Oud 03-09-2011, 14:43
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Website: http://www.langstegedicht.nl/

Wat vinden jullie ervan? Ga je meedoen? Is het geen 'echt' gedicht als elk couplet in een andere stijl is geschreven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-09-2011, 21:54
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Het idee vond ik leuk, totdat ik de website opende. Je kunt niet de regels van je voorganger lezen en je weet niet wat voor gedicht het wordt. Ik vind niet dat ze het op deze manier het langste gedicht mogen noemen, omdat het alleen maar losse stukjes worden. Ik schrijf niet mee, ik zou niet weten waarover en op welke manier.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 21:59
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Oh, ik lees nu ook de rest en ik luister het filmpje, maar zoals ik het nu bekijk is het meer een schoolproject voor de eerste jaren van de middelbare school, dus een andere doelgroep dan ik eerst dacht. Op die manier is het wel een leuk idee.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 22:54
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Volgens mij gaat de redactie van het project oid kiezen hoe de stukjes die ingezonden worden samengebracht gaan worden? Want er staat nergens dat alles achter elkaar geplempt gaat worden?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 10:39
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Er staat eigenlijk niks over hoe het gedicht in elkaar gezet wordt...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 11:53
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik had 'r een mailtje over gehad, geloof ik, maar ik raakte er niet echt gemotiveerd van. Al weer vergeten door wat precies, zou kunnen zijn door wat Ratatouille zegt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.