Oud 18-02-2017, 12:49
VincentFernande
VincentFernande is offline
Hallo iedereen,

Ik zit met zo'n 20-30 cd's en dvd's die ik wil verkopen, prijs allemaal overeen te komen. Eentje komt uit Nederland, eentje uit Frankrijk, een hoop uit Engeland en nog een paar uit Amerika. Wat is de beste en makkelijkste manier om die kwijt te raken? Ik heb eBay al overwogen, maar die site is een regelrechte ramp als je een brailleleesregel gebruikt. Declutter en MusicMagpie lijken goed, maar ra ra, die zitten enkel in de VS en het VK.

Iemand ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2017, 16:05
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Een facebook verkoop groep? Marktplaats, maar dan moet je ook veel geduld hebben. Verkopen als partij aan een winkel die tweedehands spullen doorverkoopt? Tweedehands verkopen op Bol.com?

Hou er rekening mee dat DVD's uit Amerika niet op alle apparaten af te spelen zijn i.v.m. regio codes.

Verwacht er niet te veel geld aan te verdienen, mensen vinden DVD's een stuk minder interessant sinds de opkomst van Netflix, en bij de kringloop of op facebook kan je al DVD's krijgen voor 50 cent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-02-2017, 23:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je zou het eens bij een tweedehandsboekenwinkel kunnen proberen maar verwacht niet dat je er veel voor zult krijgen.(of het moeten heel zeldzame CD/DVD's zijn) En ben je blind of erg slechtziend?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Bouw of verbouw je eigen pc.
AgenaX
18 05-01-2009 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.