Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2009, 20:19
Verwijderd
Er was nog geen topic van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2009, 21:27
Verwijderd
Mn eerste indrukken.

Ik heb al medelijden met Daphne wanneer het uit gaat en zij met dr idiote tatoeage zit; maar goed, ze lijken wel een sterk stelletje te zijn. Daphne draagt veel te veel make-up.

Hm Proshat en Gaetan lijken mij een mismatch. Ze lijken niet echt naar elkaar te luisteren. En ze lijkt een beetje op Hind. Hij heeft, ehm, een rare stijl, vind ik.
Moeder van Proshat: "eerlijk gezegd had ik een knappere jongen verwacht".
Proshat: "als ik onbeperkt financieel geld had". xD

Raiko: "toen voelde ik een soort van hartje". Hij kust erg vaak, vind ik. En hij klinkt een beetje als Jim.

Matthijs: "wat ik hoorde; zij is dan allochtoon en hij is dan nederlander".
Met citaat reageren
Oud 20-07-2009, 22:35
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Chantal en Raiko ken ik leuk stelletje en Chantal is sowieso een super leuk meisje!
Die Charlotte heeft wel echt een ENORM accent zeg.. pff..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 00:33
manonnetjuh
manonnetjuh is offline
is baby te huur weer bezig??? wat leuk sinds wanneer ik heb van het vorige seizoen geen enkele keer gemist ik vind het echt leuk wanneer komt het nu??
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 14:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
is baby te huur weer bezig??? wat leuk sinds wanneer ik heb van het vorige seizoen geen enkele keer gemist ik vind het echt leuk wanneer komt het nu??
Zondagavond, geloof ik, maar je kan ook op uitzendinggemist kijken

Ik heb het net gekeken! Ja, fijn allemaal weer. En ik denk serieus dat ze tegen een aantal jongens hebben gezegd: "Hey, gaan jullie eens wat aanpappen met die zwangere meiskes daar" zodat Deniz dan jaloers kon zijn en zo, hehe.

Volgens mij was dat citaat van Matthijs nog erger, zei hij iets van: "Wat ik hoorde, zij is dan zeg maar de allochtoon en hij bijvoorbeeld de Nederlander". Ik kan het mis hebben, maar het was in elk geval heel erg

En ja, die tatoeages, mijn hemel... Al vind ik die Deniz best grappig hoor.

En o, wat ben ik blij dat wij gewoon zonder ruzie boodschappen doen, jemig wat maken die mensen er een vermoeiende bezigheid van!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 15:35
Verwijderd
Ja, dat van die jongens die moesten gaan aanpappen met die meiden, geloof ik ook. Kan me niet voorstellen dat je zwangere meiden met vriendjes gaat aanspreken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 15:46
MasterTCW
MasterTCW is offline
Ik vind deze serie weer geweldig, net zoals de eerdere series. Ik vind het meisje wat telkens aandacht wil wel een beetje triest. Het leven staat niet compleet in het teken van haar
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 17:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ze hebben weer eens een heel erg goede doorsnee van de samenleving uitgezicht, maar dat maakt niet uit. Dit zorgt iig voor veel vermaak
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 18:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind die stelletjes echt alle vier niet leuk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2009, 21:27
Verwijderd
Maar wel vermakelijk, toch?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2009, 07:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vooral ergerlijk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 12:33
Verwijderd
Chantal is psychisch niet helemaal in orde hoor, dat kan toch niet anders. Jaloers op een baby, en telkens huilen en ellendig zijn.

De jongens doen goed hun best, dat valt me alles mee!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 13:21
Verwijderd
Die Chantal ja.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 15:59
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
die ene zeg maar allochtone vent is echt geweldig bezig, en dat ene chantel mens kan me toch goed zeiken, tering.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 16:40
juni
juni is offline
Hetzelfde hier. Ze geeft zelf geen amper aandacht aan de baby, huilt als ze geen aandacht van haar vriendje krijgt. Ga dan samen leuke dingen met de baby doen. Maargoed, wij als kijkers zien natuurlijk ook niet alles denk ik altijd maar. Deniz (als hij zo heet) is inderdaad goed bezig
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 17:22
Verwijderd
Haha, ik ben nu die reacties aan het lezen op babaytehuur.nl. En tering, wat een zeikerds, die gasten die gaan klagen over al het commentaar dat Chantal krijgt. Ze doet toch zelf mee. ;x
Met citaat reageren
Oud 28-07-2009, 20:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja echt hè, die Chantal is lachwekkend.
Had ze nou met haar 19 jaar echt niet eerder kunnen verzinnen dat kinderen aandacht vragen?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2009, 19:02
Verwijderd
Net de eerste aflevering gezien. Daphne vind ik vooralsnog het leukste overkomen, volwassener dan de rest, dat zeker. Deniz komt ook wel leuk over, maar dat jaloerse gedoe van hem vind ik een stuk minder. Wel erg jammer van de tattoos.
Chantal komt écht niet over als iemand van 19, Raiko krijg ik nog niet echt hoogte van, maar dat gezoen de heletijd, ze zoenen een beetje te overdreven En toen ze vertelden over dat ze dachten dat ze zwanger was en hij het hartje dacht te horen... Toen vond ik Chantal ook echt dom overkomen, maar ja, dat kunnen ook de zenuwen zijn enzo, dus ik geef hij maar even de voordeel van de twijfel
Charlotte komt als een enorme puber over, haar vriend vind ik tot nu toe vrij normaal doen (behalve dan die quote met 'de allochtoon en de Nederlander' maar ik denk niet dat hij het zo bedoelde, eigenlijk).
Gaetan en Proshat lijken me ook een mismatch, maar ik kan ze ok nog niet heel goed inschatten.

Op naar aflevering 2!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-08-2009, 20:24
Verwijderd
Pfoe, Chantal is echt heel vermoeiend om te zien zeg. Wat Stefenootje ook zegt, volgens mij is ze echt psychisch niet helemaal goed nu, ze is heel erg bezig met zichzelf, jaloers op een baby, maar ze lijkt zelf helemaal niet geinteresseerd in het kindje en doet ook niet eens haar best wat met haar te doen (maar neemt het Raiko wel kwalijk dat hij dat wel doet). Ik kan er maar moeilijk naar kijken, ik krijg echt de kriebels van Chantal...

Over afl. 3:
Spoiler

Laatst gewijzigd op 01-08-2009 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 20:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat een domme dames hebben ze dit keer zeg! Alleen die Daphne is wel lief en realistisch. Ook niet bijster slim, maar op zich wel oké. Maar de rest..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2009, 21:38
Verwijderd
Vandaag eens een keer gekeken, vond het zeer vermakelijk.
Ik vind Chantal een domme doos en trut enzo, en die Daphne is inderdaad zo'n beetje de enige normale vrouw in het geheel.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 17:39
Verwijderd
Godsamme die Chantal heeft echt een afwijking hoor
Met citaat reageren
Oud 03-08-2009, 17:45
Verwijderd
Ja, ik heb de eerste twee afleveringen op uitzendinggemist zitten kijken, en het is echt niet normaal hoe ze doet!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 12:21
Verwijderd
Was weer ene leuke ep.

Wat was dat nou met die nanny die Ivy van Raiko afnam, toen ie naar boven liep?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 12:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zij vond dat hij Ivy eerdt had moeten verschonen en dan pas naar Chantal mocht gaan om haar te troosten

Het wordt wel elke aflevering duidelijker dat ze gezocht hebben naar stellen die leuke tv op kunnen leveren, er zit echt geen normaal stel tussen. Deniz en Gaetan zijn volgens mij nog het meest normaal
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2009, 18:22
Verwijderd
Ik vond Gaetan leuk en normaal, tot hij zei dat hij volgens hem een echte danser was... Hmm, zo kwam hij op tv niet over
En ik denk dat Chantal een keer enorm gaat flippen, misschien niet op tv ofzo, maar ze komt echt overal alsof er ieder moment iets kan knappen...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Zij vond dat hij Ivy eerdt had moeten verschonen en dan pas naar Chantal mocht gaan om haar te troosten
Oh, moest die verschoond?

Maar goed, een aanstelwijf dat ze is (de nanny aldus) met haar arrogante, onbeschofte toon.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 15:33
Verwijderd
Net aflevering 2 gekeken. Arme Raiko, moet in zijn eentje voor twéé baby's zorgen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 16:09
Verwijderd
haha die Tygo rent echt geniaal met dat zwaaiende armpje
en Chantal 'doet zo haar best om ook met Chayenne te spelen', siepend twintig meter verderop op het strand

Laatst gewijzigd op 05-08-2009 om 16:15.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 19:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Die nanny greep toch in omdat hij niet op die manier met dat kind de trap op mocht lopen..? Zo had ik het begrepen. Maar goed, het was sowieso niet zo handig om met kind en al Chantal te gaan troosten want die vond dat kind verschrikkelijk. Ik denk dat zo'n baby bij mij ook de hele tijd zou gaan lopen janken omdat ik er vast ook niet zo handig mee zou zijn, maar goed, je doet aan zo'n programma mee, het is maar voor een paar dagen, ik denk dat ik er wel de humor van in zou kunnen zien. Want op zich is het wel grappig als zo'n kind meteen gaat huilen als ze bij jou is en stil is als ze bij de ander is

Die Charlotte, zo stel ik me nu precies een Groningse voor, haha. Zo van: dat doen we allemaal even en ervan genieten hoeft verder niet, alles moet gewoon gedaan worden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 20:25
Verwijderd
Ik had ook het idee dat de nanny niet wilde dat hij haar met baby en al ging troosten, ik heb nergens gezien dat ze verschoond moest worden ofzo. Ik vond het ook terecht dat de nanny ingreep, want Chantal leek ook echt oprecht boos op die baby, maar de toon waarop vond ik een beetje overdreven. Ze had best tegen Raiko kunnen zeggen dat ze de baby wel even van hem zou overnemen zodat hij rustig met Chantal kon praten ipv het korte, bazige 'de baby gaat voor'.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 20:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik had het juist heel stom gevonden als ze de baby over had genomen van Raiko, want het programma gaat er juist om of ze zelf met die baby om kunnen gaan. Zo'n oppasje achter de hand is wel érg makkelijk.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2009, 20:02
Verwijderd
tvp
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 20:43
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Deze keer zijn duidelijk de meisjes de faalhazen, gompie zeg. Kan die krullenbol ook een aflevering doorkomen zonder te huilen?
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 09-08-2009, 16:40
Verwijderd
ik heb nu al zin in die van vanavond
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 00:25
Verwijderd
Tering, die Chantal. :')
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-08-2009, 00:30
Verwijderd
Die Daphne lijkt op een papegaai met haar enorme glimmende neus. Als ze dronken is al helemaal.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 20:17
Verwijderd
Ik vond bij de eerste indrukken Proshat out of Gaetan's league. Maar nu vind ik haar echt véél te min voor hem.
HIi is ook helemaal niet zo raar als ie in de eerste uitzending leek.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 19:41
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ik had ook het idee dat de nanny niet wilde dat hij haar met baby en al ging troosten, ik heb nergens gezien dat ze verschoond moest worden ofzo. Ik vond het ook terecht dat de nanny ingreep, want Chantal leek ook echt oprecht boos op die baby, maar de toon waarop vond ik een beetje overdreven. Ze had best tegen Raiko kunnen zeggen dat ze de baby wel even van hem zou overnemen zodat hij rustig met Chantal kon praten ipv het korte, bazige 'de baby gaat voor'.
idem de baby gaat voorl... bitch, die baby heeft een naam!
maar ze had wel gelijk, chantal doet beetje erg raar dus ze had zo die baby kunnen aanvliegen..
ook wel pittig dat een setje steeds twee kindjes krijgt.. pff doe dan ieder setje een keer..
de ene 2 baby's de volgende 2 kleuters enz enz.. beetje jammer dat zij er nu weer twee hebben...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 10:48
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Het leek me eerder dat ze die baby niet wilde blootstellen aan ruzie oid.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 14:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Het leek me eerder dat ze die baby niet wilde blootstellen aan ruzie oid.
In de aflevering die zondag uit wordt gezonden (maar nu al op internet staat)
Spoiler
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 16:07
Verwijderd
Citaat:
In de aflevering die zondag uit wordt gezonden (maar nu al op internet staat)
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 14-08-2009, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Ja, dat dacht ik al, want ik was door mijn enthousiasme over dit seizoen (had het eerder nog nooit gezien) meteen vorig seizoen op internet gaan kijken en daar zat óók al een Ticho in en dat was óók al zo'n hyperactief kind.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 11:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
BNN zal ongetwijfeld weer typetjes neerzetten, net als voorgaande jaren. Zo ook met Raiko en Chantal. Ze zullen ook vast leuke momenten hebben gehad en momenten waarop ze het goed doen met die kinderen. Maar feit blijft wel dat dit beeldmateriaal bestaat. Dat Chantal dus inderdaad zo vaak gejankt heeft gedurende die 1 of 2 weken.
En dat ze daarbij inderdaad Raiko steeds verloren schold en zich druk maakte over het feit dat een baby aandacht krijgt van hem.
Dit is geen huilen van 'och ik ben zo moe'. Het is steeds enorme woede waarin ze zich totaal niet meer in de hand heeft. En vrijwel altijd veroorzaakt door jaloezie.

Dan zit er toch echt iets niet goed, zowel in je hoofd als in je relatie.
Ongeacht of er nog 100 uur filmmateriaal is waarin het wel lekker loopt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 11:54
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
In de aflevering die zondag uit wordt gezonden (maar nu al op internet staat)
Spoiler
Spoiler


Ik snap Chantal ook wel. Ik heb op die manier ook weleens ruzie gemaakt met mijn vriendje.
Nu zie ik zelf in dat het helemaal geen nut heeft, dus zorg ik ervoor dat het niet meer gebeurt. Maar ik vind het wel een vrouwen-ding "nu hoeft het al niet meer", "je had er zelf mee moeten komen" etc.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 21:29
Verwijderd
Over aflevering 5:
Spoiler


En nog iets buiten de afleveringen om:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 15-08-2009, 21:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
@Andijvie: OMFG
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 10:55
Verwijderd
Citaat:
En nog iets buiten de afleveringen om:
Spoiler
Neeeee!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 11:37
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
En nog iets buiten de afleveringen om:
Spoiler
OMG!

Ik ben er sinds vannacht achter dat zij een collega van mij is geweest. Ongeveer een jaar geleden schat ik.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 16-08-2009, 12:00
Verwijderd
andijvie, hoe weet je dat? heb je een bron?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Let the sun sjaain! *O* 667 *O*
Verwijderd
500 08-08-2009 02:49
De Kantine Baby te saai #657
Verwijderd
500 25-07-2009 22:08
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ogen
Ieke
0 31-01-2004 15:01
Lifestyle Waar geven jullie maandelijks je inkomen aan uit? (Enquete)
Feilsiyeve
92 05-04-2003 15:00
Verhalen & Gedichten [verhaal] Australische Griep
Type
3 09-10-2002 22:26
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht
5 10-06-2001 11:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.