Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 10:15
Afwezig
Avatar van Afwezig
Afwezig is offline
Citaat:
Shredder schreef op 03-09-2006 @ 19:57 :
Idd, de één kan hem dan vasthouden terwijl de ander hem lens timmert.
Hehe ja

Pepperspray werkt overigens ook goed. Geneens zo duur ook (dacht ik).
__________________
Choose your future. Choose life.

Laatst gewijzigd op 05-09-2006 om 10:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2006, 06:40
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Zoals ook al eerder gezegd: elke spray (met een vlammetje eronder ) werkt goed
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 07:23
Vejji
Avatar van Vejji
Vejji is offline
waarom wapens ed?
jongens hebben een plek, vrij gevoelig, en als je daar je schoen ff lekker in plant. houd ie echt wel op.
als hij helemaal dubbelklapt als je et doet, heb je de goede plek

sommige gozers zijn echt kansloos, hadden beter kamerplant kunnen worden...
__________________
Woei!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 10:14
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 07-09-2006 @ 08:23 :
waarom wapens ed?
jongens hebben een plek, vrij gevoelig, en als je daar je schoen ff lekker in plant. houd ie echt wel op.
als hij helemaal dubbelklapt als je et doet, heb je de goede plek

sommige gozers zijn echt kansloos, hadden beter kamerplant kunnen worden...
ja maar 99 vd 100x zien ze dat al aankomen vantevoren omdat dat de meest geprobeerde zet is. Dus zien de meesten een kans schoon een houding te vinden waarin die beweging al niet eens meer gemaakt kan worden, door bijv. hun benen gekruist te houden bij voorbaat.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 18:59
Verwijderd
Citaat:
martina1991 schreef op 02-09-2006 @ 11:24 :
Heb ff geen zin om hoofdtletters te typen, ben zo geschrokken.

Hiervan:
ik ben me rot geschrokken.
toen ik gisteravond aan het folderen was; stond er een jongen in het tuintje waar ik ook de folder in de brievenbus moest stoppen.
hij zei 'hoi' en ik zei ook gwoon 'hoi' trug.
daarna liep ik naar het andere huis om de folder in te doen (duh) en ik voelde dat hij helemaal naar me keek.
hij liep me achterna en zei: 'jij hebt een lekker kontje'
ik stond ff versteld, had het helemaal niet verwacht en reageerde niet.
hij zei: 'wil je met me?'
ik stond verbluft en zei 'pff, ik ken jou helemaal niet'.
'maar we kunnen elkaar toch kennen!' zei hij. en hij bleef maar doordrammen.
heel de tyd liep hij achter me aan, en zat elke keer opmerkingen te maken. op een gegeven moment zei hij: 'ik ben ff weg'
ik dacht: mooi zo, ben ik ook weer vanaf.
maar even later kwam hij weer terug, stond weer vlak voor me en zei: 'heb je er al over nagedacht?'
'waarover?' vroeg ik onnozel.
'wil je met me?' vroeg hij weer opnieuw. ik moest een beetje lachen, kon er niks aan doen. ik zei: 'nee joh.'
'dus je wilt niet?' zei hij. ik schudde van nee.
hij nam er geen genoegen mee en liep telkens weer mee naar elk huis. ik vond het eigenlijk een beetje eng worden. het was nogal donker in de straatjes.
elke keer liep hij vlak achter me en op een gegeven moment duwde hij me een beetje tegen een struikje aan.
ik schrok me rot, en toen deed hij ineens zn hand op mn kont.
ik duwde hem van me af en zei volgens mij nogal fel: 'blijf van me af joh!'
'sorry hoor' zei hij en stond stil. ik liep verder, trilde wel een beetje. toen ik klaar was met de straat stond hij bij mn fiets.
ik probeerde zo normaal mogelijk te zeggen: 'wil je van me fiets afgaan?'
hij keek me raar aan en stond toen op. ik vond het doodeng om mn fiets op te stappen, want stel dat hij me er nou vanaf trapt ofzoiets.
er was ook helemaal niemand in die buurt.
ik fietste zo snel mogelijk weg, en hij riep nog: 'je hebt een lekker kontje hoor'
ik moest thuis echt ff bijkomen, was zo erg geschrokken.
morgen moet ik weer daar folderen. ik vind het doodeng. bah!
hopelijk wil een vriendin morgen van me mee. dat hoop ik echt, alleen wil ik echt niet.

Groetjes martina
Dit verhaal heb ik ook op kaboem gelezen..
Ik denk dat dat jongetje gewoon aandacht wou trekken en meer niet. Als hij je echt blijft lastig vallen , en echt raar gaat doen zo ik het eens tegen je ouders zeggen, en vragen of die een keer mee willen gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 15:52
Flushpuppie
Avatar van Flushpuppie
Flushpuppie is offline
heb je ook een lekker kontje ofnie?
__________________
Humans: self-absorbed animals in clothes.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 21:17
groot-kleintje
groot-kleintje is offline
waar ik nu wel benieuwd naar ben is hoe het is afgelopen met dieoprichstervandittopic.
__________________
vraag het niet aan mij, ik ben slechts mezelf
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 22:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 07-09-2006 @ 11:14 :
ja maar 99 vd 100x zien ze dat al aankomen vantevoren omdat dat de meest geprobeerde zet is. Dus zien de meesten een kans schoon een houding te vinden waarin die beweging al niet eens meer gemaakt kan worden, door bijv. hun benen gekruist te houden bij voorbaat.
dan duw je met je hand onder z'n neus. Doet ook zeer.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 14:49
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Ik vraag me af hoeveel zin het heeft om als vrouw een vechtsport te leren. Je moet er heel veel tijd in steken wil je uberhaupt van een man winnen die over het algemeen langer en sterker zal zijn. Daarnaast kan je je eigen kracht overschatten waardoor je de confrontatie aangaat terwijl je misschien beter jezelf uit de voeten zou kunnen maken.

Als hij een mes pakt of een ander wapen ben je bij voorbaat kansloos, tenzij je ECHT weet wat je doet.

Je kan wel meer van je afbijten, dat is uiteraard een pluspunt maar ik denk dat je als vrouw pas als allerlaatste optie moet gaan vechten want je maakt daar gewoon het minste kans.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:17
madelief21
madelief21 is offline
Wat een rare kerel. Ga op zelfverdediging dat zal je helpen !!! is nog leuk ook hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 16:12
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
je weet waar 'ie woont, publiceer zn adres hier, en dan loopt het vast en zeker goed af.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 25-09-2006 @ 15:49 :
Ik vraag me af hoeveel zin het heeft om als vrouw een vechtsport te leren. Je moet er heel veel tijd in steken wil je uberhaupt van een man winnen die over het algemeen langer en sterker zal zijn. Daarnaast kan je je eigen kracht overschatten waardoor je de confrontatie aangaat terwijl je misschien beter jezelf uit de voeten zou kunnen maken.

Als hij een mes pakt of een ander wapen ben je bij voorbaat kansloos, tenzij je ECHT weet wat je doet.

Je kan wel meer van je afbijten, dat is uiteraard een pluspunt maar ik denk dat je als vrouw pas als allerlaatste optie moet gaan vechten want je maakt daar gewoon het minste kans.
Het kennen van een vechtsport kan je zelfverzekerder maken en er daarmee voor zorgen dat je je veilig voelt; als je je veilig voelt en zelfverzekerd bent straal je dat uit en zul je minder gauw lastiggevallen worden.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 21:05
Supreme Dutch
Was het een allochtoon?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 21:24
Noddy
Noddy is offline
Citaat:
Flushpuppie schreef op 18-09-2006 @ 16:52 :
heb je ook een lekker kontje ofnie?
Kop op zeg, dit is niet echt een gepaste opmerking! Ze wil haar verhaal kwijt en dan zoiets...

Ontopic: Er zijn eigenlijk al wel heel veel dingen genoemd die je zou kunnen gebruiken.
Ik weet niet zo goed wat ik over zelfverdediging moet denken. Je moet er dan idd wel echt veel tijd in stoppen. Ik weet nog dat ik op school wel zelfverdediging heb gehad, maar ik zou niet weten wat ik moet doen om iemand af te wenden als ik word aangevallen.

Ik weet nog wel dat je vooral om brand moet roepen. Geen idee of het werkt, maar het klinkt wel logisch. "Help" wordt vaak als een spelletje of zo gezien, en als iemand schreeuwt dat er brand is, worden mensen wel nieuwsgierig.

Ik hoop voor je dat je niet meer zoiets meemaakt. Succes!
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 22:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Je kunt maar beter niet op zulke gasten reageren want dat vinden ze alleen maar interessant. Natuurlijk is dat lastig als hij pal voor je neus staat, maar doe dat in ieder geval niet als ie dingen naar je roept of iets dergelijks. Neem inderdaad een vriendin mee en vestig je aandacht alleen op haar. En ga dus vooral niet op hem in.

En anders gewoon gezellig met je vader bij hem op de koffie gaan Dat heeft mn vader ook wel eens gedaan bij jochies die mijn zusje aan het treiteren waren en dat hielp wel Maar mn vader is dan ook wel behoorlijk scary hahaha.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 07:30
Verwijderd
Beter dat je hem in zijn flikker schiet inderdaad. Volgens mij heeft dat jongetje problemen gehad met mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 11:35
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Brr eng verhaal.... goed gereageert trouwens
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 12:14
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline


en ik zou gelijk aangifte gaan doen
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 13:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Sorry hoor maar je gaat zo'n gast toch niet gelijk een knietje geven? Ze heeft het met praten kunnen oplossen, dan is 't zo toch veel beter?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 21:31
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
Roos schreef op 30-09-2006 @ 14:28 :
Sorry hoor maar je gaat zo'n gast toch niet gelijk een knietje geven? Ze heeft het met praten kunnen oplossen, dan is 't zo toch veel beter?
Hij zat aan haar kont en heeft haar nog een hele tijd achter haar gelopen. Dadelijk was het één of andere verkrachter met zieke ideëen.
Beter het zekere voor het onzekere en gewoon een knietje geven de volgende keer
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 22:32
Lollige
Avatar van Lollige
Lollige is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 07-09-2006 @ 08:23 :

sommige gozers zijn echt kansloos, hadden beter kamerplant kunnen worden...
Belediging voor de kamerplanten
__________________
Wie een gat graaft voor een ander, is niet lui!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2006, 18:24
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
het had inderdaad een gekke serieverkrachter kunnen zijn maar je hebt ook mensen die een chromosoom (chromosoom toch?) of twee missen en vervolgens een kwartier lang naast je komen fietsen op een hele lange, stille en niet zo heel goed verlichte weg. En vervolgens alleen maar willen weten of je komende zaterdag eens met ze op stap wilt die kunnen ook vervelend zijn maar ze fietsen wel heel snel door als je gewoon niet wilt.
het had een gekke serieverkrachter of ontstnapte tbs-er (more likely vandaag de dag) kunnen zijn, óf gewoon een 16-jarige stumper die op tmf heeft gezien hoe je chickies versiert. En in dat geval heb jij m duidelijk en zelfs respectvol (hoeft niet hoor, bij deze types ) duidelijk hebt gemaakt dat jij er niet van gediend bent.

en toch zeg ik: (zeker als je echt 15 bent) volgende keer de intonatie van je stem een beetje aanpassen om duidelijk te maken dat je het meent en zodra zo iemand je aanraakt: gillen! zo hard mogelijk, dat mensen in de buurt ook niet denken dat iemand een spel aan het spelen is.
ik wil nog zeggen: aangifte doen maar daar heb je op het moment zelf natuurlijk niks aan.

trouwens: door een zelfverzekerde uitstraling te hebben (rechte rug, stevige pas) schrik je de echte criminelen al af want die weten vantevoren wat voor soort types ze pakken: mensen die een onzekere uitstraling hebben.

hoe is het afgelopen trouwens?
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 16:29
Verwijderd
Heb ik ook wel eens gehad tijdens het folderlopen. Ik wist toen niet wat me overkwam en heb veel te lauwtjes gereageerd.

Als je hem nu weer tegenkomt ben je voorbereid. Gewoon een grote bek opzetten.

Dit is trouwens al aanranding, dus je kunt ook aangifte doen, die gozer spoort gewoon niet, laat hem maar eens lekker schrikken door een nachtje in de cel ofzo

Enne een busje haarlak of deo is inderdaad een goede tip
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 18:58
groot-kleintje
groot-kleintje is offline
Maar hoe gaat het nou?
__________________
vraag het niet aan mij, ik ben slechts mezelf
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 21:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 30-09-2006 @ 22:31 :
Hij zat aan haar kont en heeft haar nog een hele tijd achter haar gelopen. Dadelijk was het één of andere verkrachter met zieke ideëen.
Beter het zekere voor het onzekere en gewoon een knietje geven de volgende keer
Je kunt het ook overdrijven he. Ik heb zo vaak zulke jongens achter me aan gehad. Ze zijn absoluut niet per definitie gevaarlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 08:08
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 22:37 :
Je kunt het ook overdrijven he. Ik heb zo vaak zulke jongens achter me aan gehad. Ze zijn absoluut niet per definitie gevaarlijk.
nee zeker niet, maar als niemand ze vertelt dat zulk gedrag onacceptabel is wordt t toch alleen maar erger?
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 17:59
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
pepperspraaaaay

(waarom doen ze dat eigenlijk niet in Amerika i.p.v wapens, het is tenminste ongevaarlijk?)
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 20:38
groot-kleintje
groot-kleintje is offline
Citaat:
groot-kleintje schreef op 21-10-2006 @ 19:58 :
Maar hoe gaat het nou?
__________________
vraag het niet aan mij, ik ben slechts mezelf
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 15:05
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 02-09-2006 @ 12:03 :
Je hebt het prima afgehandeld.
Niet mee eens, ze had aan moeten bellen ergens vind ik persoonlijk. Ik weet niet hoe oud hij was, maar hij had veel verder kunnen gaan.

Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-10-2006 @ 22:37 :
Je kunt het ook overdrijven he. Ik heb zo vaak zulke jongens achter me aan gehad. Ze zijn absoluut niet per definitie gevaarlijk.
Jongens krijgen in een disco knietjes voor minder hoor, ik had 't geheel terecht gevonden.

Laatst gewijzigd op 13-11-2006 om 15:07.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2006, 15:14
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
voor zoiets kun je als jongen wel verwachten dat je nog eens een broer of vriend van zo'n meisje voor je neus ziet staan.

(tenminste, als iemand met zn poten aan mijn zusje zou komen - op deze manier - dan zou ik het niet bij praten houden, denk ik. )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ben ik in gevaar? Kan hij me vermoorden?
BlakeRodgers
3 14-01-2017 03:12
Werk, Geld & Recht Geweld, wat zijn mijn rechten?
Wammus
50 20-02-2006 23:21
De Kantine 's Nachts, als iedereen slaapt...
Hanneke
53 30-12-2005 10:22
Verhalen & Gedichten Mijn Seina
joes
5 08-07-2005 16:05
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Verhalen & Gedichten [Verhaal] (was: **lees ff!!!**)
Jenneke.*
158 13-05-2004 13:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.