Oud 09-02-2003, 10:42
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Jeetje, grote cave in Lufia II. Ik zit nu in B47, dus da's bijna halverwege, en het wordt al behoorlijk moeilijk, vind ik. De meeste wezens maak ik nog wel met twee aanvallen af, maar ze zijn bijna allemaal wel sneller. Het diepste dat ik ooit ben gekomen is B88 of zo, en toen moest ik stoppen, omdat m'n broertje wou. Ik was er zes uur mee bezig.

Iemand hier die de bodem wel heeft bereikt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2003, 10:58
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Jij speelt wel de coole spellen, zeg Ik heb de bodem nooit bereikt, ik geloof dat ik tot ergens in de 60 ben gekomen, maar ik had daarna absoluut geen zin meer om het nog een ste gaan proberen, ik vond het al lang genoeg duren om zo ver te komen. De bodem lag toch op B99?
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 12:15
Sephiroth
Avatar van Sephiroth
Sephiroth is offline
Ik heb de bodem ooit eens bereikt, en dat was toen nog op m'n snesje zonder save states. (dus s'nacht's de snes aan laten staan)
Het wordt echt moeilijk op het einde, en die laatste baas is brak. Ik zal je vast verklappen dat je hem binnen 4 rondes uit moet schakelen, anders rent hij weg en kan je weer helemaal overnieuw beginnen.

Wel leuk en origineel dat de grot er telkens anders uit ziet als je hem opnieuw bezoekt.

Bodem is idd B99.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 15:54
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Lufia 2 had meer van dat soort grapjes: ''s werelds moeilijkste puzzel' e.d., dat waren eigelijk kleine spellen binnen het grote geheel, en ook totaal optioneel: je hoefde het niet te doen, maar als je het wel deed en het lukte, kon je dat leuke extra's opleveren.
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 09-02-2003, 16:16
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Zeker wel. Ik zit nu op B70, met 1 Iris Treasure. Nu weet ik weer wat een rottaak het was om die krengen te verzamelen, en ik heb ze nog nooit allemaal verzamelt. En die blauwe chests vind je ook bijna nooit, en als ik ze vind, zit er een dubbel voorwerp in dat ik niet kan gebruiken. -_- Ben gelukkig nog maar 0 keer gestorven. ^_^

edit: Ik heb nu twee Iris Treasures. ^_^ Nog maar acht te gaan.

Laatst gewijzigd op 09-02-2003 om 16:20.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 10:01
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
w00t! Sorry voor het dubbel posten, maar zeggen dat ik B99 heb gehaald EN de Slime de verslagenis echt geweldig. ^_^ Ik ga nog een keer!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.