Oud 23-01-2007, 21:13
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
.. Dat mag van alles zijn, qua dierbaren of dingen die je hebt bereikt. Heb je laatst een tentamen gehaald met een hoog cijfer? Heb je eindelijk volgehouden met de coopertest? Ben je trots op jezelf? Je vader, moeder of broer? Waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2007, 21:35
Verwijderd
leukleuk! vroeger dacht ik dat ik niks had om trots op te zijn maar ik zal mijn lijstje eens laten zien:
- mijn muzikaliteit
- mijn hoge cijfers van de afgelopen 2 jaar (geen enkele onvoldoende tot nu toe, even afkloppen)
- Hoe ik mezelf weer snel uit het dal heb weten te trekken
- Mijn doorzettingsvermogen. Ok, niet op alle gebieden, maar ik pak de draad van school toch elke keer weer op.
- dat ik op mezelf woon en het allemaal redelijk voor elkaar krijg
- Ik ben trots op mijn ouders, ze zijn gewoon de liefste
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 21:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik ben trots op:

- mijn vriend: omdat hij altijd alles van meerdere kanten weet te bekijken, mij de waarheid durft te zeggen als dat nodig is, ook als de mogelijkheid bestaat me daarmee te kwetsen. Ik weet dat hij het alleen maar doet om mij te helpen en advies te geven. Omdat hij druk bezig is carriere te maken, eindelijk in de richting die hij zelf wil, omdat... omdat... omdat.... ;-)

- het feit dat ik school, stage, bijbaantje, trainen geven, sporten en tijd maken voor mijn vrienden redelijk weet te combineren op een manier waarop ik mezelf meestal prettig voel.

- het feit dat ik in plaats van onzeker te zijn over m'n lichaam nu besloten heb dat ik dat niet moet zijn en omdat ik er gewoon normaal uitzie (en ik zelfs een beetje vind dat ik wel een mooi gezicht heb ) en dat ik besloten heb om me nog wat zekerder te voelen nu écht (met mn vader) te gaan dieeten om er 5 kg. af te krijgen.

- mijn ex-vriend omdat ik hoor dat het momenteel heel goed met hem gaat dat hij uit zijn depressie komt en dat hij voor zichzelf kiest (momenteel op zichzelf woont, weer een opleiding gaat volgen e.d....)

- dat ik de laatste jaren van steeds meer dingen echt kan genieten.

- dat ik, toen ik me per ongeluk schaafde, dit niet leuk/prettig vond maar dat zeer deed. (dit is toch nog okay mevrouw fb? )

- dat ik blijkbaar in staat ben om goede gesprekken met mijn clienten te voeren omdat ik regelmatig terughoor dat ze er iets aan gehad hebben en dat ze blij zijn dat ze zijn geweest.

- mn vriend en mij omdat we gewoon een leuk stel zijn samen (zo, dat zeg ik zelf ja! )

zo... wel weer ff genoeg!
leuk topic

xxx fantome
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 22:03
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
@ Spookie: dat is oké. Sterker nog: dat vind ik heel oké!


OT: uh...
- Mijn vriendje. Dat is een makkelijke. Hij is oneindig lief, oneindig goed in wat hij doet en oneindig lekker.
- Dat ik voorwaardelijk ben toegelaten tot de onderzoeksmaster die ik zo graag wilde. Plus natuurlijk de studieresultaten die daaraan bijgedragen hebben.
- De vooruitgang die ik heb gemaakt op het gebied van zekerheid over mezelf en mijn lichaam, mede met dank aan datzelfde vriendje.
- Hoe het lukt, op kamers.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 22:39
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Op me beste vriendin omdat ze nu HBO gaat doen en al klaar is voor de maatschappij
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 07:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben trots op mijn vriendin omdat ze is wie ze is
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 08:25
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik ook maar even:

- Ik ben best trots op mijn vriendinnetjes (alles zelf regelen ) voor een reis rond de Middelandse Zee, helemaal zelf geregeld.
- Mijn motivatie, dat ik me eigen na wat slechte cijfers, weer goed aan het leren ben + tentamens.
- Trots op mijn ouders, zusjes, broers én mijn vrienden, omdat ze gewoon hartstikke lief zijn.

Zo zijn er nog wel een paar kleine dingetjes..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 09:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Heel stiekem ben ik wel een beetje trots op het rpg verhaal dat ik schrijf.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 10:55
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Dat ik 100% van mezelf houd (inclusief alle 'foutjes'), dat ik zulke mooie vrienden heb en de taal die ik maak. Oja, dat mijn moeder zoveel voor mij doet omdat ze van mij houdt.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 11:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben trots op:

- De manier waarop ik van mezelf kan houden
- De manier waarop ik mezelf elke dag weer met een glimlach aan kan kijken in de spiegel, zonder enige spijt omdat ik dingen bijvoorbeeld niet (op mijn manier) heb gedaan.
- De manier waarop ik er voor heb weten te zorgen dat ik (op mijn manier) weer contact kreeg met mijn vader
- Op mijn broer, die zich de mening van zijn zusje erg aantrekt, en die nu keihard aan het werk is alsof hij 6 jaar in moet halen
- Op mijn vriend die het steeds verder schopt
- Op mijn moeder die al jaren dag- in dag- uit voor mij in de weer is
- Op mijn Spaanse asielhond die zo goed herstelt is de laatste maanden
- Op een vriend van mij die het enorm naar zijn zin heeft op zijn nieuwe opleiding (Diergeneeskunde)
- Op een jongen die ik ken, die in zijn eentje voor zijn tweeling dochters zorgt
- Op mijn lieve dierenbende, vol gelukkige blikken
- Mijn schoolresultaten
- Mijn toekomstdromen
- Mijn creativiteit
- Mijn eigen beginnetje door een piepklein bedrijfje te starten
- De velen prijzen die ik met mijn paarden heb mogen winnen
- Babsanna, een veulen, en de manier waarop ik voor haar gekozen heb (geen moment spijt van gehad) want ik weet zeker dat ze heel ver gaat komen
- Mijn diepzinnigheid en brede interesses
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 12:42
Verwijderd
Ik heb een 9 en een 10 binnen voor phonetics, oeh jeh.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 16:31
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben trots op:

- Mijn moeder, omdat ze een sterke vrouw is die iedereen altijd probeert te helpen en het goede probeert te doen
- Mijn vrienden, omdat ze allemaal iets doen wat ze echt willen en ervoor gaan
- Een oud klasgenootje die kanker heeft overwonnen en mijn tante die er nu tegen durft te vechten
- Mijn idealen
- De manier waarop ik om mensen geef
- Dat ik mensen altijd probeer te helpen
- Dat ik niet oppervlakkig ben, maar diep over dingen nadenk
- Dat ik heel erg leef op mijn gevoel en daardoor ook heel dicht bij mezelf kan komen
- Mijn optimisme en positiviteit voor andere mensen
- Dat ik mensen makkelijk en veel aan het lachen krijg
- Enigzins creatieve talenten
- Mijn lef om bepaalde dingen te doen die anderen niet zo snel zouden durven, dit gaat dan niet voor alle dingen op maar voor een paar wel
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:41
Verwijderd
Dat mijn mentor positief was over mij..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 11:25
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
ik ben trots op mezelf want ik doe t best goed en wel hierom:
- ik ben mezelf, altijd en overal
- al die tijd die ik doorbracht met bedenken wat ik allemaal fout zou kunnen doen in de ogen van andere mensen, besteed ik nu veel beter en leuker.
- ik heb lekker rust in mezelf!

en ik ben ook heel trots op een vriendin die een jaar geleden echt heeeeel erg onzeker en slap was en overal sorry voor zei. De afgelopen maanden heeft ze een major ontwikkeling doorgemaakt wat dat betreft. En elke keer als ze naar me toekomt om te vertellen hoe ze weer eens voor zichzelf opgekomen is ben ik nog trotser
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 17:09
XsharonX
Avatar van XsharonX
XsharonX is offline
Ik ben er trots op dat ik uit een diep dal ben gekomen. En dat het nu goed me me gaan. En dit bijna allemaal aan mezelf te danken heb.
Ik ben er trost op dat ik met me vorige school ben gestopt en dat het nu heel goed gaat op school ondanks dat ik 2 niveau's lager doe!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 18:15
Verwijderd
Dat ik de beste in m'n soort ben in het verneuken van werkelijk alles in mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 18:30
Verwijderd
Ik ben trots op mijn man, omdat hij is wie hij is.
Ik ben trots op een vriendin, omdat ze aan durft te geven dat het niet goed met haar gaat, omdat ze daar aan gaat werken en omdat ze (eindelijk) voor haar zelf durft te kiezen.
Ik ben trots op een andere vriendin, om wie ze is en ook omdat ze (al een hele lange tijd) enorm hard aan zichzelf aan het werken is en het ondanks alle tegenslagen niet op geeft.
Ik ben trots op mijn moeder, omdat ze in alle situaties gewoon zichzelf is en zich daar niet van laat weerhouden door lullige opmerkingen en acties van bepaalde mensen.
Ik ben trots op mijn vader, omdat hij nadat hij ontslagen is een opleiding is gaan volgen en een nieuwe baan heeft gevonden (terwijl hij op dat moment pas een maand met die opleiding bezig was).
Ik ben trots op mijn oudste zusje, omdat ze niet opgeeft.
Ik ben trots op mijn jongste zusje, omdat ze het best goed doet zo 'ver weg'.
En ik ben ook wel trots op mezelf, dat ik nu universiteit doe (na op de mavo begonnen te zijn en alle lieftallige opmerkingen die destijds gemaakt zijn), omdat ik niet op geef en nog een aantal dingen die ik lekker voor mezelf houd.


Citaat:
DarkSide schreef op 27-01-2007 @ 18:15 :
Dat ik de beste in m'n soort ben in het verneuken van werkelijk alles in mijn leven.
Als je daar trots op was voelde je je er vast niet zo rot door.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 21:57
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben trots op:

- Mijn gigantische verzameling comics
- Mijn gigantische verzameling films
- Mijn talent voor Kung Fu
- Bepaalde personen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2007, 23:51
Verwijderd
Trots op mijn onverwoestbare pessimisme. Wat mij betreft is pessimisme de oplossing tegen teleurstellingen. Immers als je alles heel negatief bekijkt, kan het op zn ergst heel negatief zijn, en daar ben je dan op voorbereid.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 01:59
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
mezelf op het "hoe stel je de persoon boven je voor je" topic op dit forum
en op : wat heb jij laatst gedroomd op het anne forum


ik ga heel trots op nik zijn als hij voor zijn vriendin kiest!!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 02:01
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 27-01-2007 @ 23:51 :
Trots op mijn onverwoestbare pessimisme. Wat mij betreft is pessimisme de oplossing tegen teleurstellingen. Immers als je alles heel negatief bekijkt, kan het op zn ergst heel negatief zijn, en daar ben je dan op voorbereid.
wat is jou levensdoel?

bereik je dat door pessimisme?
wordt je gelukkiger van pessimisme?
of wordt je minder ongelukkig doordat je nooit verwachtingen hebt..?

Je kunt het ook anders bekijken..
als ik 3 weken uitkijk naar een date, dan heb ik 3 weken plezier, als de date tegenvalt ben ik blij dat ik iig 3 weken lang plezier heb beleefd en dat ik een leuk ver haal heb voor anderen
en dat ik lekker een dag saggerijnig kan zijn of B&J ijs mag eten bij me schoonzusje..

Hoe meer je verwacht hoe gelukkiger, maar hou het wel realistisch

zou ik zeggen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 12:35
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 27-01-2007 @ 18:15 :
Dat ik de beste in m'n soort ben in het verneuken van werkelijk alles in mijn leven.
DarkSide: Dit gaat misschien hard klinken/ hard aankomen. Ik heb je posts zo'n beetje gevolgd afgelopen dagen (ik lees veel in het Lucht-je-hart-topic enzo). Wat ik eruit kan opmaken, is dat je vriendin niet meer zeker weet of ze de relatie met je wil behouden omdat ze niet gelukkig is.
Ik vraag me af waarom jij dat voortdurend op jezelf betrekt. Ik snap dat het hard aan komt, dat je je er enorm verrot door voelt en dergelijke. Maar dat zíj zich niet gelukkig voelt in een relatie met jou, hoeft écht niet aan jou te liggen. Soms passen mensen niet bij elkaar en maken ze elkaar daarom niet gelukkig.
Misschien ligt het wel aan jou. In dat geval kun je beter ophouden met hier op het forum zeuren en er actief iets aan gaan doen.
Aan jezelf zielig vinden en rot voelen heb je geen flikker. Geef jezelf een schop onder je reet en dóe iets. Laat je vriendin weten hoeveel je van haar houdt, dat je om haar geeft, dat je bereid bent aan jullie relatie te werken.
Als dat niet werkt, en ze toch de relatie wil beëindigen, is dat ook niet het einde van de wereld. Ook al denk je op dit moment dat dat wel zo zal zijn.

Jij hebt zonder haar geleefd en dat zou eventueel weer kunnen, als dat nodig is. Bovendien hoef je iemand na een relatie niet eens helemaal kwijt te zijn. Mensen denken altijd dat ze niet zonder andere mensen kunnen. Maar dat kan iedereen. Je bent sterker dan je denkt. Dat zeg ik niet omdat ik je ken, maar omdat alle mensen sterker zijn dan ze op voorhand denken. Probeer die kracht uit jezelf te trekken.

Wees niet zo hard voor jezelf en ga niet lopen kniezen, maar doe wat aan jezelf.

En bovenstaande bedoel ik niet als aanval, niet kwetsend en niet vervelend. Maar ik wil je helpen en tot je doordringen. Bovendien is dit verhaaltje eigenlijk redelijk algemeen.


OT: Waar ben ik trots op... Dat is heel moeilijk. Ik ga er over nadenken.
Maar ik kan alvast één ding noemen. Ik heb in een depressie gezeten en het dal leek zó diep... ik dacht dat ik er nooit, maar dan ook nooit meer uit zou komen.
Maar het is me gelukt. Met hulp van iedereen, maar het is míj gelukt. Ik slik geen medicijnen meer, heb geen therapie meer (dat was niet helemaal de bedoeling, maar ach, het gaat best goed) en kan weer met vlagen gelukkig zijn.
En langzaam komt de oude, of ja, misschien wel de nieuwe, ik terug.
En daar ben ik zo ontzettend blij om. Ik leer mezelf opnieuw kennen en door eindeloze reflectie gaat het eindelijk weer wat beter.
Thank God. Al geloof ik niet in God.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 20:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ben trots op mijn schaatskunsten. Niet dat ik goed kan schaatsen, maar ik ben vandaag met mijn vriendje naar de schaatshal gegaan en eerst stond ik te wankelen maar het ging steeds beter en aan het einde kon ik wel een beetje achteruit schaatsen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 04:14
Verwijderd
Ik ben eigenlijk best trots op mezelf dat ik tot nu toe het verlies van m'n relatie veel beter draag dan ik zelf had verwacht. Dat ik geen rare dingen ben gaan doen, zelf steun gezocht heb bij m'n vrienden en m'n huisgenote etc. Dat ik m'n goede vrienden gisteren allemaal ff persoonlijk heb laten weten hoe het zit. Dat vind ik wel belangrijk, want ik vind het zelf ook altijd naar om via via belangrijke dingen over m'n vrienden te moeten horen. Nee, deze jongen komt er wel.

Verder ben ik er trots op dat ik ondanks autisme spectrumstoornis toch zo'n uitgebreid sociaal netwerk opgebouwd heb. Dat ik af en toe zelfs te veel vrienden heb om ze allemaal genoeg aandacht te geven.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 04:15
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 28-01-2007 @ 12:35 :


DarkSide: Dit gaat misschien hard klinken/ hard aankomen. Ik heb je posts zo'n beetje gevolgd afgelopen dagen (ik lees veel in het Lucht-je-hart-topic enzo). Wat ik eruit kan opmaken, is dat je vriendin niet meer zeker weet of ze de relatie met je wil behouden omdat ze niet gelukkig is.
Ik vraag me af waarom jij dat voortdurend op jezelf betrekt. Ik snap dat het hard aan komt, dat je je er enorm verrot door voelt en dergelijke. Maar dat zíj zich niet gelukkig voelt in een relatie met jou, hoeft écht niet aan jou te liggen. Soms passen mensen niet bij elkaar en maken ze elkaar daarom niet gelukkig.
Misschien ligt het wel aan jou. In dat geval kun je beter ophouden met hier op het forum zeuren en er actief iets aan gaan doen.
Aan jezelf zielig vinden en rot voelen heb je geen flikker. Geef jezelf een schop onder je reet en dóe iets. Laat je vriendin weten hoeveel je van haar houdt, dat je om haar geeft, dat je bereid bent aan jullie relatie te werken.
Als dat niet werkt, en ze toch de relatie wil beëindigen, is dat ook niet het einde van de wereld. Ook al denk je op dit moment dat dat wel zo zal zijn.

Jij hebt zonder haar geleefd en dat zou eventueel weer kunnen, als dat nodig is. Bovendien hoef je iemand na een relatie niet eens helemaal kwijt te zijn. Mensen denken altijd dat ze niet zonder andere mensen kunnen. Maar dat kan iedereen. Je bent sterker dan je denkt. Dat zeg ik niet omdat ik je ken, maar omdat alle mensen sterker zijn dan ze op voorhand denken. Probeer die kracht uit jezelf te trekken.

Wees niet zo hard voor jezelf en ga niet lopen kniezen, maar doe wat aan jezelf.

En bovenstaande bedoel ik niet als aanval, niet kwetsend en niet vervelend. Maar ik wil je helpen en tot je doordringen. Bovendien is dit verhaaltje eigenlijk redelijk algemeen.


Je hebt gelijk met je verhaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2007, 09:32
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik ben trots op mijn vernieuwde zelfverzekerdheid en assertiviteit.
Dan haten mensen me maar
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 10:58
Verwijderd
Ik ben trots op het feit dat ik, ondanks bijna de helft van de colleges gemist te hebben, dat vak tóch gehaald heb.
Ik ben trots op mezelf, omdat ik wél socialer ben geworden. Ondanks wat mensen zeggen.
Ik ben trots op mijn vriend gewoon omdat hij mijn vriend is en omdat hij hij is.
Ik ben trots op mn zusje omdat ze na al die shit met ziekenhuis toch allemaal voldoendes heeft gehaald op school
Ik ben trots op mezelf omdat ik kan luisteren en kan helpen, hoe dan ook.
Ik ben trots op mijn liefde voor mezelf die beetje bij beetje terugkomt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 22:32
Fiskje88
Fiskje88 is offline
Ik was eerlijk.
__________________
Nagyon szép vagyok!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 22:42
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
op hoe mijn leven er nu uitziet. Van de zomer leek het uit te lopen op een puinhoop, na het overlijden van mijn moeder. Kreeg toen "ineens" een vaste relatie, woon nu eigenlijk al samen.

Ben trots hoe ik alles toch heb kunnen doen. Veel samen met haar, maar sommige dingen toch alleen. Ben er wel veel ouder door geworden, maar ben trots op het feit dat ik dingen dus wél alleen kan, als het moet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 23:20
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 30-01-2007 @ 22:42 :
maar ben trots op het feit dat ik dingen dus wél alleen kan, als het moet.
ik ben ook trots op jou
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 00:06
Verwijderd
Dat ik in zes atheneum ben gekomen zonder te blijven zitten? Dat ik weer sport? Op mijn vrienden en vriendinnen, omdat ik zoveel om ze geef?

ach ik heb helemaal geen goede bui om zo'n vraag te beantwoorden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 09:44
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Mala schreef op 02-02-2007 @ 00:06 :
Dat ik in zes atheneum ben gekomen zonder te blijven zitten? Dat ik weer sport? Op mijn vrienden en vriendinnen, omdat ik zoveel om ze geef?

ach ik heb helemaal geen goede bui om zo'n vraag te beantwoorden.

op jou
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 10:06
Verwijderd
?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 11:18
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
ik vond het een mooie post..

ik ben trots op me zelf dat ik in me eentje een blaf van 20 blz's heb gemaakt in 2 dagen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 14:37
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
op een vriend van mij hoe die met dingen omgaat enzo
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Kenjirro schreef op 27-01-2007 @ 23:51 :
Trots op mijn onverwoestbare pessimisme. Wat mij betreft is pessimisme de oplossing tegen teleurstellingen. Immers als je alles heel negatief bekijkt, kan het op zn ergst heel negatief zijn, en daar ben je dan op voorbereid.
Wat lief, een worst-case-scenario jochie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-02-2007, 17:11
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
dat is niet lief dat is zielig..

ik ben trots op 2 super goeie mensen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 17:48
Luki
Avatar van Luki
Luki is offline
Trots op mijn integerheid.. Mijn enige persoonlijkheidseigenschap die ik heb behouden voor zo'n beetje altijd al.
__________________
Don't laugh! Life's very serious business!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 17:52
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
wat goed van je
ik ben echt heeeeeeeeeeeeele trots op roos!!!
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 18:23
Verwijderd
Ik ben trots op mezelf omdat:
- ik in een keer mijn examen heb gehaald, zonder her. In belachelijk moeilijk omstandigheden.
- ik sinds gister weer sport en al twee keer ben geweest.
- ik begonnen ben aan een studie die ik echt supersuperleuk vind.
- ik muzikaal ben.
- ik eerlijk ben, tegen mezelf en tegen anderen.
- ik na jaren van moeilijkheden nu dingen van me af kan zetten en mezelf nu kan accepteren, hoewel die paar kilo er best nog af mogen.
- ik nu nee kan zeggen tegen mensen.
- ik een eigen huis heb over minder dan 4 weken.


Verder ben ik trots op mijn vriend omdat hij het toch maar met mij uithoudt, het aandurft met mij samen in een huis te gaan wonen, omdat hij ontzettend muzikaal is maar dat zelf niet wil aangeven en omdat hij is gaan sporten, wat hij al jaren wou.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 20:59
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik ben na vandaag best trots op mezelf. Op mijn stage ging het best goed en ik vind dat ik het echt goed gedaan heb. Ik merkte het ook aan de bewoners, ik kreeg meteen ook veel leuke reacties van de bewoners enz. Ja echt
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 00:06
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
op mijn opaskindje van 7 die haar zusje naar bed brengt SHE's soo cute
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 03-02-2007, 20:50
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
ik ben best trots op mezelf, weet niet waarom. Denk omdat als ik veel dingen doe en het naar mn zin heb vind ik dat ik het goed heb aangepakt.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:35
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
trots op de mensend ie hier posten en vrolijk zijn..
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 21:03
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Mijn stage
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 21:05
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik ben nergens trots op =)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 21:09
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
waarom ben jij nergens trots op?
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 09:04
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Citaat:
kunst schreef op 04-02-2007 @ 21:09 :
waarom ben jij nergens trots op?
Ik ben gelukkig als het lekker gaat met me, maar trots? En dingen die lang geleden zijn gebeurd ga ik nu niet nog steeds mezelf op mijn borst kloppen.

Ik ben in ieder geval niet bewust bezig met trots, maar tuurlijk heb ik die wel. Ik zou alleen niks kunnen noemen. Ben niet erg trots op mijn middelbare school en mijn universiteit ook niet. Alles gewoon in 1 ruk gehaald, maar nooit er voor hoeven en willen inspannen. Ik had niet genoeg interesse.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 10:38
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Dat de presentatie vandaag heel goed ging. Want de vorig keer was 1 fiasco ik kreeg niks uit me strot en werd helemaal rood.
Maar dit keer helemaal niks.

Het gaat de goede richting op!
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 03:30
Vidar
Vidar is offline
Ik ben trots op me ex dat ze altijd derzelf is gebleven en altijd vrolijk ook in de mindere tijden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine waar ben jij trots op?
Verwijderd
55 25-10-2009 22:23
De Kantine Waar ben jij trots op?
Missy
256 26-02-2008 12:53
De Kantine Waar ben jij wel of niet trots op?
TopDrop
63 09-07-2007 09:01
Psychologie Waar ben jij trots op?
Verwijderd
55 17-10-2005 20:42
Werk, Geld & Recht Trots op je bijbaan?
mylentje
24 28-02-2003 22:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.