Oud 26-08-2005, 20:00
Halflight
Halflight is offline
Oh ik ben zo bang. Ik heb haar toch maar weer gemaild omdat ik het niet kan uitstaan dat ze niks van zich laat horen. Ik weet dat ik mijn woede niet moet wegstoppen maar ik kan en wil en mag haar gewoon niet verliezen. Ik heb maar weer een slijmerig mailtje gestuurd maar nog geen reactie en ik ben bang voor een boze reactie en alles En zij, is zo belangrijk voor mij en ze was er verdomme gewoon altijd voor me en nu is het ineens afgelopen ofzo? Ik herken haar nauwelijks meer en het lijkt wel of ze me ontwijkt.

Advertentie
Oud 26-08-2005, 20:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Halflight schreef op 26-08-2005 @ 21:00 :
Oh ik ben zo bang. Ik heb haar toch maar weer gemaild omdat ik het niet kan uitstaan dat ze niks van zich laat horen. Ik weet dat ik mijn woede niet moet wegstoppen maar ik kan en wil en mag haar gewoon niet verliezen. Ik heb maar weer een slijmerig mailtje gestuurd maar nog geen reactie en ik ben bang voor een boze reactie en alles En zij, is zo belangrijk voor mij en ze was er verdomme gewoon altijd voor me en nu is het ineens afgelopen ofzo? Ik herken haar nauwelijks meer en het lijkt wel of ze me ontwijkt.

Been there, done that, 3 in één maand. Je doet er niks aan, helaas. Het is de keuze van de ander en vriendschap moet van twee kanten komen. Het is geen eenrichtingsverkeer. Als jij de hele tijd achter haar aanloopt en zij ontwijkt je, lijkt het me dat je het beter op kunt geven en je eroverheen proberen te zetten. Het kost een paar maanden, maar dan ben je uiteindelijk ook beter af.
Oud 26-08-2005, 21:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben het zo zat al dat gekloot met geld. Liep het net allemaal goed en had ik weer redelijk contact met mijn vader flikt ie me zoiets. Net in februari een nieuw (5e versie ofzo) vonnis van de rechtbank waarin voor alle partijen een goede oplossing was gevonden voor wat hij voor me moet betalen en dan flikt ie het weer om te weinig te betalen en mijn 'schuld' van de komende maanden terug te vorderen. Ik kan dit niet langer volhouden. Ik voelde me net goed, zat net goed in mijn vel, voelde me gelukkig. Vandaag ging het al minder, was al weer onzeker en bang en dan krijg ik zo'n mail. Net was ik boos maar nu heb ik het gewoon weer helemaal gehad met hem. Het liefst wil ik niets meer van hem en hoef ik geen contact meer met hem zolang hij en ik daar geen behoefte meer aan hebben. Het doet me zoveel pijn dat als ik een keer langsga dat hij echt niet geinteresseerd is in wat ik ga doen of hoe het met me gaat. Alles draait toch alleen maar om geld en om zichzelf. Zelf zit ie al jaren op zijn luie kont in de WW en hij verwijt mij dat ik teer op centen van de staat (stufi). Ik kan het niet meer hebben. Ik wil zo graag een vader maar dat is hij niet voor me en zal hij ook nooit zijn. Op dit soort momenten besef ik zo goed wat mijn vriend allemaal mist. Ik heb het maar ik heb het ook net zo goed niet. Hij zegt dat hij nog wel een keer spullen voor me uit Leuven wil halen maar als het erop aankomt zegt hij recht in mijn gezicht dat hij er gewoon geen zin in heeft. Kom op zeg, ik ben zijn dochter maar voor hem ook alleen maar op de momenten dat het hem uitkomt.

Ik heb het helemaal gehad en ik ga kijken hoe ik nooit meer van zijn geld afhankelijk hoef te zijn maar het is allemaal zo verdomde lastig. Het ging net zo goed maar met zoiets stort ik in. Ik kan het niet meer, ik kan en wil er niet meer voor vechten, het is toch tevergeefs. Ik had zo'n zin om te beginnen maar als het zo moet was ik het liefst morgen klaar met studeren
Oud 26-08-2005, 21:12
WolterB
WolterB is offline
ik moet mn bed in, maar ben niet moe, maar ga zo toch maar

Drukke, ws hele leuke dagen voor de boeg waarin in niet of amper online zal zijn, maar als ik erover nadenk word ik al hyper
Oud 26-08-2005, 21:42
moon
moon is offline
waarom herkent niemand de angst voor gevoelens?

Vandaag moest ik bloed laten prikken.Ik heb blauwe plekken op mijn lichaam door wondjes en dat vond de dokter niet goed. Zeker niet gezien het feit dat uit een vorig bloedonderzoek bleek dat ik weinig bloedplaatjes aanmaak. Het zou kunnen dat ik bloedarmoede heb.
Ik hoop dat ik evengoed wel bloeddonor kan worden.

Met de zoloft als medicijn gaat het nu goed. Het is het beste medicijn dat ik tot nu toe gehad heb.
Oud 27-08-2005, 09:33
morango
morango is offline
Oooh, wat heerlijk dat alles veel beter kan gaan dan ik van tevoren verwacht!
Mijn hele vakantie is super geweest, er zijn verwarrwende dingen gebeurd, maar tot nu toe is het er allemaal niet minder op geworden. Al wat ik niet hoe het in de toekomst zal lopen.
Die vriendschap is hechter geworden, veel hechter, misschien op sommige momenten té hecht. Maar ik vind het zo lekker om bij hem te zijn, als we met elkaar babbelen of elkaar aanraken voelt het echt goed.
...
al met al gaat het dus goed, heb nog twee leuke uitjes voor de boeg voordat mijn stage begint, twee nachtjes kamperen met een zooi mensen, en daarna nog n paar dagen naar het buitenland.
HEERLIJK!!!
Oud 27-08-2005, 09:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oké nu is de schop na wel weer groot genoeg geweest.
Soms heb je wel eens het gevoel alsof mensen het expres doen, om je lekker te kunnen zieken. Als iemand me nu eens zou kunnen vertellen wat ik veelal fout doe.. En waarom ik vaak op dezelfde manier over kom op mensen.. Zonder dat ik dat wil... En waarom veel dingen gelopen zijn zoals ze zijn gelopen: GRAAG!

Ik voelde me gisteren rot. Vandaag is dat gevoel helemaal grandioos. Diepe zucht...

En dan bellen ze net wel weer, met de vraag of ik nog kom werken... En dan durf ik wederom natuurlijk geen NEE te zeggen... en dus kan ik nu weer vrolijk aan de slag. "Vrolijk".

Lieverd, ben blij als ik je zondag weer mag/kan zien..
Oud 27-08-2005, 11:06
Verwijderd
Ik ben er weer

Laten we hopen dat het de ouzo is, alsjeblieft.
I am so fucked up. (Miranda, S&tC)

Verder heb ik echt een geweldige vakantie gehad en snap ik niet waarom ik me nu zo vreselijk belabberd voel. Mijn ouders komen zo thuis, hoop ik. Want ik nergens hun vlucht vinden, zowel op teletekst niet als op internet. Dusja. En ik hoop dat het een beetje beter gaat de komende tijd. Want ik weet niet of ik dit dus nog een week kan. En anders vlucht ik mooi weer naar Friesland.
De vlucht in de werkelijkheid.

Hoog daarboven gaat een vliegtuig
In de richting van de zee
Naar LA wie weet naar Rio
Moet ik blijven moet ik mee
Ik maak me zorgen over alles
Wat er hier gebeuren gaat

Edit: het is altijd heel raar als je erachter komt wat er eigenlijk met iemand aan de hand is. Zeker als het gaat om verkrachting bijvoorbeeld. Maar met anorexia is dat net zo. Hoewel je dingen wel kunt vermoeden, durf je naar deze dingen niet te vragen. Het is te confronterend. Maar ze spookt nu wel al sinds ik dat weet constant door mijn hoofd.

Laatst gewijzigd op 27-08-2005 om 13:16.
Oud 27-08-2005, 11:07
T!ne
T!ne is offline
2 dagen geleden al een kutavond door dat mijn mama mij meer en meer begint te ergeren.. Heb er alles uitgeweend.. Al die frustratie..
Gistren had mn vriend ruzie met zijn beste vriendin.. Dit was blijkbaar de druppel.. Blijkt dat als ik ter sprake kom dat ze dan boos word of ambetant.. Weet ik veel.. Nu heb ik dit nog al es meegemaakt.. Maar dat vriend - beste vriend.. Ik heb me toen altijd verweten dat het mijn schuld was.. Ik hoop alleen dat ik dat nu niet weer ga doen..

Waarom moet ik toch altijd ruzie brengen tss vrienden ?
Oud 27-08-2005, 11:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik baal er zo van. Het ging sinds tijden weer eens zo goed met me, ik voelde me goed, had van alles te doen en deed het ook. Had zin om weer naar school te gaan, voelde me zelfzeker genoeg om te beginnen, nieuwe mensen te leren kennen, vrienden te maken. Langzaam ging het al minder, werd onzeker en bang. Had er minder zin in omdat ik zo onzeker was. Dan stuurt hij zo'n mail en gaat het helemaal niet in. Waarom raakt het me toch nog steeds zo terwijl ik weet dat hij zo is en niet anders? Waarom wil ik altijd de vader hebben die ik niet heb en nooit zal krijgen? Die opmerking van mijn moeder maakt het net ff erger, ze vond ons niet bij elkaar passen, maar ze vond wel dat we elkaar nu even nodig hadden. Ik wil niet alleen hier en nu. Ik wil met hem verder, ik wil met hem trouwen, kinderen krijgen en oud worden, waarom raakt het me toch zo als ze dat zegt. Daardoor verandert er toch niets tussen ons?

Ik mis hem zo verschrikkelijk en moet nog minstens een week wachten voor ik weer bij hem kan zijn en dan is het maar weer voor een weekendje. Ik wil gewoon langer met hem samen zijn, even langs kunnen gaan. Het is al beter dat ik nu tenminste weer in Nederland studeer maar ik heb het me denk ik allemaal iets te mooi voorgesteld. Ik hoop dat ik hem echt wat meer en wat spontaner kan gaan zien, dat heb ik gewoon nodig. Damn nou zit ik weer in tranen, door dat mailtje, die uitspraak van mijn moeder en dat liedje van Racoon. Heb hem al een poosje niet gesproken en hij is zo druk en juist op die momenten heb ik hem natuurlijk zo hard nodig. Ik mis je zo......
Oud 27-08-2005, 11:38
fractuur
fractuur is offline
Jezus.. net een mailtje van het bestuur van de Jonge Democraten. Er is gistermiddag een kaderlid overleden aan kanker. De jongen was 19 jaar. Ik kende hem niet, maar 19 jaar.. Zo jong..

*@&#$@ziekte.
Oud 27-08-2005, 12:03
ilse
ilse is offline
ik weet het gewoon niet meer, alles is kut. en die KUTspanning overal tussen.. het is gewoon hopeloos, t zal wel allemaal niet meer.. tzal wel over zijn.. en ik kan er niet tegen.
Oud 27-08-2005, 13:11
Verwijderd
Woensdag weer eens echt gevoetbald. Heerlijk dat natte gras in mijn haar en gezicht.
Oud 27-08-2005, 13:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
fractuur schreef op 27-08-2005 @ 12:38 :
Jezus.. net een mailtje van het bestuur van de Jonge Democraten. Er is gistermiddag een kaderlid overleden aan kanker. De jongen was 19 jaar. Ik kende hem niet, maar 19 jaar.. Zo jong..

*@&#$@ziekte.
Pfff, dat is inderdaad 'confronterend'.. Ik loop (eveneens) vaak met het idee in mijn hoofd dat ik geen kanker 'kan krijgen' omdat ik er nog te jong voor ben..
Oud 27-08-2005, 13:14
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 27-08-2005 @ 14:11 :
Woensdag weer eens echt gevoetbald. Heerlijk dat natte gras in mijn haar en gezicht.
Vanwaar heb je dezelfde avatar als factuur? Bijzonder verwarrend
Oud 27-08-2005, 14:00
rare kwast
rare kwast is offline
nieuwe fiets aant zoeken...jippie haat dat echt..
was vet blij toen we mn oude fietsje vonden moeten ze die zonodig lenen zonder te vragen en niet terug brengen
ik wil mijn fietsje

maar goed...ik wil wel meer..
Oud 27-08-2005, 14:02
rare kwast
rare kwast is offline
ow en heb geen post gekregen van school...das dus geen introductie voor mij...
yess nog meer gemengde gevoelens
aaarghh..
had ik toch niet eerst aan mezelf moeten werken en dan moeten studeren
Oud 27-08-2005, 15:36
Halflight
Halflight is offline
@&^#*!&@)(#*)(@!$&#@!($)_@!#*$)_@!*#)(_@!*#)_*!)_@ #*
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik boos op haar ben en als ik dan kijk naar haar foto vraag ik me af wat haar bezielt. Als ik dat maar wist
Oud 27-08-2005, 15:56
metallica
metallica is offline
ik weet niet wat het is, ik heb een ehel tijd niet veel last gehad van heftige stemmngswisselingen, maar de afgelopen tijd is het weer behoorlijk gaande. ik vraag me af hoe ik heb kunnen denken dat t allemaal toch over was of dat het net as de vorige keer weer een jaar of zes zou duren, maar als t in dit tempo doorgaat heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat t allemaal weer de mist ingaat. ik hoop dat t snel weer over is ik ben gewoon stom geweest omweer oude koeien uit de sloot te halen. en het stomme is is dat ik dat van te voren wist dat t ririco erin zat maarja dat is allemaal achteraf gepraat. dan toch maar weer eens naar de huisarts he....
Oud 27-08-2005, 16:14
M@rco
M@rco is offline
Godver, waarom laten mijn ouders áltijd dat kutkind van de overburen hier eten Met d'r gekrijs...

Oh wat háát ik kleine kinderen
Oud 27-08-2005, 16:43
rare kwast
rare kwast is offline
moe...zo vreselijk moe
niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk
Oud 27-08-2005, 16:49
Verwijderd
ik heb vrijdag voor het eerst autogereden. en ik vind het enig heb voor volgende week alweer een aantal uur ingeroosterd. lekker snel. volgende week komt mijn nicht een paar dagen logeren, moet ik 1 dag naar school en ga ik met oma en familie naar Amsterdam en Artis. erg leuk. druk. maar de laatste week vakantie helaas.

gisternacht opgepast. en dat duurde wat langer dan gepland, maar dat geeft niet. ik ben nu dus wel moe want ik moest blijven slapen en dan ben ik vroeg wakker. verder waren er vrienden van mn ouders vandaag even, en dat was leuk. hun twee kindjes zijn lekkere dingen. de oudste is een wijsneus en erg praatgraag. erg leuk. maar goed.

eigenlijk zou ik alles eens moeten vertellen wat er in mijn hoofd zit, want ik word er gek van. en het is ook serieus. ik maak me gewoon zorgen over me. hoe stom dat ook klinkt. maar ik kan het niet, ik durf het niet en tsja...ik weet het niet.
Oud 27-08-2005, 16:50
Roosje
Roosje is offline
Paardrijden was leuk en gezellig, eventjes alles vergeten.
Ik weet het allemaal niet meer, ik wil schrijven maar krijg niets fatsoenlijks op papier, ik wil weten wat er allemaal aan de hand is bij/met hem en ik wil me vooral weer goed voelen.
Oud 27-08-2005, 16:53
Verwijderd
Ik luister nu het liedje wat op de begravenis van mijn nicht en van mijn moeder werd gedraaid. (Celine Dion - Immortality)
Oud 27-08-2005, 17:42
Gothic
Gothic is offline
heb ik straks toch misschien gewoon een huisje met tuin ...

nu nog iemand vinden die er samen met mij gezellig wil wonen (die aan mijn voorwaarden voldoet ) ...
Oud 27-08-2005, 17:51
x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Ik ben lelijk...het werd verdomme al voor de 2e keer in 1,5 week tijd tegen me gezegd, recht in mn bek, en nee, et was niet tegen iemand anders en ja, ik heb het goed verstaan...
Oud 27-08-2005, 18:28
Roosje
Roosje is offline
Ik word, verdomme, zo chagrijnig van mijn papamamabroertjeszusjes! Het enige wat ze kunnen doen lijkt wel mij dwarszitten en me afrekenen op alles wat ik doe, alsof ik niets goed kan doen in hun ogen. En dan willen ze vanavond ook nog met me Catan spelen, nou, vergeet het maar!

Ik vind mezelf niet meer lief.

Laatst gewijzigd op 27-08-2005 om 18:42.
Oud 27-08-2005, 19:05
Skilly
Skilly is offline
Die domme nederlanders discirmineren mij daar op de manege. Omdat ze soort van beter dan mij rijden. Natuurlijk zij hebben betere praarden. Ik rij op 1 of andere eigenwijze knol maar dat is nog geen reden om me zomaar uit te schelden als ik voor de zoveelste keer in galop stilvalt.

Of denken dat ik dom ben.

Ik haat ze daar op de manege.

(Dat domme nederlanders was bedoeld voor iedereen die op mijn manege zit^_^ en niet tegen jullie)
Oud 27-08-2005, 19:08
akumabito
akumabito is offline
(hier ging even iets mis)

Laatst gewijzigd op 27-08-2005 om 19:11.
Oud 27-08-2005, 19:09
akumabito
akumabito is offline
Bedankt voor de uitleg, Skilly.

Mensen van buitenlandse afkomst die bij het minste of geringste roepen gediscrimineerd te worden is een vrij grote irritatiefactor voor mij.
Vooral als ze zelf vrolijk door discrimineren door een andere bevolkingsgroep (Nederlanders) te generaliseren en voor dom uit te maken.
Oud 27-08-2005, 19:15
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
akumabito schreef op 27-08-2005 @ 20:09 :
Bedankt voor de uitleg, Skilly.

Mensen van buitenlandse afkomst die bij het minste of geringste roepen gediscrimineerd te worden is een vrij grote irritatiefactor voor mij.
Vooral als ze zelf vrolijk door discrimineren door een andere bevolkingsgroep (Nederlanders) te generaliseren en voor dom uit te maken.
Nee ik discrimineer niet. Het is datg er daar alleen maar nederlanders lopen/ EN ik 1 van de weinige die bruin is samen met 5 mensen en ze worden allemaal voor dombo's uitgemaak. Hmm ik ram de hele manege 1 van deze dagen inelkaar.

Als je je niet stoer gedraagt wordt je daar ook gedecrmineerd als dombo.
Oud 27-08-2005, 19:20
akumabito
akumabito is offline
Knuffel voor Skilly.

Maneges zijn altijd broeinesten voor mensen met een haast elitaire eigendunk. Ik ben zelf gestopt met paardrijden omdat ik de sfeer op veel maneges sowieso ver*&kt vindt. Erg jammer..
Oud 27-08-2005, 19:33
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
akumabito schreef op 27-08-2005 @ 20:20 :
Knuffel voor Skilly.

Maneges zijn altijd broeinesten voor mensen met een haast elitaire eigendunk. Ik ben zelf gestopt met paardrijden omdat ik de sfeer op veel maneges sowieso ver*&kt vindt. Erg jammer..
Ja dat bedoel ik. Die rijke kinderen daar hebben veel kapsones en daar kan ik niet tegen. Bijvoorbeeld soms als ik de bak uitkom. hou ik me pony (ja nou van de manege maar het dier kent me pony is dus van de manege) niet vast die loop gewoon netjes naast me. Schreeuwen meteen die kinderen van: Ja je weet TOCH dat je een pony altijd moet vasthouden jezus waar zijn je hersens.....

Ben ook van plan daar weg te gaan Kan der niet tegen
Oud 27-08-2005, 19:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wel uitgaan... Niet uitgaan... Wel uitgaan... Niet uitgaan... Wel uitgaan... Niet uitgaan... Ik ben doodop! Maar mensen willen me mee hebben het nachtleven in, en helaas, ik durf weer eens geen 'Nee' te zeggen. Argh
Oud 27-08-2005, 19:37
Verwijderd
Pff bellen ze naar mn oma dat het slecht gaat met mn opa. Geen reactie, lage bloeddruk, onregelmatige hartslag. Mn moeder en oma zijn nu naar hem toe. Ik wil m verdomme nog bij meh ouden hij mag niet dood.
Oud 27-08-2005, 19:38
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Anneka schreef op 27-08-2005 @ 20:37 :
Pff bellen ze naar mn oma dat het slecht gaat met mn opa. Geen reactie, lage bloeddruk, onregelmatige hartslag. Mn moeder en oma zijn nu naar hem toe. Ik wil m verdomme nog bij meh ouden hij mag niet dood.
Ik zou meteen al gaan nu als het kan. Wens je sterkte
Oud 27-08-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 27-08-2005 @ 20:38 :
Ik zou meteen al gaan nu als het kan. Wens je sterkte
hmm nee, morgenochtend moet ik toch werken en hij woont op de afdeling waar ik werk.. en ergens durg ik oko niet.
Oud 27-08-2005, 19:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is nu officieël uit met haar vriendje. Ze wil nu liever een geïnteresseerde, lieve vriend met inhoud.

Maar hij moet ook sexy zijn. En ze kent geen sexy jongens, zegt ze.

Tja, kan haar geen ongelijk geven.
Oud 27-08-2005, 19:49
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Skilly schreef op 27-08-2005 @ 20:33 :
Ja dat bedoel ik. Die rijke kinderen daar hebben veel kapsones en daar kan ik niet tegen. Bijvoorbeeld soms als ik de bak uitkom. hou ik me pony (ja nou van de manege maar het dier kent me pony is dus van de manege) niet vast die loop gewoon netjes naast me. Schreeuwen meteen die kinderen van: Ja je weet TOCH dat je een pony altijd moet vasthouden jezus waar zijn je hersens.....

Ben ook van plan daar weg te gaan Kan der niet tegen
Ik heb altijd m'n eigen paard gehad, Trooper. Trooper was al een dagje ouder, en stronteigenwijs. Zeg maar gerust, totaal onhandelbaar eigenlijk. Hij was ook van de manege, en die wisten eigenlijk ook niet zo goed wat ze met hem aan moesten. Iedere week weer vroeg ik speciaal om op Trooper te kunnen rijden, en elke les weer lag ik een keer of 4 op m'n rug te spartelen omdat ie me er weer vanaf had gegooid. Dit is zo maaaaaaanden gegaan, en uiteindelijk begonnen we goed aan elkaar te wennen en werden we gewoon maatjes. Ik was toen de enige die op 'm kon rijden. Maar omdat 't zo'n mooi beest was, werd ie toen opeens gekocht door een of andere muts.

Nou, 't laat zich raden, bij haar werd Trooper weer totaal onhandelbaar. (en met een zweep of sporen moet je bij hem echt niet aankomen natuurlijk, wordt 't alleen maar erger mee!).. dat mens zeiken, en wou 'm weer terugdoen aan de manege. Maar jah, die waren al lang blij dat ze van het besst afwaren, want ze hadden niks aan een paard waar maar één iemand op kon rijden..

Affijn, ze heeft 't nog een paar maanden geprobeerd, en daarna ging ie naar de slager.. echt ongelooflijk joh!

Nou, dat was voor mij dus ook het einde.. grrrr.. ik wordt nog kwaad als ik er aan denk.. en 't is toch al 10 jaar geleden gebeurd..
Oud 27-08-2005, 20:01
Verwijderd
ik moet kotsen, bah voel me slecht... maar ik wil niet slapen
Oud 27-08-2005, 21:15
WolterB
WolterB is offline
Hele fijne dag gehad

Alleen zat er in de trein terug echt een zooitje ongeregeld verspreid door de hele trein
Oud 27-08-2005, 21:39
WolterB
WolterB is offline
It's been a long, fine day, ik ga mn bedje in
Oud 27-08-2005, 21:40
WolterB
WolterB is offline
500
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken