Oud 15-08-2005, 19:48
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 15-08-2005 @ 20:16 :
bah, de introductie is veel minder leuk dan vorig jaar ...
Heb je dat nu al? Arme jij.

Dingen voor het eerst doen is vaak leuker dan een tweede keer, maar goed.

Ontopic:
Ik ben afgemat. Ik hoop dat ik morgen nog kan lopen en beter nog: fietsen. Maar het was een onwijs leuke dag en ik heb het super naar m'n zin gehad.
Oud 15-08-2005, 20:06
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Ik mis een oude vriend van me. Eigenlijk is het een enorme lul die me heeft laten zitten, maar goed, iedereen maakt fouten en liefde maakt blind zeg ik maar altijd. Ik zou het hem waarschijnlijk zo vergeven. Hij is de meest attente en lieve jongen die ik kende Het is jammer, heel jammer.
Oud 15-08-2005, 21:01
phensicske
phensicske is offline
Hoe erg kan een mens gekwetst zijn dat hij even een anderhalf uur rond gaat lopen zonder dat men het opmerkt als hij terugkeert...
Oud 15-08-2005, 21:38
Nijn*
Nijn* is offline
Was heel gezellig vandaag! Ontzettend gelachen en leuke film!

Maar ben nu wel ontzettend zenuwachtig voor dat gesprek morgen..
Oud 15-08-2005, 21:39
Hawahaai
Hawahaai is offline
De auto was wel oke, lijkt me wel wat. Al blijf ik 'm duur vinden. Maar goed, daar heb ik uiteindelijk niks over te zeggen. Misschien heb ik dus binnenkort wel een auto! En ik voel me zo vreselijk verwend en vooral ook schuldig dat ze zoveel voor mij doen en dat ik dan vaak zo chagrijnig terug doe 'als dank'.
Verder ben ik echt verslaafd aan The Sims 2 en aan Japanse puzzels. Ik denk dat ik maar een puzzelboekje vraag met m'n verjaardag, dat is een goedkoop cadeautje en dan heb ik de komende tijd in de trein wat te doen. Onee, ik zit niet meer zo veel in de trein. Nou ja.
Blijkt dat je je aan kunt melden voor vakken, werkt de site niet. Verdorie. Ik ben benieuwd of dat weer aan dat bar slechte internet van ons ligt of aan de server van de schoolsite.
Oud 15-08-2005, 21:54
Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben benieuwd wanneer die brief nou op mn deurmatje valt... Het duurt wel heel erg lang. Ze zouden hem vorige week al opsturen
Oud 15-08-2005, 22:45
Verwijderd
Zo zwak, bah. Het effect dat ik niet eens meer normaal naar een serie kan kijk oid zonder te janken.
Oud 15-08-2005, 23:26
Verwijderd
Hmm, t gaat wel okay. Er zijn de nodige spanningen, maar het valt mee.
Vandaag kwam ik nog een jongen tegen die ik al een tijdje ken, niet zo goed, maar goed. Tijdje met hem gepraat. Eigenlijk best een leuke jongen :-). Nooit zo echt gezien eigenlijk...
Oud 16-08-2005, 00:10
Verwijderd
ik heb geen zin om hele verhalen op te hangen maar
Ik voel me zo goed!!!
Ik heb gewoon een super vakantie gehad en ben nou al weer plannen aan het maken voor volgend jaar.
Oud 16-08-2005, 09:39
Verwijderd
Dan ga je je toch afvragen wat je werkelijk waard bent.
- stopt met zeuren -
Oud 16-08-2005, 10:16
morango
morango is offline
Ik heb zin in lowlandsss!!!
Oud 16-08-2005, 10:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik vind het een beetje jammer dat m'n mobiel gisteravond is overleden gedurende een potje voetbal... Als je weet hoe ik al scheldend voetbal, is het ook niet zo raar dat het arme ding gecrasht is... Hoewel, oké het kwam eigelijk omdat een jongen die ik ken de slappe lach kreeg over de uitspraken die ik deed terwijl ik tegen de bal trapte, waarna ik over m'n eigen benen struikelde... Lag ik daar languit gestrekt op het veld, om half 1 s'nachts... Met het excuus dat het kwam omdat het veld niet verlicht was.. Het was alleen een beetje jammer dat een ander over mij heen struikelde en precies op mijn 1 meter verderop, in het gras liggende mobiel stapte. Hallelujah, hoe fijn.

Och, bewijst maar weer dat Kel en een bal.. niet samen gaat. Al was het best voor herhaling vatbaar, want gezellig was het zeker weten..
Oud 16-08-2005, 11:27
Nijn*
Nijn* is offline
*zucht* Waarom blijft praten zo moeilijk? AAHH!! Ik vind het eng! Ik ga het wel doen, maar het blijft eng en moeilijk en bah..
Oud 16-08-2005, 11:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mag alweer komen kijken op een kamer
Oud 16-08-2005, 11:30
Roadrunner
Roadrunner is offline
Terug van Tsjechie en het was zo ontzettend leuk. Al het vervelende wat daarvoor is gebeurd , heb ik kunnen vergeten en ik heb heel veel plezier gehad. Volgend jaar weer!
Oud 16-08-2005, 11:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik weet even niet wat ik met mezelf aanmoet.
Oud 16-08-2005, 13:02
dyfusica
dyfusica is offline
Net gereageerd op een heel leuk vakantiebaantje. Ze zouden terugbellen, oftewel, de hele dag naast de telefoon zitten. Maar dat heb ik er wel voor over.
Ik hoop dat ik word aangenomen want het is echt een leuk baantje.

Leuke week gehad en nu ben ik best moe. Overmorgen begint de SAIl al voor mij, ik ben best zenuwachtig maar het wordt vast wel leuk.
Oud 16-08-2005, 13:11
rare kwast
rare kwast is offline
ik ga donderdag voor mn eerste kamer kijken
16m2 en opslagruimte
Oud 16-08-2005, 14:37
WolterB
WolterB is offline
Collegekaart binnen
Oud 16-08-2005, 14:53
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb gebeld naar een andere kamer (best stoer van mezelf ) mag ik ook donderdag heen...
ga samen met een vriendin (gewoon gezellig) en daarna gaan we naar de film
Oud 16-08-2005, 14:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 15-08-2005 @ 22:39 :
Verder ben ik echt verslaafd aan The Sims 2 .
OMG, dat doen mijn zusjes ook de hele dag.. Ik word helemaal knettergek van die deuntjes
Oud 16-08-2005, 14:55
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-08-2005 @ 15:53 :
ik heb gebeld naar een andere kamer (best stoer van mezelf ) mag ik ook donderdag heen...
ga samen met een vriendin (gewoon gezellig) en daarna gaan we naar de film
Way to go, girl! Hopelijk een kamer die 'bij je past'..! 't is je gegunt!
Oud 16-08-2005, 15:10
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 16-08-2005 @ 10:39 :
Dan ga je je toch afvragen wat je werkelijk waard bent.
- stopt met zeuren -
Je zeurt helemaal niet. Voel me net zo op het moment. (of zeuren we nu beiden? )
Oud 16-08-2005, 15:52
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 16-08-2005 @ 16:10 :
Je zeurt helemaal niet. Voel me net zo op het moment. (of zeuren we nu beiden? )
zullen we een clubje oprichten?
Oud 16-08-2005, 15:53
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 16-08-2005 @ 15:55 :
Way to go, girl! Hopelijk een kamer die 'bij je past'..! 't is je gegunt!
thanx ik hoop t ook...
de andere "kamer" is een apartementje...klinkt cool
Oud 16-08-2005, 15:59
ilse
ilse is offline
ik ben echt te moeilijk
Oud 16-08-2005, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
aaaaahhh ik kan dat adres niet vinden hoor...hoe moet ik daar ooit gaan komen donderdag
hj staat niet in het stratenboek of op een routeplanner (of ik zoek verkeerd)
Oud 16-08-2005, 17:41
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 16-08-2005 @ 17:46 :
aaaaahhh ik kan dat adres niet vinden hoor...hoe moet ik daar ooit gaan komen donderdag
hj staat niet in het stratenboek of op een routeplanner (of ik zoek verkeerd)
Je moet gewoon op tijd weggaan en in de stad zelf op een kaart kijken ofzoiets? En als je denkt dat je het nu al niet kan vinden, zou ik maar even bellen.

Ontopic:
Kriebel en gras everywere. Bah.
Leuke middag gehad, niet eens echt vermoeiend.
Oud 16-08-2005, 18:22
Verwijderd
het idee van strax 2,5 uur trainen.. grootste gedeelte in t goal.. maar die loop- en krachttraining aan het begin..

*gaat zich maar geestelijk voorbereiden*
Oud 16-08-2005, 18:58
dyfusica
dyfusica is offline
Klootzak!

(Ik heb het niet tegen een van jullie maar tegen een 'vriend' van me )
Oud 16-08-2005, 19:09
Delicate
Delicate is offline
Het gaat slecht met haar. Jij wil helpen en maakt je ontzettende zorgen. Je vraagt of je kant komen maar ze zegt dat ze alleen wil zijn. Aan het eind van de dag is ze weer vrolijk, bij haar vriendin geweest. En bedankt.
Oud 16-08-2005, 19:10
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, ik heb me dus weer eens voor niets zorgen gemaakt..

Vandaag was het evaluatiegesprek met mijn ouders, mijn psycholoog en de gezinstherapeut. Ik zag er zo ontzettend tegenop omdat ik bang was dat ik alles alleen moest vertellen en dat de therapie daarna voorgoed afgelopen zou zijn. Nou was het dus zo dat ik helemaal niet alles alleen hoefde te vertellen, want mijn psycholoog hielp me heel goed. En toen gingen ze (mijn ouders en psychologen) me vervolgens vertellen wat ze allemaal aan positieve veranderingen hadden gemerkt.. Ik zat daar echt met een knalrode kop volgens mij, ik kan echt niet met die complimenten om gaan.. En toen mijn psycholoog hoorde dat ik tóch naar 4 VWO door was gestroomt, was ik helemáál fantastisch. Ik kreeg zoveel positiefs over me heen echt geweldig. Over hoeveel zelfvertrouwen ik kreeg en dat ik zelfverzekerd was en echt was gegroeid enz.. Heel goed om te horen! Anyway, we hebben dus afgesproken dat ik tot december nog therapie krijg. Ik krijg in elk geval per maand één gesprek en als ik meer wil mag ik vaker komen. Dan gaan we in december nog een evaluatiegesprek krijgen en dan sluit ik het echt af.. Ik denk wel dat dat het beste is want ik ben nog wel heel bang dat ik terug zal vallen aankomende herfst/winter. En het is gewoon fijn om tot die tijd een punt te hebben waar ik gewoon altijd terecht kan. Kortom: ik ben dus heel tevreden over het gesprek en als ik volgende week woensdag mijn rooster heb bel ik voor een afspraak.. Ben heel blij dat het toch is goed gekomen allemaal.

Verder ben ik echt ontzettend benieuwd/zenuwachtig voor de brief van school die hoogstwaarschijnlijk morgen komt (anders knal ik de postbode neer ).. Ontzettend benieuwd naar m'n klas en mentor.. *zucht* En met het dieeten gaat het een stuk minder maar ja, ik kan niet alles hebben hè
Oud 16-08-2005, 19:35
rare kwast
rare kwast is offline
waarom reageren mensen nou zo daar gaat mn opgewektheid.
ik wist voor een moment zeker dat ik verder wilde met hbo-v en lekker naar enschede en daar "opnieuw" beginnen enzo..
heb het net aan een vriendin verteld reactie:
ow hoop dat je t alleen red op t hbo...
daarom had ik t dus nog tegen niemand verteld...ik wist dat die reacties gingen komen..

dan zeggen ze dat ik meer vertrouwen in mezelf moet krijgen..hoe wil ik dat ik vredesnaam voor elkaar krijgen als niemand vertrouwen in mij heeft (oke...dat hebben ze wel maar zodra ik in combi met een hbo opleiding uitgesproken wordt is het ineens weg)

vanaf nu ga ik t weer voor mezelf houden ik stuur ze wel een kaartje als ik in mn kamer zit...

Oud 16-08-2005, 19:43
moon
moon is offline
Wanneer is een opname verplicht? ik ben eindelijk weer een beetje helder in mijn hoofd. Ik doe niet raar meer, maar de afgelopen week zijn een aantal dingen wel een beetje uit de hand gelopen. Ik hoop niet dat ik opgenomen kan worden, maar ik geloof dat ze dat ook niet zo snel doen.
Oud 16-08-2005, 20:33
moisture
moisture is offline
bijna lowlands, alles is geregeld. alleen dat ene probleempje, hij komt die dag pas terug van vakantie, we weten niet hoe laat, we weten niet of hij alles wel red. en met z'n 3en in een tweepersoons tent is ook niet alles
Oud 16-08-2005, 20:37
moon
moon is offline
@moisture: ik vind echt dat jij zo'n schattige avatar heb!
Oud 16-08-2005, 20:37
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
moisture schreef op 16-08-2005 @ 21:33 :
bijna lowlands, alles is geregeld. alleen dat ene probleempje, hij komt die dag pas terug van vakantie, we weten niet hoe laat, we weten niet of hij alles wel red. en met z'n 3en in een tweepersoons tent is ook niet alles
jawel joh das cool..vooral als je tussen 2 matjes in ligt
Oud 16-08-2005, 21:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben net wezen kijken op de kamer en ik vond het best leuk. Het was wel klein maar wel knus en het huis was ook wel gezellig

Ik hoop dat ik hem krijg.
Oud 16-08-2005, 22:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik krijg echt zin om van de daken te schreeuwen of een spandoek te maken met daarop de tekst: Ik weet het ook allemaal niet. Bah. Ik word echt al misselijk als ik er alleen al aan denk.
Ik kan er niks aan doen dat ik het niet weet, zij waren vaag. En natuurlijk komt dat door mij, doordat ik niet gericht genoeg vragen stel. Nou, ik ben niet voor niets gigantisch verlegen enzo. Punt. Dan maar stom, ik was al lang blij dat ik een stageplek gevonden had, en dan krijg je weer allemaal van dit soort dilemmas. Ja papa, sorry dat ik ook niet zaterdag al kan zeggen of het nodig is of niet... Dat weet ik echt maandagmiddag pas. SORRY. Bah.
Oud 16-08-2005, 22:45
Charly Brown
Charly Brown is offline
Het lijkt wel zo'n nacht dat ik altijd op hem wachtte tot ie terug was van waar hij ook was. En dan praten we supergezellig als ie terug was. En hij was lief.

En hij negeerde me niet.
Oud 16-08-2005, 23:32
Freestyler*
Freestyler* is offline
Hetzelfde liedje.
Ik ben teruggetrokken en negatief omdat ik mezelf stom vind.
Anderen vinden het/mij stom, omdat ik teruggetrokken en negatief ben.
Ik vind mijzelf stom, omdat anderen mij stom vinden.

En zo met tientallen dingen. En daar kom ik niet zo makkelijk uit als dat jij wilt dat ik doe
Oud 17-08-2005, 00:10
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Gelukkig verzacht muziek de zeden.
Oud 17-08-2005, 08:54
rare kwast
rare kwast is offline
And I pray someone, something will come to take away the pain
Oud 17-08-2005, 09:22
George
George is offline
Jezus. Alles wat ik aanraak gaat kapot / dood.
Oud 17-08-2005, 09:44
Nijn*
Nijn* is offline
AAH!! Als alles goed is, moet ik vandaag "DE BRIEF" krijgen van school, en ik ben echt razend benieuwd.. Wanneer komt die stomme postbode nou 'ns! Moet ik 'm soms aanvallen of zo?
Oud 17-08-2005, 09:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Verdorie, ik ook altijd met m'n grote mond... Nu moet ik nog werken ook vanmiddag.
Oud 17-08-2005, 09:54
Verwijderd
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauwe, lala.
Oud 17-08-2005, 09:57
WolterB
WolterB is offline
Sommige dingen kunnen me best kwaad maken
Oud 17-08-2005, 10:09
Marcade
Marcade is offline
Twee van mijn collega's waarmee ik het langst werk .. zitten momenteel al een fucking uur lang zich druk te maken over welk screenshot capture tool we moeten gebruiken om screenshots te maken die in Word documenten eindigen (waardoor 't dus geen ene flikker uitmaakt wat je gebruikt voor tool). Het *moet* perse freeware zijn etc,etc.

Ik sta serieus bijna op 't punt om te huilen.
Oud 17-08-2005, 10:21
Mara
Mara is offline
Ok, Lowlands.

7 man.

1) J. ego-vriend, wil alléén in zijn tent, anders is 't 'm te krap.
2) L. , goede vriend
3) S. , goede vriend
4) MB , goede vriend
5) JW, vage vriend, kan ik verder wel mee opschieten
6) MV, goede vriend die verliefd op me werd, me begon te naaien en waarmee 't nu heel stroef loopt
7) Ik

L en JW gaan samen in een tent, S en MB samen en J wil alleen. Dan zou ik dus met MV samen in een tent moeten.

Dat wil ik niet.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten