Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 11:46
stefanietje
stefanietje is offline


ik heb zaterdagavond een meningverschil met mijn vriend geahd, omdat hij zonzeker wordt door iets wat ik doe in bed...

IK kom niet klaar door alleen penetratie..(sjiek woord)

we doen altijd een voorspel, en dan likt hij me, en ik pijp hem, en het is altij dheerlijk, en soms kom ik daardoor klaar niet altijd.

Maar als hij dan in mij komt, vind ik het lekker, dat als hij bijna komt, ikzelf me clitotis ga stimuleren, dan kom ik ook altijd klaar..

maar nu zei hij zaterdag ineens tegen me, dat hij dat niet leuk vind, want hij wordt daar onzeker van wordt. Ik snap dat niet, want moet ik dan maar gewoon liggen wachten tot hij klaar komt? en moet ik dan maar niet klaar komen? Hij zegt dat alle jongens dat niet leuk vinden.

Nu heb ik wat meer bedpartners gehad (3) en bij die jongens durfde ik niet mezelf te stimuleren tijdens de daad, maar bij me huidige vriend voel ik me veel meer op me gemak enzo, dus ik durf dat wel.

Wat moet ik nu doen? moet ik maar niet meer klaarkomen tijdens de daad? omdat hij daar onzeker van word, of moet ik gewoon doen wat ik zelf wil.

En nu nog een vraag voor de jongens:
zouden jullie daar ook onzeker van worden? Mijn vriend bedoelde dus dat hij er onzker van word dat ik niet door HEM klaar kom, maar door mezelf.
En voor de meisjes: doen jullie dat ook, wat ik doe?


thanxx...
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 11:58
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Deed ik dus ook, en ik heb nooit gemerkt dat m'n ex daar problemen mee had. Volgens mij vond hij het juist wel opwindend..
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 12:03
@pie
@pie is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
[B]*vrhaal*[B]
nu een sjieke reply

ik zou dr niet mee zitten.. stimulatie van de vrouw gaat nu eenmaal het beste met de clitoris, dat dat niet lukt met 'alleen' penetratie is helemaal niet gek.. als hij jou je plezier niet wil laten hebben, moet je m misschien maar es leren hoe hij je, ook tijdens penetratie kan stimuleren.. als een meisje klaarkomt tijdens de sex dan vinnik dat sowiezo leuker dan alleen ik-ik-ik...
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 12:18
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ik zou het dus absoluut niet erg vinden als mijn vriendin dat zou doen. Eerder heel erg opwindend...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 12:46
stefanietje
stefanietje is offline
okee...ik ben niet de enige die mijn vriend een beetje gek vindt...
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 12:53
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Tja, pure onzekerheid van je vriend dus. Doordat jij jezelf stimuleert heeft hij het idee dat hij het niet goed genoeg doet. Hij heeft misschien nog het (waan)idee dat vrouwen klaar "zouden moeten" komen van penetratie alleen? Leg hem eens uit dat dat zo nou eenmaal niet werkt. Je clitoris is het gevoeligste deel van je geslachtsdelen en dat wordt nou eenmaal nauwelijks gestimuleerd tijdens penetratie.
Zorg ervoor dat je duidelijk laat blijken dat het niet aan hem ligt, dat hij het goed doet. (Mannelijk ego is een kwetsbaar iets )

Suc6!
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 13:00
stefanietje
stefanietje is offline
hartsikke bedankyt..
ik heb het hem al uitgelegd..en hij zegt dat hij het snapt, maar ik heb het idee dat hij het niet snapt...

en ik wil gewoon niet dat hij onzeker is...
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 13:54
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
hartsikke bedankyt..
ik heb het hem al uitgelegd..en hij zegt dat hij het snapt, maar ik heb het idee dat hij het niet snapt...

en ik wil gewoon niet dat hij onzeker is...
Misschien is het een idee om hem wat links te geven naar artikelen op internet?
Ik zou voorzichtig zijn om hem dit forum te laten zien, tenzij hij al weet dat je het 'probleem' hier besproken hebt. Zo niet kan hij wel eens boos worden dat je 'hem' hier bespreekt.
Maar er zijn genoeg links naar dit soort onderwerpen te vinden waarin wordt uitgelegd dat voor een vrouw penetratie alleen zelden genoeg is...

__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 14:35
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Misschien is het een idee om hem wat links te geven naar artikelen op internet?
Ik zou voorzichtig zijn om hem dit forum te laten zien, tenzij hij al weet dat je het 'probleem' hier besproken hebt. Zo niet kan hij wel eens boos worden dat je 'hem' hier bespreekt.
Maar er zijn genoeg links naar dit soort onderwerpen te vinden waarin wordt uitgelegd dat voor een vrouw penetratie alleen zelden genoeg is...

jaah ik heb hem dat ook al verteld..
maar jah...hij zegt wel dat ie nu weet waarom enzo, maar hij blijft er wel onzeker door..
en dat wil ik gewoon niet...ik praat er nogh wel over met hem.
hij heeft geen inet..dus het is niet echt een optie om hem sites te geven.
Door dat meningsverschil praten we nu wle veel makkelijker over sex. We hebben namelijk pas een maand sex...dusz we moeten elkaar nog leren kennen ook. Ik d8 ook idd dat hij het opwindend zou vinden...maar niet dusz, en ik ben er eik ook wel onzeker door geworden.
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:16
Verwijderd
vraag of *hij* je wil stimuleren
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek oke, nu gaan jullie ff heel erg schrikken, maar k heb een vraagje.
bloemkool
9 06-11-2004 13:13
Liefde & Relatie ff een vraag over het slapen
diamondvoodoo
32 07-03-2003 19:48
Algemene schoolzaken & werk?.. ik heb namelijk een vraag..
KrizzZzZZzzjE :P
2 04-10-2002 20:41
Huiswerkvragen: Exacte vakken DVD speler vraag erover!!! en snel pleaseee
Samxxx
1 20-09-2002 17:04
Software & Hardware oke, een vraagje voor de echte Nokia kenner/cracker
DeKaas[X]
12 29-06-2001 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.