Oud 05-07-2011, 16:09
xMartine94
xMartine94 is offline
Hallo allemaal,

Ik weet even niet meer naar welke school ik moet gaan na de zomervakantie. Ik ben aangenomen op de Fontys Eindhoven, de enige school waarbij ik me heb aangemeld, voor de studie Commerciele Economie.

Nu vraag ik me af of ik een juiste keuze heb gemaakt. Ik twijfel ook nog over de Avans in Den Bosch en de Fontys in Tilburg. Ik heb namelijk gehoord dat deze 2 scholen over het algemeen beter zijn dan de Fontys in Eindhoven. Ik hoop dat jullie mij zoveel mogelijk informatie kunnen geven over deze scholen. Alle informatie is welkom, zelfs het aantal studenten op deze scholen. De Avans in Breda valt in ieder geval meteen af. Ze konden daar geen enkele vraag van me beantwoorden en er zitten veel te veel mensen op school.

Alvast bedankt! Ik zie uit naar jullie reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2011, 13:54
xMartine94
xMartine94 is offline
Kan niemand me hiermee helpen? xd
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 14:32
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ben je naar de open dagen geweest, meeloopdagen gedaan etc?
Ik zou gewoon kiezen voor de school waar je je het meest thuis voelde. En of nou de ene school beter is dan de andere zal denk ik in de praktijk niet zo heel veel uitmaken..
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 10:56
FontysMarketing
FontysMarketing is offline
Beste Martine, we hebben je bericht gelezen. Fijn dat je je hebt ingeschreven voor de opleiding Commerciële Economie bij Fontys in Eindhoven. Binnenkort ontvang je een info pakket over de opleiding. Als je naar aanleiding daarvan nog vragen hebt, schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Mocht je nu al concrete vragen hebben, dan kun je contact opnemen met Ingrid Noordman, Propaedeuse Coördinator CE, telefoonnummer 08850-76016 of per mail: i.noordman@fontys.nl. Heel veel succes met je studie!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Avans- of Fontys Hogeschool
xxxlottexxx
6 01-07-2012 13:08
Studeren Verschil tussen hbo
Yasino
2 25-04-2012 20:01
Studeren Inholland slecht of goed??
<Kwaak>
12 23-06-2011 15:30
Studeren Moeilijkheidsgraad 2 studies
Captured2
2 10-08-2008 17:09
Studeren Avans of Fontys?
DaaniQ
10 12-11-2007 12:48
Studeren Social Work: welke hogeschool?
blacklotus
23 12-07-2007 14:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22.