Oud 13-06-2017, 21:19
Justin199
Justin199 is offline
Hoi,
Ik ben recent weer klaar met himym kijken, en ik dacht: ik wil wel eens meningen horen over het einde. Persoonlijk vind ik het echt kut. Ik vind dat Robin echt een vervelend karakter is. Ze is verliefd op Ted als hij ook op haar is, meerdere keren en ze onderneemt geen actie. Ik vind het wel goed geschreven dat Tracy overlijdt, om het verhaal wat evenwicht te geven qua Ted en Robin. Vanaf s7 kan ik mezelf erg vinden in Barney's leven. Jammer genoeg krijgen we het kind niet te zien. Marshall en Lily hadden wat mij betreft meer in het einde mee mogen spelen. Voor de rest: de serie is echt top en ik ga hem zeker nog een keer kijken over 2 jaar ofzo😂

Laatst gewijzigd op 13-06-2017 om 21:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2017, 22:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben inmiddels bezig met de 4e kijk en ik kan nog steeds pissig worden om het einde. 8 seizoenen werken we naar Tracy toe en dan eindigt het alsnog met fucking Robin. Fuck die shit! Ik hou van Robin, maar ik vind haar leuker met Barney. Die waren perfect samen en de enige reden dat ze ongelukkig waren, is door het vele reizen van Robin. En Tracy had mijn hart al bij "One ticket to Farhampton, please." <3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 08:03
Verwijderd
Natuurlijk eindigt hij met Robin dat was toch altijd al duidelijk joh. En euh, ik denk dat je de relatie van Barney en Robin nogal romantiseert.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 08:32
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat Robin en Barney ineens gescheiden waren vond ik stom, maar dat Tracy dood was en Ted met Robin eindigt vond ik een leuke plottwist!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 20:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Natuurlijk eindigt hij met Robin dat was toch altijd al duidelijk joh. En euh, ik denk dat je de relatie van Barney en Robin nogal romantiseert.
Is vast zo, maar ze zijn zo leuk samen! Mijn hart breekt nog steeds als hij het heeft uitgemaakt met Nora en zij alleen maar nee schudt. Hij hield echt van haar en ze zijn zo goed samen, verdorie. Je hoeft het er niet mee eens te zijn ik vind dat gewoon.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 20:34
HelloImABoy
HelloImABoy is offline
Citaat:
Is vast zo, maar ze zijn zo leuk samen! Mijn hart breekt nog steeds als hij het heeft uitgemaakt met Nora en zij alleen maar nee schudt. Hij hield echt van haar en ze zijn zo goed samen, verdorie. Je hoeft het er niet mee eens te zijn ik vind dat gewoon.
Idd hun waren goed samen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien?
WolterB
462 19-11-2014 22:24
Films, TV & Radio Welke herken jij?
Verwijderd
31 11-11-2013 16:24
Films, TV & Radio Films die we gezien hebben: nu in IMAX 3D
Alpha_Omega
500 05-02-2012 16:07
Films, TV & Radio Veronica Mars
Niet Slaan
500 13-10-2006 19:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.