![]() |
|
Omdat ik zojuist deel 36 sloot
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() add maar maar op msn... of hebben we elkaar al op msn ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
------------------ 09.00 tis tijd om uit bed te komen ![]() heb er 15 uur ingelegen ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik zal je toevoegen op msn, dan kijken we wel verder. Ik heb je volgens mij nog niet op msn.
|
Verwijderd
|
Ik wou dat gisteravond nooit gebeurd was.
Ik ben nog nooit zo op m'n vriend afgeknapt al gisteren. Wat drank al niet met je kan doen. Zegt 'ie ik mag toch wel drinken ook al kun jij niet drinken door je anti-biotica? Ja tuurlijk wel maar je hoeft je niet gelijk als een idioot te gedragen en jezelf+Mij voor lul te zetten bij míjn vrienden. Komt ie 's nachts ook nog eens met een ontzettend grote lamp schijnen (aan en uit) op mijn raam samen met z'n vriend. Ik raam open, beetje lullen en gezegd dat hij weg moest gaan en raam weer dicht gedaan. Blijkt dat hij 's nachts m'n zus is tegengekomen en tegen haar ging lopen zeiken over m'n ouders ![]() Kortom: bahbah |
![]() |
||
Citaat:
*geeft grote knuf*
|
Positief nieuws
![]() Eindelijk kon ik me vriendin bereiken na 3 dagen. Ze heeft een ketting voor me gekocht. Eigenlijk vond ik haar altijd vreemd. Maar eigenlijk is ze een vriendin waar ik alles tegen kan zeggen. Ze kleed zich alleen maar een beetje ...tja slordig? Maar ze is naar turkije geweest en heeft een echte zilvere ketting voor me gekocht ![]() En vrijdag ga ik haar weer zien. ![]() ![]()
|
Ik heb het zo gehad.
Deze vakantie was bedoeld om te herstellen van het afgelopen jaar en aan mezelf te werken om het nieuwe jaar fris te beginnen. Wat gebeurt er? Ik krijg een terugval, mijn eetstoornis speelt weer op, ik krijg ruzie met mijn beste vriendin en voel me nog slechter dan voorheen. Ik doe zo mijn best om te veranderen maar het gaat maar slechter en slechter. Ik heb er gewoon zo genoeg van, het is zo vermoeiend om telkens maar weer bevestigt te krijgen dat je niet goed genoeg bent. Ik weet dat het weer fout gaat, ik ben weer overgevoelig en huil veel te veel. Ik kan dit gewoon niet aan, ik trek het niet. Wat moet ik nou ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had zo graag wat meer vrienden gehad. Betere vrienden bedoel ik dan, niet zo maar klasgenootjes ofzo..... Ik voel me eigenlijk eenzaam, maar ook weer een beetje gelukkig met het idee dat ik nog wel wat mensen heb die om me geven..... en dan bedoel ik mensen die echt wat om me geven..... Ik voel me wel vrolijk, maar ik denk dat het niet zo lang zal duren
|
![]() |
|
![]() |
Heerlijk geskate met dit prachtige weer. Twee keer 5 kwartier.
![]() De tweede keer had ik wat last van mijn benen, dus had ik moeite een lang stuk hetelfde tempo te rijden. Vooral toen ik op de terugweg enorme wind tegen had. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou hij heeft een vrij lage bloeddruk en onregelmatige pols.. en gisteravond werd ie niet wakker uit zn slaap. Gelukkig vandaag wel aanspreekbaar en vrij goed bij kennis ![]() |
![]() |
|
Echt leuk, naar een verjaardagsfeestje gaan omdat je uitgenodigd bent en dan door de jarigen genegeerd worden. Vier dan met z'n vijven een feestje ipv andere mensen ook uit te nodigen, jees.
Verder ben ik eigenlijk stiekem driedubbel zenuwachtig voor morgen. Ik hoop dat de bussen (op tijd) rijden en dat ik de school kan vinden. Dan is het tweede probleem dat ik niet weet of die persoon verwacht dat ik buiten wacht of niet, en hoe laat zij precies afgesproken heeft. Bovendien weet ik alleen haar voornaam en niet eens meer hoe ze eruit ziet. Verder moet/mag ik morgenavond 'mijn' auto op gaan halen (waarvan ik aan kennissen en minder goede vriendinnen niet eens meer uit probeer te leggen dat het niet echt mijn auto is), en ik zie er eigenlijk best wel tegenop. En bovenop dat alles heb ik mijn vriendje vandaag niet gezien, heb ik hem wel gesmst maar laat hij niets van zich horen behalve een mailtje met 1 zin 'ik heb de data in mn agenda gezet', aangezien ik hem dat gevraagd had in het voorafgaande mailtje. Fijn. Echt lekker sociaal en support. Nou, ik vertik het ook om hem te bellen. Ik zie en spreek 'm donderdag wel weer, ik ga niet de eerste stap zetten om dat te veranderen; hij mag dat deze keer doen, ik ben het beu om constant voor anderen in het stof te kruipen en nederig mijn excuses aan te bieden. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #38 rare kwast | 484 | 22-09-2005 10:55 |