Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2001, 16:12
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
ER is niks saaier dan wiskunde.
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2001, 16:24
Breezer
Breezer is offline
Neejoh, wiskunde is boemlauw (?)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 16:53
Verwijderd
Ff denken... Ik vind CKV een stuk saaier dan wiskunde.
Ik heb makkelijk praten, ik heb geen wiskunde meer
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 16:59
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Hebben we dan wiskunde nog nodig?

Ik vertrouw er op dat de maatschappij overgenomen zal worden door de computers, hebben we geen wiskunde meer nodig
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 18:18
DrPain
Avatar van DrPain
DrPain is offline
Citaat:
perfectme_007 schreef:
Hebben we dan wiskunde nog nodig?

Ik vertrouw er op dat de maatschappij overgenomen zal worden door de computers, hebben we geen wiskunde meer nodig
Das echt het slimste wat ik gehoord hebt tot nu toe. Software van computers moet namelijk ook gemaakt worden, dat bestaat niet meteen, en dat moet geprogrammeerd worden. En dat is dus PURE wiskunde.

Het hele idee van hoe de computer werkt (van windows tot en met de 0'en en 1'en in de processor is allemaal wiskunde (binair enzo).

Waarom wiskunde zo klote is is dat je het nut er niet van ziet. Natuurkunde is eik net zo stom, alleen dan zie je beter wat je er aan hebt, en dat maakt het iets leuker.

__________________
.oO(DrPain)Oo. ~Where fears and tears meet...~
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 18:49
choky
choky is offline
ik persoonlijk vind geen enkel vak boeiender dan wiskunde
het hangt ervan af wie het geeft, appreciatie van een vak hangt vast aan appreciatie voor de leraar
__________________
Ik hou van kaboutertjes - vooral als ze jurgen heten
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 19:05
Upior
Upior is offline
Citaat:
choky schreef:
ik persoonlijk vind geen enkel vak boeiender dan wiskunde
het hangt ervan af wie het geeft, appreciatie van een vak hangt vast aan appreciatie voor de leraar
Helemaal mee eens!


__________________
http://www.intestterror.nl
Met citaat reageren
Oud 26-09-2001, 21:42
AuC
AuC is offline
Citaat:
perfectme_007 schreef:
Hebben we dan wiskunde nog nodig?

Ik vertrouw er op dat de maatschappij overgenomen zal worden door de computers, hebben we geen wiskunde meer nodig
De computers zouden toch geprogrammeerd moeten worden, wie doet dat dan???

en ik vind wiskunde leuk zal wel komen doordat ik altijd een voldoende heb
__________________
The next gen programmers are the key to succes
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 13:21
mayonaise
mayonaise is offline
als je nou ens begint met vwo nt 6 hoofdstuk 1 en dan snap je waarom het wel tof kan zijn

[Dit bericht is aangepast door mayonaise (27-09-2001).]
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 14:28
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
mayonaise schreef:
als je nou ens begint met vwo nt 6 hoofdstuk 1 en dan snap je waarom het wel tof kan zijn

[Dit bericht is aangepast door mayonaise (27-09-2001).]
lol..... Als je daar in de vierde aan begint dan eehm... denk ik niet dat je het echt leuk vindt
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 15:42
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
de wiskundeleraren bij mij op school zijn echt verschrikkelijk, kunnen totaal niet uitleggen enzo, maar wiskunde zelf vnd ik 1 van de leukste vakken.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 20:41
Zorkman
Zorkman is offline
wiskunde is één van enigste vakken die we op school krijgen,
de rest verdient de naam niet,
leer je totaal niks nieuws bij en zijn oersaai

punt
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 21:04
chantalle00
chantalle00 is offline
ik vind wiskunde wel een leuk vak. het is beter dan ANW of CKV die vakken waren juist erg saai en niet leuk.
gr chantalle
__________________
chantalle dat ben ikke
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 16:42
Verwijderd
aardrijkskunde, geschiedenis en economie zijn nog VEEEEEEEEEEEEL saaier!!!!!
Gelukkig heb ik die vakken vanaf de 4e al niet meer!!

Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 19:31
Strange Dude
Strange Dude is offline
Mwa, ik vind het helemaal niet zo'n erg vak. Het is uitdagender dan de andere vakken IMHO (voor natuurkunde 2, scheikunde 2, M&O hoef ik bijna niks te doen om het te snappen en talen zijn niet boeiend. Wiskunde is voor mij ook niet zo moeilijk maar wel iets moeilijker.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 18:58
mayonaise
mayonaise is offline
Citaat:
Tampert schreef:
Citaat:
mayonaise schreef:
als je nou ens begint met vwo nt 6 hoofdstuk 1 en dan snap je waarom het wel tof kan zijn

[Dit bericht is aangepast door mayonaise (27-09-2001).]
lol..... Als je daar in de vierde aan begint dan eehm... denk ik niet dat je het echt leuk vindt


eh wij krijgen het begin 5de maar nu beginnen ze er in de 3 de aan (vwo dan) Het is gewoon leuk. e ndaar heb je geen GR bij nodig dat is het mooie. IK HAAT GR'S. het enige leuke is programmeren. maar verder is het een ONDING . Ben ook de enigste op school di zinder GR mee gedaan heb aan de WI olympiade. goh er was er een beter met 13 punten en ik had toch wle 11 .
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 20:39
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
mayonaise schreef:
eh wij krijgen het begin 5de maar nu beginnen ze er in de 3 de aan (vwo dan) Het is gewoon leuk. e ndaar heb je geen GR bij nodig dat is het mooie. IK HAAT GR'S. het enige leuke is programmeren. maar verder is het een ONDING . Ben ook de enigste op school di zinder GR mee gedaan heb aan de WI olympiade. goh er was er een beter met 13 punten en ik had toch wle 11 .
helamaal mee eens... Ik vinsd het zo jammer dat wij in de bovenbouw zo weinig vaardigheden geleerd hebben... Nu weet ik gewoon erg weinig van bepaalde grafieken... wanneer heeft een grafiek assymptoten> Ik zou het niet weten (ik weet niet eens zeker hoe je asymptoten spelt!!). Dat soort dingen had ik wel willen leren... eigenlijk... (Limietmen, ook zoeits)
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef:
helamaal mee eens... Ik vinsd het zo jammer dat wij in de bovenbouw zo weinig vaardigheden geleerd hebben... Nu weet ik gewoon erg weinig van bepaalde grafieken... wanneer heeft een grafiek assymptoten> Ik zou het niet weten (ik weet niet eens zeker hoe je asymptoten spelt!!). Dat soort dingen had ik wel willen leren... eigenlijk... (Limietmen, ook zoeits)

Nou, k ben toch wel heeeeeeeeeeeeel blij met m'n GR!!!
T is natuurlijk wel heel jammer dat ik sommetjes als 5x4 niet meer zo vaak uit m'n hoofd doe... maar dat gedoe met die limieten (dat komt trouwens wel errug vaak in onze boeken voorbij, maar ik doe net alsof ik het niet zie), nou daar snap ik echt geen **** van. Ik heb sowieso erg weinig verstand van het verloop van een
grafiek, dus ik ben blij dat het op de GR kan.
Leve de GR!

-x-

Alicia
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2001, 14:03
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Nou, k ben toch wel heeeeeeeeeeeeel blij met m'n GR!!!
T is natuurlijk wel heel jammer dat ik sommetjes als 5x4 niet meer zo vaak uit m'n hoofd doe... maar dat gedoe met die limieten (dat komt trouwens wel errug vaak in onze boeken voorbij, maar ik doe net alsof ik het niet zie), nou daar snap ik echt geen **** van. Ik heb sowieso erg weinig verstand van het verloop van een
grafiek, dus ik ben blij dat het op de GR kan.
Leve de GR!

-x-

Alicia
daar heb je gelijk in. Maar als er dan van je in de vervolgopleiding wordt verwsacht dat je weet hoe de grafiek van ln(x) eruitziet is het toch wel fijn dat ooit geleerd te hebben... lijkt me.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2015, 12:07
kim k.
Citaat:
Helemaal mee eens!
ok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.