Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2006, 08:33
kroot
kroot is offline
Was ik vanmorgen in het ziekenhuis, bleek dat er een dubbele afspraak was geboekt. En die ander was helemaal uit Arnhem gekomen, dus moest ik een nieuwe afspraak maken. En weet je wanneer?? 28 november pas
Advertentie
Oud 27-10-2006, 08:42
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik ben moe en wil slapennnnnnn
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 27-10-2006, 09:12
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Volgens mij he, volgens mij........ is de zomer en zijn vrolijkheid weer voorbij..
En ga ik nu weer last van winter buien krijgen . Ik merk gewoon hoe dat ik mensen af wil snauwen... hoe graag ik nog in bed wil blijven liggen, hoe langzaam de tijd voorbij gaat en hoe weinig zin ik heb om iets te doen...
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Oud 27-10-2006, 09:34
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, de was is bijna klaar, de badkamer en de wc weer gepoetst. Nu dus even ontbijten (vergeten, ik vond het al raar dat ik honger had) en dan mijn lesvoorbereidingen voor komende week maken. En dan nog "even" de bedden opmaken en het laminaat poetsen. Vriendlief mag stoffen dit weekend, daar heb ik geen zin in .

En we hebben een "nieuwe" printer (via Marktplaats). Heerlijk, een laserprinter. Gaat zo lekker snel! En dan hoef ik niet meer op school te printen of mijn vriend op zijn werk te laten printen, maar kan het gewoon weer op het moment dat ik er zelf aan denk of mijn huiswerk af is. Heerlijk!
Oud 27-10-2006, 10:03
Verwijderd
Verstand op nul en doen. Dit moet nu. Hoe eng ik het ook vind. Maar anders kom ik niet verder. Hoe erg ik me ook schaam, het verleden kan ik niet veranderen, wel de manier waarop ik er nu mee omga.
Oud 27-10-2006, 10:05
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn moeder doet echt lullig . Sorry, ik heb er begrip voor maar dit gaat wel héél ver.
En mijn boekverslag is bíjna af .
Oud 27-10-2006, 10:07
Verwijderd
Ze mag van mijn part.. nou, doodvallen is extreem. MAar in ieder geval ophouden met dat constante commentaar.
Oud 27-10-2006, 10:13
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ga vanavond uit eten, zondagochtend brunchen en zondagavond weer uit eten. En morgen eet ik ook niet thuis.
Fijn, heel fijn.
Gelukkig staan de menukaarten online.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 27-10-2006, 10:21
Nganon
Avatar van Nganon
Nganon is offline
Ik denk altijd dat ik het zelf kan. Waarom?
__________________
Fuck reality.
Oud 27-10-2006, 11:12
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Argh. *slaat Natuurkundeverslag*
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 27-10-2006, 11:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vanochtend is het nieuws bekend gemaakt. Mijn moeder krijgt op 2 november een operatie om de kanker weg te halen. Het is een borstsparende operatie, dat is opzich goed nieuws, omdat dat betekend dat ze het dus niet nodig vinden om te amputeren. Daarna word nog gekeken of er bestraling of chemotherapie nodig is, maar men denkt van niet. Ook al is het opzich goed nieuws, ik ben er niet helemaal gerust op. Stel nou dat het allemaal goed lijkt, en de kanker na een jaar weer terug blijkt te zijn..?

Verder voel ik me echt ontzettend klote, en ik kan niet goed aanwijzen waarom. Oké, ik heb het gisteren verkloot bij therapie, en al kan ik daar dinsdag alweer verandering in aanbrengen, het voelt nog steeds verschrikkelijk.. En ik ben doodmoe, en moet vanavond werken waar ik geen zin in heb. Vanavond zijn de twee belangrijkste bedrijfsleiders er, en ik moet mezelf dus echt gaan bewijzen, die komen ook altijd op een moment dat het mij slecht uitkomt. En daarbij heb ik ook nog eens bergen huiswerk, waar ik nog steeds het minimale aan heb gedaan, dus ik loop nog steeds mijlenver achter.. En ik kan mezelf er ook niet toe aanzetten om te beginnen, het enige wat ik wil is in m'n bed zielige liedjes luisteren of zielige films kijken terwijl ik bakken ben&jerry's naar binnen werk.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-10-2006, 11:26
Verwijderd
Knuf voor Nijn*!


Argh, ben echt verkouden als ikweetnietwat. zwaar drukkend hoofd, voortdurend koud, last van mn keel. Wilde vanavond banenzwemmen maar gaat niet lukken zo, shit. Als het morgen beter gaat maar stuk wandelen ofzo.
En die docent is echt een stomme !@#(. donderdagochtend nog gaan mailen dat ie t niet heeft na kunnen kijken en werkcollege dus niet doorgaat. vervolgens als alternatief ons buiten de normale uren op laten draaien voor een persoonlijke nabespreking. uh, hij heeft toch iets fout gedaan waardoor het ons toch makkelijker ipv. moeilijker gemaakt moet worden? En ik zou maandag eigenlijk gaan werken, maar dat kan dus niet meer en de rest van de week kan ik eigenlijk ook niet, maar ik heb geen keus want de week erna heb ik tentamens en kan ik ook niet twee keer werken. grrrrr
Oud 27-10-2006, 11:47
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Sterkte Nijn*!

Vandaag goed op weg, maar de dag is nog niet half voorbij...
Oud 27-10-2006, 12:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
gereageerd op de woning... zoo spannend... tot dinsdagavond afwachten..pfff..

Nu naar de V&D, daar zijn de ER dvd boxen in de aanbieding
dus ik ga ff seizoen 5&6 scoren
Oud 27-10-2006, 12:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Zometeen mijn eerste tentamen, willen jullie voor me duimen?
Ik kan het echt gebruiken.
__________________
Oud 27-10-2006, 12:58
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik ben echt sentimenteel aan het doen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 27-10-2006, 13:04
Verwijderd
Succes, Miracle.


Ach, het gaat wel goed. Relatief gezien. Ik heb deze week weer heel wat afgerond, en gisteravond was fijn. Vandaag was, nou ja, niet leuk, maar in ieder geval wel productief. En er zijn dingen die ik nog niet kan verwoorden, die mij ook dwarszitten, maar ja. Dat is voor later.
Oud 27-10-2006, 13:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dat waren dan mijn verslagen. Wat moet ik nou nog meer?

Ik wil niet meer dromen. Niet zo raar althans. Maar mijn Dromendrieluik moet nog wel af, voor morgen, want dat had ik beloofd. Laat ik daar dan maar aan beginnen, dat is tenminste leuk. En vanavond lekker paardrijden. Ik hoop dat het beter gaat.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 27-10-2006, 14:10
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ nijn.. knuffel en sterkte en lieve schat probeer op de deskundigheid van de artsen.. ik weet het is moeilijk en echt kut op sommige momenten maar je maakt jezelf met de gedachten wat er MISSCHIEN kan gaan gebeuren..

----

gister uit eten geweest met de groep.. was half 2 thuis, uitgeput en vol rotgevoelens.. veel nieuwtjes gehoord.. er komen ergens in 2007/2008 2 huwelijken van 2 vriendinnen..
voor 1 was ik gevraagd als zo een planner (uh) maar dat heeft ze snel terug genomen.. why? ik wilde dat best doen ze betekend fucking veel voor me.. maar goed nog ff bedenken hoe ik t ga doen..
nu weer op mn werk (dienst van 12 tot 20) moe en rot..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-10-2006, 14:27
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Altijd weer die dubbele gevoelens...

Je mag best iets lekkers, dat is normaal.
- Ja maar...ik ben al weer zoveel aangekomen, ik moet afvallen!
Nee, je moet normaal eten. Normaal is dat je mag snoepen. Het gaat niet om die 2 extra kilo's.

*eet snoep*

Nu zou ik moeten stoppen... Normale mensen zouden nu stoppen...
- Nu ben je begonnen, nu moet het op ook
Maar..ik..wil..niet..
- Pech.

*eet door terwijl ze al meer dan vol zit*

Ik moet stoppen!
- Nog eentje
Nee! *gooit rest van het zakje in de prullenbak*


*kutgevoel*

Maar ik heb tenminste mezelf van een overgeven en meteen gaan sporten af weten te houden. Tenminste nu nog.

@ Nijn*: Knuf
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 27-10-2006, 14:41
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mm we werken nu met zn 2en.. een andere afdeling wil na 20.00 een van ons twee als ondersteuning voor 2 uurtjes ofzo.. omdat zij een late en morgen een vroege had (zoiets) maar mn collega kan niet en ze zitten heel erg omhoog en ze gaan mij straks ompraten en ik wil niet ik voel me dr nu al rot over
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-10-2006, 14:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben gefrustreerd, omdat ik geen werkblad kan maken in Word. Dat stomme rotprogramma doet niet wat ik wil. Dan wil ik het op een andere manier maken, mag dat niet van meneer. Dus nu ga ik maar wat anders doen. Leuk, dit is echt weer goed voor mijn humeur, great.
Oud 27-10-2006, 14:53
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Meneer de grote beer, je hebt een aureool om je hoofd!

Want ze zweefde als een klein meisje en zag overal verrassingen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 27-10-2006, 15:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kut ik mag dus een uur (minimaal) daarheen.. AAAHHHHH
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-10-2006, 15:50
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Goed! Gister ontzettend leuke dag gehad. Eerst naar Den Haag geweest en dat was super gezellig, en daarna uitgeweest, en dat was ook super! I feel good! (for now.. )
Edit: en op school loopt het ook redelijk goed nu. Ik heb toch wel een leuk en gezellig groepje! Nu ga ik lekker met dikke wintersokken en een zachte warme plaid een aflevering van Lost kijken

Laatst gewijzigd op 27-10-2006 om 15:53.
Oud 27-10-2006, 15:59
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-10-2006 @ 16:04 :
kut ik mag dus een uur (minimaal) daarheen.. AAAHHHHH
Heb je een reden nodig om nee te kunnen zeggen?
Oud 27-10-2006, 16:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 27-10-2006 @ 00:32 :
Weet je hoe je ermee om moet gaan?

Met mij is het wel ok
ermee omgaan is

vandaag stage gehad het ging wel totdat men werkbegeleider een gesprek begon en weer over hoe het eten nou ging begon en hij geloofde niet dat het eten goed ging en over hoe het met mij gaat
en hield me nog steeds in de gaten hoeveel ik eet enzo
en dat krijgt hij ook van anderen te horen
en hij vond dat 1 sneetje brood met boter veel te weinig is op een hele stagedag en dat ik me uithonger en hij begon over automutileren en ging daar ook over door
en nou wil hij dat ik 3 sneetjes met wat erop eet voort
maar hij zij al dat ie men niks kon verplichten maar hij zou het wel graag willen dat ik het toch een halfjaar zou proberen
en hij begon over dingen met andere mensen die in plaats van altijd binnen zitten en had het over ondergewicht
en maandag wil hij met me verder praten op stage
ik voel me klote
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-10-2006, 17:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 27-10-2006 @ 16:59 :
Heb je een reden nodig om nee te kunnen zeggen?
hoe bedoel je een reden? waarschijnlijk hoef ik niet te zeggen waarom ik (evt) niet daar heen wilde..
als je dat bedoelde
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-10-2006, 17:09
Verwijderd
Heerlijk, wat was dat lang geleden! Ineens had ik zin in viool spelen en speelde ik meer dan een uur viool. Jammer dat ik verder niet veel bladmuziek hier heb liggen, dus daarna heb ik de gitaar gepakt. Jeetje wat was dat allemaal lang geleden zeg. Hoe kon ik nou vergeten hoe goed het voelt om muziek te maken! Dit moet ik echt vaker gaan doen! Misschien nog een paar lesjes nemen oooowyeah
Oud 27-10-2006, 17:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zo de week is weer voorbij gelukkig. Maar nu begin de stress voor m'n tentamen weer. Maar ik heb 4 hele dagen om te leren, dus moet goedkomen, gaan we maar vanuit.

Gister wedstrijd. M'n voeten zijn kapot, maar het ging wel aardig. Ik werd voor 5 min gewisseld en iemand anders kwam er even voor mij in. In de rust zegt ie tegen haar: ja je had ook een moeilijke dame hoor, goed gedaan! En ik, die verdomme die hele wedstrijd, min die 5 min, dat wijf gehad had, het prima gedaan heb, iig beter dan zij die steeds de bal kwijt was, kreeg niets te horen. Hoezo hij heeft voorkeur voor bepaalde mensen ...

Maar ja. Het zal allemaal wel. Nu concentreren op m'n tentamen. M'n hele agenda zit stampvol. Ik weet bij god niet waarom ik het zo druk heb, alhoewel, ik heb het natuurlijk allemaal zelf afgesproken, maar toch. Geen wonder dat ik soms gewoon kapot ben. Moet af en toe ook m'n rust nemen toch ?

Dinsdag met een vriendin naar een appartementje kijken. Aan de ene kant erg leuk, maar ook weer erg duur op kamers gaan. Tuurlijk, als ik het vraag, betalen m'n ouders het allemaal, maar voor haar is het gewoon moeilijker. Haar ouders verdienen wat minder en zij moet dat dan allemaal zelf betalen... lastig ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-10-2006, 17:19
Verwijderd
omg is het nou godverdomme zo moeilijk om is een keertje iets voor me te doen?
Oud 27-10-2006, 17:23
Verwijderd
Neeeee niet weer..
Oud 27-10-2006, 17:25
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
*doet knuffels strooien*

Vakantie is bijna voorbij. Ik wil langer vakantie Mja, zal niet gaan hè. Ach, ik moet niet zeuren, de school is wel gaaf, en dat meen ik.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 27-10-2006, 17:25
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik wil een hele lieve warme gemeende knuffel.

Maar wie zou ik daar om moeten vragen?

Wil niet praten, mag niet praten, kan niet praten. Niet weer zeiken, gewoon een keer normaal doen. Een lief vriendinnetje zijn.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 27-10-2006, 18:03
Verwijderd
Gisteravond was wel lekker, maar ik baal ervan dat ze zaterdag niet kan. En omg, wat nieuwe kleren wel niet voor je kunnen doen.
Ik ga met de pil beginnen, ben opzich wel blij dat het niks engs ofzo is. En het deed verdomme wel pijn.
Oud 27-10-2006, 18:22
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Toe dan. Ik wil gewoon met je praten, oké? Het is niet eens iets belangrijks of zo.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 27-10-2006, 18:47
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
fk me vader thuis meteen iedereen weer boso tegen elkaar

hij mag ook wel weg blijven op- deze manier

nog 2 dagen vakantie
__________________
.
Oud 27-10-2006, 19:10
Verwijderd
ik haat ruzie
Oud 27-10-2006, 19:18
Verwijderd
weekend.
Oud 27-10-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 27-10-2006 @ 18:09 :
Heerlijk, wat was dat lang geleden! Ineens had ik zin in viool spelen en speelde ik meer dan een uur viool. Jammer dat ik verder niet veel bladmuziek hier heb liggen, dus daarna heb ik de gitaar gepakt. Jeetje wat was dat allemaal lang geleden zeg. Hoe kon ik nou vergeten hoe goed het voelt om muziek te maken! Dit moet ik echt vaker gaan doen! Misschien nog een paar lesjes nemen oooowyeah
Haa! Jij denkt hetzelfde als ik. Ik heb vandaag ook heerlijk viool gespeeld. Ik weet niet welk niveau je viool speelt, maar ik ben zelf verliefd op het stuk van Rieding. (concert in A minor geloof ik.) Ken je dat?
Oud 27-10-2006, 19:53
Verwijderd
Is er dan echt niemand om me even vast te houden? Iemand die dat ook wíl? Niemand die me even die warmte en geborgenheid kan geven waar ik zo naar snak? Even niets moeten, even niets hoeven, even de tijd stop zetten en alleen maar die warmte en die veiligheid van twee armen om me heen die zo begrijpend me troosten en lief voor me zijn. Geen vragen, geen antwoorden die ik niet wil horen, geen goedbedoelde woorden die het er niet beter op maken. Gewoon een veilig plekje om me ook eens kwetsbaar op te kunnen stellen en te kunnen voelen. Écht te kunnen voelen....
Oud 27-10-2006, 20:03
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
The road ahead is empty
It's paved with miles of the unknown
Whatever seems to be your destination
Take life the way it comes
Take life the way it is

Horizon in the distance
So close and yet so far away
You shouldn't be surprised when on arrival
The dream has flown away
And fear is not here to stay

The road ahead never gives away a promise
The road ahead is a highway or a dead-end street
A dead-end street

Raindrops on your windscreen
They fall from heaven or from hell
You drive into the light or into darkness
Uncertainty as your guide

The road ahead never gives away a promise
The road ahead is a highway or a dead-end street
The road ahead never answers any questions
And nothing is sure along the way
Not even tomorrow
With miles of the unknown ahead of you

The road ahead is empty
It's paved with miles of the unknown
Whatever seems to be your destination
Take life the way it comes
Take life the way it is
Oud 27-10-2006, 20:18
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik voel me vaag. Niet heel slecht maar ook niet goed. Vaag is het enige woord dat ik bedenken kan om het te beschrijven. Het is een gevoel dat ik wel vaker heb. Begrijpen doe ik het niet. Maar dat doe ik wel vaker niet. Gevoel is raar.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 27-10-2006, 20:32
pearlette
Avatar van pearlette
pearlette is offline
2e dag stoppen met roken. En het gaat hartstikke goed. Eigenlijk. De ergste aandrang houd ik eronder met nicotinekauwgom, maar dat zijn er maar 4 per dag tot nu toe. Ben trots op mezelf!
__________________
Excuse me, I just have to explode this body off me.
Oud 27-10-2006, 20:35
Verwijderd
oeps!
o wat ben ik toch stom aan het doen
Oud 27-10-2006, 20:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
houd je in
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-10-2006, 20:46
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kom op, laat er iemand terugsmsen?
Oud 27-10-2006, 20:46
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Bwuh.. ik WIL het NIET. Niet dat dat helpen zal, mja. Geweldig allemaal
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 27-10-2006, 20:47
Verwijderd
doe mn best
en ast op jezelf slaat: je kan t wel..

de nieuwe cd's zijn prachtig
*strooit knuffels*

Laatst gewijzigd op 27-10-2006 om 20:52.
Oud 27-10-2006, 20:59
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en we dwalen steeds meer af
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het grote Lucht je Hart topic #73
Cherry Springs
498 24-10-2006 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.