Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2002, 17:41
Violet15
Violet15 is offline
hoi,

ik zit eigenlijk met een vraag voor de mannen/jongens ( niet boos worden) maar waarom zijn het juist de jongens die meestal de meisjes gebruiken??? Ik heb het een keer meegemaakt en vertrouw er heel nu heel weinig .



Vertel mij een keer waarom???

groetjes xxx Violet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2002, 17:50
Yolcu
Yolcu is offline
Het zijn lang niet altijd de jongens die de meiden gebruiken.. het is net zo goed andersom, alleen praten meiden er onderling meer over als ze zich belazerd voelen. Als jongens gebruikt worden, praten ze daar minder snel over met hun vrienden. Denk ik..
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:50
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Jongens zijn vast minder gevoelig.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Omdat meiden sneller geneigd zijn zich snel aan een jongen te geven, sneller verliefd zijn. Jongens kunnen daar heel goed op inspelen en wij trappen er in.
Natuurlijk zijn lang niet alle meiden/jongens zo, maar in het geval van 'gebruiken' gaat het meestal wel zo. Daarbij komt nog dat er meer jongens dan meiden zijn die iemand alleen voor de sex willen en daarvoor dus iemand gaan gebruiken. Die meiden zijn er dan toch wel zelf bij, want door een player prik je zo heen!

Laatst gewijzigd op 07-11-2002 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:52
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
Unique schreef:
Het zijn lang niet altijd de jongens die de meiden gebruiken.. het is net zo goed andersom, alleen praten meiden er onderling meer over als ze zich belazerd voelen. Als jongens gebruikt worden, praten ze daar minder snel over met hun vrienden. Denk ik..

Dat zou best een keer kunnen, ik weet ook heus wel dat meisjes dat ook doen, maar dan vraag ik me nog af waarom dat zowel meiden als jongens dat doen, het is niet leuk voor die persoon en ik zou me zelf er ook niet prettig bij voelen als ik een jongen gebruik
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:53
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Jongens zijn vast minder gevoelig.
Dat zal wel per jongen verschillen maar het is wel een beetje waar
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:53
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
Dat zou best een keer kunnen, ik weet ook heus wel dat meisjes dat ook doen, maar dan vraag ik me nog af waarom dat zowel meiden als jongens dat doen, het is niet leuk voor die persoon en ik zou me zelf er ook niet prettig bij voelen als ik een jongen gebruik
Dat heeft gewoon met menselijke emoties te maken.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:54
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Omdat meiden sneller geneigd zijn zich snel aan een jongen te geven, sneller verliefd zijn. Jongens kunnen daar heel goed op inspelen en wij trappen er in.
Natuurlijk zijn lang niet alle meiden/jongens zo, maar in het geval van 'gebruiken' gaat het meestal wel zo. Daarbij komt nog dat er meer jongens dan meiden zijn die iemand alleen voor de sex willen en daarvoor dus iemand gaan gebruiken. Die meiden zijn er dan toch wel zelf bij, want door een player prik je zo heen!
Ja das waar, ben ook een paar keer in een player zijn streken getrapt, maar hij laat het nu wel
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:56
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Dat heeft gewoon met menselijke emoties te maken.
Ja dat is waar, maar nog vind ik het kinderachtig, je verpest het als het verkeerd uitpakt iemand zijn vertrouwen mee in alle jongens /meisjes
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:58
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
Ja dat is waar, maar nog vind ik het kinderachtig, je verpest het als het verkeerd uitpakt iemand zijn vertrouwen mee in alle jongens/meisjes
Het is eerder nogal nutteloos om, als je door iemand belazert wordt, meteen maar het hele geslacht te wantrouwen.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 17:59
Violet15
Violet15 is offline
Dan heb ik het over als je vaker belazerd ben, maar dat ligt natuurlijk per karakter van een persoon
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:36
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Het is eerder nogal nutteloos om, als je door iemand belazert wordt, meteen maar het hele geslacht te wantrouwen.
Je hebt natuurlijk gelijk; maar vertel dat maar is tegen je onderbewuste.

Het is net als dat je een autoongeluk maakt. De eerstvolgende keer dat je dan in een auto stapt, ben je echt wel op je hoede, en zie je een ongeluk in elk hoekje. Ook al zit je in een nieuwere betere auto met een betere kooiconstructie.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 18:46
noek1111
noek1111 is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
hoi,

ik zit eigenlijk met een vraag voor de mannen/jongens ( niet boos worden) maar waarom zijn het juist de jongens die meestal de meisjes gebruiken??? Ik heb het een keer meegemaakt en vertrouw er heel nu heel weinig .



Vertel mij een keer waarom???

groetjes xxx Violet
Ehm, ik zie meestal precies het tegenovergestelde gebeuren....meisjes die jongens gebruiken...

De meeste meisjes weten volgens mij niet hoeveel "meer" ze kunnen dan jongens. Volgens mij is het gewoon reuze easy voor een beetje leuk meisje om een jongen te versieren, die vervolgens weer dumpen en op naar de volgende. Of zie ik het nu verkeerd? Ik bedoel kleedt je als meisje zijnde sexy aan doe een beetje leuk tegenover elke willekeurige jongen, en je hebt zo een date....

zal een jongen nooit lukken....
__________________
What is your major malfunction?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:20
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
hoi,

ik zit eigenlijk met een vraag voor de mannen/jongens ( niet boos worden) maar waarom zijn het juist de jongens die meestal de meisjes gebruiken??? Ik heb het een keer meegemaakt en vertrouw er heel nu heel weinig .



Vertel mij een keer waarom???

groetjes xxx Violet
Nou, er zijn ook zo gigantisch veel meisjes die jongens 'gebruiken' (zgn. sletten), vergis je niet
Enneuh, niet alle jongens zijn hetzelfde hoor zoals je denkt
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:21
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
noek1111 schreef:
Ehm, ik zie meestal precies het tegenovergestelde gebeuren....meisjes die jongens gebruiken...

De meeste meisjes weten volgens mij niet hoeveel "meer" ze kunnen dan jongens. Volgens mij is het gewoon reuze easy voor een beetje leuk meisje om een jongen te versieren, die vervolgens weer dumpen en op naar de volgende. Of zie ik het nu verkeerd? Ik bedoel kleedt je als meisje zijnde sexy aan doe een beetje leuk tegenover elke willekeurige jongen, en je hebt zo een date....

zal een jongen nooit lukken....
Eens!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:30
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
noek1111 schreef:
Ehm, ik zie meestal precies het tegenovergestelde gebeuren....meisjes die jongens gebruiken...

De meeste meisjes weten volgens mij niet hoeveel "meer" ze kunnen dan jongens. Volgens mij is het gewoon reuze easy voor een beetje leuk meisje om een jongen te versieren, die vervolgens weer dumpen en op naar de volgende. Of zie ik het nu verkeerd? Ik bedoel kleedt je als meisje zijnde sexy aan doe een beetje leuk tegenover elke willekeurige jongen, en je hebt zo een date....

zal een jongen nooit lukken....
Dat klopt zekerz ja. Maar om eerlijk te zeggen zijn er natuurlijk ook jongens die soms een meisje gebruiken. Dat zijn gewoon players, maar ja, die heb je dus ook in de veelvoorkomende vrouwelijke variant
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:31
General Fault
General Fault is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
hoi,

ik zit eigenlijk met een vraag voor de mannen/jongens ( niet boos worden) maar waarom zijn het juist de jongens die meestal de meisjes gebruiken??? Ik heb het een keer meegemaakt en vertrouw er heel nu heel weinig .



Vertel mij een keer waarom???

groetjes xxx Violet
nou hier iemand (een jongen/man) die belazert word steeds...

maar ach
__________________
Buenos dias, bonito prometida!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 21:34
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
volgens mij hebben jongens meer trots en als ze zich gebruikt voelen zeggen ze dat minder snel omdat ze dat misschien zwak vinden ofzo. En meiden die zeggen het wel. En als meiden iemand gebrukien zeggen zij dát juist weer minder snel denk ik.
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-11-2002, 21:49
Jeetee
Jeetee is offline
Hai ik ben jeetee, en heb dat ook wel eens meegemaakt, maar denk dat jongens er net zo over denken als het bij hun gebeurd. En als jij de ware tegenkomt heeft hij echt wel het geduld zodat jij in hem vertrouwen kan krijgen. Dikke kuzz Jeetee
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 22:12
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
hoi,

ik zit eigenlijk met een vraag voor de mannen/jongens ( niet boos worden) maar waarom zijn het juist de jongens die meestal de meisjes gebruiken??? Ik heb het een keer meegemaakt en vertrouw er heel nu heel weinig .



Vertel mij een keer waarom???

groetjes xxx Violet
Ik denk dat je gelijk hebt. Jongens zijn niet te vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 10:35
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Mjah, ik denk dat het bij beide geslachten wel ongeveer even vaak voor komt hoor. Maar meid, laat nu je hoofd niet hangen omdat je een keer gebruikt bent. Ik weet ook wel dat dat nu moeilijk lijkt en dat je het misschien zal veralgemenen naar alle jongens toe. Maar dat is ook weer niet eerlijk tov de jongens die het goed met je menen. Geloof me, ze zijn heus niet allemaal zo (geldt dus ook voor de meisjes ) en je komt op een gegeven moment zeker wel iemand tegen die je niet gebruikt om het zo te zeggen. Dus laat je vooral niet onmoedigen door deze ene situatie.

Liefs

Stoetel
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 13:39
Verwijderd
Flikker nou gauw een eind op, er zijn net zoveel sletterige meisjes die eerst een jongen het hoofd op hol brengen, er vervolgens mee zoenen en hem dan vervolgens duidelijk maken dat hij een kneusje is en ze er spijt van heeft...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 13:51
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Flikker nou gauw een eind op, er zijn net zoveel sletterige meisjes die eerst een jongen het hoofd op hol brengen, er vervolgens mee zoenen en hem dan vervolgens duidelijk maken dat hij een kneusje is en ze er spijt van heeft...
Idd.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:17
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Flikker nou gauw een eind op, er zijn net zoveel sletterige meisjes die eerst een jongen het hoofd op hol brengen, er vervolgens mee zoenen en hem dan vervolgens duidelijk maken dat hij een kneusje is en ze er spijt van heeft...
Precies!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 17:51
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
het is maar net hoe je ergens waarde aan hecht.
Ik denk dat jongens iets minder snel zien als gebruiken, of ze het nu zelf doen of wanneer ze 'gebruikt' worden.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2002, 18:11
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Flikker nou gauw een eind op, er zijn net zoveel sletterige meisjes die eerst een jongen het hoofd op hol brengen, er vervolgens mee zoenen en hem dan vervolgens duidelijk maken dat hij een kneusje is en ze er spijt van heeft...
Helaas heb ik dit maar al te vaak meegemaakt
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 18:40
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Flikker nou gauw een eind op, er zijn net zoveel sletterige meisjes die eerst een jongen het hoofd op hol brengen, er vervolgens mee zoenen en hem dan vervolgens duidelijk maken dat hij een kneusje is en ze er spijt van heeft...
Denk je dat ik dat niet weet, dat meiden dat gaan doen, nou geloof me ik weet dat donders goed, maar ik zal me vraag anders stellen, waarom gaan jongens en meisjes , jongens en meisjes gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 19:38
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
Denk je dat ik dat niet weet, dat meiden dat gaan doen, nou geloof me ik weet dat donders goed, maar ik zal me vraag anders stellen, waarom gaan jongens en meisjes , jongens en meisjes gebruiken?
Om behoeften (sexueel of ego) te bevredigen Lijkt me een open deur
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Violet15 schreef:
Denk je dat ik dat niet weet, dat meiden dat gaan doen, nou geloof me ik weet dat donders goed, maar ik zal me vraag anders stellen, waarom gaan jongens en meisjes , jongens en meisjes gebruiken?
Ik weet niet wat jij wel en niet weet, maar uit je eerste post sprak een beetje zo'n houding van 'ik ben geplayd en nu haat ik alle jongens...'

Maar goed, ik denk dat het probleem gewoon ligt in dat mensen niet goed met hun gevoelens en driften overweg kunnen. Stel dat persoon A persoon B leuk vindt, maar dat is niet wederzijds. B vindt A op zich wel leuk, maar wil er niks mee behalve één of enkele keren vrijblijvend zoenen. Het is dan makkelijker voor B om tegen A te zeggen dat ze leuk is, dat ze lief is, etcetera, dan om in haar gezicht te zeggen 'ik vind je er wel leuk uitzien en wil met je zoenen, maar voor de rest niks'. Het is altijd makkelijker om iemand stroop om de mond te smeren dan iemand te kwetsen.

Echter, na verloop van tijd komt dat altijd uit...A en B zoenen, A is in de wolken maar B ziet het gewoon als lust, een spelletje, 'voor de leuk'. Dan heb je dus een probleem en lijkt het alsof de één de ander gebruikt...het is dus gewoon angst om duidelijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Het is dus gewoon angst om duidelijk te zijn.
Sinds wanneer denk jij zo positief over mensen?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:27
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nare man schreef:
het is dus gewoon angst om duidelijk te zijn.
En als het geen angst is, maar gemakzucht of zelfs express .. dan word het een player (?)
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 20:30
Verwijderd
Misschien ben ik een beetje teveel vanuit eigen ervaring aan het redenen. Goed dat jullie me erop wijzen, dan kan ik namelijk toevoegen dat angst om duidelijk te zijn één van de redenen kán zijn, maar dat waarschijnlijk lang niet altijd de belangrijkste of de meest gebruikte is. Ik denk dat het inderdaad beter te verklaren valt vanuit een wat cynischer, dehumaner standpunt

Er zijn natuurlijk ook genoeg jongens en meisjes die gewoon létterlijk met iemands gevoelens spelen, om te krijgen wat ze willen...namelijk seks. Dat is natuurlijk uitermate afkeurenswaardig, wel wanneer de andere persoon in de veronderstelling verkeert dat het om 'ware liefde' of althans om zuiverheid van oogmerk gaat...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:03
Tangaslip Jongentje
Avatar van Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
Waarom??
omdat ze naar mij toekomen, en als ik die avond zin heb, betekend het niet meteen dat ik vast wil. En sommige meiden willen dat maar niet snappen.
__________________
NEC is linker RIJ-TJE
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:11
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik weet niet wat jij wel en niet weet, maar uit je eerste post sprak een beetje zo'n houding van 'ik ben geplayd en nu haat ik alle jongens...'

Maar goed, ik denk dat het probleem gewoon ligt in dat mensen niet goed met hun gevoelens en driften overweg kunnen. Stel dat persoon A persoon B leuk vindt, maar dat is niet wederzijds. B vindt A op zich wel leuk, maar wil er niks mee behalve één of enkele keren vrijblijvend zoenen. Het is dan makkelijker voor B om tegen A te zeggen dat ze leuk is, dat ze lief is, etcetera, dan om in haar gezicht te zeggen 'ik vind je er wel leuk uitzien en wil met je zoenen, maar voor de rest niks'. Het is altijd makkelijker om iemand stroop om de mond te smeren dan iemand te kwetsen.

Echter, na verloop van tijd komt dat altijd uit...A en B zoenen, A is in de wolken maar B ziet het gewoon als lust, een spelletje, 'voor de leuk'. Dan heb je dus een probleem en lijkt het alsof de één de ander gebruikt...het is dus gewoon angst om duidelijk te zijn.
Ik wil eerst ff zeggen dat ik inderdaad geplayd ben, maar ik haat niet alle jongens, ik vertrouw ze nu alleen wat moeilijker, en over dat stukje van persoon a en b, dan kan je het beter tegen die persoon zeggen want eerlijkheid duurt het langst en misschien vind die persoon van ja als hij/zij toch met mij willen zoenen dan is dat toch wel wat en misschien wordt het wel wat. En als je zo´n slippertje maakt dan wordt je binnen de kortste keren uitgemaakt als slet/player (tenminste in mijn omgeving
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:14
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
En als het geen angst is, maar gemakzucht of zelfs express .. dan word het een player (?)
Ik heb het eigenlijk ook over players die dat doen uit gemakzucht of zelfs express, heb zelf een keer meegemaakt dat een jongen eerst met mij in bed probeerde te duiken om zo goede indruk te maken met een vriendin van mij, dat is hem gelukt en nu is de vriendschap tussen mij en mijn vriendin kapot gegaan.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2002, 22:16
Violet15
Violet15 is offline
Citaat:
Tangaslip Jongentje schreef:
Waarom??
omdat ze naar mij toekomen, en als ik die avond zin heb, betekend het niet meteen dat ik vast wil. En sommige meiden willen dat maar niet snappen.
Ik snap het wel, ik doe dat ook af en toe voor een avondje ( ben ik nu een slet???) maar ik weet dan dat het voor die jongen ook voor een avondje is
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-11-2002, 21:06
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Jongens zijn vast minder gevoelig.
Nee.. zo zou ik het niet willen zeggen...
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 21:08
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
gizmo schreef:
Nee.. zo zou ik het niet willen zeggen...
nee idd. ze laten het alleen minder merken
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2002, 21:23
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
missNMGN schreef:
nee idd. ze laten het alleen minder merken
precies.. ik denk dat dat het is eigenlijk
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 10:43
Violet15
Violet15 is offline
Jongens laten altijd heel erg weinig hun gevoel zien hoor, vind ik tenminste
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 11:16
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Mensen die anderen gebruiken worden zelf ook nog wel een keer gebruikt..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:28
Verwijderd
Citaat:
wallflower schreef:
Mensen die anderen gebruiken worden zelf ook nog wel een keer gebruikt..
Zo wat een goeie tekst

zielig........
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 12:50
love is life
love is life is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Jongens zijn vast minder gevoelig.
da moogt ge niet zeggen volgens mij zijn jongens even gevoelig als meisjes zelf gevoeliger maar verwerken ze dat op een andere manier dan wij
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 13:59
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Violet15 schreef:
Jongens laten altijd heel erg weinig hun gevoel zien hoor, vind ik tenminste
Ligt eraan welke jongens je het over hebt. Als je alleen met jongens omgaat die players zijn, ja, dan zou ik het ook zeggen..

Je vriendjuh was toch zo superlief?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 19:23
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Manuzhai schreef:
Jongens zijn vast minder gevoelig.
Offtopic: Jongens zijn niet minder gevoelig, ze tonen het alleen minder. Dat heeft dan weer te maken met hun manier van denken, welke verschilt van die van de dames. Maar dat terzijde.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2002, 19:31
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hm volgens mij is het niet zozeer dat jongens dat vaker doen, jongens laten het minder merken dat ze het erg vinden als een meisje het doet. meiden vinden zoiets gewoon erger. of jongens zeggen het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:20
romytjuh
romytjuh is offline
Maar het is ook zo.. als jongens meer meisjes hebben gehad dan zijn ze zoooooo stoer.. en als meisjes dat doen zijn ze opeens 'hoeren' over meisjes wordt dan ook niet zo gauw gepraat dat ze wel niet zooooooooooooooooveel jongens hebben gehad.. dat doen ze gwoon niet.. jongens moeten zich laten zien aan hun vrienden.. en laten zien hoeveel meisjes ze scoren.. maar waarom weet niemand
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen blind date BOEKVERSLAG
wolfgang
6 03-06-2003 11:57
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.