Oud 16-08-2013, 01:33
Sjaakstra
Sjaakstra is offline
Na een ejaculatie hoe lang duurt het dan voordat mijn ballen weer op volle oorlogssterkte zijn. En heb je ook meer sperma als je een paar dagen niet ejaculeert?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 02:58
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
ligt aan de persoon en hoe opgewonden je bent.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 09:41
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Hoelang dat duurt ligt aan de persoon. Wel zul je merken dat je na een paar dagen geen ejaculatie sneller klaarkomt, en er meer uitkomt. Als je kort daarna nog een ejaculatie hebt zul je zien dat er een stuk minder uit komt.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Hoelang dat duurt ligt aan de persoon. Wel zul je merken dat je na een paar dagen geen ejaculatie sneller klaarkomt, en er meer uitkomt. Als je kort daarna nog een ejaculatie hebt zul je zien dat er een stuk minder uit komt.
Dit inderdaad
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 16:23
Nitrogen
Avatar van Nitrogen
Nitrogen is offline
Als je je een tijdje niet aftrekt, en dan ineens wel, komt er meer sperma uit en komt je orgasme sneller en is 'ie ook lekkerder.
__________________
Life is just a game.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 16:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
het grootste volume komt niet uit je ballen, maar uit je zaadblaasjes. In principe heb je qua hoeveelheid zaadcellen altijd "volle sterkte" maar de zaadblaasjes zorgen voor het vocht en die zitten in de buurt van je prostaat. In principe zijn die na een paar uur volgens mij wel weer "vol"
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 18:38
Jonas16
Avatar van Jonas16
Jonas16 is offline
bij mij heeft de hoeveelheid die eruit komt niet veel te maken met hoe vaak ik het die dag doe of hoe lang het al geleden is. Bij mij is het gewoon hoe meer opgewonden ik ben, hoe meer eruit komt je zaadcellen zelf worden constant bijgemaakt, dus die raken in principe nooit op.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 20:41
Nitrogen
Avatar van Nitrogen
Nitrogen is offline
Citaat:
bij mij heeft de hoeveelheid die eruit komt niet veel te maken met hoe vaak ik het die dag doe of hoe lang het al geleden is. Bij mij is het gewoon hoe meer opgewonden ik ben, hoe meer eruit komt je zaadcellen zelf worden constant bijgemaakt, dus die raken in principe nooit op.

Maar als er bijvoorbeeld 10 minuten tussen een orgasme zit merk je wel dat er minder uit komt.
__________________
Life is just a game.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Maar als er bijvoorbeeld 10 minuten tussen een orgasme zit merk je wel dat er minder uit komt.
Dat wel, maar dat komt omdat je dan jezelf de tijd niet gunt om nieuwe aan te maken,
Het is een beetje het effect van een telefoon oplader,

hoe langer je wacht hoe meer zaad en als de batterij vol is is die vol ....!

En als je de batterij maar 10 minuten oplaad dan is er weinig batterij (zaad)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 23:41
mr beats
mr beats is offline
lijkt me wel
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 10:32
jongscholiertje
jongscholiertje is offline
Ligt er ook aan of je seksueel actief bent en hoevaak je jezelf aftrekt of op andere manieren klaarkomt.

Als je jezelf aftrekt en klaargekomen bent, wordt hij daarna weer slap, maar bij mijzelf is hij dan ook gauw weer stijf en kan ik nog een keer, alleen duurt het dan langer en komt er inderdaad minder uit.


Als je een aantal dagen niet ejaculeert, dan heb je inderdaad meer sperma en is het klaarkomen ook heftiger en veel lekkerder. Je ballen kunnen nooit te vol worden, want als je te lang wacht met ejaculatie (bijvoorbeeld meer dan een week) dan kan je bijvoorbeeld s'nachts spontaan komen ("natte droom").
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 12:25
joeryvg
joeryvg is offline
Bovenstaand idd en ik merk ook dat het na een paar dagen dikker is (meer volume.)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Ligt er ook aan of je seksueel actief bent en hoevaak je jezelf aftrekt of op andere manieren klaarkomt.

Als je jezelf aftrekt en klaargekomen bent, wordt hij daarna weer slap, maar bij mijzelf is hij dan ook gauw weer stijf en kan ik nog een keer, alleen duurt het dan langer en komt er inderdaad minder uit.


Als je een aantal dagen niet ejaculeert, dan heb je inderdaad meer sperma en is het klaarkomen ook heftiger en veel lekkerder. Je ballen kunnen nooit te vol worden, want als je te lang wacht met ejaculatie (bijvoorbeeld meer dan een week) dan kan je bijvoorbeeld s'nachts spontaan komen ("natte droom").
Ik heb al jaren geen natte droom meer gehad, kan het echt zo zijn dat als ik langer dan een week een natte droom krijg ?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 16:27
jongscholiertje
jongscholiertje is offline
Citaat:
Ik heb al jaren geen natte droom meer gehad, kan het echt zo zijn dat als ik langer dan een week een natte droom krijg ?
Volgens mij wel alleen weet ik niet of dat alleen in de begin periode en na een bepaalde periode stopt, of dat het blijvend is.
De zaadjes moeten er toch een keer uit lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wel alleen weet ik niet of dat alleen in de begin periode en na een bepaalde periode stopt, of dat het blijvend is.
De zaadjes moeten er toch een keer uit lijkt mij.
Ja daar zit wat in denk ik, ik ga het eens uitproberen om een lange tijd niet te spelen met mezelf haha... Ik begin vanaf nu!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 07:35
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Ja daar zit wat in denk ik, ik ga het eens uitproberen om een lange tijd niet te spelen met mezelf haha... Ik begin vanaf nu!
En ?
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Meerdere keren klaarkomen
Dddennnisss
55 12-04-2008 21:52
Psychologie Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING]
Eend
27 24-02-2003 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.