Oud 27-08-2005, 21:40
WolterB
WolterB is offline
Omdat ik zojuist deel 36 sloot
Oud 27-08-2005, 21:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Gothic: Voldoe ik niet aan je eisen?
Oud 27-08-2005, 21:56
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik twijfel nog steeds.. Zal ik nu uitgaan of niet?
Oud 27-08-2005, 22:03
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 27-08-2005 @ 22:56 :
Ik twijfel nog steeds.. Zal ik nu uitgaan of niet?
Niet.
Oud 27-08-2005, 22:04
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-08-2005 @ 22:43 :
@ Gothic: Voldoe ik niet aan je eisen?
ik heb wel aan je zitten denken ... maar het is pas per 1 feb en ik had begrepen dat je zo snel mogelijk het huis uit wilde?

add maar maar op msn... of hebben we elkaar al op msn ?
Oud 27-08-2005, 22:17
Roosje
Roosje is offline
Ik zoek ruzie vandaag.

Maar als er nou eens iemand lief voor me zou zijn, lag het gelijk een heel stuk anders.

Laatst gewijzigd op 27-08-2005 om 22:27.
Oud 27-08-2005, 22:41
Verwijderd
brok in m'n keel
Oud 27-08-2005, 22:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Toch maar niet uit.
En ik heb nog "Nee" gezegt ook, het wordt nog wat, ooit.
Oud 27-08-2005, 23:02
akumabito
akumabito is offline
Citaat:
Roosieh schreef op 27-08-2005 @ 23:17 :
Ik zoek ruzie vandaag.

Maar als er nou eens iemand lief voor me zou zijn, lag het gelijk een heel stuk anders.
Knuffel.
Oud 27-08-2005, 23:33
Hawahaai
Hawahaai is offline
Echt, als huizen betaalbaar waren (of de wachtlijsten voor betaalbare huurhuizen niet zo ellenlang), was ik maandag nog op zoek gegaan naar woonruimte voor ons saampjes. Ik ben het zo gigantisch spuugzat. Vandaag barstte in 2 huishoudens de bom. Gezellig. Natuurlijk, ik ben toch alleen maar egoistisch en span samen, altijd... En je moet rekening houden met elkaar, dus ik moet rekening houden met haar (maar dat zij ook rekening mag houden met mij, wordt niet genoemd). Echt, spuugzat ben ik het. Ik ben er gewoon misselijk van, zo kan ik me er over opwinden. En daarom slaap ik nu ook nog niet... Ik durf niet te gaan slapen, omdat ik dan na ga/moet denken over alles... Met computeren ben je bezig, vul je tijd en hoef je niet te denken, en als je dan moe genoeg bent, val je vanzelf in slaap zodra je je bed raakt. Hmz, ik moet wel werken morgen om 10.00u... Nou ja. Whatever.
Oud 28-08-2005, 00:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Jezus, wat gaan die dingen snel (Of zei ik dat de vorige keer ook al?). Zal wel komen omdat ik zoveel post.

Anyway: m'n stemmingsachtbaan zit op dit moemnt weer in een piek. Tja, inderdaad een verschil van dag en nacht met 2 uur geleden en het kan ook zo weer omslaan. Je weet maar nooit. Maar hey! ik heb net Die Hard II gezien, ik heb koud bier, ik luister naar The Beach Boys en ik heb m'n forum. Wat wil ik nog meer?
Oud 28-08-2005, 00:06
rare kwast
rare kwast is offline
ik lig al vanaf 18.00 in mn bed...nu dr ff uit omdat ik bedacht dat er nog vanalles aan stond enzo..
Oud 28-08-2005, 00:21
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 28-08-2005 @ 01:06 :
ik lig al vanaf 18.00 in mn bed...nu dr ff uit omdat ik bedacht dat er nog vanalles aan stond enzo..
Wat doe je om 18.00 in bed?
Oud 28-08-2005, 00:50
Verwijderd
Het leven is verschrikkelijk, maar toch ook ontzettend mooi!
Ik voel me zo ontzettend ongelukkig en soms zijn er gelukkige momenten. Ik zou zo graag gewoon gelukkig willen zijn, alle nare dingen willen verwijderen, maar toch ook niet, omdat die aan mensen vastzitten waar ik toch heel veel van houd! Ik probeer alles even te vergeten, te doen of er niets aan de hand zit. Mijn masker is goed. Maar ondertussen knijp ik hem, ben ik als de dood dat er wat gebeurd, dat ze er straks niet meer is of dat ze rare dingen gaat doen en mij of iemand/iets anders iets aandoet. Het leven is ingewikkeld...
Oud 28-08-2005, 07:01
Verwijderd
hmmm opa is weer aan het aansterken, nja zie hem zometeen weer.. was wel even schrikken om hem zo in bed te zien liggen gisteravond.. had echt het idee dat ie de ochtend niet zou halen.
Oud 28-08-2005, 07:22
farai
farai is offline
ik voel me vaag vandaag.

Maar op de radio speelt nu "the power of love" van celine dion en van dat nummer word ik altijd beetje vrolijk.
Oud 28-08-2005, 07:39
Miracle
Miracle is offline
Ik heb echt helemaal geen zin in vandaag. Het is wel leuk, maar ik ben moe en m'n lichaam werkt ook niet helemaal mee. Hopelijk kan ik op tijd naar huis...

Morgen school.
Oud 28-08-2005, 08:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-08-2005 @ 01:21 :
Wat doe je om 18.00 in bed?
wat dacht je....

------------------
09.00 tis tijd om uit bed te komen
heb er 15 uur ingelegen
Oud 28-08-2005, 10:32
Halflight
Halflight is offline
Nou ik heb een mail terug. Vriendelijk bedoeld, ongetwijfeld. Maar ik weet niet meer hoe het verder moet Ik heb het gevoel dat alles is verandert tussen ons, en dan vooral niet positief.

Gelukkig was daar gisteravond de buurtbarbeque . Ik heb echt genooooten. Ik denk dat ik voortaan maar met oude mensen rondhang En het is zo raar. We zitten elk jaar, nu al 3 jaar met elkaar te flirten 1 x in het jaar maar het wordt nooit wat. Maar zn vader zij dat wij maar een keer uit moesten dus misschien maak ik daar maar gebruik van. Hij is toch best een lieve jongen. (alleen vind ik stiekum zijn vader leuker dan hij
Oud 28-08-2005, 10:49
fractuur
fractuur is offline
Alles loopt weer door elkaar heen. Hoe krijg ik dat toch steeds voor elkaar.. Maar zometeen lekker een stuk skaten met goede muziek op (welke broek moet ik aan ) en dan komt alles weer goed. Wat mij betreft iig.
Oud 28-08-2005, 11:03
Yoni
Yoni is offline
Ik heb gezegd wat ik vond.
Oud 28-08-2005, 11:04
joes
joes is offline
Ah ik werd vanochtend wakker en ik keek door het raam in een blauwe lucht, enkel blauw. En ik was gelukkig. Tot ik weer nadacht over gister, morgen, overmorgen. De dag erna. Gister ben ik uitgeweest, ben ik helemaal afgeknapt op mijn ex. OOOh dan gaat hij gewoon weer voor mijn gezicht met het meisje dansen waarmee hij net voor we wat kregen ( en al wel met elkaar zoenden en afspraken enzo ) mee had gezoend, en dr ook weer gelijk na. Oh, kom ik er ook nog eens achter dat hij, voordat wewat hadden en alleen nog maar daten dat hij nota benen onmaagd is. Wat een lul! En dan liep zij even van hem weg, trekt hij mij weer naar zich toe. Hij's gewoon een slet. Een mannelijke dan, een mannelijke hoer. En n goedkope ook! Maar ik val er nog steeds voor en gewoon nu neit meer. Hi's verledentijd. Ik wil m niet meer.. weet ik veel. Morgen heb ik introductiedag want ik ga de bruggers begeleiden dit jaar. Beetje helpen met hun beginners shit Maar ik ben zo bang dat ze me stom vinden of iets. En dan ook een hele nieuwe klas dit jaar. Stomme profielen ook. Ik denk teveel na. Wanneer stop je met nadenken? hoe? kword gek 8-)

Laatst gewijzigd op 28-08-2005 om 11:10.
Oud 28-08-2005, 11:14
Nona
Nona is offline
Hij was er al sinds donderdagavond en hij ging vanmorgen weg. En ik was zo blij dat hij er was, en nog is het eigenlijk te kort. Heel blij met hem, hoe lief hij voor me is, hoe hij me meteen begrijpt en ook hoe dol hij op mij is...

Wetende dat hij mijn posts leest.

Vandaag inschrijfformulieren even afmaken, morgen kopie van paspoort maken en op de post doen. Eventjes studieadviseuse mailen met vragen over intro en vrijstellingen enzo... Ben benieuwd of dit nog wat wordt, zal toch haast wel?
Oud 28-08-2005, 11:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-08-2005 @ 23:04 :
ik heb wel aan je zitten denken ... maar het is pas per 1 feb en ik had begrepen dat je zo snel mogelijk het huis uit wilde?

add maar maar op msn... of hebben we elkaar al op msn ?
Ik wil het liefst wel snel een kamer maar als dat niet lukt en ik wel uitzicht heb op iets anders dan valt dat ook nog wel te overleven.

Ik zal je toevoegen op msn, dan kijken we wel verder. Ik heb je volgens mij nog niet op msn.
Oud 28-08-2005, 11:44
Verwijderd
'hatsjie'

ik mis dr. djeeses écht enorm...*zucht*

volgensmij ben ik ziek van tijdelijk liefdesverdriet
Advertentie
Oud 28-08-2005, 12:51
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 14-08-2005 @ 19:10 :
Daar heb ik dus echt respect voor... Knap dat je zo'n keuze maakt... Ik kreeg/ krijg eveneens het advies me te laten opnemen (afgelopen donderdag nog) maar ik wil perse eerst mijn opleiding behalen.. Het lijkt me moeilijk na 2 jaar weer m'n studie te hervatten.. I wish you all the luck ({)

rare kwast gepost op 14-08-2005 @ 19:12
hier ben ik het mee eens...heel veel respect voor die beslissing..
heel veel succes

thnx! Het was een moeielijk beslissing en af en toe komt de twijfel nog terug. Dan ga ik het liefst weer gelijk naar school.

OT: Ik voel me echt slecht, en ik weet niet meer bij wie ik dat nou kwijt moet. wie wilt er nog naar mijn gezeur luisteren? Niemand? want het is te moeilijk of niet belangrijk genoeg.

Morgen begin in aan de 7e week opgenomen zijn, en nog voel ik me daar niet thuis. De groep wordt per week groter.. aan de ene kant heel moeilijk en aan de andere kant kan ik me dan rustig en stil houden en zo vergeten worden.

Thuis is het vertrouwen weg, ik ben geslagen door een huisgenoot, ik lees in de regels dat dit niet mag, dat daar een gele kaart op staat, die huisgenoot heeft die nooit gekregen, als ik vraag waarom niet, krijg ik alleen te horen:"ja, wij hebben besloten en daarmee klaar" Blijkbaar vinden ze het dus niet zo erg als dit gebeurd, ze hebben blijkbaar dus iets tegen mij.
Alsof ik mij nu nog op mijn gemak voel, maar het maakt ze allemaal niks uit. En op zondagavond trappen ze mij keihard naar die kliniek, opgeruimd staat netjes..

Laatst gewijzigd op 28-08-2005 om 12:53.
Oud 28-08-2005, 13:07
Verwijderd
Ik wou dat gisteravond nooit gebeurd was.
Ik ben nog nooit zo op m'n vriend afgeknapt al gisteren.
Wat drank al niet met je kan doen.
Zegt 'ie ik mag toch wel drinken ook al kun jij niet drinken door je anti-biotica?
Ja tuurlijk wel maar je hoeft je niet gelijk als een idioot te gedragen en jezelf+Mij voor lul te zetten bij míjn vrienden.
Komt ie 's nachts ook nog eens met een ontzettend grote lamp schijnen (aan en uit) op mijn raam samen met z'n vriend.
Ik raam open, beetje lullen en gezegd dat hij weg moest gaan en raam weer dicht gedaan.
Blijkt dat hij 's nachts m'n zus is tegengekomen en tegen haar ging lopen zeiken over m'n ouders

Kortom: bahbah
Oud 28-08-2005, 13:09
Verwijderd
Ik verveel me en dat zal ook niet anders worden..
Oud 28-08-2005, 13:20
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 28-08-2005 @ 13:51 :

*knip*
damn niet echt wat je zegt lekker vriendelijk ofzo..
*geeft grote knuf*
Oud 28-08-2005, 13:33
fractuur
fractuur is offline
Die voetbalfans van FC Utrecht zijn ook niet helemaal gemiddeld. (Dan heb ik het over die vaste, totaal rood/wit geklede en geverfde fans, niet over vader-zoon/dochter figuren)
Oud 28-08-2005, 14:05
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik zou me zo goed moeten voelen nu
maar hij betekent te veel voor me
en ik twijfel aan alles
Oud 28-08-2005, 14:14
Halflight
Halflight is offline
Oh ik ben zo in de war Ik weet niet hoe het nu verder moet en laat het wel rusten tot zaterdag maar het is ZO frustrerend.

Maar het is fijn dat je op zulke dagen Damien Rice concerten kunt kijken <33
Oud 28-08-2005, 14:47
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik ben zooo bang dat hij gaat doen wat hij een paar maanden geleden ook heeft geprobeerd.
Oud 28-08-2005, 15:24
WolterB
WolterB is offline
Vrijdag vergeten dat ik vandaag ook hier zou eten

Zo maar even het meest gezonde menu halen bij de snackbar
Oud 28-08-2005, 16:18
Skilly
Skilly is offline
Positief nieuws

Eindelijk kon ik me vriendin bereiken na 3 dagen. Ze heeft een ketting voor me gekocht. Eigenlijk vond ik haar altijd vreemd. Maar eigenlijk is ze een vriendin waar ik alles tegen kan zeggen. Ze kleed zich alleen maar een beetje ...tja slordig?

Maar ze is naar turkije geweest en heeft een echte zilvere ketting voor me gekocht

En vrijdag ga ik haar weer zien. Heb haar gezicht in tijden niet gezien
Oud 28-08-2005, 16:30
Verwijderd
Ik heb een heel nieuw outfit, nieuwe broek, nieuw truitje, nieuwe pet, nieuwe oorbellen en nieuw ondergoed en nog steeds geld om de rest van de maand shag te kunnen kopen! Ik ben goehoed en ik ben blij .
Oud 28-08-2005, 16:55
rare kwast
rare kwast is offline
i'm fine...
really i'm fine
Oud 28-08-2005, 17:09
Halflight
Halflight is offline
Ik heb het zo gehad.
Deze vakantie was bedoeld om te herstellen van het afgelopen jaar en aan mezelf te werken om het nieuwe jaar fris te beginnen. Wat gebeurt er? Ik krijg een terugval, mijn eetstoornis speelt weer op, ik krijg ruzie met mijn beste vriendin en voel me nog slechter dan voorheen. Ik doe zo mijn best om te veranderen maar het gaat maar slechter en slechter. Ik heb er gewoon zo genoeg van, het is zo vermoeiend om telkens maar weer bevestigt te krijgen dat je niet goed genoeg bent. Ik weet dat het weer fout gaat, ik ben weer overgevoelig en huil veel te veel. Ik kan dit gewoon niet aan, ik trek het niet.

Wat moet ik nou
Oud 28-08-2005, 17:23
Verwijderd
Ik had zo graag wat meer vrienden gehad. Betere vrienden bedoel ik dan, niet zo maar klasgenootjes ofzo..... Ik voel me eigenlijk eenzaam, maar ook weer een beetje gelukkig met het idee dat ik nog wel wat mensen heb die om me geven..... en dan bedoel ik mensen die echt wat om me geven..... Ik voel me wel vrolijk, maar ik denk dat het niet zo lang zal duren
Oud 28-08-2005, 17:29
Verwijderd
Heerlijk weer en hard gaan fietsen <3
Oud 28-08-2005, 17:36
moon
moon is offline
ik voel me zo leeg, zo afgevlakt, bah!
Oud 28-08-2005, 17:44
nexjes
nexjes is offline
alles is toppie godverdomme
Oud 28-08-2005, 17:54
fractuur
fractuur is offline
Heerlijk geskate met dit prachtige weer. Twee keer 5 kwartier.

De tweede keer had ik wat last van mijn benen, dus had ik moeite een lang stuk hetelfde tempo te rijden. Vooral toen ik op de terugweg enorme wind tegen had. Naja, dat sprinten is ook leuk.
Oud 28-08-2005, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-08-2005 @ 09:09 :
@ Anneka: *knuffel* Wat was er gebeurd?
dankje

nou hij heeft een vrij lage bloeddruk en onregelmatige pols.. en gisteravond werd ie niet wakker uit zn slaap. Gelukkig vandaag wel aanspreekbaar en vrij goed bij kennis. Hopelijk snel beter!
Oud 28-08-2005, 19:15
JaJ
JaJ is offline
b;uh, helemaal dood van studentenverenigingskamp, maar ik heb mijn laptop^^
Oud 28-08-2005, 19:43
Verwijderd
Tot zover mijn vrolijke dag *snik*
Oud 28-08-2005, 19:57
Roosje
Roosje is offline
En nou durf ik het niet meer.
Oud 28-08-2005, 20:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik wou dat ik eindelijk eens een opleiding wist waarmee ik weet dat ik er leuk werk mee kan vinden en het helemaal wat voor me is Ik voel me zo doelloos...
Oud 28-08-2005, 20:52
Hawahaai
Hawahaai is offline
Echt leuk, naar een verjaardagsfeestje gaan omdat je uitgenodigd bent en dan door de jarigen genegeerd worden. Vier dan met z'n vijven een feestje ipv andere mensen ook uit te nodigen, jees.
Verder ben ik eigenlijk stiekem driedubbel zenuwachtig voor morgen. Ik hoop dat de bussen (op tijd) rijden en dat ik de school kan vinden. Dan is het tweede probleem dat ik niet weet of die persoon verwacht dat ik buiten wacht of niet, en hoe laat zij precies afgesproken heeft. Bovendien weet ik alleen haar voornaam en niet eens meer hoe ze eruit ziet. Verder moet/mag ik morgenavond 'mijn' auto op gaan halen (waarvan ik aan kennissen en minder goede vriendinnen niet eens meer uit probeer te leggen dat het niet echt mijn auto is), en ik zie er eigenlijk best wel tegenop.
En bovenop dat alles heb ik mijn vriendje vandaag niet gezien, heb ik hem wel gesmst maar laat hij niets van zich horen behalve een mailtje met 1 zin 'ik heb de data in mn agenda gezet', aangezien ik hem dat gevraagd had in het voorafgaande mailtje. Fijn. Echt lekker sociaal en support. Nou, ik vertik het ook om hem te bellen. Ik zie en spreek 'm donderdag wel weer, ik ga niet de eerste stap zetten om dat te veranderen; hij mag dat deze keer doen, ik ben het beu om constant voor anderen in het stof te kruipen en nederig mijn excuses aan te bieden.
Oud 28-08-2005, 21:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen introductie, spannend

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten