Oud 21-12-2012, 18:29
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je naar de itel van een bepaalde film of serie op zoek bent, maar er niet op kunt komen, is dit topic de plaats om het te vragen!

Website waar je ook op steekwoorden en ook op regisseurs, acteurs etc. kan opzoeken: IMDB.
De meeste mensen zullen de grootste Internet Movie DataBase wel kennen, maar er zijn altijd mensen die het nog niet weten. Daarom dus toch maar even vermelden.

Dus: weet je het even niet meer, kan je even niet op die ene titel komen die je op de eerste date met je vriendin gezien hebt en jullie het beide niet meer weten, loop je je al weken kapot te ergeren, weten je boezemvrienden het ook niet meer: vraag het ons!

Deel #1
Deel #2
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2012, 18:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Uit het vorige topic, want ik heb nog steeds geen idee welke film dit was:
Citaat:
Ik zoek de titel van een film die ik een jaar of 15 geleden deels gezien heb op school tijdens muziek. Was toen volgens mij al redelijk gedateerd, gok ergens eind zeventiger of begin tachtiger jaren opgenomen.

Kan me van het verhaal zelf niet bijster veel meer herinneren, maar weet nog wel dat er redelijk veel in gezongen werd, het over controversiële onderwerpen ging en (volgens mij) dat het een Duitstalige film was.

Zijn erg weinig aanknopingspunten, maar hopelijk weet iemand welke film ik bedoel.
Heel misschien is het Swing Kids, maar dan valt het Duitstalige deel weg net als de leeftijd van de film, dus ik acht de kans klein.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 22:49
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Het is een film uit de jaren 90. Het was volgens mij een thrillerachtig iets. Het enigste wat ik nog van die film kan herinneren is de climax van de film. Speelde zich af in een hutje ergens in het bos en de hoofdpersoon had een dodelijke sigaret gerookt. Tijdens het roken van die sigaret kwam hij ergens achter maar was het te laat.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 23:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat je van roken dood gaat? OMG laat Crocodi1e het maar niet horen!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 30-12-2012, 23:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is een film uit de jaren 90. Het was volgens mij een thrillerachtig iets. Het enigste wat ik nog van die film kan herinneren is de climax van de film. Speelde zich af in een hutje ergens in het bos en de hoofdpersoon had een dodelijke sigaret gerookt. Tijdens het roken van die sigaret kwam hij ergens achter maar was het te laat.
En toen verbrandde hij/zij vanbinnen? Mindhunters is het eerste waar ik aan denk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 16:21
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
Dat je van roken dood gaat? OMG laat Crocodi1e het maar niet horen!
Het was een of andere sigaret met een superdodelijk inhoud. Bedoelt om zelfmoord mee te plegen.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2013, 16:26
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Citaat:
En toen verbrandde hij/zij vanbinnen? Mindhunters is het eerste waar ik aan denk.

Nee dat is em niet. De hoofdpersoon droeg volgens mijn een rode jas tijdens deze scene. Ik kan me nog herinneren dat hij na het nemen van die sigaret helemaal hysterische het bos in renden en toen kreeg hij een flashback, hij hoorde hij een stem. Toen kwam hij ergens achter maar was het te laat een stief hij aan die sigaret.
Deze film werd gedraaid toen ik voor eerst met de bus naar Spanje zoveel jaar geleden. Ik sliep en werd op een gegeven moment wakker toen deze scene opkwam. Ik heb er vroeg zo vaak over gedroomd over deze scene. ;o
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2013, 20:38
Verwijderd
In Saw komt toch ook iets met een dodelijke sigaret voor? Ik heb Saw nooit gezien, maar wel iets over gelezen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2013, 19:58
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Nee, Saw kan em niet zijn. De film kom uit milde jaren 90 of zo iets.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2013, 20:32
Verwijderd
Ik zit met een beeld in mijn hoofd, geen idee of het serie/film/anime is of misschien zelfs een game. Ik was gisteren Batman Begins aan het kijken en daardoor dacht ik er aan. Het moet uit het begin van het verhaal komen. Een man heeft toevlucht gezocht klooster en wordt gevraagd te vertrekken. Hij heeft nergens anders om naartoe te gaan. Ik denk dat het een sneeuwlocatie was en de man had lang haar en het heeft iets te maken met superhelden ofzo. Als 2 monniken de vertrekkende man nakijken hebben ze het erover dat zijn lot ergens anders ligt.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2013, 14:43
IphoneGadgets
IphoneGadgets is offline
Hoi mensjes!

Ik heb een lange tijd geleden een film (horror/thriller) gezien en zou deze graag nog een keer willen zien maar weet de naam hier niet meer van, hopelijk kunnen jullie mij helpen met de juiste titel hiervan aan de hand van mijn beschrijving.

Het gaat over twee mooie meisjes (rond de 20/25 jaar), deze worden achterna gezeten door een man in een huis, hij mishandelt hun etc. Hun ontsnappen met regelmaat maar hij vindt hun steeds weer terug. Na een tijdje krijgt de film een andere wending want wat blijkt; de twee meisjes zijn nog veel erger dan deze man, hun beginnen deze meneer te mishandelen, vast te houden in hun huis. Op den duur komt gaat 1 van de twee meisjes naar buiten en spreekt een jongen aan die bezig is met zijn auto, ze doet net alsof zij hem leuk vind en neemt hem mee naar dat huis. Ook hij word vastgebonden en wordt daarna mishandelt.

Volgens mij waren het twee zusjes, de oudere mocht het werk doen die jongere moest toekijken hoe het ging etc. Maar dat kleinere zusje ging dus die man meenemen die bezig was met de auto.

Sorry dat het een beetje onduidelijk is maar het is al een tijd geleden dat ik deze film heb gezien, hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2013, 17:50
Nathan97
Nathan97 is offline
ik zoek de titel van een film die ik een maand of twee geleden gezien heb. ik heb alleen het laatste stuk gezien dus ik weet niet alles. maar het gaat over een man die transseksueel is en daardoor verlaat zijn vrouw hem. hierdoor worden ze allebei ongelukkig en daar gaat de film zo'n beetje over. de man heeft lang haar en de vrouw zwart haar met een rode pluk. de vrouw heeft een wit huis waar ze 1 steen roze geverfd hebben om het minder saai te maken. in mijn herinnering is de titel frans en ik vond het leuk dat de makers veel gedaan hebben met de inrichting en de kamers om de emoties van de personages te weerspiegelen.
ik weet dat het allemaal een beetje vaag klinkt maar hopelijk herkent iemand het
Met citaat reageren
Oud 06-04-2013, 20:22
Izaahization
Avatar van Izaahization
Izaahization is offline
Hoi!!

De film gaat over dat 2 meisjes naar Marokko (de ene is Marokkaans en de andere is blond) gaan en dat ze dan een jongen willen mee nemen naar Nederland, in een kist in de auto alleen hij gaat onder weg dood en dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.

ik heb deze film paar jaar geleden gezien maar nooit geweten wat de titel was en ik wil hem graag nog een keer zien!

weet iemand ??
__________________
Bam
Met citaat reageren
Oud 07-04-2013, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Hoi!!

De film gaat over dat 2 meisjes naar Marokko (de ene is Marokkaans en de andere is blond) gaan en dat ze dan een jongen willen mee nemen naar Nederland, in een kist in de auto alleen hij gaat onder weg dood en dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.

ik heb deze film paar jaar geleden gezien maar nooit geweten wat de titel was en ik wil hem graag nog een keer zien!

weet iemand ??

Is het toevalig Hitte/Harara ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitte/Harara
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 18:02
xRoxy
xRoxy is offline
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kinderserie, ik denk voor ong. 6/8 jaar ofzo.
Het was volgensmij altijd in de ochtend op Nederland 3, en het was een tekenserie.
het ging over een hele groep konijnen/hazen die dan steeds dingen belfeefden in hun bos, of waar ze woonden.

Ik weet nog één aflevering dat een konijn/haas onder een rots kwam en doodging. Heel erg schokkend vond ik dat toen.

Kent iemand deze serie? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2013, 18:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een kinderserie, ik denk voor ong. 6/8 jaar ofzo.
Het was volgensmij altijd in de ochtend op Nederland 3, en het was een tekenserie.
het ging over een hele groep konijnen/hazen die dan steeds dingen belfeefden in hun bos, of waar ze woonden.

Ik weet nog één aflevering dat een konijn/haas onder een rots kwam en doodging. Heel erg schokkend vond ik dat toen.

Kent iemand deze serie? Alvast bedankt!
In het Engels heet de serie Watership Down, in het Nederlands Waterschapsheuvel. (Althans, ik gok dat je die serie bedoelt.)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-05-2013, 15:46
xRoxy
xRoxy is offline
Citaat:
In het Engels heet de serie Watership Down, in het Nederlands Waterschapsheuvel. (Althans, ik gok dat je die serie bedoelt.)
Jaa die is het! Heel erg bedankt )
Met citaat reageren
Oud 31-05-2013, 10:43
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik zag een paar jaar geleden een film op tv, het ging over een donkere Amerikaanse vrouw. Waar het verhaal over ging weet ik niet meer, maar er zat wel een enge scène in die ik nog weet.

De vrouw had een nachtmerrie waarin ze een documentaire over zichzelf op tv zag, waarin ze op het einde stierf. Op dat moment werd ze bijna in de tv gezogen, ze kon de deuren niet open doen en ook niet door het raam naar buiten. Opeens kwam er fel licht uit haar bed. Ze liep erheen en er lag een soort pop die op haar leek in. Toen werd ze wakker.

Wat ik ook nog weet is dat er een blank jongetje in speelde dat ziek was, maar steeds zei dat er niks aan de hand was. Aan het einde van de film zat hij versuft in een rolstoel.

Weet iemand hoe deze film heet?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-05-2013, 11:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zoek een horror achtige film die uiteindelijk toch een soort happy end had. Een vriendin had hem gezien en kan niet meer op de titel komen.
Het ging over een vader, zijn dochter en zijn aanstaande schoonzoon die hij niet mag. De vader heeft iets te maken met het ongeluk waarbij de schoonzoon dood gaat en rolt de jongeren in een tapijt. Zijn dochter mag er niet achter komen, maar de jongen blijft overal opduiken. Uiteindelijk blijkt de jongen niet dood te zijn en was hij vermomd als het meisje. O, en de vader was toen ineens wel fan van de schoonzoon.
Herkent iemand het verhaal?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 01:01
Verwijderd
Ik ben op zoek naar zo kinderserie met een meisj met paars en blauwe ogen, en een jongen die gingen zoeken in tijdshriften.

Veder weet ik het ook niet waar het over ging preies (me letter doet het niet)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2013, 12:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Is het een tekenfilm? Want dan levert even Googelen Bratz op.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 16:46
xYasmin
xYasmin is offline
Ik zoek een serie die ik vroeger vaak keek. Volgensmij was het altijd in het weekend in de ochtend op Nederland 3.
Het ging over een groepje kinderen/jongeren die waren neergestord met een vliegtuig op een onbewoond eiland en daar probeerden te overleven. Het was een serie en geen film, en volgensmij was de naam iets met cijfers ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Hopelijk kan iemand hier iets mee?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 20:15
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Citaat:
Ik zoek een serie die ik vroeger vaak keek. Volgensmij was het altijd in het weekend in de ochtend op Nederland 3.
Het ging over een groepje kinderen/jongeren die waren neergestord met een vliegtuig op een onbewoond eiland en daar probeerden te overleven. Het was een serie en geen film, en volgensmij was de naam iets met cijfers ofzo, maar dat weet ik niet zeker.
Hopelijk kan iemand hier iets mee?
Ik weet precies wat je bedoelt .... Moet alleen even denken...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 20:19
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Na even zoeken heb ik het gevonden.. Ik weet voor bijna 99,9% zeker dat je Flight 29 Down bedoelt....

Het koste me heel weinig moeite :') Maar graag gedaan hoor
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 21:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar zo kinderserie met een meisj met paars en blauwe ogen, en een jongen die gingen zoeken in tijdshriften.

Veder weet ik het ook niet waar het over ging preies (me letter doet het niet)
Iets met Mania erachteraan, Flatmania als ik me niet vergis.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2013, 16:07
xYasmin
xYasmin is offline
Citaat:
Na even zoeken heb ik het gevonden.. Ik weet voor bijna 99,9% zeker dat je Flight 29 Down bedoelt....

Het koste me heel weinig moeite :') Maar graag gedaan hoor
Jaa! Zag hem zelf niet :$
Heel erg bedankt! Ben hem al gelijk op Youtube aan het bekijken
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 22:13
saskiale25
saskiale25 is offline
Hey!

Ik zoek de titel van een film van al een aantal jaren geleden hoor. De stukjes die ik me kan herinneren zijn dat het gaat over een groep kinderen die een rugby team opstarten, er doet een hele dikkerd in mee en een hele kleine. En om stoer over te komen roepen ze telkens intimidation!

Dank je alvast
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ik zit met een beeld in mijn hoofd, geen idee of het serie/film/anime is of misschien zelfs een game. Ik was gisteren Batman Begins aan het kijken en daardoor dacht ik er aan. Het moet uit het begin van het verhaal komen. Een man heeft toevlucht gezocht klooster en wordt gevraagd te vertrekken. Hij heeft nergens anders om naartoe te gaan. Ik denk dat het een sneeuwlocatie was en de man had lang haar en het heeft iets te maken met superhelden ofzo. Als 2 monniken de vertrekkende man nakijken hebben ze het erover dat zijn lot ergens anders ligt.
Solomon Kane. Ik ben die nu aan het kijken terwijl ik die in oktober 2012 heb opgenomen en blijkbaar had ik dat stukje gezien en dat is blijven hangen ^^
Met citaat reageren
Oud 12-10-2013, 00:08
Verwijderd
Ik heb er nog eentje:

Een flinke tijd geleden (ik denk een jaar of 15 terug ongeveer) zag ik een keer een film of serie (denk film) langskomen die ging over een bioscoop, waar dan een vampierenfilm gedraaid werd en waar de vampier toen uit de film stapte en de bioscoop en de mensen daarin ging terroriseren.

Het klinkt heel kitscherig en de kans was dan ook groot dat dat het geval was. Echter was de film voor zover ik heb gezien ook echt wel 'echt' eng bedoelt.

Erg vaag ik weet, maar het is al zo lang geleden en ik heb over het algemeen al moeite met herinneren wat er gister precies gebeurt is.

Enkele (kleine) details die misschien helpen:

- De film zelf was in kleur, maar de vampierenfilm die -in- de film werd gedraaid was dacht ik zwart wit.
- De vampier in de film (in de film) was meen ik een soort gemoderniseerde Nosferatu-vampier. Dus niet zo'n homo uit twilight.
- Er staat me iets bij over een jong stelletje dat bij de bios werkt en tijdens de film in het kamertje waar de projector staat aan het fozen zijn.
- Heel vaag en het kan zijn dat ik in de war ben met een andere film: Het speelde zich af in een oude bioscoop waar een of andere oma elke week diezelfde vampierenfilm kwam kijken. Volgens mij staat zij ook aan het einde als een van de weinige mensen ongedeerd op en vertrekt naar huis alsof er niets aan de hand is.

Dus!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 17:41
woordraadsel
woordraadsel is offline
Oké, ik zoek een film die zich, volgens mij, ten tijde van een oorlog afspeelt in Londen (als ik het goed heb). Een man, volgens mij een schrijver, is getrouwd en op een avond gaat hij een stuk wandelen met zijn hond en ziet hij een meisje schaatsen op een bevroren fontein. Ze worden verliefd en zij raakt ook zwanger van hem, maar ze is een model dus dat is best lastig. En dan blijft hij bij zijn vrouw, omdat zij hem niet vertelt dat ze zwanger is. En meer weet ik er niet echt meer van, maar ik kan hem nergens vinden. :')
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 19:20
Verwijderd
Ik zoek een film,
Een man die volgens mij moorden had gepleegd (of er was iemand verdwenen) deed dat die 2 persoonlijkheden had ofzo, en op het laats in en cel, zij die volgens mij tegen zo iemand die moorden en verdwijningen onderzoek dat het allemaal nep was.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2013, 20:42
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zoek een film,
Een man die volgens mij moorden had gepleegd (of er was iemand verdwenen) deed dat die 2 persoonlijkheden had ofzo, en op het laats in en cel, zij die volgens mij tegen zo iemand die moorden en verdwijningen onderzoek dat het allemaal nep was.
Primal Fear.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 29-10-2013, 12:05
B91E
B91E is offline
Hallo,

ik zoek de naam van een tekenfilm die ik al meer dan 10 jaar geleden heb gezien,
het ging ongeveer zo:

een jongen met kort donker haar is met een meisje met lang blond haar, ze komen een oude man tegen die op hen let. op een keer gaan ze verstoppertje doen ofzo vlakbij de zee. de jongen moet de meid zoeken, die zich om de hoek van een grot onder water heeft verstopt. een man die verkleed is in een vel van een (komodo)varaan ontvoerd haar van achteren en neemt haar mee de grot in naar de andere verkleedde mannen. (zeker weten doe ik het niet maar volgens mij liepen er ook levende (komodo)varanen los) er was als het goed is ook een vrouw in een albino/wit vel van een (komodo)varaan gekleed. volgens de jongen en oude man duurt het te lang en ze gaan opzoek, ze komen ook in de grot en vermoorden? de mannen en nemen het meisje weer mee.
op het einde van de film zijn de jongen en het meisje door de oude man bij de trein gebracht waar de ouders van de jongen? op ze wachten en de meid gaat met hem mee. de oude man vervolgt daarna zijn eigen weg.

& tussendoor is er ook iets gebeurd waardoor de jongen een slang/dino op kon roepen, zodat die hen te hulp schiet..

heeft iemand een idee welke film het is?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 08:11
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Klinkt als iets Japans o.i.d. Misschien een Gibli productie?
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 21:27
_Lily_
_Lily_ is offline
Hoi,
ik ben opzoek naar een serie, vrij nieuw (sowieso vanaf 2000).
Het gaat over een ex-agente (FBI ofzo), haar man was nep dood (in scene gezet). Die vrouw wist dat niet. Dan word haar zoon (rond de 18 jaar) ontvoerd als hij op een trip in Italië is. Hij word ergens gevangen gehouden samen met een meisje met suikerziekte. Dat meisje moet het hele huis van die ontvoerders schoonmaken.
Die jongen probeert te ontsnappen samen met dat meisje (waar hij natuurlijk verliefd op is). Maar dat lukt niet want dat meisje kan niet zonder insuline. het lukt hem om die insuline te pakken en ze proberen te ontsnappen.
Volgens mij is dat ook gelukt, maar dat weet ik niet meer zeker. Die ex-agente krijgt hulp van haar oude vriend (volgens mij een Italiaan) en komt later haar man tegen volgens mij.
Hopelijk weet iemand welke serie dit is
Groetjes
Lily
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 21:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Missing?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-12-2013, 21:44
_Lily_
_Lily_ is offline
heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 22:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Graag gedaan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2014, 06:11
robbie14
robbie14 is offline
Ik zoek een oude film. Wat ik me er nog van herinner is kooivechten: ze moeten vechten tot de dood. Er zijn allemaal verschillende karakters , je volgt ze ook allemaal , dus niet 1 persoon.
1 karakter is een slangenmens , hij klimt door de kooi enzo.Ook heeft hij een slang.


Weinig info , maar heb hem lang geleden gezien.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2014, 19:10
mayrah
mayrah is offline
Citaat:
Het is een film uit de jaren 90. Het was volgens mij een thrillerachtig iets. Het enigste wat ik nog van die film kan herinneren is de climax van de film. Speelde zich af in een hutje ergens in het bos en de hoofdpersoon had een dodelijke sigaret gerookt. Tijdens het roken van die sigaret kwam hij ergens achter maar was het te laat.
Fallen met Denzel Washington
Met citaat reageren
Oud 22-02-2014, 19:18
mayrah
mayrah is offline
Citaat:
Is het toevalig Hitte/Harara ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hitte/Harara
Dunya en Desie ??
Met citaat reageren
Oud 22-02-2014, 19:19
mayrah
mayrah is offline
Citaat:
Hoi!!

De film gaat over dat 2 meisjes naar Marokko (de ene is Marokkaans en de andere is blond) gaan en dat ze dan een jongen willen mee nemen naar Nederland, in een kist in de auto alleen hij gaat onder weg dood en dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.

ik heb deze film paar jaar geleden gezien maar nooit geweten wat de titel was en ik wil hem graag nog een keer zien!

weet iemand ??
Dunya en Desie?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2014, 19:21
mayrah
mayrah is offline
Citaat:
Nee dat is em niet. De hoofdpersoon droeg volgens mijn een rode jas tijdens deze scene. Ik kan me nog herinneren dat hij na het nemen van die sigaret helemaal hysterische het bos in renden en toen kreeg hij een flashback, hij hoorde hij een stem. Toen kwam hij ergens achter maar was het te laat een stief hij aan die sigaret.
Deze film werd gedraaid toen ik voor eerst met de bus naar Spanje zoveel jaar geleden. Ik sliep en werd op een gegeven moment wakker toen deze scene opkwam. Ik heb er vroeg zo vaak over gedroomd over deze scene. ;o
Fallen met Denzel Washington
Met citaat reageren
Oud 30-06-2014, 14:14
Undit
Undit is offline
Hallo.

Ik ben op zoek naar een film/serie de twee jaar geleden(?) is uitgezonden op NL 3.
Het gaat gaat over 2 ouders met een klein jongetje die 3 grote broers heeft.

Ze gaan dan op vakantie, en de grotere broers gaan dan met elkaar op een bootje naar een eilandje.

Ik meen ook dat Abbey Hoes er in speelt maar kan er niks over vinden.

Wie kan mij helpen?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 00:36
otacilio
Avatar van otacilio
otacilio is offline
Citaat:
Hallo.

Ik ben op zoek naar een film/serie de twee jaar geleden(?) is uitgezonden op NL 3.
Het gaat gaat over 2 ouders met een klein jongetje die 3 grote broers heeft.

Ze gaan dan op vakantie, en de grotere broers gaan dan met elkaar op een bootje naar een eilandje.

Ik meen ook dat Abbey Hoes er in speelt maar kan er niks over vinden.

Wie kan mij helpen?
Klinkt als 'De daltons'. Was de laatste tijd weer op tv. Als je de app van de npo download, kun je alle afleveringen zien! Zelden werd ik zo euforisch als toen ik dat ontdekte.
__________________
How do you like them apples?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 13:44
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Dat denk ik ook. De Daltons-de jongensjaren afl. Zomerregen. Is ook op YouTube te vinden.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 23:26
Undit
Undit is offline
bedankt! dit is wat ik zoht
Met citaat reageren
Oud 02-07-2014, 23:35
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En de dvd is misschien nog te koop bij de VPRO.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-07-2014, 23:54
diabolobeest
Avatar van diabolobeest
diabolobeest is offline
Citaat:
Nee, Saw kan em niet zijn. De film kom uit milde jaren 90 of zo iets.
Dan zal het "The Cabine In The Woods" ook niet zijn zeker
Met citaat reageren
Oud 22-07-2014, 19:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben op zoek naar een kinderanimatiefilm. In mijn ogen ging het over trollen, maar het kan ook zijn dat het gewone meisjes/jongens moeten voorstellen. Ik weet nog dat de jongen iets roods aan had en op een gegeven moment aan een boom werd vastgebonden. Dat was een soort pijnboom. Dit gebeurde volgens mij op een pier. Ik heb ook nog een vage herinnering over een meisje in een toren, maar weet niet zeker of dat erbij hoort.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 23:41
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.