Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2005, 17:40
pannekoekje
pannekoekje is offline
hoi hoi mensjes
ik heb al vanaf dat ik baby ben erg last van eczeem
het is een tijdje over geweest maar toen ik begon te puberen kwam het weer terug vooral op mijn voeten en handen
ik vind dit egt heeel erg lelijk door al die littekens en rode plekken.
ik vroeg mij dus af... wat als jou vriend/vriendin erg last zou hebben van eczeem knap jij daar op af? en als je iemand tegen zou komen bijv. op vakantie??

ik was hier gewoon even nieuwschierig naar..
alvast bedankt als je antw.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2005, 19:28
MB
Avatar van MB
MB is offline
Mijn broer heeft het best erg gehad, maar het is nu alleen nog maar op zijn handen (geloof ik)

Ik zou er niet echt op afknappen, maar het is gewoon niet zo mooi.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 19:39
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik zou het zielig vinden, omdat het pijn doet en jeukt, maar vies? Of afknappen? Nee, dat niet.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 20:22
Mara
Mara is offline
Als je daar al op afknapt heb je diegene nooit écht leuk gevonden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 20:24
Verwijderd
Gaat niet echt over het "lichamelijke of gezondheidsaspect" ervan...meer over "liefde & relatie". Daar gaat het topic dan ook naar toe.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 20:27
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik heb het zelf ook heel erg, en mijn vriendjes zijn er nog nooit op afgeknapt, steunen me juist tijdens de jeuk, smeren me in met zalven
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 20:28
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-05-2005 @ 21:22 :
Als je daar al op afknapt heb je diegene nooit écht leuk gevonden.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 21:03
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Op eczeem zou ik niet afknappen, maar wel op iemand die heel onzeker is en heel negatief naar zichzelf kijkt, die mensen stralen dat gewoon uit en dat is niet zo aantrekkelijk. Als jij gewoon zelfverzekerd bent en niet hierdoor een heel negatief zelfbeeld hebt en heel onzeker bent, is er geen probleem.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 22:01
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Als ik iemand leuk vind, dan vind ik het hele pakket leuk. Dus dat hoort daar dan bij!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 22:28
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-05-2005 @ 23:01 :
Als ik iemand leuk vind, dan vind ik het hele pakket leuk. Dus dat hoort daar dan bij!
Juist ja!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 22:43
Verwijderd
nee, zou ik niet op afknappen.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 23:12
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-05-2005 @ 22:03 :
Op eczeem zou ik niet afknappen, maar wel op iemand die heel onzeker is en heel negatief naar zichzelf kijkt, die mensen stralen dat gewoon uit en dat is niet zo aantrekkelijk. Als jij gewoon zelfverzekerd bent en niet hierdoor een heel negatief zelfbeeld hebt en heel onzeker bent, is er geen probleem.
Ik zelf heb ik geen last van een onzeker gevoel door eczeem (ik heb er ook eczeem). Maar kan het best begrijpen. Ik moest al sinds ik kan praten aan elke vreemden uitleggen wat ik heb en dat het niet besmettelijk is. Vooral omdat het op mijn handen zit, en dus zijn mensen het eerder dan als je het bijvoorbeeld op enkels hebt.

Zelf zou ik niet afknappen op een meisje met eczeem, ik heb hetzelf dus weet hoe irritant het is, zowel lichaamlijk als sociaal. Lijkt me trouwens wel interresant elkaar 's avonds insmeren
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 00:23
Verwijderd
voeten zijn altijd al afknappers, dus daar zou ik me geen zorgen over maken. gewoon sexy sokjes aandoen

en handen...tsja. daar moet men dan maar mee leven. op zoiets zou ik iig niet afknappn, daar kan iemand anders niets aan doen en handen vind ik toch al niet zulke bijzonder erotische lichaamsdelen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 00:32
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
nee, ben niet zo kortzichtig dat ik daar op afknap. Een lelijk hoofd...ja daar zou ik bijvoorbeeld meer op afknappen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 01:11
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Een lelijk hoofd...ja daar zou ik bijvoorbeeld meer op afknappen
Maar daar kun je toch ook niks aan doen?

On-Topic: ik heb geen ervaring met meisjes met eczeem, maar het lijkt me dat je daar toch wel 'overheen' komt als jongen....
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 01:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 05-05-2005 @ 02:11 :
Maar daar kun je toch ook niks aan doen?

Dat je er niet iets aan kan dan, houdt nog niet meteen in dat de ander zich dus maar aangetrokken tot je moet voelen of het knap moet vinden.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 01:24
Verwijderd
Ik zou er zeker niet op afknappen maar als ik je zou leren kennen zou ik wel ff raar opkijken/ het zou me wel opvallen.


Ik denk dat maar heel weinig mensen daar op afknappen hoor Het boeit gewoon niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 01:28
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Eczeem is wel overkoombaar, zoals Shitonya al zei, het is veel belangrijker dat je geen lelijk hoofd hebt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2005, 01:28
Verwijderd
Een goede tip is trouwens Bepanthen Body Lotion en de Bepanthen Crème van Roche. Dit las ik toen ik ging googlen om erachter te komen hoe Eczeem en kwam bij een site erover.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 01:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Iedereen heeft wel wat, niemand is perfect... omdat er geen perfect is
Veel mensen vinden dingen die juist NIET duiden op perfectie aantrekkelijk, wat het dan ook weel perfectie maakt voor diegene... Trek je niets aan van dat exceem...
Ik zou er zelf in ieder geval niet op afknappen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 11:18
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Mijn ex had een soort eczeem op zijn slapen, later ook op zijn achterhoofd. Mooi vond ik het niet nee, maar ik weet dat hij het zelf nog 10x zo erg vond dus ik knap er niet op af.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 11:30
Verwijderd
't Is niet mooi, maar ook echt geen afknapper.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 04-05-2005 @ 23:01 :
Als ik iemand leuk vind, dan vind ik het hele pakket leuk. Dus dat hoort daar dan bij!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 13:53
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
grl schreef op 05-05-2005 @ 02:19 :
Dat je er niet iets aan kan dan, houdt nog niet meteen in dat de ander zich dus maar aangetrokken tot je moet voelen of het knap moet vinden.
Nee, dat zeg ik toch ook niet. Maar dat geldt dan toch ook voor het hebben van eczeem. Dat was mijn punt.

Enne, laat ik zo zeggen: veel jongens zullen zich aangetrokken voelen tot de dames van Temptation Island (om maar wat te noemen). Maar dat vind ik weer niks. Dus ja, smaken verschillen.

Maar back on topic: nee, ik zou me niet druk maken om beetje eczeem!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 14:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 05-05-2005 @ 14:53 :
Nee, dat zeg ik toch ook niet. Maar dat geldt dan toch ook voor het hebben van eczeem. Dat was mijn punt.

Enne, laat ik zo zeggen: veel jongens zullen zich aangetrokken voelen tot de dames van Temptation Island (om maar wat te noemen). Maar dat vind ik weer niks. Dus ja, smaken verschillen.

Maar back on topic: nee, ik zou me niet druk maken om beetje eczeem!
Nou ja.. maar ik denk dat het ook wel anders is als iemand hele gezicht onder eczeem zit dan wanneer het om de handen en voeten gaat.

Overigens, even ontopic , ik zou ook geen problemen hebben met eczeem handen/voeten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2005, 15:35
Verwijderd
ik vind het wel moeilijk om bij anderen te zien omdat ik weet wat voor hell het kan zijn
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 15:37
Bleater
Avatar van Bleater
Bleater is offline
Citaat:
pannekoekje schreef op 04-05-2005 @ 18:40 :
hoi hoi mensjes
ik heb al vanaf dat ik baby ben erg last van eczeem
het is een tijdje over geweest maar toen ik begon te puberen kwam het weer terug vooral op mijn voeten en handen
ik vind dit egt heeel erg lelijk door al die littekens en rode plekken.
ik vroeg mij dus af... wat als jou vriend/vriendin erg last zou hebben van eczeem knap jij daar op af? en als je iemand tegen zou komen bijv. op vakantie??

ik was hier gewoon even nieuwschierig naar..
alvast bedankt als je antw.
Ik zou er neit op afknappen, maar dat ligt ook aan het meisje in kwestie. \
Als ze verder een bleek gezicht met puisten heeft bijvoorbeeld Met exceem dan word het een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 17:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
mijn vriend heeft ook al heel lang eczeem en ik ben toch al zo'n 2,5 jaar heel erg gek op m. Bovendien vind ik m ook aantrekkelijk, dus....
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Bleater schreef op 05-05-2005 @ 16:37 :
Ik zou er neit op afknappen, maar dat ligt ook aan het meisje in kwestie. \
Als ze verder een bleek gezicht met puisten heeft bijvoorbeeld Met exceem dan word het een ander verhaal.
eczeem en acne gaat ook echt samen ja zz
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 22:31
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 04-05-2005 @ 21:22 :
Als je daar al op afknapt heb je diegene nooit écht leuk gevonden.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 10:59
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Mijn vriendje had het heel erg op zijn gezicht, maar hij is verder een bijzonder knappe jongen om te zien, en ik was zo verliefd dat ik het helemaal niet erg vond. Het maakte mij echt helemaal niks uit.. ik vind het ook niet vies ofzo, ik gaf hem altijd een heleboel kusjes overal op zijn gezicht
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 12:58
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Je kunt er niets aan doen als je dat hebt
Net zo min als acne..
mensen nemen zoals ze zijn
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 06-05-2005, 13:17
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik zou er niet op afknappen.

Ik denk wel dat als je hele gezicht onder zit dat je minder snel in de disco of op vakantie als 'zoen-object' wordt gezien. Maja, dat lijkt me ook niet iets dat je graag wilt zijn.

En jij schrijft dat je het alleen op je handen en voeten hebt, dus het lijkt me geen probleem.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 10:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mooi is anders ja, maar ik zou er echt niet iemand door uit de weg gaan.
Ik zou haar nemen zoals ze is, met alle mooie én alle minder mooie dingen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 16:55
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 07-05-2005 @ 11:53 :
Mooi is anders ja, maar ik zou er echt niet iemand door uit de weg gaan.
Ik zou haar nemen zoals ze is, met alle mooie én alle minder mooie dingen
Ja, ik zou haar ook gewoon nemen.







Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 18:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Alex schreef op 07-05-2005 @ 17:55 :
Ja, ik zou haar ook gewoon nemen.







Ik wíst dat t op 2 manieren opgevat kon worden ja
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-05-2005, 19:09
Verwijderd
Ik heb ook zoiets, heel hinderlijk, m'n vriend weet dat ik ermee zit. Als je een huidziekte hebt voel je je daardoor meestal iets onzekerder of ben je bang voor reacties van mensen, maar het is juist goed als je daar serieus of droog over praat Ik heb m'n vriend meten al verteld wat t is en hij vond het zielig voor me maar zeker niet vies
Mensen kijken daar gewoon 'doorheen' en vooral als jij je erzelf niet aan stoort, dan is er niks om bang voor te zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 18:23
moontje16
moontje16 is offline
mijn vriend heeft ook in zekere mate last van eczeem. Maar ik vind niet dat dit nou een reden is om hem minder te leuk te gaan vinden. Ik val op hem als geheel, niet alleen z'n armen of wat dan ook.
Ik kan me er alleen zwaar aan irriteren als hij er de hele tijd aan aan het krabben is
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 12:23
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Ik staar me niet blind op iemands voeten...
Ik neem aan dat het wel weer overgaat toch?
Voor de rest sluit ik me bij de rest aan, als iemand daar op afknapt heeft hij/zij diegene nooit (echt) leuk gevonden.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:19
Verwijderd
Het kan me niets schelen, als ik iemand leuk vind maakt het me niet uit of diegen eczeem heeft of niet.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 18:49
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ik heb zelf geen eczeem.
en ik zou het denk ik ook niet echt een probleem vinden als die gene er last van zou hebben.
Maar ik ben nog nooit "verliefd" geweest op een jongen die er last van had, dus ik kan moeilijk zeggen wat ik van vind. Misschien zeg je wel dat je het helemaal niet erg vind maar er toch op afknapt of anders om. Ik weet het niet.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 20:50
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Hmm, ik denk dat het wel afhangt van de mate.. Als iemand van top tot teen (lees: ook heel het gezicht) onder eczeem zit, dan denk ik, eerlijk gezegd, niet dat ik het heel erg mooi ga vinden..
Maargoed, ik vind iemand met een heel gezicht vol met puistjes ook niet zo snel mooi. Of iemand met heel veel pigment-vlekken..

Nah, het ligt aan hoe erg het is..
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Astraea schreef op 10-05-2005 @ 21:50 :
Hmm, ik denk dat het wel afhangt van de mate.. Als iemand van top tot teen (lees: ook heel het gezicht) onder eczeem zit
Hebben mijn broer en nichtje ook, hun hele lichaam zit er compleet onder. Je valt achterover als je ziet welke behandelingen ze ervoor krijgen, dozen vol medicijnen en zalfjes...

Maar toch hebben ze altijd relaties gehad, dus er zijn veel mensen die beseffen dat het echt om de persoon gaat, en dat het uiterlijk inderdaad iets is wat erbij komt...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 21:49
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Dat ligt eraan in welke mate hij last zou hebben van exzeem. Bv. zwemmersexzeem zou ik niet zo erg vinden want dat is alleen aan zijn voeten.

Maar als zijn hele lichaam onder zou zitten nee... ik kijk niet naar uiterlijk maar wat ik wel belangrijk vind is dat iemand er verzorgd uitziet.. en gehele lichamelijke exzeem is gewoon niet verzorgd...
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 13:44
Verwijderd
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 10-05-2005 @ 22:49 :
en gehele lichamelijke exzeem is gewoon niet verzorgd...
wat een bullshit, sukkel
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 14:28
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 10-05-2005 @ 22:42 :
Hebben mijn broer en nichtje ook, hun hele lichaam zit er compleet onder. Je valt achterover als je ziet welke behandelingen ze ervoor krijgen, dozen vol medicijnen en zalfjes...

Maar toch hebben ze altijd relaties gehad, dus er zijn veel mensen die beseffen dat het echt om de persoon gaat, en dat het uiterlijk inderdaad iets is wat erbij komt...
Ik zou de persoon zelf er natuurlijk niet minder aardig om gaan vinden, kom op, natuurlijk niet. Ik zou er alleen niet op kunnen vallen. En ja, iedereen zegt dat uiterlijk niet uitmaakt, maar dat is natuurlijk bullshit. Het oog wil ook wat. En nu niet gaan zeggen dat ik kortzichtig ben, want dat ben ik niet. Iedereen heeft tot op een bepaalde hoogte lichamelijke eisen. En ik kan het zelf niet in de hand houden op wie ik wel en niet val.
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 14:29
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 10-05-2005 @ 22:49 :
Dat ligt eraan in welke mate hij last zou hebben van exzeem. Bv. zwemmersexzeem zou ik niet zo erg vinden want dat is alleen aan zijn voeten.

Maar als zijn hele lichaam onder zou zitten nee... ik kijk niet naar uiterlijk maar wat ik wel belangrijk vind is dat iemand er verzorgd uitziet.. en gehele lichamelijke exzeem is gewoon niet verzorgd...
En inderdaad, dit is bullshit. Iemand krijgt geen eczeem omdat-ie zich niet wast..



Dat je het niet mooi vindt, is je goed recht. Maar het heeft echt niets met hygiene te maken.
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 14:49
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 10-05-2005 @ 22:49 :
Dat ligt eraan in welke mate hij last zou hebben van exzeem. Bv. zwemmersexzeem zou ik niet zo erg vinden want dat is alleen aan zijn voeten.

Maar als zijn hele lichaam onder zou zitten nee... ik kijk niet naar uiterlijk maar wat ik wel belangrijk vind is dat iemand er verzorgd uitziet.. en gehele lichamelijke exzeem is gewoon niet verzorgd...
, als ik te vaak douche krijg ik juist last van eczeem over mij hele lichaam.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:10
computer
computer is offline
Je moet je er niet zo druk over maken, ik heb het ook best erg. In me nek aan allebei de kanten, me ellebogen en me knieholtes.

Ik kan er ook niets aandoen, behalve zalfjes smeren, en jij ook niet.

En als ze je daarom nie tmoeten, kunnen ze beter gelijk oprotten
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:14
mikk
Avatar van mikk
mikk is offline
ik heb er heel erg last van en vind het zelf echt lelijk. mijn vriend heeft er geen problemen mee. Hij zorgt er voor dat ik niet zo ga krabben en ik ga insmeren enzo waardoor het weer mooier word. zelf zou ik er niet zo'n probleem mee hebben, je kan er niks aan doen en dat weet ik maar al te goed!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid verband eczeem en stress
Melaniiie
4 24-03-2016 20:49
Lichaam & Gezondheid Eczeem?
Daantje_0705
4 16-05-2010 11:27
Lichaam & Gezondheid Eczeem
Yana
37 12-12-2005 13:59
Lichaam & Gezondheid Eczeem
Miracle
13 05-07-2004 16:53
Lichaam & Gezondheid Eczeem
Anijs
30 07-08-2003 08:36
Lichaam & Gezondheid eczeem
Verwijderd
7 10-06-2003 21:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.