Oud 04-09-2014, 21:05
Verwijderd
Is het ergens mogelijk om alle seizoenen van Flikken Maastricht terug te kijken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2014, 21:21
brulaap
brulaap is offline
Volgens mij heeft netflix veel seizoenen (waarschijnlijk allemaal) van flikken maastricht.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2014, 20:49
Izaahization
Avatar van Izaahization
Izaahization is offline
Hoi allemaal,
Tijdje geleden heb ik deze film gezien maar ik heb geen idee hoe die heet. Het verhaal gaat ongeveer zo: een meisje woont samen met haar vader en broertje in een best groot huis, maar op een of andere manier zijn er 3 jongens die haar soort van pesten en dus op een dag die hele familie willen vermoorden. Ze komen dan binnen op een gegeven moment en t alarm slaat op het huis dus het hele huis is afgesloten. Dat broertje die heeft in dat huis allerlei verschillende doorgangen gemaakt waar je ook zegmaar kan "chillen", maar zo komt hij door verschillende wegen door het huis heen hopende dat die niet wordt vermoord. Dat meisje word op een gegeven moment gepakt en vastgebonden op bed onder het bloed en haar broertje ziet dat en een of andere jongen met erg lang haar probeerd haar keel door te snijden.

Meer weet ik niet meer precies van de film, ik hoop dat iemand het weet x !
__________________
Bam
Met citaat reageren
Oud 24-09-2014, 14:55
Izaahization
Avatar van Izaahization
Izaahization is offline
Hoi allemaal,
Tijdje geleden heb ik deze film gezien maar ik heb geen idee hoe die heet. Het verhaal gaat ongeveer zo: een meisje woont samen met haar vader en broertje in een best groot huis, maar op een of andere manier zijn er 3 jongens die haar soort van pesten en dus op een dag die hele familie willen vermoorden. Ze komen dan binnen op een gegeven moment en t alarm slaat op het huis dus het hele huis is afgesloten. Dat broertje die heeft in dat huis allerlei verschillende doorgangen gemaakt waar je ook zegmaar kan "chillen", maar zo komt hij door verschillende wegen door het huis heen hopende dat die niet wordt vermoord. Dat meisje word op een gegeven moment gepakt en vastgebonden op bed onder het bloed en haar broertje ziet dat en een of andere jongen met erg lang haar probeerd haar keel door te snijden.

Meer weet ik niet meer precies van de film, ik hoop dat iemand het weet x !
__________________
Bam
Met citaat reageren
Oud 14-10-2014, 16:39
Bad-Taste-Bear
Avatar van Bad-Taste-Bear
Bad-Taste-Bear is offline
Citaat:
Hoi allemaal,
Tijdje geleden heb ik deze film gezien maar ik heb geen idee hoe die heet. Het verhaal gaat ongeveer zo: een meisje woont samen met haar vader en broertje in een best groot huis, maar op een of andere manier zijn er 3 jongens die haar soort van pesten en dus op een dag die hele familie willen vermoorden. Ze komen dan binnen op een gegeven moment en t alarm slaat op het huis dus het hele huis is afgesloten. Dat broertje die heeft in dat huis allerlei verschillende doorgangen gemaakt waar je ook zegmaar kan "chillen", maar zo komt hij door verschillende wegen door het huis heen hopende dat die niet wordt vermoord. Dat meisje word op een gegeven moment gepakt en vastgebonden op bed onder het bloed en haar broertje ziet dat en een of andere jongen met erg lang haar probeerd haar keel door te snijden.

Meer weet ik niet meer precies van de film, ik hoop dat iemand het weet x !
klinkt als Hostage
http://www.imdb.com/title/tt0340163/?ref_=nv_sr_2
__________________
Weet je wat het is:1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen//
Ze beginnen altijd het journaal met ‘goede avond’ en leggen daarna uit waarom het niet zo is
Met citaat reageren
Oud 23-11-2014, 15:53
searcher93
searcher93 is offline
Ik zoek een film die ik ooit gezien heb, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
De film speelt zich denk ik af in Amerika en gaat over een meisje dat een of andere autorace als sport doet. Weet niet wat voor race het precies is, maar het is met zo'n heel smal voertuig wat ineens super hard vertrekt en welk voertuig dan het eerste over de streep is, heeft gewonnen (1 lange rechte weg).

Het meisje is heel gedreven en ook super goed en ze verslaat veel jongens.

Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2015, 17:13
Mattiken 1995
Mattiken 1995 is offline
Ik zoek de titel van een film die ik vroeger altijd keek ik keek er naar in de auto thuis overal zo een beetje
Het gaat over een groep kinderen die in hun tuin een cross parcour hadden en ze reden daar met hun dirtbikes de hele dag en er kwam ook een aap on de film voor dat was d kinderen hun beste vriend dus alsjebliefd kan iemand mij helpen? Please 😜
Met citaat reageren
Oud 20-07-2015, 08:52
Dunkey97
Avatar van Dunkey97
Dunkey97 is offline
Citaat:
Ik zoek de titel van een film die ik vroeger altijd keek ik keek er naar in de auto thuis overal zo een beetje
Het gaat over een groep kinderen die in hun tuin een cross parcour hadden en ze reden daar met hun dirtbikes de hele dag en er kwam ook een aap on de film voor dat was d kinderen hun beste vriend dus alsjebliefd kan iemand mij helpen? Please ��
The little rascals misschien?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2015, 21:49
Ester1971
Ester1971 is offline
Eergisteren heb ik een stukje van een serie gezien maar ik kan die nergens meer terugvinden om verder te kijken. Het gaat over een man die bij de politie heeft gewerkt maar hij word door verschillende mensen gevraagd om hun te helpen. Als eerste zoekt hij een verdwenen kat van een vrouw. Dan word hij gevraagd om de vermissing van n meisje op te lossen die 30 jaar geleden verdwenen is. Haar knuffelbeertje "blauwe muis" werd na de dood van haar vader door haar 2 zussen in n afgesloten la gevonden. De vader is gecremeerd waarbij die 2 zussen waren en de detective. Ook word hem gevraagd de dood van de dochter van n man te onderzoeken. Wie kan me helpen hoe deze serie heet. Is engelstalig...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 15:35
xxx_love22
xxx_love22 is offline
ik heb heel vroeger een film gezien maar heb geen idee meer hoe die heet. Het was een Amerikaanse film en een soort Amerikaans sprookje. Het ging over een witte giraf en een jongen die een oorlog moest tegen houden die z'n moeder veroorzaakte. Ook had hij een ketting de er voor zorgde dat hij niet dood kon.

Heeft iemand een idee??
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 15:37
xxx_love22
xxx_love22 is offline
Citaat:
Is het ergens mogelijk om alle seizoenen van Flikken Maastricht terug te kijken?
Er staan veel afleveringen op YouTube en op www.dalymotion.nl. En anders kun je ze proberen ergens te downloaden of te lenen bij de bibliotheek of de videotheek.....
Met citaat reageren
Oud 20-09-2015, 19:00
sebastiaan133
Avatar van sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Alle seizoenen? Ik zou eens kijken op NPO.nl, hoever zij teruggaan. Vroeger heb ik ook de gehele serie teruggekeken via dat. (toen nog uitzendinggemist.nl )
__________________
It's just Me, Myself and I!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2015, 19:32
Verwijderd
het gaat over ee groepje vriendinnen. ze wonen samen in een huis/villa. ze hebben een soort zustersbond. als ze ontdekken dat een van hun vriendjes vreemd gaat bedenken ze een plan ze doen net of een van hen dood gaat. maar dit loopt slecht af want het meisje word vermoord. ze gooien haar in een put en beloven het hier nooit meer over te hebben, ze doen alsof ze is verdwenen. opeens krijgen ze een foto van het moord wapen en worden ze een voor een vermoord.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 02:50
Atmosfearz
Avatar van Atmosfearz
Atmosfearz is offline
Citaat:
Hoi!!

De film gaat over dat 2 meisjes naar Marokko (de ene is Marokkaans en de andere is blond) gaan en dat ze dan een jongen willen mee nemen naar Nederland, in een kist in de auto alleen hij gaat onder weg dood en dan weten ze niet meer wat ze moeten doen.

ik heb deze film paar jaar geleden gezien maar nooit geweten wat de titel was en ik wil hem graag nog een keer zien!

weet iemand ??
Dunja & daisy
Met citaat reageren
Oud 02-04-2016, 21:54
Gusje
Gusje is offline
Ik zoek de titel van deze film:
Een man beland in de gevangenis.
Zijn vrouw is vermoord.
In de gevangenis leest hij boeken over yoga oefeningen.
Hij leer uit zijn lichaam te treden, en gaat op zoek naar de echte dader.
De bewakers ondekken zijn lichaam en denken dat hij dood is.
Ze begraven zijn lichaam.
De uitgetrede man vindt dan zijn lichaam niet terug.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2016, 16:53
franky1912
franky1912 is offline
ik weet een film zijn titel niet meer,
kan iemand mij helpen?
het ging over een meisje dat verwend was en ze woonde in een villa maar haar vader stuurde haar dan naar een internaat,
als iemand een idee heeft welke film dit zou kunnen zijn, reageer er dan zeker op.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 11:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik weet een film zijn titel niet meer,
kan iemand mij helpen?
het ging over een meisje dat verwend was en ze woonde in een villa maar haar vader stuurde haar dan naar een internaat,
als iemand een idee heeft welke film dit zou kunnen zijn, reageer er dan zeker op.
Wild Child?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 13:32
daphne3112
daphne3112 is offline
ik ben op zoek naar een film ik denk dat het een waargebeurde film was
het ging over 2 beste vrienden de één was een rugbyspeler en de andere een hardloper de hardloper wilt graag iets bereiken het was zijn grootste droom maar krijgt dan een auto ongeluk denk ik en sterft de rugby speler wilt dan de droom van zijn vriend verder zetten maar zijn coach( zijn vader) is daar niet blij mee

weet iemand deze film titel dan alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2016, 11:23
x.Melody.x
x.Melody.x is offline
ik weet een taiwan's serie niet meer het ging over een rijke meisje en een arme jongen het arme jongen was blut en hij moest op straat kleding verkopen en dat meisje liep langs en haar rode rokje bleef aan een kapstok van een jongen hangen(draadje van het rok) uit eindelijk kwam ze het erachter toen ze merkte dat het rokje de niet meer was dus ze rende terug naar dat jongen en toen moest het jongen haar een gratis broek geven en zo hebben ze elkaar ontmoet en de meisje gaf haar telefoon nummer aan hem om te zeggen dat hij haar rok moest repareren paar maanden later (ik sla een stuk over in het tussentijd waren ze verliefd geworden en hadden soort van verkering) was het jongen ze vader was niet thuis en hij ging naar het politie toe en zei dat z'n vader vermist was uiteindelijk hebben ze hem vader gevonden aan het rand van het zee z'n schoenen,portemonee en z'n mobiel lag daar maar ze konden hem vader niet vinden en ze gingen vanuit dat z'n vader dood was de jongen was verdrietig en ging 3 jaar ergens naar toe uiteindelijk kwam hij terug en in die 3 jaar had hij een nieuwe vriendin en toen hij terug ging naar taiwan zag hij op het vliegveld z'n oude vriendin staan (het rijke meisje) het was best ongemakkelijk en het meisje wou naar hem toe gaan en wou zeggen ik heb je gemist maar z'n nieuwe vriendin kwam naar hem toe en kuste hem en toen wist ze dat hij een vriendin had hij wou naar haar toe gaan maar het kon niet want ze waren omsingelt door camera's (het meisje was beroemd) (daarna weer paar maanden later maakte hij in tussentijd het uit met het beroemde meisje en ging terug naar het rijke meisje ) en toen later gingen ze trouwen

help me dat is het nog enige wat ik ken als je de titel weet aub help me
Met citaat reageren
Oud 19-07-2016, 12:59
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wanneer heb je deze serie gezien?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 18:14
abdeldenhaag
abdeldenhaag is offline
Citaat:
Het is een film uit de jaren 90. Het was volgens mij een thrillerachtig iets. Het enigste wat ik nog van die film kan herinneren is de climax van de film. Speelde zich af in een hutje ergens in het bos en de hoofdpersoon had een dodelijke sigaret gerookt. Tijdens het roken van die sigaret kwam hij ergens achter maar was het te laat.
is dit niet de film fallen van denzel washington?
(sorry voor late reactie)
Met citaat reageren
Oud 13-10-2019, 20:20
Hazero
Hazero is offline
Citaat:
is dit niet de film fallen van denzel washington?
(sorry voor late reactie)
Volgens mij ook. Die staat volgens mij ook in het Netflix aanbod op dit moment. Gave film
Met citaat reageren
Oud 13-10-2019, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij ook. Die staat volgens mij ook in het Netflix aanbod op dit moment. Gave film
Och hemel, dat stuk cinematografische holocaust Die twee uur van m'n leven krijg ik echt NOOIT MEER TERUG
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 23:41
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is!
DanielC
502 08-05-2009 18:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25.