Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 12:16
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Ik studeer dit jaar (waarschijnlijk) af van het HBO architectuur, nu wil ik er eerst een jaar tussen uit, maar ben natuurlijk al wel bezig met verder orienteren.

Nu kan ik kiezen om aan de Bouwkunst Academie, TUe of TU Delft verder te studeren. Nu valt de Academie voor mij al af (heb ik half jaar gedaan, onwijs leuk, maar niet voor 4 jaar werken/leren) dus zal ik moeten kiezen tussen TUe en Delft.

Mijn voorkeur ging altijd uit naar TUe, omdat ik de campus veel meer aan vond spreken dan in Delft, de stad ook, familie daar in de buurt woont enz.

Nu ben ik vorige week op een masteravond geweest vande TUe en nu twijfel ik toch best erg. Op de TUe wordt namelijk veel meer techniek (wiskunde) in de opleiding gebracht dan in Delft, welke meer op ht ontwerpen is gericht. Nu ben ik geen held in wiskunde, maar ik weet ook niet of mijn artistieke, ontwerpende kwaliteiten groot genoeg zullen zijn om te slagen in Delft.

Ik wil graag weten of hier mensen zijn die aan een van de TU's studeren en hun mening willen geven over de Universiteiten, opleidingen, hun keuze, de stad, daar op kamers wonen, etc. gewoon watfeedback voor mij. thnx!
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2004, 12:32
IvdSangen
IvdSangen is offline