus dat is geen optie
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 15:57
El Chupacabras
Avatar van El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Wat is er mis met gewoon ouderwetsch testen? Hoe meer je je bij dit soort zaken op bepaalde dingen gaat focussen hoe het zou moeten des te slechter dat het zal gaan.
__________________
- Ik weet hoe je moeder smaakt -
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Dildo/vibrator kopen
PotatoBoy99
31 06-08-2016 18:11
Seksualiteit stille vibrator
truitje
11 09-06-2015 16:34
Seksualiteit Vibrator advies gevraagt
Ivo1986
60 21-04-2008 12:58
Seksualiteit Aanschaf vibrator - tips?
Severus
42 28-09-2006 11:25
Seksualiteit jongens & vibrators
michael055
45 22-04-2004 22:43
Seksualiteit Vibrator kopen voor vriendin?
t68i
60 20-03-2004 17:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.