Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2013, 21:09
Verwijderd
Ik ben een jongen van bijna 16, maar eens rondt de 4 à 5 weken komt er diarree en bloed uit mijn anus. Dit heb ik meestal een week. dit heb ik al sinds dat ik aan het puber ben en als ik moet plasen wordt hij ook niet zo groot ik heb zelden een stijve meestal is het een puding zakje zelf geen sperma is dit niet normaal?**

Ik heb dan ook pijn in de onder buik.

Ik heb ook klein beetje borst vorming.
Dit is ook iets groter geworden.

Ik wil eigenlijk altijd al een meisje zijn, maar weet niet als dit er mee te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 21:54
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit heeft niks met seks te maken, dus ik verplaats je topic even naar lichaam en gezondheid.

Een gezond lichaam, los van je geslacht, hoort niet zomaar darmen te laten bloeden. Met diarree erbij denkt een dokter dan al gauw aan een inflammatoire darmziekte, dus een ziekte met ontstekingen aan de darm.
Ga dus maar gauw naar de huisarts, want hier is iets niet helemaal in de haak. Overigens denk ik dat dit probleem los staat van dat je liever een meisje wil zijn.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-07-2013, 22:13
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Heb hier niet veel verstand van, maar Pluis blijkbaar wat meer.

Wat betreft borstvorming in de pubertijd is overigens wel normaal, vrijwel alle jongens hebben dit en vormen dan tietjes. Dit komt omdat de hormoonhuishouding dan goed lost barst in die periode. Dat reguleert zichzelf en dan verdwijnen de borsten ook weer.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 19:26
Verwijderd
Als er bloed uit je anus komt zal ik dan toch eens naar de huisarts gaan en het vertellen. Het kan een indicator van darmkanker zijn. En borsten verdwijnen inderdaad weer rond je 18/20st leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 22:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, of van een aambei of een klein scheurtje in de kringspier of een onsteking (en nog vele andere dingen). Het is verstandig om naar de huisarts te bellen, maar absoluut geen reden om gelijk paniek te zaaien en aan darmkanker te denken (zeker niet gezien de leeftijd).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 07-07-2013, 22:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
En volgensmij kan borstvorming ook wel na je 20e blijven hoor
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 08-07-2013, 19:57
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
En volgensmij kan borstvorming ook wel na je 20e blijven hoor
Als je maar genoeg vettig eten freet wel ja
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 22:31
taartislekker29
taartislekker29 is offline
een jongen met hetzelfde probleem kwam eens bij mijn vader(hij is arts) het schijnt een hele zeldzame ziekte te een soort verschijning van genderdisfobie(de ziekte waar een jongen in een meisjeslichaam zit of andersom).
je hersenen stellen de maandelijkse bloeding van een vrouw in op jouw lichaam. Aangezien jij geen vagina hebt laten je hersens bloed uit je anus komen aangezien het niet om dezelfde reden gebeurt als een vrouw kan het ook vaker gebeuren in de maand en omdat je lichaam hier niet voor gebouwd is krijg je er ook diarree van. En omdat je lichaam zich daar anders op instelt krijg je ook minder snel een stijve voor professioneel advies zou ik een langs gaan bij een ziekenhuis en je door laten verwijzen naar de artsen die gestudeerd hebben op deze ziekte
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 22:41
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:
een jongen met hetzelfde probleem kwam eens bij mijn vader(hij is arts) het schijnt een hele zeldzame ziekte te een soort verschijning van genderdisfobie(de ziekte waar een jongen in een meisjeslichaam zit of andersom).
je hersenen stellen de maandelijkse bloeding van een vrouw in op jouw lichaam. Aangezien jij geen vagina hebt laten je hersens bloed uit je anus komen aangezien het niet om dezelfde reden gebeurt als een vrouw kan het ook vaker gebeuren in de maand en omdat je lichaam hier niet voor gebouwd is krijg je er ook diarree van. En omdat je lichaam zich daar anders op instelt krijg je ook minder snel een stijve voor professioneel advies zou ik een langs gaan bij een ziekenhuis en je door laten verwijzen naar de artsen die gestudeerd hebben op deze ziekte
Ja dit lijkt er wel op.

Zieke shit trouwens.

(shit, snap je hem, shit... ... niemand?)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 23:21
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
een jongen met hetzelfde probleem kwam eens bij mijn vader(hij is arts) het schijnt een hele zeldzame ziekte te een soort verschijning van genderdisfobie(de ziekte waar een jongen in een meisjeslichaam zit of andersom).
je hersenen stellen de maandelijkse bloeding van een vrouw in op jouw lichaam. Aangezien jij geen vagina hebt laten je hersens bloed uit je anus komen aangezien het niet om dezelfde reden gebeurt als een vrouw kan het ook vaker gebeuren in de maand en omdat je lichaam hier niet voor gebouwd is krijg je er ook diarree van. En omdat je lichaam zich daar anders op instelt krijg je ook minder snel een stijve voor professioneel advies zou ik een langs gaan bij een ziekenhuis en je door laten verwijzen naar de artsen die gestudeerd hebben op deze ziekte
Dit lijkt mij behoorlijke flauwekul. Volgens mij is genderdisforie geen ziekte. En uit je anus bloeden bij wijze van menstruatie? Naamzoek Pluis.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 23:23
Verwijderd
Citaat:
een jongen met hetzelfde probleem kwam eens bij mijn vader(hij is arts) het schijnt een hele zeldzame ziekte te een soort verschijning van genderdisfobie(de ziekte waar een jongen in een meisjeslichaam zit of andersom).
je hersenen stellen de maandelijkse bloeding van een vrouw in op jouw lichaam. Aangezien jij geen vagina hebt laten je hersens bloed uit je anus komen aangezien het niet om dezelfde reden gebeurt als een vrouw kan het ook vaker gebeuren in de maand en omdat je lichaam hier niet voor gebouwd is krijg je er ook diarree van. En omdat je lichaam zich daar anders op instelt krijg je ook minder snel een stijve voor professioneel advies zou ik een langs gaan bij een ziekenhuis en je door laten verwijzen naar de artsen die gestudeerd hebben op deze ziekte
Wat kan ik dan doen, want mijn ouders zijn zwaar christelijk, want ik mag mij niet laten om bouwen. en hoe kan ik hier jet beste mee omgaan?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2013, 23:27
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Heb je het hier alleen met je ouders over gehad of ook met je huisarts?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 01:08
Verwijderd
Ja 2 keer met de huisarts
En al heel lang met mijn ouders
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 08:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dit lijkt mij behoorlijke flauwekul. Volgens mij is genderdisforie geen ziekte. En uit je anus bloeden bij wijze van menstruatie? Naamzoek Pluis.
Nah hier geloof ik ook vrij weinig van.

Citaat:
Ja 2 keer met de huisarts
En al heel lang met mijn ouders
Heb je je huisarts ook verteld over het bloedverlies?

Je mag je niet laten ombouwen, maar zouden je ouders er wel mee kunnen leven dat je je kleedt als vrouw?
En als je ouders je niet steunen zit er niks anders op dan te wachten tot je 18 bent en uit huis kunt, dan maak je je eigen keuzes.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 08:24
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
een jongen met hetzelfde probleem kwam eens bij mijn vader(hij is arts) het schijnt een hele zeldzame ziekte te een soort verschijning van genderdisfobie(de ziekte waar een jongen in een meisjeslichaam zit of andersom).
je hersenen stellen de maandelijkse bloeding van een vrouw in op jouw lichaam. Aangezien jij geen vagina hebt laten je hersens bloed uit je anus komen aangezien het niet om dezelfde reden gebeurt als een vrouw kan het ook vaker gebeuren in de maand en omdat je lichaam hier niet voor gebouwd is krijg je er ook diarree van. En omdat je lichaam zich daar anders op instelt krijg je ook minder snel een stijve voor professioneel advies zou ik een langs gaan bij een ziekenhuis en je door laten verwijzen naar de artsen die gestudeerd hebben op deze ziekte
Okay, laten we even zeggen wat je zegt opzich bestaat en zou kunnen. Het klopt en is het waar. Dan moet ik bij zulke dingen altijd denken aan de uitspraak van Cox in Scrubs:

Het is veel waarschijnlijker dat hij een normale ziekte heeft met zeldzame symptomen dan dat hij die nog veel zeldzamere aandoening heeft.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 10:56
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ben je lid van de bieb? Kijk dan eens of ze dit boek hebben of kunnen aanvragen: "Genderkinderen: geboren in het verkeerde lichaam" van Sarah Wong. Als je het kunt krijgen laat het dan ook door je ouders lezen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 18:42
taartislekker29
taartislekker29 is offline
Citaat:
Dit lijkt mij behoorlijke flauwekul. Volgens mij is genderdisforie geen ziekte. En uit je anus bloeden bij wijze van menstruatie? Naamzoek Pluis.
luister ik ben zelf geen arts of iets dergelijks. Ik constateer niks maar ik vertel alleen maar dat er een jongen bij mijn vader is geweest met soortgelijke klachten. Ik wil niemand commanderen maar geef alleen advies wat mij het beste lijkt
Met citaat reageren
Oud 12-07-2013, 20:31
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ja 2 keer met de huisarts
En al heel lang met mijn ouders
Wat heeft je huisarts hier over gezegd?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-07-2013, 18:34
Verwijderd
Het is best mogelijk dat TS genderdysforie heeft, zie ook de eerdere topics van TS. Maar bloederige diarree staat daar los van. Ik weet niet of genderdysforie voor darmbloedingen zou kunnen zorgen, het lijkt me erg onwaarschijnlijk, maar in elk geval mag er absoluut niet zomaar van uit worden gegaan dat dit nu het geval is. Genderdysforie is niet een reden om lichamelijke symptomen zomaar te negeren. Steeds terugkerende diarree met bloed erin is altijd een reden voor verder onderzoek. Dus TS, ga naar je huisarts en bespreek deze klachten.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 19:35
Anonymoussy
Anonymoussy is offline
Citaat:
Ja, of van een aambei of een klein scheurtje in de kringspier of een onsteking (en nog vele andere dingen). Het is verstandig om naar de huisarts te bellen, maar absoluut geen reden om gelijk paniek te zaaien en aan darmkanker te denken (zeker niet gezien de leeftijd).
Maar er blijft altijd een kans! Niet vergeten.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2013, 23:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Er is ook een kans dat er een meteoriet op je hoofd valt vanavond. Het is alleen erg onwaarschijnlijk.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 01:00
Yannickje
Yannickje is offline
Het enige wat zeker is: hiermee moet je bij de huisarts zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2013, 13:17
Anonymoussy
Anonymoussy is offline
Citaat:
Er is ook een kans dat er een meteoriet op je hoofd valt vanavond. Het is alleen erg onwaarschijnlijk.
En er is altijd ook nog een kans dat uit die meteoriet een klein schattig aapje komt springen
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 14:20
TheWhiteOwl
Avatar van TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Citaat:
En er is altijd ook nog een kans dat uit die meteoriet een klein schattig aapje komt springen
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-07-2013, 18:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
ontopic graag
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 24-07-2013, 10:11
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ben je al bij de huisarts geweest met je klachten?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 15:23
Verwijderd
Nee mijn ouders zeggen dat het gewoon is, maar ik had iets raars bij mijn ontlasting.
Het zag er zo uit een in een omschrijving: een sliert met een soort bijtje er aan vast met slijm er om heen. Ik had stevige buikpijn
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 16:01
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Dan hebben je ouders geen verstand van zaken, want bloed en slijm bij je ontlasting is niet normaal. Je moet naar een huisarts gaan.

En wat bedoel je met "een soort bijtje"?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 16:11
Verwijderd
Een bij tje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 16:12
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Dat klinkt mij in de oren als een insect en tenzij je die eigenhandig in je anus hebt gestopt, lijkt me dat uiterst onwaarschijnlijk?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 17:33
Verwijderd
Nee er zat een sliert aan vast met slijm om alles heen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2013, 21:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik ga er maar van uit dat je dat "bijtje" hebt doorgespoeld? Als dat nog eens gebeurt: in een glazen potje stoppen en meenemen naar de huisarts want dit lijkt me allesbehalve normaal!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 10:12
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Gast, ga nou gewoon naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2013, 13:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
TS, ga naar je huisarts en bespreek deze klachten.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 19:30
wanted010
Avatar van wanted010
wanted010 is offline
Dat bloed dat uit je anus, dat kan eraan ligge dat je TE hard perst. Va je darmen niet lastig , gebruik niet veel kracht.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 10:19
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Naar de huisarts geweest inmiddels?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren klopt dit?
Verwijderd
9 21-12-2010 17:48
Huiswerkvragen: Exacte vakken [bio]klopt dit over polypeptide en eiwitten etc?
marrel
16 08-10-2005 18:36
VMBO Klopt dit?
Moumentai
2 25-05-2005 12:52
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help klopt dit?ja heb wel geen hoofdletters gebruikt
stephkeuh
4 11-10-2002 15:18
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help klopt dit?ja heb wek
stephkeuh
2 11-10-2002 07:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23.