Oud 07-01-2017, 21:05
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Heyy, ik kijk tegenwoordig veel westerns, maar niks onder de 1990 want oude vind ik minder. De revenant en de hatefull eight fzo ga ik ook niet kijken want ik hou wel echt van die western style, en dat wilde westen landschap, dus niet alleen maar sneeuw. Weet iemand misschien nog een goede western? Ik heb tombstone, django unchained, the magnificent seven(de nieuwe), 3:10 to Yuma en the Lone Ranger al gekeken. Zijn er ook meer waargebeurde westerns zoals tombstone?

Laatst gewijzigd op 07-01-2017 om 21:23. Reden: Vergeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2017, 13:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik zou toch deze klassiekers een kans geven, gezien ze bepalend zijn geweest voor praktisch alle western films die daarna gemaakt zijn:
A Fistful of Dollars (1964), For a Few Dollars More (1965), The Good, the Bad and the Ugly (1966) en Once Upon a Time in the West (1968).

Maar recentere films naast die je al genoemd hebt zijn o.a. True Grit en ook The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford.

De serie Deadwood (deels gebaseerd op echte gebeurtenissen) is mogelijk ook interessant voor je. Mocht je ook interesse hebben in scifi dan is Westworld ook de erg de moeite
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-01-2017, 16:47
Abby.
Abby. is offline
Hell or High Water of No Country for Old Men.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2017, 16:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Unforgiven (1992) voldoet ook net aan je eisen. En verder wat Carn zegt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 18:22
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Thnx
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 10:46
Cupcake213
Avatar van Cupcake213
Cupcake213 is offline
Heb gister nog A Million Ways To Die In The West gekeken en die was vrij entertainend om te kijken. Als je al weet dat Seth MacFarlane, Sarah Silverman en Giovanni Ribisi erin spelen kan je al weten dat het een komedie is met wat die westernse touch in
__________________
"Omg, they killed Kenny!"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2017, 13:54
MaxRenn
Avatar van MaxRenn
MaxRenn is offline
6 Guns uit 2010 is misschien iets voor je. De film begint met een wraakzuchtige bende die een familie onteerd. De vrouw overleeft de afslachting en wilt haar gram wraak halen. Ze word hiervoor opgeleid als moordenaar door een premiejager.

Al met al een ruwe film met weinig censuur. Precies wat het Westen 'Wild' maakte, vuur met vuur bestrijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.