Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2004, 21:53
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Enigzins gefascineerd door seriemoordenaars (is dat normaal? ) en gisteren ook nog eens the chainsaw massacre gezien te hebben ben ik weer eens informatie gaan zoeken over seriemoordenaars. Wat drijft deze mensen tot hun daden etc.

Ok nu kwam ik een site tegen waar dit stond (vertaald en ingekort):

Citaat:
In 1984 maakte Robbert K Ressler van de FBI een lijst van vrij standaard patronen bij seriemoordenaars op:

1. Meer dan 90% zijn blanke mannen
bron

Ik vind die 90% wel een erg grote toevalskans! Want de 10% of minder zijn:
1) blanke vrouwen.
2) donkere vrouwen.
3) donkere mannen.

Zeg dat 2 a 3 procent een vrouw is, dan geldt er dus:
90% blanke man.
7% zwarte man.

Verschuild]t de huidskleur dan toch iets, en is onderscheid maken op huidskleur dan toch niet zo nikszeggend als soms gedaan wordt? Of zou het komen door het milieu van vroeger, dat blanke mensen in de VS vroeer meer te zeggen hadden en er dus meer uitstaken? Dat laatste lijkt niet zo te zijn, gezien de andere karakteristieken op de site en history van de 'bekendste' seriemoordenaars.

Nog een opmerkelijke uitspraak van de ge-executeerde Ted Bundy:

Citaat:

Wij seriemoordenaars zijn jullie zonen,
wij zijn jullie echtgenoten,
wij zijn overal,
en er zullen meer van jullie kinderen dood zijn morgen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2004, 21:55
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Al Bundy > Ted Bundy

Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 22:11
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 14-01-2004 @ 22:55:
Al Bundy > Ted Bundy

hehe shht daar gaat het niet om
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 22:50
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Ligt dat niet misschien niet gewoon, heel lullig, aan de maatschappij; niet aan dat er zozeer een (interlectueel) verschil is tussen een blanke en zwarte man?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 10:00
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Dat is idd frappant...
Ik heb echter ook wel eens gelezen dat geesteziekten like schizofrenie veel vaker bij marokanen voorkomen...

Zou dat erop duiden dat sommige pychische aandoeningen bij bepaalde culturen vaker voorkomen... (?)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 12:04
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-01-2004 @ 23:50:
(interlectueel)
Het is intellectueel.

Ik vind het wel moeilijk om het te verklaren. Misschien dat het vanuit de opvoeding komt, of gewoon door de genen. Ik heb geen idee eigenlijk.
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 13:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-01-2004 @ 23:50:
Ligt dat niet misschien niet gewoon, heel lullig, aan de maatschappij; niet aan dat er zozeer een (interlectueel) verschil is tussen een blanke en zwarte man?
de maatschappij... De meeste seriemoordenaars waar het om gaat komen volgens mij uit het westen (vooral (alleen?)) uit de VS. Leven de blanken en gekleurden dan niet in dezelfde maatschappij maar zover uit elkaar? Zover dat het tot zo'n verschil kan leiden?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 15-01-2004 @ 11:00:
Zou dat erop duiden dat sommige pychische aandoeningen bij bepaalde culturen vaker voorkomen... (?)
Correctie: psychische ziektes komen veel vaker voor bij immigranten dan bij autochtonen. Dat zou onder andere komen doordat immigranten meer stress hebben dan autochtonen. (zorgen voor familie in buitenland, kinderen, rotbaan etc.)

Ik heb een paar jaar geleden een programma gezien over psychopaten(sociopaten)/seriemoordenaars. Veel mannen werden op zeer jonge leeftijd zwaar mishandeld door hun dominante moeders. Het frappanste vond ik nog wel dat ze geen emoties konden herkennen. Er stond een lachende vrouw op de foto, hij dacht dat ze boos was. Een angstige man werd afgebeeld, hij dacht dat de man verbaasd was. Dat is afschuwelijk. Als je geen emoties kan herkennen, kan je je ook niet verplaatsen in die andere persoon en beseffen dat je hem pijn doet.

Imo is een deel aangeboren; het niet kunnen herkennen van emoties. Waarschijnlijk hebben deze mannen een defect in hun hersenen. (nature) Maar de zware mishandeling heeft daar aan bijgedragen. Als je moeder, degene waarvan je het meest afhankelijk bent in je jeugd, jou constant pijnigt loop je ernstige schade op.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 16:23
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Ik denk dat die 90% blanke seriemoordernaars vooral komt doordat er in het westen veel meer aandacht wordt besteed aan het opsporen van misdadigers. In derde wereld landen heb je juist veel meer serie/massa moordenaars, kijk naar Rwanda, daar zijn echt mensen die duizenden mensen hebben vermoord. Als men dat eens in kaar zou brengen zou de balans overslaan naar zwarte kant denk ik.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 15-01-2004 @ 17:23:
Ik denk dat die 90% blanke seriemoordernaars vooral komt doordat er in het westen veel meer aandacht wordt besteed aan het opsporen van misdadigers. In derde wereld landen heb je juist veel meer serie/massa moordenaars, kijk naar Rwanda, daar zijn echt mensen die duizenden mensen hebben vermoord. Als men dat eens in kaar zou brengen zou de balans overslaan naar zwarte kant denk ik.
kenmerkend voor een seriemoordenaar is dat hij een bepaald ritueel heeft voor de moord en er van geniet.
Waar jij het over hebt is massamoord of genocide. Dat is dus geen seriemoord.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 13:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Marcade schreef op 14-01-2004 @ 23:50:
Ligt dat niet misschien niet gewoon, heel lullig, aan de maatschappij; niet aan dat er zozeer een (interlectueel) verschil is tussen een blanke en zwarte man?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 14:19
Jolt_temp
Avatar van Jolt_temp
Jolt_temp is offline
Ik denk dat Deadlocked wel een punt heeft.
Laten we niet vergeten dat meer dan 90% van de seriemoordenaars die ons bekend zijn, blank en man is. Er is ook nog een groot deel niet bekend..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 21:14
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Kleine opmerking: Je hebt het nu alleen over de blanke en de zwarte man/vrouw, maar kunnen Aziaten etcetera geen seriemoordenaar zijn of zijn daar geen gegevens over?

Voor de rest heb ik over het algemeen ook altijd de gedachte dat een seriemoordenaar een blanke man is. De zwarte man, om het zo maar even te noemen, moordt omdat hij moet overleven. De blanke man doet het enkel voor zijn plezier. Een goede baan, een 'leuk' gezin en daarnaast moorden als soort van hobby, maar het is niet moorden uit noodzaak. Tenminste dat beeld heb ik er dan van...

Wat mij tevens opvalt, als ik dan alleen naar televisie kijk, dat de meeste serie-moordenaars rond de 30-40 zijn en een bril dragen. Maar dat zal meer komen omdat ik maar een beperkt aantal beelden over seriemoordenaars heb gezien.

Trouwens, die quote van Ted Bundy...brilliant.
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 22:04
Verwijderd
Het zal het gevolg zijn van sociaal-psychologische factoren die bij blanke mannen heel anders liggen dan bij zwarte mannen. Je ziet bij seriemoordenaars vaak dat het niet eens de allerdomsten zijn, vaak zelfs bovengemiddeld intelligent, uit goede families, met goede banen, die ineens op een murderous rampage gaan. Hoe dat komt? Prestatiedrang misschien, cracked under pressure, bang om niet aan de norm te conformeren? Dat soort verwachtingen kan een persoonlijkheid veel erger deformeren dan het leven in de ghetto, waar de meeste moorden door zwarten uit voortvloeien. Zoals hier terecht opgemerkt is dat puur om te overleven.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 14:15
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
http://quickfacts.census.gov/qfd/states/23000.html

Volgens deze site bestond de Amerikaanse bevolking in 2000 voor 75% uit blanken.

Dat wil dus zeggen dat 25% van de seriemoorden door niet-blanken gepleegd zou moeten worden, maar dat is maar 10%. Dat is inderdaad een vrij grote afwijking.

Ik denk dat het ligt aan de opvoeding en het milieu waarin iemand wordt opgevoed.
Misschien zijn blanke/gemengde buurten/opvoedingen goed om seriemoordenaars te kweken ofzo. En ik geloof best dat er in dat soort buurten maar 10% niet-blanken wonen, want je ziet vaak dat deze mensen bij elkaar in dezelfde wijk wonen.

Ofzo..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 18:18
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ok ok iets wat misschien nog interessanter en 'makkelijker' is omdat er niet veel getouwtrek om cijfertjes is.

Waarom vertegendwoordigen mannen altijd seriemoordenaars hun rol? Ooit van een vrouwelijke seriemoordenaar gehoord? (eigenlijk wel, maar niet veel )

waar zou dat aan liggen...toeval? drempel tot moorden is lager? Aan een ander soort milieu kan het haast niet liggen.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 19:00
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-01-2004 @ 19:18:
Ok ok iets wat misschien nog interessanter en 'makkelijker' is omdat er niet veel getouwtrek om cijfertjes is.

Waarom vertegendwoordigen mannen altijd seriemoordenaars hun rol? Ooit van een vrouwelijke seriemoordenaar gehoord? (eigenlijk wel, maar niet veel )

waar zou dat aan liggen...toeval? drempel tot moorden is lager? Aan een ander soort milieu kan het haast niet liggen.
Mannen kunnen makkelijker zonder 'getriggerd' te worden aggressief worden dan vrouwen. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeft.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 22:09
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Het zal inderdaad wel iets te maken hebben met dat mannen agressiever zijn.

Ik denk echter dat dat het niet is. Een seriemoordenaar is gestoord, hij heeft dus een geestelijke ziekte. Ik weet niet of dit ook geldt voor geestelijke ziektes, maar sommige ziektes/afwijkingen komen nou eenmaal vaker bij het ene geslacht voor als bij het andere. Zo komt kleurenblindheid (stomme vergelijking, ik weet het) veel vaker voor bij mannen.
Maarja, dat is ook niet echt een verklaring...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-01-2004, 12:13
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
kleurenblindheid is puur en alleen fysiek....zou de drang naar moorden niet (bijna) puur psychologisch zijn? Dan is het niet echt een goede vergelijking

Welk fysiek dingetje in de hersenen van de man zijn zo anders dat die geweldadiger is dan zijn tegenhangend geslacht?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-01-2004 @ 13:13:
kleurenblindheid is puur en alleen fysiek....zou de drang naar moorden niet (bijna) puur psychologisch zijn? Dan is het niet echt een goede vergelijking

Welk fysiek dingetje in de hersenen van de man zijn zo anders dat die geweldadiger is dan zijn tegenhangend geslacht?
Kleurenblindheid zit in de hersenen, een geestelijke stoornis waardoor je aan het moorden slaat zit ook in de hersenen. In die zin is het allebei een fysieke afwijking, je kunt hem niet veranderen. Het verschil fysiek-psychologisch is hier eigenlijk een beetje oneigenlijk. Je kunt het vraagstuk denk ik beter ophangen aan het onderscheid tusen interne en externe beïnvloeding van personen.

De hersenen van mannen en vrouwen zijn trouwens echt fundamenteel anders, maar dat zit er niet in dat je heel duidelijk éen dingetje kunt aanwijzen waardoor de éen wel vaak gaat seriemoorden en de ander niet.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 12:57
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-01-2004 @ 13:23:
Kleurenblindheid zit in de hersenen, een geestelijke stoornis waardoor je aan het moorden slaat zit ook in de hersenen. In die zin is het allebei een fysieke afwijking, je kunt hem niet veranderen. Het verschil fysiek-psychologisch is hier eigenlijk een beetje oneigenlijk. Je kunt het vraagstuk denk ik beter ophangen aan het onderscheid tusen interne en externe beïnvloeding van personen.

De hersenen van mannen en vrouwen zijn trouwens echt fundamenteel anders, maar dat zit er niet in dat je heel duidelijk éen dingetje kunt aanwijzen waardoor de éen wel vaak gaat seriemoorden en de ander niet.
nee, kleurenblindheid zit niet in de hersenen, maar is een tekort aan staafjes in je oog. Althans zo heb ik het geleerd. Maargoed, externe beinvloeding is al gegeven op die site.

En het verschil tussen mannen en vrouwen, er moet toch een bepaalde combinatie zijn waardoor het zo komt, lijkt mij. Maarja dat zal allemaal wel te technisch worden
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:11
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
NeoZero schreef op 22-01-2004 @ 13:38:
whaha dat vonk een goeie...al die bundy's zijn toch zo'n grappemakers
kdenk niet dat je het nog zo grappig vind, als je weet dat hij 33 tot 100 vrouwen heeft vermoord in de jaren '70

hoorde laatst ook weer een bizar verhaal van een dokter in engeland die 200 patiënten had vermoord met morfine. na 5 jaar gevangenisstraf heeft hij vorige week zelfmoord gepleegd...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:13
Sadistik_Fukk
Avatar van Sadistik_Fukk
Sadistik_Fukk is offline
Het zwarte ras blijft nummer 1 op de seriemoordenaar lijst,

Aangezien hun aids met zich mee gebracht en duizende andere ziektes.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-01-2004 @ 13:13:
Welk fysiek dingetje in de hersenen van de man zijn zo anders dat die geweldadiger is dan zijn tegenhangend geslacht?
Ik gok dat het iets met testosteron te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 23:38
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
perseus schreef op 24-01-2004 @ 00:18:
Ik gok dat het iets met testosteron te maken heeft.
ik gok dat mannen en vrouwen op geestelijk gebied gewoon bijna nergens overeenkomen... vrouwelijke hersenen werken totaal anders als die van mannen, en dat merk je zo'n beetje overal bij. dus ook bij dit soort dingen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2004, 00:01
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
En hoe komt het dan dat er nooit zo'n creatie in het vrouwelijk brein wordt gecreeerd??
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 08:02
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-01-2004 @ 01:01:
En hoe komt het dan dat er nooit zo'n creatie in het vrouwelijk brein wordt gecreeerd??
Dat zegt hij net.

Citaat:
Daangerous schreef op 24-01-2004 @ 00:38:
ik gok dat mannen en vrouwen op geestelijk gebied gewoon bijna nergens overeenkomen... vrouwelijke hersenen werken totaal anders als die van mannen , en dat merk je zo'n beetje overal bij. dus ook bij dit soort dingen
Maar goed, dat lijkt me een beetje extreem. Misschien dat ze wel wat anders van opbouw zijn, maar mannen en vrouwen denken over het algemeen toch wel op ongeveer dezelfde manier, volgens mij. Maar ik denk dat het misschien toch wel kan verklaren dat er veel meer mannelijke seriemoordenaars zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 10:28
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 24-01-2004 @ 09:02:
Dat zegt hij net.
Maar goed, dat lijkt me een beetje extreem. Misschien dat ze wel wat anders van opbouw zijn, maar mannen en vrouwen denken over het algemeen toch wel op ongeveer dezelfde manier, volgens mij. Maar ik denk dat het misschien toch wel kan verklaren dat er veel meer mannelijke seriemoordenaars zijn.
Ja ik snap ook wel dat ze 'anders denken'. MAar het zijn en blijven mensen

Naja topic is verder loos, te technisch zou het echt wat willen worden en misschien zoek ik er wel iets achter dat er niet is >: P
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 12:23
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-01-2004 @ 23:04:
Het zal het gevolg zijn van sociaal-psychologische factoren die bij blanke mannen heel anders liggen dan bij zwarte mannen. Je ziet bij seriemoordenaars vaak dat het niet eens de allerdomsten zijn, vaak zelfs bovengemiddeld intelligent, uit goede families, met goede banen, die ineens op een murderous rampage gaan. Hoe dat komt? Prestatiedrang misschien, cracked under pressure, bang om niet aan de norm te conformeren? Dat soort verwachtingen kan een persoonlijkheid veel erger deformeren dan het leven in de ghetto, waar de meeste moorden door zwarten uit voortvloeien. Zoals hier terecht opgemerkt is dat puur om te overleven.
mensen gaan niet moorden vanwege prestatiedrang over dergelijke dingen. zoals hierboven gezegd:ze kunnen geeneens emoties herkennen veelal door een dominante moeder.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 13:40
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 24-01-2004 @ 09:02:
Maar goed, dat lijkt me een beetje extreem. Misschien dat ze wel wat anders van opbouw zijn, maar mannen en vrouwen denken over het algemeen toch wel op ongeveer dezelfde manier, volgens mij.
volgens mij echt niet
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 21:28
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 24-01-2004 @ 11:28:
Ja ik snap ook wel dat ze 'anders denken'. MAar het zijn en blijven mensen
Precies.

Citaat:
Fade of Light schreef op 24-01-2004 @ 11:28:
Naja topic is verder loos, te technisch zou het echt wat willen worden en misschien zoek ik er wel iets achter dat er niet is >: P
Ik denk ook dat het te technisch zou worden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:29
Blues
Avatar van Blues
Blues is offline
Vind je 't heel gek? er wonen in Amerika toch veel meer blanken dan gekleurde mensen
Maar dan nog 90% is inderdaad veel, maar ja ga dan eens kijken naar de ghetto's hoeveel blanken zie je daar?

iedereen zijn eigen cultuur, iedereen zijn eigen moorden
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:53
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Blues schreef op 01-02-2004 @ 15:29:
Vind je 't heel gek? er wonen in Amerika toch veel meer blanken dan gekleurde mensen
Maar dan nog 90% is inderdaad veel, maar ja ga dan eens kijken naar de ghetto's hoeveel blanken zie je daar?

iedereen zijn eigen cultuur, iedereen zijn eigen moorden
Wat hebben ghetto's nou weer met seriemoordenaars te maken?
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 17:16
Ary
Ary is offline
Hmm.. je zou ook op zich kunnen kijken wat een seriemoordenaar is. Er zijn vast veel (italiaanse) maffiabazen die ook veel doden, zijn dat geen seriemoordenaars? Of de "niggaz" in de gangs in de ghetto van de grote Amerikaanse steden, die elkaar in zogenaamde "gang-bangs" doodschieten, zijn dat geen seriemoordenaars?

Mijn vraag dus, wanneer word een moordenaar als seriemoordenaar beschouwd en worden alle moorden hetzelfde behandeld?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 18:29
elledc
elledc is offline
Citaat:
Ary schreef op 01-02-2004 @ 18:16:
Hmm.. je zou ook op zich kunnen kijken wat een seriemoordenaar is. Er zijn vast veel (italiaanse) maffiabazen die ook veel doden, zijn dat geen seriemoordenaars? Of de "niggaz" in de gangs in de ghetto van de grote Amerikaanse steden, die elkaar in zogenaamde "gang-bangs" doodschieten, zijn dat geen seriemoordenaars?

Mijn vraag dus, wanneer word een moordenaar als seriemoordenaar beschouwd en worden alle moorden hetzelfde behandeld?
Dat is een cliché beeld dat wij hebben over maffiamoorden denk ik. In de realiteit gebeurt dat veel minder. Ofwel, je hebt teveel naar films gekeken Oké het gebeurt alvast wel maar in films is het altijd zo overdreven.
Onder een seriemoordenaar versta ik iemand die moorden begaat over een bepaalde periode op verschillende mensen, lijkt me logisch
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 19:12
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Ary schreef op 01-02-2004 @ 18:16:
Hmm.. je zou ook op zich kunnen kijken wat een seriemoordenaar is. Er zijn vast veel (italiaanse) maffiabazen die ook veel doden, zijn dat geen seriemoordenaars? Of de "niggaz" in de gangs in de ghetto van de grote Amerikaanse steden, die elkaar in zogenaamde "gang-bangs" doodschieten, zijn dat geen seriemoordenaars?

Mijn vraag dus, wanneer word een moordenaar als seriemoordenaar beschouwd en worden alle moorden hetzelfde behandeld?
Volgens mij is een seriemoordenaar iemand die een aantal mensen op dezelfde manier vermoordt. Hij doet niet voor een duidelijke reden, behalve dat hij erop kickt. Soms komt er ook één of ander ritueel aan te pas (of is dat ook alleen in films?). Dat iemand veel mensen vermoordt maakt hem dus nog niet per se een seriemoordenaar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2004, 18:06
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Seriemoordenaar = Iemand die een reeks moorden pleegt. (Van Dale woordenboek)
Dus bij 2 moorden wordt je een seriemoordenaar genoemd.

Ik denk dat een seriemoordenaar is: iemand die met een ziekelijke drang een reeks moorden pleegt, zonder enige vorm van emotie en het vooral doet om zijn grenzen te verkennen.
Hij/zij snapt niet wat hij fout doet, met het vermoorden van mensen.

Best interessante site trouwens...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Het was gisteren 11 jaar geleden.
Falkh
166 09-12-2004 10:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.