Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 14:13
Verwijderd
Stel je hebt net een nieuwe partner, en die heeeft een vervelende tic, eigenschap of heeft soms iets (aan) wat volgens jou echt belachelijk is of waar diegene zichzelf echt lelijk maakt..

bijv:
Meisje waarmee ik vroeger bevriend was, die droeg veel zwarte eyeliner, maaar dr vriendje vond t lelijk dus droeg ze t nooit meer. Andere droeg skatebroeken en toen dr vriend zei dattie t walgelijk vond droeg ze die ook niet meer.
Dan zeg je, BELACHELIJk! (althans ik)

Maar ik moet toegeven dat ik er niet aan moet denken om (Weer) een vriendje te hebben die rookt, dan zou ik eigenlijk ook willen dattie stopt, of als hij drugs gebruikt dattie dat niet doet, maar kun je zoiets wel van iemand vragen om zich aan te passen aan jou?

Ik kan me ook wel beetje voorstellen als mijn vriendje (welke?) echt belachelijke dingen draag dat ik ook zou zeggen, nou zou je dat nou wel doen ? Bijv debiele pet opdoen, of zn nagels lakken, of of zn haar vreselijk


Nou wat vinden jullie? Vind je dat jij daar wat over te zeggen hebt als dat jou partner was, en zou jij dr wat van aantrekken als jou partner dat tegen jou zou zeggen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2003, 14:15
Thomas
Thomas is offline
Als ik iets niet mooi vind dan zeg ik zoiets direct en dan is het aan mijn vriendin om daar iets mee te doen. Als ze er niets mee doet dan vind ik het prima en als ze er wel iets aan doet dan is het natuurlijk mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 14:19
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik vind dat je je mening mag geven, maar die niet moet opleggen aan de ander. Ik zou er zelf absoluut niet tegen kunnen als mijn vriendje mij dingen zou verbieden, maar dat komt ook omdat ik niet tegen jaloersheid/bezitterigheid/clamerigheid kan zeg maar Ik vind gewoon dat je elkaar in bepaalde mate vrij moet laten en als dingen van de ander je ECHT niet aanstaan, moet je geen relatie beginnen met elkaar.

Bij een vriendin van mij is het serieus zo erg dat ze van haar vriendje bepaalde kleding niet mag dragen met uitgaan en dat ze niet met andere jongens mag praten... zo jaloers is hij. Zoiets vind ik dus echt te ver gaan.

Verder merk ik bij mezelf trouwens dat als iemand zegt dat hij/zij iets mij absoluut niet mooi vindt staan ofzo, ik het juist wel aandoe. Ik weet niet wat dat is, maar ik kan het dan gewoon niet uitstaan ofzo... *kan slecht tegen kritiek*
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time

Laatst gewijzigd op 18-05-2003 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 14:31
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
jezus ik moet er niet aan denken dat hij me iets zou verbieden.
als hij iets niet mooi vindt (bv. een kledingsstuk), dan ga ik het juist extra veel dragen in combinatie met verschillende dingen, zodat hij het uiteindelijk toch mooi vindt gnagna. Maar zelfs als hij echt iets lelijk vindt ga ik het daarom niet laten. Omdat dat oppervlakkig is.
Maar als hij me zou vragen om niet in z'n buurt te roken ofzo, dan is dat geen enkel probleem.

Omgekeerd geef ik ook heel veel commentaar op hem, maar eigenlijk zou ik niet willen dat hij zich daar volledig naar plooit. En dat doet hij dan ook niet. Tenzij het om iets belangrijks gaat.

Nee je moet elkaar wel je verschillen gunnen, anders zal die relatie nooit lang duren.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 14:58
hajo
Avatar van hajo
hajo is offline
Mijn vriendinnetje kwam binnen met de mededeling dat ze van haar vrienden wel mijn leren broek moest verbranden.... Dus die mag ik niet meer aan. Nou vond ik dat niet echt erg, want ik ben meer van de spijkerbroeken, maar goed.
__________________
If you're going to think anyway: think BIGG
www.abcpraktijk.nu
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:15
Verwijderd
Pf, leren broeken zijn juist geil. Ze moet niet zeuren.

Ik kan er absoluut niet tegen als mensen elkaar dingen gaan zitten verbieden. "Als je dit-en-dat niet doet dan vind ik je spontaan in eens niet leuk meer, hoor!". Het 'met hem/haar wil ik niet spelen'-principe. Kinderachtig. Als het nou om iets belangrijks gaat, prima. Maar het dingen zijn die kledingstukken betreffen, of onschuldige gewoontes, of iets in die richting.. Bah.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:23
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Kleren ed zal ik niet verbieden, maar ok,
hij moet wel heel drastisch van smaak veranderen
dat ik het niet meer aan kan zien.
Slechte gewoontes (roken ed) zou ik niet
verbieden, maar hij moet er dan maar voor zorgen
dat ěk er geen last van heb. Of ik blijf zolang zeuren
dat hij er toch mee stopt..
Geldt ook andersom denk ik.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
toen ik zei dat ik de nieuwe oranje broek van m'n vriendje niet mooi vond, ging-ie m juist aandoen... ()
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Betamethason schreef op 18-05-2003 @ 16:23:
Of ik blijf zolang zeuren
dat hij er toch mee stopt..
op dat moment werd ik gedumpt
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:49
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Op zich moet je jezelf zijn. Maar je moet je ook willen aanpassen, anders is het (op sommige gebieden) asociaal. Dus als je je irriteert aan je vriend die rookt, kan je ehm vragen om dit niet te doen in jouw bijzijn.
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:58
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Als je mij probeert te veranderen kun je gelijk vertrekken.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 18-05-2003 @ 15:19:
Bij een vriendin van mij is het serieus zo erg dat ze van haar vriendje bepaalde kleding niet mag dragen met uitgaan en dat ze niet met andere jongens mag praten... zo jaloers is hij. Zoiets vind ik dus echt te ver gaan.
mijn vriend heeft ook liever niet dat ik bijvoorbeeld m'n zwart rokje aandoe als ik zonder hem uitga, of een sexy bloes ofzo. hij vindt dat ik zo al meer dan genoeg aandacht krijg van andere jongens

xxx
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:28
DisNaks
Avatar van DisNaks
DisNaks is offline
als mn vriend iets aan heeft wat ik niet mooi vind, wat eigenlijk nog nooit gebeurd is, zou ik het gewoon zeggen en dan moet hij zelf weten of hij er iets mee doet, dat is zn eigen keus, geen probleem van maken
__________________
niet te trekken!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:31
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
je kan best in overleg iemand veranderen

dus niet zeggen: ik wil niet dat je dit of dat draagt en wel dat je dat en dat doet

maar zeggen... vind je dit niet veel leuker dan dat? en zou het niet leuker zijn als je dat eens deed?

meestal kunnen mijn vriendjes zich helemaal in mijn mening vinden, ik leg ze niets op, maar laat ze naar eigen inzicht een beetje in mijn richting veranderen... niks mis mee, als je al geen op of aanmerkingen over elkaars gedrag en stijl kan geven in een relatie, waarover kun je dan wel miepen

ik heb mijn vriendje laatst van de foute billen broeken afgeholpen... daar ben ik echt zo blij om... hij wist gewoon niet dat die bestonden... en ook niet dat er broeken bestonden waarin je de foute billen niet ziet...

oooh... ik haat foute billen broeken
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 16:55
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Als hij zou roken zou ik hem vragen om het niet in mijn nabijheid te doen... maar waarschijnlijk zou ik hem al niet eens leuk vinden als hij rookt.
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind dat je zulke dingen niet mag verbieden. Je mag er natuurlijk wel iets van zeggen en dan is het aan je partner om er iets mee te doen.
Ik persoonlijk trek me er weinig van aan als mn vriend zegt dat ie het kledingstuk dat ik aan heb niet mooi vindt. Ik ken een meisje dat nu alleen nog maar zwarte kleding draagt, alleen maar superwijde broeken, omdat dr vriend de rest niet mooi vindt. Ze heeft ontzettend veel leuke, fleurige kleding in dr kast liggen, maar die trekt ze niet aan omdat dr vriend het lelijk vindt.
Dan denk ik bij mezelf: je hebt toch nog wel een eigen mening?
Ik snap het best dat je een kledingstuk minder graag aan hebt, als je weet dat je vriend(in) het niet mooi vindt, maar om het nou helemaal niet meer te gaan dragen. JIJ hebt het toch gekocht omdat JIJ het mooi vindt??
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:45
Fly-girl
Fly-girl is offline
Mijn vriend draagt zo nu en dan wel eens kleren die ik niet super leuk vind maar dat maakt me niet zoveel uit. Hij moet het zelf maar weten en ik vind hem sowieso wel leuk
Laatst in de winkel liet ie me schoenen zien die hij misschien wilde kopen maar toen ik zei dat ik ze niet zo super vond heb ik er niets meer van gehoord ach, hij had waarschijnlijk toch al geen zin om nieuwe te kopen
__________________
The world moves fast and it would rather pass by.Then to stop and see what makes one cry...(2pac)
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:48
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
als ik iets niet leuk vind dan zeg ik dat wel gewoon. bij voorbeeld gemillimeterd haar... maar als hij dat mooi zou vinden mag tie t gewoon laten van mij.

beetje jammer maar goed, zijn lichaam, zijn eigenschappen en die hoeftie voor mij niet te veranderen. als je verliefd op iemand word vind je alles tog goed?

mn ex had altyd zwarte nagels door zn werk, haalde die nooit weg 'morgen is t toch weer vies' tja.. daar kijk ik dan op een gegeven moment wel doorheen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2003, 16:48
Verwijderd
Hij verbied mij niks, ik verbeid hemniks. We houden rekening met de ander wel zo makkelijk, maar 'k vertel em af en toe wel eens wat hij dus NIET mag doen, bv straal bezopen worden en zichzelf zowat de nek breken
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 19-05-2003 @ 17:48:
als ik iets niet leuk vind dan zeg ik dat wel gewoon. bij voorbeeld gemillimeterd haar... maar als hij dat mooi zou vinden mag tie t gewoon laten van mij.
Inderdaad, ik wil best mijn mening geven, maar hij mag dan zelf weten wat hij daar mee doet...
Citaat:
beetje jammer maar goed, zijn lichaam, zijn eigenschappen en die hoeftie voor mij niet te veranderen. als je verliefd op iemand word vind je alles tog goed?
Misschien als je een lange relatie hebt (kan ik dus nog niet over meepraten ), en de verliefdheid plaats maakt voor houden van, dat je dan de minpunten van de ander begint te zien. Als je hem dan respecteert en van hem houdt zoals hij is, is er nog niks aan de hand, zou ik zeggen...

Je moet niet proberen je vriend(in) zo aan te passen dat hij/zij helemaal geweldig het prototypje 'ideale vriend(innet)je' is... Als je dat wilt, zul je iemand moeten zoeken die dit benadert.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 16:55
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Mijn vriend mag van mij niet naar muziek van Marilyn Manson luisteren (ja het zal best verkeerd gespeld zijn) ik heb pas geleden een aantal van zijn teksten gelezen en daar werd ik nou niet bepaald vrolijk van.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:18
checko
Avatar van checko
checko is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 19-05-2003 @ 17:48:
als ik iets niet leuk vind dan zeg ik dat wel gewoon. bij voorbeeld gemillimeterd haar... maar als hij dat mooi zou vinden mag tie t gewoon laten van mij.
hmmm....laten staan dan maar
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:34
Phileine
Avatar van Phileine
Phileine is offline
Het is niet meer dan normaal in een relatie. Je houdt van elkaar, je past je aan. Het kan ook ongezonde vormen aannemen, en dan ligt dat voor grote mate aan de ongezondheid van een relatie. In een "goede" relatie vind je elkaar namelijk leuk om wie je bent, en erger je je hoogstens aan nagelbijten in neus peuteren stopwoordjes.
__________________
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 17:47
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik zal niets verbieden, maar ik geen wel duidelijk mijn mening en dan is het aan hem wat hij er mee doet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:01
Verwijderd
hmm weet niet precies, mijn vriendin heeft niet echt een heel vervelende gewoonte!

ikzelf zorg alleen dat ik niet rook op feestjes waar zij ook mee naartoe is(ik rook alleen af en toe op feesten) want dat vindt ze niks en dat kan ik makkelijk voor der laten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2003, 18:16
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
hij beinvloed me wel ja ik draag een beetje andere kleren maar ik was ookal bezig met verandere voordag ik met hem kreeg hij versnelde het proces denk ik Hij zei vaak dat mijn *nieuwere* kleren leuker stonden dan de kleren uit mijn oude gaderobe duss...

Hij is koppig en doet waar hij zelf zin in heeft maar heeft een heel lief klein hartje dus als ik zeg dat iets echt niet staat dan zal hij het ook minder vaak aandoen (al zou hij nóóit bekennen dat hij het niet vaak aandoet omdat ik zei dat het niet leuk stond)
Mare hij ziet er sowieso mooi uit hoor ik heb niks aan te merken

ohja als ik rookte had ik geen kans bij em... gelukkig dat ik niet rook
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 18:22
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
marlies schreef op 19-05-2003 @ 17:55:
Mijn vriend mag van mij niet naar muziek van Marilyn Manson luisteren (ja het zal best verkeerd gespeld zijn) ik heb pas geleden een aantal van zijn teksten gelezen en daar werd ik nou niet bepaald vrolijk van.
Dus ...voor t zelfde geld wordt hij er wel vrolijk van of lucht t m juist op dat ie ff naar dat soort muziek kan luisteren en dan ga jij het verbieden
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 21:33
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
checko schreef op 19-05-2003 @ 18:18:
hmmm....laten staan dan maar
shit... damn....denk je dat je de tijd van extreem-kortharige jongens achter je heb liggen, maar nee hoor...

heb ik weer.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 21:44
Verwijderd
denk dat ik t ergens toch wel bijzonder kut zou vinden als hij zijn mooie lokken (als hij die uberhaupt heeft) eraf zou tondeudiseren Maar ja als ikd at zou willen moeettie t ook maar accepteren
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:17
Ninnoc
Ninnoc is offline
nooit verbieden wel rekening houden met.
qua kleding enzo is het grote onzin maar je kunt met bijv. roken of drugs wel rekening houden met je vriend(in) dat je bijv. niet helemaal strak bij hem/haar komt aanzetten maar alleen slikt als je bij vrienden bent ofzo.
Qua kleding mag je altijd je mening vragen als onderwerp aangesneden wordt, ik vind het persoonlijk erg lomp om uit het niets commentaar op iemand kleidng te hebben. Maar als ik weet dat mijn vriendje een bepaald kledingstuk erg lelijk vind/erg sexy vind, ja natuurlijk draag ik het dan niet/wel als hij lang komt, maar dat heeft niets met verbieden te maken.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 19-05-2003, 23:24
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
k denk dat zodra je eigenschappen van elkaar gaat verbieden dat je fout bezig bent. je kan elkaar er best op wijzen dat je iets niet leuk of goed vindt maar om iets te verbieden.... nee, dat vind ik fout
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 10:24
confabulatie
Avatar van confabulatie
confabulatie is offline
niemand moet mij wat gaan verbieden wat ik bijv altijd al jaren doe....
ze mogen best hun mening geven en als ik zelf denk dat ze wel beeje gelijk hebben wil ik misschien nog veranderen,maar als iemand mij iets verbied , bijvoorbeeld bepaalde kleding ofzo... dan trek ik die kleding juist aan....
dus ....
__________________
Here I am
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 10:32
Verwijderd
Ik zou het hem niet verbieden, maar ik laat wel duidelijk merken dat ik het lelijk vind. Ik hou er totaal niet van als jongens strakke kleren aan hebben.. echt.. ieuwww. Toen kwam hij laatst met 1 of ander strak uhm.. overhemd-achtig iets.. nou ja, iets met korte mouwen en knoopjes iig en het was strak. En er stonden bloemetjes op. Ik had echt zoiets van: "als hij hetero is, hoe kan hij dan ZOIETS leuk vinden.. ". Dus dat vroeg ik dan ook.
En toen hij later op m'n kamer zat zei ik gewoon van "doe maar uit dat ding" .. dan had ik tenminste een beter uitzicht

Maarjah, hij is zelfs een keer op me afgeknapt toen ik een rokje aan had. Toen voelde hij nix meer voor me en hij vond dat ik er goedkoop uitzag. Dus tsja..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 10:33
Verwijderd
Ik zou mijn vriendin nooit iets verbieden wat ze vanaf het begin als als eigenschap had of vanaf het begin al deed. Ik begin iets met haar vanwege de persoon die ze is, met alles erop en eraan. Dan kan ik het niet maken om achteraf nog 'ns aan te komen met bezwaren.

Natuurlijk geldt het omgekeerde wel: dingen die ze toen we iets kregen nog niet deed, maar die ze later is gaan doen, zijn natuurlijk wel aan mijn oordeel onderworpen. Als zij in plaats van de kleding die ze eerst droeg ineens goffik-kleding wil gaan dragen, dan kan ze natuurlijk van mijn kant commentaar verwachten. Maar iets verbieden zal ik haar nooit, dat kán ik ook gewoon niet. Ik kan hooguit zeggen dat ik het helemaal niet leuk vind, maar als zij het per se door wil drukken is dat haar eigen beslissing.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 10:36
Verwijderd
Citaat:
marlies schreef op 19-05-2003 @ 17:55:
Mijn vriend mag van mij niet naar muziek van Marilyn Manson luisteren (ja het zal best verkeerd gespeld zijn) ik heb pas geleden een aantal van zijn teksten gelezen en daar werd ik nou niet bepaald vrolijk van.
hmm maar als jij niet bij hem bent dan heb jij er toch geen last van?

Ik luister ook heel vaak naar Marilyn Manson en het zal me echt weinig boeien of z'n teksten soms raar zijn. Ik vind het gewoon ongelooflijk mooie muziek, het roept bij mij een heel vertrouwd gevoel op, waarschijnlijk vanwege z'n stem.

Ik zou m'n vriend eerder verbieden om naar dat ene liedje van Gareth Gates (dit zal ws verkeerd gespeld zijn) te luisteren.. die tekst vind ik gewoon ENG
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 20-05-2003 @ 11:36:
hmm maar als jij niet bij hem bent dan heb jij er toch geen last van?
Nee, maar als zij die teksten echt naar vindt dan kan ik me best voorstellen dat ze niet wil dat haar vriend daar eventueel door beďnvloed wordt, ook al is de kans daarop maar heel erg klein. Het is primair voor je eigen gemoedsrust ook.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-05-2003, 10:44
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 20-05-2003 @ 11:38:
Nee, maar als zij die teksten echt naar vindt dan kan ik me best voorstellen dat ze niet wil dat haar vriend daar eventueel door beďnvloed wordt, ook al is de kans daarop maar heel erg klein. Het is primair voor je eigen gemoedsrust ook.
Voor je eigen gemoedsrust.. jamaar.. je kunt toch nooit controleren welke muziek iemand luistert, wanneer je 'm niet ziet..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 20-05-2003 @ 11:44:
Voor je eigen gemoedsrust.. jamaar.. je kunt toch nooit controleren welke muziek iemand luistert, wanneer je 'm niet ziet..
Nee, dat is waar...maar ze kan in ieder geval wel zéggen dat ze het niet leuk vindt en dat ze het liever niet heeft, dan weet ze in ieder geval dat ze eraan gedaan heeft wat ze kon
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 12:17
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik vind dat je best rekening met elkaar kan houden, wat niet wil zeggen dat je alles moet aanpassen.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 12:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik vind ook dat je best wel rekening met elkaar kunt houden, tot in zekere mate.

mijn vriend kan bijvoorbeeld nogal hyperactief zijn en dan best wel vervelend. ik vind dat niet erg, maar hij zegt wel dat ik het moet zeggen als het te wordt, want dan houdt ie op.

ook rookt hij waar ik niet tegen kan. nu rookt hij zo min mogelijk waar ik bij ben, en als dat wel zo is blaast ie de andere kant op.

tsja, hij hoeft van mij echt niets op te geven hoor... tot nu toe niet tenminste. en dat hoef ik ook niet voor hem.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 12:56
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Tja je kunt het iemand niet verbieden denk ik, maar ik vind wel dat je je mening mag (moet kunnen) geven.
Je kunt toch gewoon zeggen dat je iets niet mooi vindt.. want de ander er mee doet is natuurlijk zijn zaak, maar dan weet ie iig wel dat je het geen gezicht vindt.. (en hopelijk voor je dat hij het dan voortaan laat )

Maarja, verbieden kun je het denk ik niet echt..
Ik ken ook iemand die helemaal doet wat dr vriendje wil enzo; draagt de kleren die hij leuk vindt, draagt de kleren die hij niet leuk vindt niet... Ze is best wel verandert sinds ze met hem gaat. Tja moeten mensen natuurlijk zelf weten, je kunt je best een beetje aanpassen aan je partner, als je het maar wel doet omdat je er zelf achterstaat en niet omdat hij dat perse wil.

*hij kan natuurlijk ook een zij zijn*
__________________
•·.·´Ż`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´Ż`·.·•
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 13:42
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Je kunt idd niet iemand een eigenschap kleding of wat dan ook verbieden. Je kan het tuurlijk proberen maar dat vind ik echt slecht dan.
Natuurlijk mag je je er je eerlijke mening over geven en diegene kan daar mee doen wat hij/zij zelf wilt. Hopende voor jou dat hij dan evt iets doet.. maarja
Laat iemand in zijn waarde als hij der happy mee is. Persoonlijk zou ik het echt niet pikken als iemand mij wat zou gaan verbieden ofzo!!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 16:06
Mss Maddocks
Mss Maddocks is offline
Je mag je mening geven maar niet iets opleggen of verbieden,,, je bent toch verliefd,, dan neem je iemand zoals die is... gevaarlijk/gezondheidskwestie dingetjes mag je wel meer over zeuren vind ik.. dan heb je immers het beste met iemand voor.. denk hierbij aan dingen als drugsgebruik
__________________
Ik hou van JOUW
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.