Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2005, 12:08
White noise
Hoi,

Ik heb een aantal vragen, waarvan de antwoorden door mijn docent als fout zijn aangemerkt. Daarover zou ik graag een opheldering van weten.

1)Wat is een stock oplossing precies?
En wat is zijn verband met de standaardoplossing (Absorbantie, concentraties??)

2) Wat is een logaritmische verdunningsreeks? ( Ik had iets van verschillen met elkaar door constante proporties, hoe defenieer ik dit beter?)

3) Waarom gebruik je een maatkolf en volumepipet om een standaardreeks te maken uit een voorraadoplossing ( ik dacht eigenlijk aan maatcilinder)

(Word 2003) hoe krijg ik getallen in subscript in Microsoft Word ( bijvoorbeeld tot de -1)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2005, 14:19
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
2)Een logaritmische verdunningsreeks is toch dat de concentraties steeds verder (of dichter naar elkaar toe) uit elkaar gaan liggen?

3) Een maatkolf is veel nauwkeuriger dan een bekerglas. Een volumepipet is ook een van de nauwkeurigere gereedschappen, een automatische pipet heeft over het algemeen tekleine hoeveelheden.

Dat krijg je door control shift en + tegelijk in te duwen, hetzelfde om weer naar normaal te gaan. Control en + dan komen de cijfers onder aan de regel.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Achterlijke cultuur, says who?
IGRA
3 04-05-2004 20:44
Levensbeschouwing & Filosofie Evolutietheorie waar??
Quiana
179 05-12-2002 14:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.