Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2006, 10:20
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
De oude is hier te vinden.

Volgens mij de eerste keer dat ik hem sluit en open
Advertentie
Oud 24-10-2006, 10:24
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Klink leuk... is 340 niet een beetje te duur?
valt wel mee, want ik kan ook nog huursubsidie aanvragen.
Oud 24-10-2006, 10:28
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
En toen had ik geen zin meer om verder te gaan met opruimen van mijn kleding. (alsof ik er zin in hád ) Maar heb nu wel een bed vol kleren....
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 24-10-2006, 10:34
Verwijderd
Aaaargh, ben ik naar Den Bosch geweest voor een camera, níeuw gekocht, doet ie het niet! *pissig* Kan ik dus weer terug
Oud 24-10-2006, 10:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
doe mij maar een enkeltje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-10-2006, 11:24
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
filacoa
__________________
Fuck reality.
Oud 24-10-2006, 11:30
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
In het centrum wonen is leuk, maar het is de hele dag al zo bewolkt dat ik mijn licht aan moet doen en iedereen kijkt bij me naar binnen.

En het waait echt verschrikkelijk hard. Op een gegeven moment kwam ik lopend nauwelijks vooruit.
__________________
Oud 24-10-2006, 11:34
Verwijderd
Morgen heel veel leuke mensen weer zien.
Met de trein. Ik houd van de trein.
's avonds laat terug.
Oud 24-10-2006, 12:23
Verwijderd
@dolce: Klinkt goed! Heb je het al toegewezen gekregen?

OT: Help, ik krijg vertrouwen in mezelf.....

Zit in de misschien-ben-ik-toch-niet-geheel-kansloos fase...
Oud 24-10-2006, 12:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 24-10-2006 @ 13:23 :
@dolce: Klinkt goed! Heb je het al toegewezen gekregen?

OT: Help, ik krijg vertrouwen in mezelf.....

Zit in de misschien-ben-ik-toch-niet-geheel-kansloos fase...
nou, ik moet nog reageren.. Maar door die urgentie ben ik gelijk nummer 1, of nummer2 (als nog iemand een urgentie heeft en op hetzelfde huis gereageerd heeft)
Als ik het dan nog weiger is mijn urgentie weg, dus ik moet eerst zeker weten dat deze is wat ik wil..
Dus ik heb hem bewaard, en ga hem met mijn mentor bekijken en het bespreken..
Ik ga vanavond ff kijken (omgeving) alleen, of met mijn ouders. Maar ik heb er wel een goed gevoel over Hoop dat dit hem wordt.

enne, die fase klinkt niet slecht hoor
Oud 24-10-2006, 12:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff, wat een kutkutkutdag! Vanochtend om 6 uur op - doodmoe, want om half 1 vannacht sliep ik nog niet - presteer ik het ook nog eens om bijna 10 min. te laat te komen, omdat er zo'n kutbus uitviel. Nou goed, ik vertelde vrij veel, en het was wel fijn, het luchtte wel op. Maar net toen ik voor mezelf had besloten dat ik weer hulp nodig heb met m'n eetproblemen, was de tijd eigenlijk om. Dus dat heb ik maar weer voor me gehouden, maar ik weet nu al dat ik het de volgende keer waarschijnlijk niet durf te noemen, aahrg wat ben ik toch een kutkind! Toen ik eenmaal thuis was - zeiknat wat ik had geen paraplu - ben ik maar weer m'n bed ingedoken en heb ik tot 12.00 liggen slapen.. Ik word zo godsgruwelijk gek van mezelf, hier zit ik dan. Al 30 minuten te twijfelen of dát ik nou iets zal eten, wát ik dan zal eten, wannéér ik iets zal eten, en vervolgens weer óf ik wel iets zal eten. Ik voel het tij weer helemaal keren, en wéét dat het weer de verkeerde kant op gaat, maar hoe goed ik het ook herken, ik kan het niet stoppen. KUTKUTKUTKUT!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-10-2006, 13:09
Verwijderd
IB-groep altijd fijn..had doorgegeven dat ik uitwonend ben, maar was blijkbaar niet goed aangekomen ofzo (hoewel ik wel een bevestigingsmail heb gehad) en dus heb ik nu stufi voor thuiswonend..Goed, ik krijg het volgende maand er wel bij wat ik nu gemist heb, maar ik had het wel nodig op zich. grr
Oud 24-10-2006, 13:13
Verwijderd
weer hele relaxte punten gehaald .

Strakjes naar de diëtiste. Ik ben o zo benieuwd, beetje zenuwachtig wel, maar er gaat eindelijk iets gebeuren . De weegschaal gaf vandaag weer een nieuw record aan, het wordt nu hoog tijd om af te vallen! En het gaat me lukken ook. punt. geen gezeik, ik kan het.

Nu ga ik eventjes wat opruimen en poetsen want vanavond krijg ik bezoek.
Oud 24-10-2006, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 24-10-2006 @ 14:09 :
IB-groep altijd fijn..had doorgegeven dat ik uitwonend ben, maar was blijkbaar niet goed aangekomen ofzo (hoewel ik wel een bevestigingsmail heb gehad) en dus heb ik nu stufi voor thuiswonend..Goed, ik krijg het volgende maand er wel bij wat ik nu gemist heb, maar ik had het wel nodig op zich. grr
Ik heb precies hetzelfde gezeik gehad en het heeft 3 maanden geduurd voordat ik eindelijk mijn geld kreeg .
Oud 24-10-2006, 13:32
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik haat mijn darmen. Dit is toch geen leven zo? Gedwongen de hele dag binnen zitten?
Als het zo moet hoeft het voor mij niet meer.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 24-10-2006, 13:58
Verwijderd
Mjah. Ik wil vakantie en eigenlijk gewoon dat ik niks hoef te doen en niks van me verwacht wordt.
Oud 24-10-2006, 14:19
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb geen zin in vanavond. Zou ook niet weten waar ik moet beginnen met vertellen. Óf ik wel wil praten, of ik wel wíl beginnen met vertellen. Het lijkt beter niets te zeggen. Maar aan de andere kant zegt iedereen om me heen dat ik me moet uiten, dingen moet delen etc. .Maar waarom begrijpen ze dan niet dat dat bij mij écht niet zomaar gaat?! Het klinkt allemaal zo simpel, laten merken hoe het gaat, laten zien hoe je je voelt, vertellen wat je denkt. HET GAAT ECHT NIET ZO MAKKELIJK. Ergens wil ik ook wel, maar de angst blijft, en het vertrouwen is gering.
Bovendien heb ik het gevoel dat ik alles overhoop schop wanneer ik eerlijk ben over hoe het gaat.
Dat ik -weet-ik-wat- aanricht.




Ik zou niet weten wat er beter is
De schijn van valse veiligheid
Of bikkelharde eerlijkheid
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 24-10-2006, 14:55
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Oh joy, ik kan nu zelfs niet meer rondlopen omdat ik dan flauwval.
__________________
Dat dan weer wel.
Ads door Google
Oud 24-10-2006, 15:15
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Lieve mensen zijn fijn.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 24-10-2006, 15:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
yes voor de verandering weer eens een zere rug..
aaaah
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-10-2006, 15:40
Verwijderd
Dus so voelen vrienden. Klote.
Verdorie.
Oud 24-10-2006, 15:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
al je wil dat ik iets vertel, of als je wilt weten hoe t met me gaat geef ik je een tip; LUISTER naar wat ik zeg!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-10-2006, 16:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh. Toen ik zag dat ik twee oproepen van haar gemist had, wist ik het eigenlijk al wel... Maar toch is het schrikken. En hoe je dan moet reageren, weet je eigenlijk al helemaal niet... Hij is vannacht overleden. Zaterdag de begrafenis, dus daar kan ik in ieder geval heen, dat is dan weer "fijn", dan doe ik nog iets voor mijn gevoel...

Vandaag de stage was best leuk. Even boos moeten worden op de klas, want ze zaten echt te klieren, maar verder ging het eigenlijk heel goed. Volgende week een "slakkenles"
Oud 24-10-2006, 16:12
Saarah
Saarah is offline
Neeeeeeeeee. Dit mag niet. ECHT NIET!!!!!!
Oud 24-10-2006, 17:48
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
vandaag thuisgebleven... hoofdpijn, om maar een makkelijke smoes te bedenken. Ik ben het gewoon even zat allemaal, moest gewoon even uitrusten van het niks doen en van het me niet goed voelen.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Advertentie
Oud 24-10-2006, 17:50
Verwijderd
Door de regen fietsen en je dan bedenken dat er een paraplu in je fietstas zit.

En verder; ik ben stom. Een half hoofdstuk 'opgeschoten', het lukt echt niet. En toen maar even gaan slapen en mn wekker gezet, dácht ik. Zet ik hm met mn domme kop op radio en doe ik vervolgens de radio aan. Nee, dan hoor je hm niet. En dan slaap je rustig anderhalf uur langer dan gepland. Weg studietijd, welkom debiel kind. Het schiet niet op met mij. En ik heb buikpijn de hele tijd. Misschien moet ik naar de dokter, maar goed er zal wel weer niet naar mij geluisterd worden, zoals er al mn hele leven niet naar míj geluisterd wordt. (Want iedereen denk precies te weten wat er is, zonder mij iets gevraagd te hebben, knap is dat.)

Nou ja. Morgen ga ik wegen, gewoon omdat ik het wil weten.
Oud 24-10-2006, 18:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben zó ongelofelijk moe. Moest om 5 uur op om te werken... zo maar naar bed, hopelijk slaap ik door...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-10-2006, 18:27
Verwijderd
Edit: verkeerd geteld, toch genoeg gegeten om nog te kunnen sporten geen zin om te jo-jo'en straks.
Gister ook goed gegeten, 1800 ondanks verjaardag van beste vriendin

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 18:44.
Oud 24-10-2006, 18:34
Verwijderd
Stomme vergadering
Oud 24-10-2006, 18:56
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline


Weet je waar ik zo fucking moe van word.

Ben je al een flinke tijd over je eetstoornis heen, toch best een prestatie, lijkt iedereen in huis ineens een obsessie te hebben met wanneer en wat er gegeten moet worden. Ja want je hebt toch dan en dan nog gegeten, waarom doe je dat dan, dan kan je toch beter, dat begrijp ik niet, je moet 3 maaltijden eten ipv 4 je moet zus je moet zo.

JA SORRY DAT IEMAND HIER IN HUIS WEL DE 2000 CALORIEËN HAALT.

Bovendien kan ik dat heel goed zelf bepalen.
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.
Oud 24-10-2006, 19:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Er moet weer geschreven worden. Niet voor iemand anders. Voor mìj.

Edit: Wat ben ik toch weer een vredelievend persoon. Er is misschien wel genoeg woede geweest. Laat ik nu weer... schrijven. Niet verwoesten. Misschien dat het dan allemaal weer goedkomt. Alsjeblieft?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 19:15.
Oud 24-10-2006, 19:25
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Omg alles komt weer goed uit he. Not
Ik hoop ZO dat ze weer kan ruilen. Please. Ik ga haar nu bellen...

Edit: heb nog steeds niet gebeld... ik weet het niet hoor. Moet ik het uitgaan dan maar afzeggen? Maar ik wil zo graag!

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 19:37.
Oud 24-10-2006, 19:39
Verwijderd
Vandaag naar de diëtiste geweest. Vanaf nu is het snoepen verleden tijd, ik ga afvallen! hopla.
Oud 24-10-2006, 19:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff ben vaag en agressief
stage was rot
en een heel bord eten op
nachtmerries gehad
en men hele dag is klote
en verder verzwijg ik alles maar
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-10-2006, 19:46
Verwijderd
o ik hoop zo dat ze online is en dat ik t niet fout heb gedaan oid
Oud 24-10-2006, 19:47
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Waarom ziet niemand het?
__________________
leave me met rust
Ads door Google
Oud 24-10-2006, 19:48
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Je niet kunnen concentreren is alleen zo vervelend.

Hè bah. Maar dat is vast gewenning.

Edit: Dus dìt liedje bedoelde je. Heel lang geleden, bijna een jaar geleden, toen we in het bos waren, toen we nog gelukkig waren. Toeval bestaat niet en het is telepathie dat ik dit nu hoor. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 19:54.
Oud 24-10-2006, 19:48
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Het lijkt alsof ik stik. Ik kan geen adem halen, en ik weet niet wat ik moet doen. Het lijkt alsof de hele wereld op z'n kop staat, alsof alles ineens omgewisselt is. En ik weet niet wat ik er mee moet doen. Waarom wordt dit alles aan mij verteld, had ik niet al genoeg aan mezelf? Ik stik, ik zink weg.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-10-2006, 20:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. morgen weer 5 uur mijn bed uit en werken..
ik voel me zwaar kut.. kan dus niet wachten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-10-2006, 20:07
Verwijderd
morgen dagje vrij! beter..
zuipen.
Oud 24-10-2006, 20:13
Saarah
Saarah is offline
Hij betekent ZO veel voor me. Zo fucking veel.
Als vriend, en meer. En ik wil niet dat die meer weg valt. Ook niet als we altijd vrienden zullen blijven, zelfs dan niet.

Godverdomme, ik ga hem zo missen. Zelfs al zie ik hem elke week. Bah.
Gelùkkig zie ik hem elke week. Af en toe een kus tussendoor, moet kunnen. Zal wel blijven ook.

Ook al was het zo'n negatief smsje, zo verschrikkelijk negatief, zo ERG, toch was het tegelijk verschrikkelijk lief. Misschien maakt dat het nog wel erger.


En ik wil iemand waar ik tegen kan praten. Waar ik m'n hart echt 100% tegen kan uitstorten, iemand waarbij ik kan huilen. Want huilen, dat heb ik echt al veel te veel gedaan vanavond. Ik zie er niet uit, en durf amper naar de huiskamer te gaan omdat mijn wangen zo rood zien. (Hoe komt het trouwens dat er rode vlekken op je wangen komen als je veel gehuild hebt? Nuja, 'op je wangen', net onder je ogen, eigenlijk).


En ik wil met hem praten. Ik wil niet wachten tot zaterdag. Ik wil hem knuffelen. Troostende woorden krijgen. Ik heb dat gewoon nodig.
Ik ben zo ongelukkig.
Oud 24-10-2006, 20:19
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb totaal geen inspiratie een casus te bedenken voor de reflectiebijeenkomst van morgen ... Bluh. gelukkig is het nu rustig op 't werk dus heb ik nog een paar uur om inspiratie op te doen en de casus te typen/ te verzenden alvorens ik vrij ben.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 24-10-2006, 20:20
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 24-10-2006 @ 11:24 :
valt wel mee, want ik kan ook nog huursubsidie aanvragen.
Weet je dat zeker? Volgens mij ligt de grens voor onder de 23 lager dan 340 (maar ik kan me vergissen).

ff opgezocht: maximale huurgrens voor huurtoeslag voor <23 is €339,08...tenzij de huurgrens voor jou om één of andere reden niet geld, heb je als met een huur van 340 euro geen recht op huurtoeslag.

Laatst gewijzigd op 24-10-2006 om 20:25.
Oud 24-10-2006, 20:38
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-10-2006 @ 21:20 :
Weet je dat zeker? Volgens mij ligt de grens voor onder de 23 lager dan 340 (maar ik kan me vergissen).

ff opgezocht: maximale huurgrens voor huurtoeslag voor <23 is €339,08...tenzij de huurgrens voor jou om één of andere reden niet geld, heb je als met een huur van 340 euro geen recht op huurtoeslag.
owh, ja.. uhm.. de rekenhuur is 337 euro.. Maar ik dacht altijd dat er gekeken werd naar je inkomen.. maar ik moet het idd nog uitzoeken hoor. Maar had van een maatschappelijk werkster van rintveld gehoord dat het kon.
En anders wilt mijn moeder me sponsoren..

en verder heb ik ff gekeken, en dit huis wordt t echt. *doodeng *
en dat maakt me verdrietig en blij.. en oh, als t nu maar niet misgaat...

vrijdag ga ik reageren..pff
Oud 24-10-2006, 20:46
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 24-10-2006 @ 21:38 :
owh, ja.. uhm.. de rekenhuur is 337 euro.. Maar ik dacht altijd dat er gekeken werd naar je inkomen.. maar ik moet het idd nog uitzoeken hoor. Maar had van een maatschappelijk werkster van rintveld gehoord dat het kon.
En anders wilt mijn moeder me sponsoren..

en verder heb ik ff gekeken, en dit huis wordt t echt. *doodeng *
en dat maakt me verdrietig en blij.. en oh, als t nu maar niet misgaat...

vrijdag ga ik reageren..pff
foto?
komt goed joh
alvast gefeliciteerd
Oud 24-10-2006, 20:49
Verwijderd
Ok, dat viel best mee.

Voel me niet heel slecht, maar vraag me af voor wie ik het eigenlijk allemaal doe.
Van mij hoeft het nl. niet zo nodig meer.
Oud 24-10-2006, 20:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-10-2006 @ 21:20 :
Weet je dat zeker? Volgens mij ligt de grens voor onder de 23 lager dan 340 (maar ik kan me vergissen).

ff opgezocht: maximale huurgrens voor huurtoeslag voor <23 is €339,08...tenzij de huurgrens voor jou om één of andere reden niet geld, heb je als met een huur van 340 euro geen recht op huurtoeslag.
Wat raar. Ik wist niet dat dat op leeftijd ging.

Bij de studentenhuisvesting hier staat er altijd bij hoeveel de huursubsidie is en dat stond ook vaak bij kamers die minder dan 340 kostten.

Maar goed dat ik niet zo'n kamer heb genomen dan.
__________________
Oud 24-10-2006, 21:12
Verwijderd
Ik was gelukkig vandaag, maar het verdwijnt nu weer als sneeuw voor de zon. Dit is de waarheid: er is geen manier om het goed te doen in deze situatie. Wat je ook doet, je doet het altijd fout. En het komt niet weer goed. Ontkennen, ontkennen, ontkennen. Dat werkt tenminste.

Zeg dat soort dingen toch niet tegen mij, alsjeblieft. Je doet me pijn.
Oud 24-10-2006, 21:12
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 24-10-2006 @ 21:38 :
owh, ja.. uhm.. de rekenhuur is 337 euro.. Maar ik dacht altijd dat er gekeken werd naar je inkomen.. maar ik moet het idd nog uitzoeken hoor. Maar had van een maatschappelijk werkster van rintveld gehoord dat het kon.
En anders wilt mijn moeder me sponsoren..

en verder heb ik ff gekeken, en dit huis wordt t echt. *doodeng *
en dat maakt me verdrietig en blij.. en oh, als t nu maar niet misgaat...

vrijdag ga ik reageren..pff
Laten we hopen dat het jouw huisje wordt

Ik voel me de laatste dagen zo raar. Ik vertoon ernstig studie ontwijkend gedrag en ik word er niet bepaald blij van. Voor morgen maar weer een planning gemaakt... dat werkt al stukken beter dan zonder =\
Oud 24-10-2006, 21:35
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dromendrieluik. Zo is het toch nog ergens goed voor.

Het... ik weet niet, het gaat beter dan logisch zou zijn. Heerlijk. Heerlijk vreemd.

Overpeinzing: roken = automutilatie = anorexia.
Roken = eigen schuld, dan krijg je toch lekker kanker? Het is je eigen leven, aan jou wat je ermee doet. Zelluf weten.
Geldt dat dan ook voor automutilatie en eetstoornissen? Niet fout. Niet slecht. Je verneukt er enkel je leven mee. Voor een beetje dan.
Ik bedoel, als ik erover nadenk, klopt het. Maar mijn gevoel vindt van niet. Het gaat er bij mij eenvoudigweg niet in, dat het op dezelfde manier goed te praten is. Dan houd je toch lekker je littekens verborgen? Dan rook je toch lekker stiekem in de pauze? Dan kots je toch lekker je eten weer uit?

Zelf weten. Want uiteindelijk is er maar één iemand verantwoordelijk en dat ben jij zelf. Think for yourself en zo. Niemand heeft je gedwongen om te leven, wel?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.