Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Kijk, deze moest nog op de luiertaart voor een vriendin van mij. Deze hebben een vriendin en ik samen gemaakt:

[afbeelding]
Een luiertaart? Eerlijk waar?
Advertentie
Oud 03-04-2013, 20:45
Verwijderd
mooi: http://putinarainbow.com/
Oud 03-04-2013, 20:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat vinden jullie van Outlook t.o.v. Hotmail?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-04-2013, 20:46
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van Outlook t.o.v. Hotmail?
Even wennen, maar nu ik alle functies weer heb gevonden vind ik het wel prima.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-04-2013, 20:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een luiertaart? Eerlijk waar?
Wat is er gek aan een luiertaart?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-04-2013, 20:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van Outlook t.o.v. Hotmail?
Ik heb het pas sinds vandaag, dus ik kan er nog geen oordeel over vellen. Laten we het er voor nu vooral op houden dat ik niet gediend ben van ongevraagde veranderingen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 03-04-2013, 20:49
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Oh, ik heb het al een paar weken, wat een grote verschillen dan zeg! Maar als toevoeging: ik vind dat je veel minder duidelijk ziet of een mail al dan niet gelezen is (het lettertype is dan 'vet' maar je ziet het verschil niet zo goed).
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-04-2013, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Wat is er gek aan een luiertaart?
Niks. Integendeel, het is het meest uitgekauwde cliché dat bij baren komt kijken.
Oud 03-04-2013, 20:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Even wennen, maar nu ik alle functies weer heb gevonden vind ik het wel prima.
Dit.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 03-04-2013, 20:52
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Denk dat het er vanaf hangt of je al veel collega's/vrienden/vriendinnen hebt die kinderen hebben. Ik had er tot een jaar of 2, 3 geleden nog nooit van gehoord.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-04-2013, 20:53
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Staat de forumklok nou nog op wintertijd of ligt dat ergens anders aan ?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-04-2013, 20:55
Verwijderd
Mijn collega's/vrienden/vriendinnen met kinderen zouden me waarschijnlijk het huis uitzetten als ik met een luiertaart aankwam.
Oud 03-04-2013, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Denk dat het er vanaf hangt of je al veel collega's/vrienden/vriendinnen hebt die kinderen hebben. Ik had er tot een jaar of 2, 3 geleden nog nooit van gehoord.
Is het niet iets dat is komen overwaaien uit Amerika, samen met de 'babyshower'? Had je tien jaar geleden volgens mij ook niet hoor. Al die geldverslindende onzin die daar vandaan komt.
Oud 03-04-2013, 20:56
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Citaat:
Is het niet iets dat is komen overwaaien uit Amerika, samen met de 'babyshower'? Had je tien jaar geleden volgens mij ook niet hoor. Al die geldverslindende onzin die daar vandaan komt.
Dat kan ook heel goed! Maar tien jaar geleden was ik al helemáál niet thuis in kraamcadeaus en luiertaarten. Ik denk bij babyshower nog altijd aan een baby onder de douche .
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-04-2013, 20:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb het pas sinds vandaag, dus ik kan er nog geen oordeel over vellen. Laten we het er voor nu vooral op houden dat ik niet gediend ben van ongevraagde veranderingen.
Ach mens, niet zeuren. Er is niets veranderd, behalve de kleur en de naam. Voor de rest werkt het echt helemaal hetzelfde.
Oud 03-04-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie van Outlook t.o.v. Hotmail?
Gmail/Wedoo!

Outlook, de Office-variant, vind/vond ik een drama om mee te werken.

Citaat:
Wat is er gek aan een luiertaart?
Ik wist niet eens dat 't bestond.
Oud 03-04-2013, 20:57
Verwijderd
babyshowers wat heb je daar in vredesnaam aan. Het is toch pas leuk om op bezoek te gaan als de larf geboren is? Ik snap het niet. Maar mijn bestie wil nu een babyshower organiseren met mij voor dr zwangere zus. En ik vind het lomp om dan zo 'principieel' te gaan lopen weigeren maar mweh.
Een andere vriendin van haar was zwanger en daar hadden ze allemaal soorten chocolademousse e.d. in luiers gedaan en moest die zwangere vriendin raden wat voor smaak het precies was :')
Oud 03-04-2013, 20:59
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Een babyshower kan toch ook een soort kraamvisite zijn? Als het kind al geboren is?

Edit: Wikipedia vindt van wel.

Douche- en slaaptijd, daaaag!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 03-04-2013, 21:01
Verwijderd
Volgens mij, maar pin me er niet op vast, want het kan in m'n kindertijd natuurlijk langs me heen zijn gegaan, had je vroeger ook niet echt vrijgezellenfeesten? Of wel? Volgens mij hoor je dat de laatste tijd ook veel vaker. Met alle gezellige activiteiten van dien.

Ik vind het allemaal maar irritante ontwikkelingen, kost mij allemaal weer extra geld.

Nog even en we hebben hier ook Thanksgiving. Halloween komt de laatste jaren ook steeds meer op in Nederland, had je ook niet in mijn kindertijd (in ieder geval niet waar ik woonde).
Oud 03-04-2013, 21:03
Verwijderd
Wat kom ik oud en verbitterd over
Oud 03-04-2013, 21:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Volgens mij, maar pin me er niet op vast, want het kan in m'n kindertijd natuurlijk langs me heen zijn gegaan, had je vroeger ook niet echt vrijgezellenfeesten? Of wel? Volgens mij hoor je dat de laatste tijd ook veel vaker.

Ik vind het allemaal maar irritante ontwikkelingen, kost mij allemaal weer extra geld.

Nog even en we hebben hier ook Thanksgiving. Halloween komt de laatste jaren ook steeds meer op in Nederland, had je ook niet in mijn kindertijd (in ieder geval niet waar ik woonde).
Halloween is idd de laatste paar jaren in opkomst. Mijn nichtje ging ook verkleed trick or treaten in't dorp. Wtf.
Maar vrijgezellenfeesten bestaan al lang hoor, naar mijn weten. Misschien dat ze steeds uitbundiger worden met rare pakjes en dingetjes erbij, maar ik weet dat toen mijn oom ging trouwen hij en zijn (nu ex)vrouw allebei een vrijgezellenfeestje hadden. en dat daar volgens mij een heule hoop drank bij kwam kijken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2013, 21:07
Verwijderd
Dus alle bloedjes gaan nu zowel met Halloween als met Sint Maarten langs de deur zaniken om snoep? Of wordt het of of?
Oud 03-04-2013, 21:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
babyshowers wat heb je daar in vredesnaam aan. Het is toch pas leuk om op bezoek te gaan als de larf geboren is? Ik snap het niet. Maar mijn bestie wil nu een babyshower organiseren met mij voor dr zwangere zus. En ik vind het lomp om dan zo 'principieel' te gaan lopen weigeren maar mweh.
Een andere vriendin van haar was zwanger en daar hadden ze allemaal soorten chocolademousse e.d. in luiers gedaan en moest die zwangere vriendin raden wat voor smaak het precies was :')
Ugh, vreselijk. Een vriendin van me probeerde me ook eens te laten helpen met een of ander lame-ass projectje voor een babyshower. Ze wou een geschilderde boom en dan met allemaal blaadjes waar dan iedereen een wens voor de baby in kon zetten, want 'dat is leuk voor later'. Flikker toch op. Meer dan 'ik hoop dat je slim/sterk/gezond wordt' valt er volgens mij niet te zeggen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2013, 21:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dus alle bloedjes gaan nu zowel met Halloween als met Sint Maarten langs de deur zaniken om snoep? Of wordt het of of?
Dunno, hier doen we iig niet aan St Maarten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-04-2013, 21:10
Verwijderd
Nee, ik vroeger ook niet.
Oud 03-04-2013, 21:10
Verwijderd
De oma van mijn beste vriendin is net overleden. Arm kind ze heeft alle pech tegelijk. ziek zusje met zware taaislijmziekte , uit het huis gegooid door de gemeente en nu dit.
Oud 03-04-2013, 21:30
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Groot aantal IT'ers dupe van ontslagronde ING

door Martin Gijzemijter, 16-02-2013

De ontslagronde die ING eerder deze week aankondigde treft ook IT-medewerkers binnen het bedrijf. Om hoeveel banen het gaat is niet bekend.

In totaal wil ING veertienhonderd arbeidsplaatsen extra schrappen, zo liet het bedrijf eerder deze week weten. Nu er langzaam meer duidelijkheid komt over deze plannen, blijkt dat op het gebied van IT, vooral beheerders te vrezen hebben voor hun baan, meldt Computable. ING wil namelijk flink snijden in de eigen IT-systemen: aan het einde van 2013 moeten er van de 1200 systemen nog maar 600 over zijn. Logischerwijs met gevolgen voor de bijbehorende medewerkers, of zoals een woordvoerder van ING het stelt 'Doordat we met minder systemen werken hebben we ook minder ict'ers nodig om ze te beheren'.

Overigens is het bedrijf niet lukraak aan het snijden in z’n IT-afdeling, want de woordvoeder benadrukt dat het bedrijf juist ook aanzienlijk wil investeren in ICT. Zo is er dit jaar maar liefst 100 miljoen euro vrijgemaakt door te bezuinigen op applicatiebeheer.

:
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-04-2013, 21:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van Outlook t.o.v. Hotmail?
helemaal vreselijk, ik kan niks vinden ook. Niet dat hotmail geweldig was maar ik vind het nu helemaal niks. En de naam outlook is lelijker.
Oud 03-04-2013, 21:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van Outlook t.o.v. Hotmail?
ik gebruik het zelden maar een erg grote vooruitgang .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-04-2013, 22:06
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben mijn haar aan het verven en ik vind het een beetje eng! Hopelijk pakt het goed uit allemaal...
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2013, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Wat kom ik oud en verbitterd over
Voornamelijk als een pauper, met je gemekker over 'wat het allemaal kost'
Oud 03-04-2013, 22:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind Braid best een tof spel, hoewel best fucking pittig
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 03-04-2013, 22:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Voornamelijk als een pauper, met je gemekker over 'wat het allemaal kost'
hehe, ja inderdaad. Gun mensen hun feestje; niemand verplicht je er aan mee te doen, en als het niet aanslaat waait het snel genoeg weer over.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-04-2013, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben mijn haar aan het verven en ik vind het een beetje eng! Hopelijk pakt het goed uit allemaal...
welke kleur?
Oud 03-04-2013, 23:09
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
welke kleur?
Mahonie bruin/rood. Ik ben er best wel tevreden mee! Afgelopen jaren had ik steeds best wel fel rood/oranje haar en nu is het wat donkeren en dat was een goede keus geloof ik.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2013, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Mahonie bruin/rood. Ik ben er best wel tevreden mee! Afgelopen jaren had ik steeds best wel fel rood/oranje haar en nu is het wat donkeren en dat was een goede keus geloof ik.
aah tof

doet maar fotootje uppen van het resultaat als je wilt
Oud 03-04-2013, 23:17
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
aah tof

doet maar fotootje uppen van het resultaat als je wilt
Dat wil ik wel, maar ik kan geen foto maken waar de kleuren van kloppen...
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2013, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Dat wil ik wel, maar ik kan geen foto maken waar de kleuren van kloppen...
aah jammer

maar hoe issie zo verder meid
blij dat de dagen weer langer en lichter zijn/worden, of niet
Oud 03-04-2013, 23:28
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
aah jammer

maar hoe issie zo verder meid
blij dat de dagen weer langer en lichter zijn/worden, of niet
Ab-so-luut! Nu nog een lekker zonnetje erbij en het plaatje is compleet. Hoe is het met jou?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2013, 23:31
Verwijderd
ja met mij prima,

hier is het lekker rustig he, heb rond de middag altijd lekker het zonnetje op het baklon, dus genietende factor 90+ en gewoon rustig aan doen

heb ik altijd wel, als de dagen langer worden gaat het perfect, en geniet ik elk uur dat de zon haarzelf laat zien
Oud 03-04-2013, 23:37
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
factor 90+?? Ik snap je niet helemaal geloof ik
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-04-2013, 23:43
Verwijderd
Citaat:
factor 90+?? Ik snap je niet helemaal geloof ik
ooh haha.. dat zeg ik altijd op een ander forum

optimaal genieten van het weer bedoel ik daarmee
Oud 04-04-2013, 00:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn buurjongen neemt me volgende week mee sushi eten <3
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-04-2013, 06:21
Verwijderd
ik heb me verslapen.
Oud 04-04-2013, 07:19
Verwijderd
mogguh
Oud 04-04-2013, 07:19
Verwijderd
Citaat:
ik heb me verslapen.
balen..
kom je nog wel op tijd?
Oud 04-04-2013, 07:49
Verwijderd
Dit belooft nu al een kut dag te worden Muizen die de hele nacht herrie maakten boven mijn hoofd (op zolder), sterretje in mijn ruit, en nu zit op het werk (geen zin) en bedenk ik me dat ik mijn werktas in mijn auto heb laten liggen, dus kan ik dadelijk weer terug lopen. Drama's!


Laatst gewijzigd op 04-04-2013 om 08:04.
Oud 04-04-2013, 07:55
Verwijderd
Vannacht de laatste nachtdienst van een reeks van 4 (heb ik altijd spijt van de derde dag) en dan hoef ik maandag pas weer. Lekker veel euroknallertjes binnenharken
Oud 04-04-2013, 07:56
Verwijderd
En ik heb roosvicee ferro gekocht, daar zit ijzer in. Kent iemand dat? Ik verwacht zelf dat het naar bloed zal smaken.
Oud 04-04-2013, 07:58
Verwijderd
Ja je proeft het ijzerige wel best goed.
Je kunt ook eens Floradix proberen, nog meer ijzer en daar hoef je maar een shotje van zeg maar.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.