Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2006, 22:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
;x
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 25-10-2006, 22:42
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 25-10-2006 @ 23:10 :
;x
Denk je dat je zelf uit deze negatieve spiraal kunt komen?
Oud 25-10-2006, 22:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het ging zo goed en ineens... *krak*, daar ging m'n hart weer.
Ik wil nu slapen, heel veel slapen, maar dat kan niet. Ik moet weer werken en m'n vriendelijke blije gezicht opzetten voor iedereen. Ik hoop dat ik de dag doorkom zonder dat mensen al te veel roepen dat ik rustig moet doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2006, 01:58
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 24-10-2006 @ 21:53 :
Wat raar. Ik wist niet dat dat op leeftijd ging.

Bij de studentenhuisvesting hier staat er altijd bij hoeveel de huursubsidie is en dat stond ook vaak bij kamers die minder dan 340 kostten.

Maar goed dat ik niet zo'n kamer heb genomen dan.
Je kan sowieso geen huurtoeslag krijgen op een kamer, kijk maar op toeslagen.nl. Het moet een zelfstandige woning zijn met eigen badkamer, eigen keuken, eigen voordeur en meer van die shite.
Oud 26-10-2006, 09:00
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Goed, naar de tandarts gaan niet m'n grootste hobby (van wie wel? ) Maar alles is in orde
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down

Laatst gewijzigd op 26-10-2006 om 13:07.
Oud 26-10-2006, 09:12
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
*Gaapt*

Ik zou nog wel uren kunnen slapen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 26-10-2006, 10:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 25-10-2006 @ 23:42 :
Denk je dat je zelf uit deze negatieve spiraal kunt komen?
ik denk het wel ja

ot en we doen weer alsof er niks aan de hand is
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-10-2006, 11:04
Mariposa
Avatar van Mariposa
Mariposa is offline
Ik ben één grote stresskip, er moet nog zoveel gebeuren en ik zit niet in mn oude vertrouwde kamertje...

Eigenlijk wil ik niet gaan vandaag, maar ik moet wel, heb het beloofd. Vanavond hard aan het werk voor school!
Oud 26-10-2006, 11:06
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Vannacht redelijk goed geslapen, alleen weer niet in mijn eigen bed. Ik ben het zo zat. Vannacht gewoon weer in mijn eigen bed, geen gezeur. Gelukkig krijg ik vanmiddag al bezoek, wordt leuk. Samen pannenkoeken bakken <3.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 26-10-2006, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 26-10-2006 @ 02:58 :
Je kan sowieso geen huurtoeslag krijgen op een kamer, kijk maar op toeslagen.nl. Het moet een zelfstandige woning zijn met eigen badkamer, eigen keuken, eigen voordeur en meer van die shite.
In de praktijk is het genoeg om een eigen huisnummer te hebben, geloof ik
Oud 26-10-2006, 11:25
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
I just wanna know, are you happy now?
Oud 26-10-2006, 11:36
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Goh. Ik heb zonet een montuur terwaarde van 119 euro meegekregen uit de winkel om aan m'n ouders te laten zien of het wat is.

(Ja, ik ga dus een bril krijgen maar waarschijnlijk ga ik die alleen dragen bij b.v. college's e.d. )
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 26-10-2006, 12:38
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-10-2006, 12:43
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ich bin wieder da, und ik gehe an meinem leesverslag beginnen enzo.
Oud 26-10-2006, 12:56
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 26-10-2006 @ 02:58 :
Je kan sowieso geen huurtoeslag krijgen op een kamer, kijk maar op toeslagen.nl. Het moet een zelfstandige woning zijn met eigen badkamer, eigen keuken, eigen voordeur en meer van die shite.
Dat klopt. Eigenlijk zou ik het studio moeten noemen, maar aangezien het niet veel anders is dan een kamer met een mini keuken op de kamer en een mini badkamer, vind ik het woord kamer toch dichter in de buurt komen.

Ontopic:
Gister was ik nog super gemotiveerd om te gaan leren, maar vandaag is het hartstikke mooi weer en weet ik veel leukere dingen te doen dan leren.
__________________
Oud 26-10-2006, 13:05
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Miracle schreef op 26-10-2006 @ 13:56 :
Dat klopt. Eigenlijk zou ik het studio moeten noemen, maar aangezien het niet veel anders is dan een kamer met een mini keuken op de kamer en een mini badkamer, vind ik het woord kamer toch dichter in de buurt komen.
Ik ken iemand die heeft een kamer via een woningbouw vereniging (bo-ex) en kan wel huurtoeslag aanvragen en krijgen.. Dus t kan wel..
Oud 26-10-2006, 13:11
Verwijderd
zo moe...
Oud 26-10-2006, 13:14
Velma
Avatar van Velma
Velma is offline
Het zit allemaal wel goed zo, eens
__________________
'There was no part of that that wasn't fun.'
Oud 26-10-2006, 13:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
zometeen naar de dokter ben benieuwd
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-10-2006, 14:06
kroot
kroot is offline
Vandaag bij fysio geweest, hij zei dat ik toch beter terug kon naar de huisarts. Ik zei dat ie dom was en dat er in Den haag een poli voor musici en dansers is. Hij zei probeer dat maar. Net huisarts gebeld, met veel moeite gaan ze een verwijsbrief opsturen. Ziekenhuis gebeld, is er iemand uitgevallen, kan ik morgenochtend al terecht in plaats van over 6 weken
vind het wel een beetje eng
Oud 26-10-2006, 14:53
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jezus, ik moest naar de stad om boodschappen te halen. Ik eerst naar de bibliotheek voor mijn boekverslag, sta ik daar te janken als ik moeder van hem en zijn zusje tegenkom. Ze gaat me nog helpen bij mijn verslag, ik zie het helemaal niet meer zitten. Schijt aan dat stomme school. Iig, zusje wilde nog puzzelen, vet lief.

Kom ik buiten, moest ik naar de superdeboer. Nou, mooi dat ik niet meer wist waar het was, ik ga tienduisent keer per jaar naar de superdeboer en ik wist het niet meer. Ik naar de foodfactory.

En mijn moeder vindt dat ik me aanstel ofzo. Argh, en nu ga ik maar even iets ontspannends doen ofzo.
Oud 26-10-2006, 15:13
Verwijderd
Aaaaaaaaaargh!
Ik wil een nieuwe telefoon!!! En die sukkels bij Hi hebben mijn aanvraag niet geaccepteerd! en ik begrijp niet waarom....

En ik moet tentamens leren en ik wil wel, maar ik voel me verschrikkelijk, heb buikpijn, ben moe en ik moet nog zoveel ...
Oud 26-10-2006, 15:16
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
nou ik heb het vanaf 8 uur al volgehouden... met 2 kauwgompjes dat wel. Toch wel een beetje trots op mezelf. Word alleen gek van die teksten bij frans die we lezen, elke keer zit ik bijna op het randje van huilen. Ik moet me sterk houden.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 26-10-2006, 15:33
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 26-10-2006 @ 16:16 :
nou ik heb het vanaf 8 uur al volgehouden... met 2 kauwgompjes dat wel. Toch wel een beetje trots op mezelf.
Als je bedoelt dat je al vanaf 8 uur niks gegeten hebt zou ik daar vooral ook heel trots op zijn. Je helpt jezelf de vernieling in en je weet het.
Als je dat niet bedoelde, let dan maar niet op mijn reactie.
Oud 26-10-2006, 15:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
halve middag geslapen, weer niets aan school gedaan, maar ik ben gewoon te moe. Het was gewoon zwaar om om 5 uur op temoeten en om half 12 eindelijk eens thuis te komen. Te weinig slaap en ook nog colleges ed. Maar nu wordt het iets rustiger. Nog steeds wel heel druk, maar toch...

Zo schoenen kopen met m'n vader, hopelijk vind ik wat, want ik moet ze vanavond met de wedstrijd al aan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-10-2006, 15:53
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
waarom zei ik het? WAAROM? ze is zo goed voor me, en ik lijk het te verpesten. ik kan niet zonder haar.
Oud 26-10-2006, 15:59
lob#2
lob#2 is offline
Ik ben zooo boos, geiiriteerd, teleurgesteld, u name it, ik ben het!
Zou het te maken hebben met die hele mishandeling en die ^&*^&*^# nasleep? Ik doe lelijk tegen alles en iedereen, en het interesseerd me helemaal niets. Dat vind ik nog wel het ergste. Mijn vriend en ik hebben ruzie, omdat ik zo humeurig ben. Ze zien me zo weinig, ja waarom denk je dat dat zo is? Sjesus steun me dan ook gewoon! Lekker doen of er niets aan de hand is help je me helemaal niets mee!
Slachtoffer hulp slaat ook nergens op. IDiote vragen waarop ze het antwoord zelf nog wel kunnen bedenken.

Ik ben bang, waarom doe ik zo? Waarom ben ik zo verschrikkelijk boos en hoe kom ik daar vanaf? Hoe in vredesnaam kom ik hier weer uit en wanneer ben ik weer de vrolijke ik?
__________________
Gold won't bring you happiness wehen you're growing old.
Oud 26-10-2006, 16:45
Mandoline
Avatar van Mandoline
Mandoline is offline
Ik wil allesbehalve dat. Dat is nog best lastig, ik voel nu alweer dat ik het helemaal niet vol kan houden want stiekem wil ik het wél. Maar het zou niet moeten, het mag niet weer fout gaan en na de vorige keer... Dat wil ik niet meer. Bwuh, rare gevoelens. Wanneer wordt het eens gewoon simpel? Misschien als ik het eens fatsoenlijk duidelijk maakte.
__________________
and when you find me there, you'll search no more
Oud 26-10-2006, 16:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 26-10-2006 @ 14:05 :
Ik ken iemand die heeft een kamer via een woningbouw vereniging (bo-ex) en kan wel huurtoeslag aanvragen en krijgen.. Dus t kan wel..
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Ik weet niet wat Bo-ex betekent, maar bij kamers die ik tegenkwam kreeg je soms ook huurtoeslag, terwijl het wel een clusterwoning was (dus sanitair en keuken delen met anderen).

Nou ja, ik heb binnenkort een mooie kamer, zonder huurtoeslag.
__________________
Oud 26-10-2006, 16:49
Verwijderd
Supergoede dag
Zwaar gemotiveerd en zelfs wat zelfvertrouwen! (What's happening?!)
Oud 26-10-2006, 16:58
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 26-10-2006 @ 11:50 :
ik denk het wel ja

ot en we doen weer alsof er niks aan de hand is
Waarom denk je dat?
Ik denk het niet trouwens, het is namelijk niet zo makkelijk
Oud 26-10-2006, 16:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Mijn dag ging echt van het ene uiterste naar het andere uiterste. Eerst met mijn mama naar de stad gegaan, wezen lunchen en daarna op zoek gegaan voor een galajurk. Nou ik heb echt de galajurk van m'n leven gevonden, überduur, maar zóóó mooi!!! En uiteraard hoorden daar een panty en nieuwe bh bij, en daarna kwam er nog een jasje bij, en een sjaal. Hihi, ik heb bij elkaar ongeveer € 300 uitgegeven , maar gelukkig betaalde mijn mama ook een deel.

Aan het eind van de middag moest ik naar therapie, waar ik heel vrolijk binnenkwam, en erg down wegging. Wáárom heb ik dat nou tegen haar gezegd, wat moet ze wel niet van me denken?! Ze probeert me te helpen, te begrijpen, ze heeft het beste met me voor en wáárom ben ik dan zo'n bitch en zeg ik zulke dingen. Wat gaat er in godsnaam in mijn hoofd om, dat ik denk dat ik zulke dingen kan maken. Omdat ik er elke keer weer mee wegkom.. Ga nou eens een keuze maken mens, wil je nou hulp of niet? Wil je nou eerlijk zijn of niet? Wil je werken aan jezelf of niet? WIL ik eigenlijk wel gelukkig zijn, durf ik daarvoor het hele verwerkingsproces door te gaan, of brei ik er elke keer maar wat om heen, waar ik zo goed in ben? Zet ik haar nou elke keer op een dood spoor of kan ik eíndelijk wat van mezelf laten zien? Kan ik alles eindelijk loslaten en laten zien hoe ik écht over dingen denk, hoe ik me écht voel? Durf ik me te laten helpen?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-10-2006, 17:13
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik weet niet eens meer of het veel of weinig is. Het voelt veel. Het voelt altijd veel. En ik heb het idee dat het altijd meer is dan het is als ik het uitreken.

Wil op zich heel hard trainen en me weer eens trots kunnen voelen.. maar ik heb er gewoon de puf niet voor. Zelfs daar niet voor, wat voor eetstoornis-hebbend persoon moet ik dan voorstellen? Juist ja. iemand die het niet heeft. Anders zou ik toch alles laten voor dat ene doel?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 26-10-2006, 17:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 26-10-2006 @ 17:58 :
Waarom denk je dat?
Ik denk het niet trouwens, het is namelijk niet zo makkelijk
ik weet dat het niet makkelijk is en het is ook al een paar keer mislukt maarja het zal wel een keer lukken

en hoeist met jou¿
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-10-2006, 17:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Yana schreef op 26-10-2006 @ 18:13 :
Ik weet niet eens meer of het veel of weinig is. Het voelt veel. Het voelt altijd veel. En ik heb het idee dat het altijd meer is dan het is als ik het uitreken.

Wil op zich heel hard trainen en me weer eens trots kunnen voelen.. maar ik heb er gewoon de puf niet voor. Zelfs daar niet voor, wat voor eetstoornis-hebbend persoon moet ik dan voorstellen? Juist ja. iemand die het niet heeft. Anders zou ik toch alles laten voor dat ene doel?
Het is veel te weinig.


Ontopic:

Zo lekker wedstrijd . Als ik ernu weer naast sta, ga ik echt gillen. Heb nieuwe schoenen, eerst advies gevraagd, toen tegen alle advies in toch lekker deze gekocht . Maar straks wel zonder hem. Ik ga wel bij hem kijken, hij moet na mij, maar toch jammer. Ben benieuwd of zijn vervanger ja gezegd heeft. En ik hoop dat BJ bij mij komt te staan. M'n oude trainer en ik merk gewoon dat ik bij hem extra goed speel, omdat ik nog steeds het gevoel heb, dat ik me moet bewijzen, dat hij op me let enz...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 26-10-2006, 17:38
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik voel me stukken minder moe nu.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 26-10-2006, 17:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
op school een boek moeten lezen
ging ook een stukje over aanrandingen
nou zie ik het weer allemaal voor me
en voel me klote
en heb weer schrik

bij de dokter geweest en pillekes en zalf gekregen voor de onsteking in me buik en als men buik volgende week niet minder is moet ik naar de huidarts
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 26-10-2006 om 18:16.
Oud 26-10-2006, 18:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 26-10-2006, 19:07
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline
Eerste dag gestopt met roken.. En nu de na-het-avondeten-twijfel. Maar eerlijk gezegd valt het me nog mee, doe het tot nu toe op 2 nicotinekauwgompjes.
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.
Oud 26-10-2006, 20:45
Verwijderd
Oud 26-10-2006, 20:59
Verwijderd
Gewinkeld, was leuk. En mn camera leeft. <3

En verder? Tsjah. Leeg, nu.
Oud 26-10-2006, 21:02
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 26-10-2006 @ 16:33 :
Als je bedoelt dat je al vanaf 8 uur niks gegeten hebt zou ik daar vooral ook heel trots op zijn. Je helpt jezelf de vernieling in en je weet het.
Als je dat niet bedoelde, let dan maar niet op mijn reactie.
ja ik weet het... Maar er hoeft ook niet veel af... ik bdoel met het uitspugen ben ik gestopt dat is al heel wat toch? Ik hou mezelf ook wel voor de gek, dat weet ik ook, maar dat gaat zo makkelijk.

OT: muziekles was super, gezellig wel enzo. verder moet ik morgen naar de psycholoog en ik heb er geen zin in, blaah ik haat dat mens
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 26-10-2006, 21:50
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Vandaag was heerlijk Alleen ben ik wel compleet dood, maar goed.

Laatst gewijzigd op 27-10-2006 om 05:47.
Oud 26-10-2006, 22:01
Verwijderd
we hebben echt wel 3000 mensen in ons kleinschalige bedrijf gehad en ik kan niet meer. 41 uur per week gaat je niet in de koude stagekleren zitten.
Oud 26-10-2006, 22:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, weer niet goed aan school gewerkt. Beetje bij beetje steeds, maar morgen moet ik echt véél doen. Oefenen oefenen, doorlezen, samenvatting, schrijfplan maken. Het moet van mezelf, anders zaterdag weer en zondag weer!

Zal me leren.
Oud 26-10-2006, 22:16
moon
Avatar van moon
moon is offline
Als het nog langer zo half door gaat dan zak ik straks weer weg in een depressie, dit kan niet zo doorgaan. Ik doe dit gewoon zo tegen mijn zin in allemaal, wanneer durf ik voor mezelf te gaan staan? Wanneeer huil ik nu eens niet om de pijn die ik ander kan doen, maar denk ik aan mezelf in dit geval?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 26-10-2006, 22:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
vandaag NEE gezegd tegen iemand die me vroeg een dienst voor haar te werken. Het voelt goed Verder heb een een spiegel van de sloop op mn auto, heeft vati mijn V-snaar aangespannen en heb ik een scan/printer/kopieer apparaat gekocht. Nu ga ik slapen, ben tamelijk moej! Morgen werken met iemand die ik niet zo bijzonder leuk vind.......................................... Gaaaaaap
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 26-10-2006, 22:31
Verwijderd
ik ben melig en gelukkig, de graanjenever is op, mijn woongroepgenootjes zijn schatten en iedereen heeft respect voor me opeens. en ik heb 2 goede cd's besteld. blij dat ik dat kan met mn budget. nouja, anders geef ik gewoon iets minder uit, is niet moelijk. kan op stage ook zoveel eten als ik wil. soms
en ik heb geen bagger zin aan mn stageverslag.
Oud 26-10-2006, 23:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisternacht echt een moment van instorting gehad. Constant huilen, voor me uit staren... uren lang. Heb nog ongeveer 2 uurtjes slaap gehad voordat ik moest werken. Hoorde van iedereen meteen dat ik er zo slecht uitzag. Zo voelde ik me ook. Ik bewoog ook als een zombie, alles voelde zwaar en ik had weinig zin om te praten.
En dat allemaal door hèm. Het zit dus veel dieper dan ik dacht.
Het hoort na 8 maanden toch wel over te zijn lijkt mij. Ik hoor toch een sterke vrouw te zijn die niet over zich laat lopen door zo'n klootzak? Godver, wat ben ik toch een watje.
En dat terwijl hij alles allang is vergeten. Ik wil het ook vergeten verdomme!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 26-10-2006, 23:32
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 26-10-2006 @ 18:20 :
ik weet dat het niet makkelijk is en het is ook al een paar keer mislukt maarja het zal wel een keer lukken

en hoeist met jou¿
Weet je hoe je ermee om moet gaan?

Met mij is het wel ok
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.