Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2002, 18:38
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben al 6 maanden verliefd
Allemaal leuk en aardig maar wat als hij 45 is?
Ik weet dat het gewoon niet kan maar toch...
Hij is ook verliefd op mij en zou met me verder willen.
Ga nu please niet zeggen dat hij een vies oud mannetje is die op jonge meiden geilt
Ik heb hem via i-net leren kennen en daar was dus absoluut gen sprake van!
Ik ben een jonge meid die nog veel met mn leven kan doen maar toch...
Zou graag bij hem willen zijn. voor altijd.

Wat kan/moet ik doen? Ik weet het niet meer
Ik weet dat jullie nix kunnen beslissen voor me maar misschien helpt het me.
Heb ik wéér iets om over na te denken
------------------
*Your bright light came through dark clouds...stay there and light up my life forever*


[Dit bericht is aangepast door somebody special (02-03-2002).]
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2002, 18:44
Verwijderd
he meissie
dit ga je denk ik niet leuk vinden wat ik nu ga zeggen,maar ik denk dat je het beter niet kunt doen,want hij heeft een gezin!
en een grote kans van slagen heeft het niet.
En je zit nu al een tijdje aan te horen van ik wil met jou enz.maar echt voordering zit er niet in,zover ik op de hoogte ben.

Maar kiest hij voor jou en jij voor hem dan zul je heel sterk moeten zijn en ervoor willen vechten.
Want je krijgt wel veel problemen enz over je heen,je krijgt bijv een naam enz.
Maar als je het echt wil,moet het kunnen.
Je moet je hart volgen meis,dat is het enige wat ik kan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 18:59
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik denk dat je het beter niet kunt doen,want hij heeft een gezin!
Kweet ut maar al te goed maar als hij het wil?
Citaat:
en een grote kans van slagen heeft het niet.
Ik denk niet dat jij daar iets van kan zeggen. Ik ook niet maar dat zou afwachten zijn..
Citaat:

En je zit nu al een tijdje aan te horen van ik wil met jou enz.maar echt voordering zit er niet in,zover ik op de hoogte ben.
Ik zit nix aan te horen hoor, weet precies waar ik aan toe ben en wat er veranderen zou kunnen..
En jij weet amper iets

Citaat:
Maar kiest hij voor jou en jij voor hem dan zul je heel sterk moeten zijn en ervoor willen vechten.
Dat weet ik! Ik zou niets liever willen, meen het serieus maar ben bang dat ik het (nu?) niet aan zal kunnen.
Citaat:

Want je krijgt wel veel problemen enz over je heen,je krijgt bijv een naam enz.
Dat is dus waar ik zo bang voor ben...
Citaat:
Maar als je het echt wil,moet het kunnen.
Je moet je hart volgen meis,dat is het enige wat ik kan zeggen.
Thanx

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:05
Verwijderd
nee maar ik bedoel met dat kans van slagen...is over het algemeen je hoort maar weinig dat het echt goed loopt,alhoewel bij christ in de straat gaat t wel prima met zo'n stelletje.
Maar mijn zegen heb je meis.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2002, 19:27
Verwijderd
Just my 2 cents..

Voel je ajb niet beledigd want je hebt gelijk als je zegt dat ik je niet ken en vrijwel niets begrijp van de situatie. Maar ik wil er toch in het algemeen iets over zeggen.

Ten eerste is het maatschappelijk niet geaccepteerd. Je moet er tegen kunnen dat je altijd de blikken van mensen in je rug hebt...je zou gemakkelijk z'n dochter kunnen zijn. Mensen roddelen over je, je krijg een naam e.d.

Ten tweede, als hij een gezin heeft, moet je het eigenlijk niet aanmoedigen dat hij dat in de steek laat voor jou. Wat het allemaal nog extra gecompliceerd maakt is het ontzettende leeftijdsverschil..een man van 45 die ervandoor gaat met een meid van 17 en z'n gezin ervoor in de steek laat. Ik denk dat zijn vrouw daar aan onderdoor zou kunnen gaan, de schaamte, de roddels, noem maar op..

Ten derde moet je je afvragen wat je bij zo iemand zoekt..wat kan hij je geven wat een jongen van je eigen leeftijd niet kan? Geborgenheid? Levenswijsheid? Dat zijn allemaal dingen die je meer in een dochter-vader-relatie zoekt en niet een seksuele relatie..

Ten vierde heb je je hele jeugd nog voor je. Je gaat misschien studeren, gaat veel uit, lekker feesten..dat ben je (waarschijnlijk) allemaal kwijt als je iets met hem zou beginnen..

Denk er alsjeblieft goed over na..ik keur het niet op voorhand af, het is ook gewoon volkomen wettig, maar mijns inziens wegen de ontzettende nadelen absoluut niet op tegen de voordelen..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 00:38
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Wat ik zou doen is hem uit mijn hoofd proberen te zetten. Ik zou zo'n relatie niet willen hebben, omdat de omgeving teneerte zal gaan flippen, bijvoorbeeld mijn ouders en ik zou niet tussen zijn gezin in willen zitten, ook al zijn mijn gevoelens sterk en hou ik van hem...

Mijn advies zou dus zijn:
Probeer je gevoelens te overwinnen
en er zal ooit vast wel iemand anders zijn die je een plaats kan geven bij jou vanbinnen.
Hij is het niet alleen
Er zijn genoeg andere mannen om je heen..

Groetjes
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 15:35
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef:
ik zou niet tussen zijn gezin in willen zitten, ook al zijn mijn gevoelens sterk en hou ik van hem...
Dat doe ik ook niet. Hij zou sowieso al gaan scheiden en dat heeft nix met mij te maken maar omdat het gewoon niet meer gaat in zijn huwelijk!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 15:45
Q
Avatar van Q
Q is offline
Dit gaat niet werken, een goed advies is om het NIET te doen. Waarom niet? Omdat er zo'n groot verschil tussen jullie zit. Hij denkt aan dit en jij aan het andere. Hij is gewoon te oud.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:19
ARGONAUTIS__GIRL
ARGONAUTIS__GIRL is offline
ik heb hetzelfe nou alleen tja ben niet echt verlieft op hem (hoewel) , en hij is 42 ik ken hem ook via internet en chat altijd met hem enzo. klinkt misschien heel raar maar hij is echt aardig enzo... echt aardig bedoel ik dan. een neeeeeeee hijs geen viezerik ( hij komt wel uit italy ) dus heb hem nooit in het echt gezien ofzow ( wel foto's ) , maar toch hij heeft het erg druk met zijn werk enzo hij is advocaat.. anders zou hij een keer langskomen naar holland dan bedoel ik, ik ben nou bijna jarig en hij wilde al verjaardagscadeau's opsturen enzo... hij noemt me ook altijd schatje enzo en ik heb hem zelfs wel eens aan de telefoon gehad .. hij heeft trouwens ook een gezin enzo duzz toch zou ik hem best wel in het echt willen ontmoeten

wat moet ik daar nou mee...?
__________________
hebikniet?!vindt k onziin
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 16:41
baz1234
baz1234 is offline
he meissie, ik zeg niets. je doet maar wat je niet laten kunt. ik weet dat je erg verstandig bent!!! je komt er zelf wel uit. je weet zelf heel goed wat er goed of fout is. dit is iets waar niemand jou mee kan helpen want het is jou gevoel en jou verstand, dus lieverd, heel veel sterkte. en hoe het ook gaat, we gaan wel een keer met zn alle weer wat drinken ok?

liefs bas
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 18:08
ARGONAUTIS__GIRL
ARGONAUTIS__GIRL is offline
Citaat:
baz1234 schreef:
he meissie, ik zeg niets. je doet maar wat je niet laten kunt. ik weet dat je erg verstandig bent!!! je komt er zelf wel uit. je weet zelf heel goed wat er goed of fout is. dit is iets waar niemand jou mee kan helpen want het is jou gevoel en jou verstand, dus lieverd, heel veel sterkte. en hoe het ook gaat, we gaan wel een keer met zn alle weer wat drinken ok?

liefs bas

tssst aan jouw hebben we veeel
__________________
hebikniet?!vindt k onziin
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 18:45
baz1234
baz1234 is offline
Citaat:
ARGONAUTIS__GIRL schreef:

tssst aan jouw hebben we veeel
haha, je moest s weten!!!!!!

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:05
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
baz1234 schreef:
haha, je moest s weten!!!!!!

Juist jah. Dat weet ik maar al te goed wat ik aan die jongen heb!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:11
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
ARGONAUTIS__GIRL schreef:
Als je er eens met me over wil praten:
somebodyspecial17@hotmail.com
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:11
PV
PV is offline
Hoe goed ken je hem dan? Alleen via internet? Dan zou ik hem dus niet geloven. Als je hem irl kent, zou ik er ook nog niks mee beginnen. Die vent heeft een heel ander leven dan jou, jij gaat naar school/studeren, hij is over 20 jaar rijp voor het bejaardenhuis *no offense*.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:15
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
PV schreef:
Hoe goed ken je hem dan?
Ik ken hem heel erg goed. Vanaf begin juli vorig jaar!
Citaat:
Alleen via internet?
Ik zie hem al en tijdje elke 2 weken
Citaat:
jij gaat naar school/studeren
Ik ga niet naar school, studeer niet, werk niet, ga niet uit, kom niet buiten etc.


------------------
*Your bright light came through dark clouds...stay there and light up my life forever*

[Dit bericht is aangepast door somebody special (03-03-2002).]
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:18
PV
PV is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Ik ga niet naar school, studeer niet, werk niet, ga niet uit, kom niet buiten etc.
...met andere woorden, je gooit alle hoop op hem?

Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:20
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
daar zou het wel op neer komen ja.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2002, 22:21
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
PV schreef:
...met andere woorden, je gooit alle hoop op hem?

Nee absoluut niet!
Ik ben alleen 2 jaar geleden gestopt met leven, toen ben ik depressief geworden.

Dat was in erste instantie ook de band die ik met hem had.
Ik kon tegen hem praten, hij begreep me doordat hij zelf ook het nodige heeft mee gemaakt.
Langzaam kregen we een band en ben ik van hem gaan houden.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:25
PV
PV is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Nee absoluut niet!
Ik ben alleen 2 jaar geleden gestopt met leven, toen ben ik depressief geworden.

Dat was in erste instantie ook de band die ik met hem had.
Ik kon tegen hem praten, hij begreep me doordat hij zelf ook het nodige heeft mee gemaakt.
Langzaam kregen we een band en ben ik van hem gaan houden.
Maar je gaat nú niet naar school, je werkt nú niet, etc. Terwijl het door hem toch beter zou moeten gaan, als ik je goed begrijp (dat doe ik niet denk ik...)?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:29
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
PV schreef:
Maar je gaat nú niet naar school, je werkt nú niet, etc. Terwijl het door hem toch beter zou moeten gaan, als ik je goed begrijp (dat doe ik niet denk ik...)?
Hij kan me niet van mijn depressie afhelpen he.
Hij kan alleen met me praten en lief zijn (klink stom)
Ik ging al 2 jaar bijna niet naar school en sinds een mand of 2 ben ik er helemaal mee gekapt.
Dat heeft dus verder nix met hem te maken.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:33
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Citaat:
spacegirl schreef:
ik denk dat je het beter niet kunt doen,want hij heeft een gezin!
Kweet ut maar al te goed maar als hij het wil?
Citaat:
en een grote kans van slagen heeft het niet.
Ik denk niet dat jij daar iets van kan zeggen. Ik ook niet maar dat zou afwachten zijn..
Citaat:

En je zit nu al een tijdje aan te horen van ik wil met jou enz.maar echt voordering zit er niet in,zover ik op de hoogte ben.
Ik zit nix aan te horen hoor, weet precies waar ik aan toe ben en wat er veranderen zou kunnen..
En jij weet amper iets

Citaat:
Maar kiest hij voor jou en jij voor hem dan zul je heel sterk moeten zijn en ervoor willen vechten.
Dat weet ik! Ik zou niets liever willen, meen het serieus maar ben bang dat ik het (nu?) niet aan zal kunnen.
Citaat:

Want je krijgt wel veel problemen enz over je heen,je krijgt bijv een naam enz.
Dat is dus waar ik zo bang voor ben...
Citaat:
Maar als je het echt wil,moet het kunnen.
Je moet je hart volgen meis,dat is het enige wat ik kan zeggen.
Thanx

1) Wel, jullie moeten er uiteraard beide met 100% achter staan. Én ik denk dat dat niet kan op 17 jarige leeftijd.
En hij heeft een gezin, zijn kinderen zijn bijna net zo oud als jij, dus zij zullen je eerder zien als zus(je) dan als stiefmoeder.
Hiermee wil ik zeggen dat het verschil gigantisch groot is. pf, en om het nog "gekker" te maken...wat nu als een zoontje heeft die verliefd wordt op jouw, dat zou toch absurd zijn eigenlijk :/

2) Wel, ik weet wel zeker dat de kans van slagen alles behalve groot is. Dit door het enorme verschil. Kijk, sommige vinden het leeftijdsverschil niets uitmaken.
Maar als je eens na gaat:
Iemand van 10 denkt anders dan iemand van 15, die denkt weer anders dan iemand 20, en zo wordt het verschil dus steeds en steeds groter. En dus (bijna) onmogelijk is om een goede relatie op te bouwen met iemand die veel ouder is dan jij.


3) Als je precies weet waar je aan toe bent, waarom dan deze topic, als je er toch zeker van bent???

4) Doe het dan niet, als je er niet met 100% achter staat, doe het dan niet.

5) En dat zal dan dus ook voor de rest van je leven zo blijven. Of je moet er op de 1 of andere manier over de angst heen kunnnen zetten, dat zou ontzettend moedig zijn!

6) [no comment]
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:37
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Nee absoluut niet!
Ik ben alleen 2 jaar geleden gestopt met leven, toen ben ik depressief geworden.

Dat was in erste instantie ook de band die ik met hem had.
Ik kon tegen hem praten, hij begreep me doordat hij zelf ook het nodige heeft mee gemaakt.
Langzaam kregen we een band en ben ik van hem gaan houden.


dus als je nu niet echt leeft...

is het niet belangrijker om 1st zelf een leven op te bouwen, zodat je niet afhankelijk bent van hem, maar op eigen benen kan staan. En daarna pas gaat nadenken over een eventuele relatie.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:39
PV
PV is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Hij kan me niet van mijn depressie afhelpen he.
Hij kan alleen met me praten en lief zijn (klink stom)
Ik ging al 2 jaar bijna niet naar school en sinds een mand of 2 ben ik er helemaal mee gekapt.
Dat heeft dus verder nix met hem te maken.

Owkee.. tja ik weet niet welke problemen je verder hebt, maar erover praten is altijd goed idd. En een ouder iemand heeft meer levenservaring.. maar het gaat hier erom dat je verliefd op hem bent, da's wel een probleem. Natuurlijk kán zo'n relatie goed gaan, maar ik zou zuinig zijn op een goede vriendschap en die niet laten verpesten door een mogelijke relatie die weinig kans heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:42
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
moenbase schreef:
dus als je nu niet echt leeft...

is het niet belangrijker om 1st zelf een leven op te bouwen, zodat je niet afhankelijk bent van hem, maar op eigen benen kan staan. En daarna pas gaat nadenken over een eventuele relatie.
Jah dat zeer zeker weten.
Maar hij kan me er bij helpen, dat weet ik...
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2002, 22:52
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
helpen ja, maar elkaar helpen is wat anders dan een relatie beginnen. "jij helpt mij, dus we beginnen een relatie"????
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:55
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
PV schreef:
Natuurlijk kán zo'n relatie goed gaan, maar ik zou zuinig zijn op een goede vriendschap en die niet laten verpesten door een mogelijke relatie die weinig kans heeft.
Misschien heeft het geen kans, misschien moet ik het een kans geven.
Op dit moment weet ik het gewoon niet en zal ik er met hem over blijven praten.
Ik zal echt geen overhaaste beslissingen gaan nemen!
Eerst maar eens aan mezelf gaan werken *zucht*
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2002, 22:57
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
moenbase schreef:
helpen ja, maar elkaar helpen is wat anders dan een relatie beginnen. "jij helpt mij, dus we beginnen een relatie"????
Een relatie staat hier los van.
Sorry, was misschien een beetje verkeerd gezegd van me
Kan het moeilijk uitleggen
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 12:16
It is I Le Clerc
Avatar van It is I Le Clerc
It is I Le Clerc is offline
Ja ook van mij een bericht. We beseffen ons maar al te goed dat dit niet iets is wat zonder problemen zal gaan.Ben alleen van mening dat alleen de leeftijdsdiscussie Bull Shit is. Heb in mij directe omgeving een stel vrienden waarvan de man ook 30 jaar ouder is.Gaat heel goed tussen die 2 en zijn genoeg andere voorbeelden te vinden. Wat voor mij telt is wat je voor elkaar voelt en of je wilt knokken voor een relatie. Er bestaat geen enkele relatie die zonder inspanning goed blijft. Some voor mij ben je een Kanjer. Alleen het feit dat je erover praat via scholieren geeft al aan hoe je er mee bezig bent. Vindt dat iedereen daar hier een beetje rekening mee mag houden.

[Dit bericht is aangepast door It is I Le Clerc (04-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 12:28
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
It is I Le Clerc schreef:
Ja ook van mij een bericht. We beseffen ons maar al te goed dat dit niet iets is wat zonder problemen zal gaan.Ben alleen van mening dat alleen de leeftijdsdiscussie Bull Shit is. Heb in mij directe omgeving een stel vrienden waarvan de man ook 30 jaar ouder is.Gaat heel goed tussen die 2 en zijn genoeg andere voorbeelden te vinden. Wat voor mij telt is wat je voor elkaar voelt en of je wilt knokken voor een relatie. Er bestaat geen enkele relatie die zonder inspanning goed blijft. Some voor mij ben je een Kanjer. Alleen het feit dat je erover praat via scholieren geeft al aan hoe je er mee bezig bent. Vindt dat iedereen daar hier een beetje rekening mee mag houden.
Dat is dan 2x hetzelfde bericht
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 12:32
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Dat is dan 2x hetzelfde bericht

Heb gereageerd in jouw topic okeej?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 13:51
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Een relatie staat hier los van.
Sorry, was misschien een beetje verkeerd gezegd van me
Kan het moeilijk uitleggen

dús je wilt geen relatie met em [in weze heeft iedereen een relatie metelkaar, maar ok...].
Maar als je niet wilt dat hij je relatiepartner wordt dan is er toch niets aan de hand, ik bedoel, dan zijn jullie gewoon vrienden. Of zie ik dat nu verkeerd?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 13:54
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
It is I Le Clerc schreef:
Ja ook van mij een bericht. We beseffen ons maar al te goed dat dit niet iets is wat zonder problemen zal gaan.Ben alleen van mening dat alleen de leeftijdsdiscussie Bull Shit is. Heb in mij directe omgeving een stel vrienden waarvan de man ook 30 jaar ouder is.Gaat heel goed tussen die 2 en zijn genoeg andere voorbeelden te vinden. Wat voor mij telt is wat je voor elkaar voelt en of je wilt knokken voor een relatie. Er bestaat geen enkele relatie die zonder inspanning goed blijft. Some voor mij ben je een Kanjer. Alleen het feit dat je erover praat via scholieren geeft al aan hoe je er mee bezig bent. Vindt dat iedereen daar hier een beetje rekening mee mag houden.

[Dit bericht is aangepast door It is I Le Clerc (04-03-2002).]
hoe ouder je wordt hoe serieuzer je wordt in een relatie. Dus heeft wedegelijk te maken met leeftijd, en niet alleen met liefde.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 14:00
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
moenbase schreef:
dús je wilt geen relatie met em
Heb ik gezegd dat ik dat niet zou willen?
Ik zou niets liever willen dan dat!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 14:01
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
moenbase schreef:
hoe ouder je wordt hoe serieuzer je wordt in een relatie. Dus heeft wedegelijk te maken met leeftijd, en niet alleen met liefde.
Denk je dat ik, op mijn leeftijd, niet serieus in een relatie zou kunnen zijn?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 14:24
Defiled
Defiled is offline
Ik denk dat het al genoeg zegt dat je zelf twijfelt. Wat kan hij je bieden wat iemand die 20 jaar jonger is je niet kan bieden? Wat zoekt iemand van 45 bij een meisje van 17? Jullie gooien elkaars leven overhoop, terwijl er maar een kleine kans is dat het goed afloopt. Somebody, je bent nu 17. Denk je dat je over een paar jaar niet anders tegen het leven aankijkt? Ik weet wel zeker dat dat zo is, ik heb er ervaring mee. Doe geen dingen waar je later spijt van gaat krijgen. Clerc, voor jou geldt hetzelfde. Wat moet je in godsnaam met een meisje dat je dochter had kunnen zijn? Denk aan je gezin.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-03-2002, 14:32
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Defiled schreef:
Ik denk dat het al genoeg zegt dat je zelf twijfelt.
Ik twijfel, dat gaat niet om leeftijd of hem maar om de reacties van anderen.
Eigenlijk zou ik me daar dus nix van aan moeten trekken maar ik ben bang dat ik dat (nu) nog niet aan zal kunnen
Citaat:
Wat zoekt iemand van 45 bij een meisje van 17?
Ik denk dat het nix met 'zoeken' te maken heeft.
Aan deze gevoelens (verliefdheid) kan je weinig doen he
Citaat:
Wat moet je in godsnaam met een meisje dat je dochter had kunnen zijn?
Goeie vraag
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 14:36
Defiled
Defiled is offline
Ik zou zeggen: gewoon wachten... en kijken of je over een tijdje (paar jaar) nog steeds hetzelfde erover denkt. Als het echt liefde is, dan maakt die paar jaar wachten ook niet uit.... want liefde overwint alles toch? Geen haast maken, vooral omdat je pas 17 bent.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 15:18
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Defiled schreef:
Ik zou zeggen: gewoon wachten... en kijken of je over een tijdje (paar jaar) nog steeds hetzelfde erover denkt. Als het echt liefde is, dan maakt die paar jaar wachten ook niet uit.... want liefde overwint alles toch? Geen haast maken, vooral omdat je pas 17 bent.
Dank je voor je reactie
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 18:50
An0ukj3
An0ukj3 is offline
Hey meissie,

Hmm... dit is moeilijk...
Ik weet hoe veel je om hem geeft en dit zal ik je ook zeker niet kwalijk nemen.
Je kunt alles bij hem kwijt, kunt goed met hem praten, hij geeft om jou, jij geeft om hem...
klinkt als een sprookje.
Maar vind je zelf ook het leeftijds verschil niet heel groot?
Want inderdaad, hij kan makkelijk je vader zijn.
Lijkt het jou ook niet beter om 'gewoon' vrienden te zijn?
Je moet het helemaal zelf weten hoor, ik sta ook helemaal achter je keuze.
Maar ik denk niet dat ik het zelf zou doen.
Je moet het echt zelf beslissen, wat je wilt.
Ik wil je wel helpen, je steunen enzo... maar je zult het toch echt zelf moeten doen.
Je moet doen wat je het beste lijkt.
Je bent echt sterk, al denk je dat misschien zelf niet.

xxx
__________________
Greetingz!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 21:05
Lydia16
Lydia16 is offline
__________________
http://www.go.to/rkcwaalwijk god sprak Sta Op En Zing
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:10
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
[quote]An0ukj3 schreef:
[b]Hey Anoukkie

Citaat:
Ik weet hoe veel je om hem geeft
Héél veel, meer dan wie dan ook denken kan!
Citaat:
Je kunt alles bij hem kwijt, kunt goed met hem praten, hij geeft om jou, jij geeft om hem...
Ik kan alles bij hem kwijt en heel goed (voor zover ik dat kan)
Citaat:
klinkt als een sprookje.

Citaat:
Maar vind je zelf ook het leeftijds verschil niet heel groot?
Jah...
Citaat:
Ik wil je wel helpen, je steunen enzo... maar je zult het toch echt zelf moeten doen.
Niemand kan me er écht bij helpen en het is hoe dan ook mijn keuze en mijn beslissing!
Citaat:
Je bent echt sterk, al denk je dat misschien zelf niet.
... ...

__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:13
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Lydia16 schreef:
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:19
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Denk je dat ik, op mijn leeftijd, niet serieus in een relatie zou kunnen zijn?

niet op dit moment inderdaad, je zit zo te horen, en zo te lezen in andere topics toch nog behoorlijk in een dip, en dus niet relatievatbaar bent.

En ben je dit wel. Dan ben je misschien wel serieus, maar dat dan "op jouw manier", en dat kan erg veel schelen met "zijn manier".
Pf, ja het is best moeilijk uit te leggen, maar dit heeft echt te maken met leeftijd en dus ook levenservaring.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:33
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
moenbase schreef:

Pf, ja het is best moeilijk uit te leggen, maar dit heeft echt te maken met leeftijd en dus ook levenservaring.
Begrijp je wel
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:35
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Begrijp je wel

maar, je bent het er niet mee eens?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 22:50
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
moenbase schreef:
maar, je bent het er niet mee eens?
Sorry, begrijp even niets meer, gaat weer
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 00:23
Verwijderd
neem met hem en trouw met hem

Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 00:52
Verwijderd
Citaat:
siNix schreef:
neem met hem en trouw met hem

Das wel erg euh... voorbarig he? Laat ze eerst maar eens zien of de relatie werkt. (dat betekent niet dat ik denk dat het gaat mislukken, want dat heeft nix met leeftijd te maken...)

maar meissie, doen wat JIJ wil, niet wat anderen erin proberen te slaan.
En je bent duidelijk helemaal gek op hem, zoiets moet je niet laten verpesten door anderen. Het is te makkelijk voor anderen om er raar tegen aan te kijken, of te zeggen dat het toch wel fout gaat, juist omdat zij jouw gevoel niet hebben. Ik denk dus dat anderen er sowieso geen echt goed antwoord op kunnen geven, die moet je in jezelf zoeken. En in hem natuurlijk.

Suc6 en sterkte.

komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 09:17
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
siNix schreef:
neem met hem en trouw met hem
En dus niet met jou jongen?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Probleem memorycard Sony Ericsson k550i
Kingofthemall
1 06-12-2007 08:13
Software & Hardware [WINXP] CAB Files installatie probleem
Q
7 28-07-2004 11:17
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Games Probleem GTA VC
PGWR
17 01-03-2004 20:08
Psychologie wat is mijn probleem... - emigratie -
miep
4 14-01-2002 02:14
Software & Hardware Playstation2 probleem
Tidus Almasy
9 03-11-2001 16:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:36.