Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2006, 22:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb alleen het wedstrijdverslag gelezen, vannacht maar de herhaling kijken.

En ik snap het niet, Feyenoord voert een kutbeleid, heeft zeker geen kwalitatief goede spelers op het moment en wint nu al voor de 5e of 6e keer op een rij met onder andere Twente en AZ, die op het moment door mij veel hoger ingeschat worden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 18-11-2006, 22:39
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
WolterB schreef op 18-11-2006 @ 23:24 :
Ik heb alleen het wedstrijdverslag gelezen, vannacht maar de herhaling kijken.

En ik snap het niet, Feyenoord voert een kutbeleid, heeft zeker geen kwalitatief goede spelers op het moment en wint nu al voor de 5e of 6e keer op een rij met onder andere Twente en AZ, die op het moment door mij veel hoger ingeschat worden
Tegen Twente en Az zijn ze ontiegelijk goed weggekomen. Zowel de scheids mee als een wereldkeepert in de goal.
Twente had het destijds met rust al 0-4 moeten hebben, AZ had ook een uitslag van minimaal 2-6 op het bord moeten zetten.

En dat je gaat tijdrekken in je eigen stadion rond de 85'
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 19-11-2006, 00:42
Verwijderd
Ik kom net thuis, heb niets van voetbal gezien, maar dit lees ik op voetbalonline:

======
Feyenoord klopt AZ; crisis voorbij?

www.voetbalonline.nl, 18 november 2006 22:04 - Feyenoord lijkt de crisis nu echt voorbij. De brigade van Erwin Koeman won voor de vijfde keer op rij in de eredivisie en deze keer was er sprake van een grote scalp. In De Kuip werd AZ in een prachtige wedstrijd met 3-2 geklopt. De club van Zuid heeft hiermee weer contact gekregen met de top-3.

Het enerverende duel kwam rond het half uur pas goed tot leven, doordat eerst Hofs 1-0 maakte en De Zeeuw er kort daarna de 1-1 in rommelde.
Feyenoord hield AZ bijzonder goed bij en dat was gezien het verloop van de competitie tot nu toe natuurlijk een uitstekende prestatie.

De Rotterdammers bleven aandringen en zagen hun open spelopvatting in de 56ste minuut beloond met een nieuwe voorsprong. Het was Timothy Derijck die zijn eerste optreden in de basis bekroonde met een doelpunt: 2-1.
De Kuip bruiste weer als vanouds. Feyenoord was zowaar weer en topploeg en maakte het het alom geprezen AZ meer dan lastig. Toch sloeg de schrik nog om het hart bij het Legioen toen Koevermans er een kwartier voor tijd 2-2 van maakte.
Maar Feyenoord was vanavond in zeer goede vorm. Tien minuten voor tijd kwam de ploeg voor de derde keer op voorsprong om deze niet meer af te staan. Matchwinnaar werd Nicky Hofs met een schot van buiten de zestien meter: 3-2.

=======

Als ik dit moet geloven viel het allemaal wel mee maar andere sites geven aan dat AZ "erg gemakkelijk combineerde" en "de betere kansen had". Ben benieuwd naar de samenvatting.
Oud 19-11-2006, 14:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Tja, er is flink geknokt en gescholden gisteren. En het is ook weer "ouderwets" NEC in alle opzichten. Het voetbal is vijf wedstrijden op rij gewoon slecht en we staan geheel terecht op de veertiende plek. El-Akchaoui, Nalbantoglu, Snoyl, Barreto, Boutahar en Niedzielan, allemaal jongens waar je veel van verwacht en ze spelen beroerd, waardoor je simpelweg geen wedstrijd naar je hand kunt zetten.

Laten we hopen dat er in de winterstop wat dingen gaan veranderen, want zo wordt het knokken tegen degradatie.

Enige lichtpuntje was het debuut van Saidi Ntibazonkiza, die met een prachtomhaal die net over ging en een uitstekende voorzet bij de aansluitingstreffer liet zien inderdaad een enorm talent te zijn. Wat mij betreft wordt er voor volgende wedstrijd gewoon gekozen voor een flink pak bankzitters. Zet Ntibazonkiza, Dams, Bakker, Pothuizen, Kivuvu, Worm en Vanaudenaerde maar eens in de basis, veel slechter zullen ze het niet doen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-11-2006, 14:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik weet overigens niet of het ook nog op Talpa is geweest, maar dat KNVB-bandje dat ze afspeelden bij de spreekkoren tegen Wegereef. Dat is wel zó dom. Elke Nijmegenaar weet dat de boel escaleert als je dat doet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-11-2006, 14:53
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Volgens mij loopt het uit de hand in Den Haag
Oud 19-11-2006, 15:00
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Hehe volgens mij ook.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 19-11-2006, 15:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Nou, de kampioen is dus ook bekend...
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 19-11-2006, 15:39
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Boogie schreef op 19-11-2006 @ 16:23 :
Nou, de kampioen is dus ook bekend...
Dat dacht ik net ook..
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 19-11-2006, 15:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Arbiter Bossen staakt ADO-Vitesse

Scheidsrechter Ruud Bossen heeft het duel van ADO Den Haag met Vitesse na 66 minuten gestaakt, nadat enige tientallen Haagse supporters op het veld gekomen waren om hun onvrede te uiten over het spel en de stand (0-3).

Al na dertien minuten pakten de eerste donkere wolken zich samen boven het Zuiderpark, nadat Bosschaart Benson had neergelegd en met rood kon vertrekken. Niet veel later maakte Bodde onnodig hands, waarna de bal op de stip ging. Lazovic benutte het buitenkansje.

Direct na rust maakte Prijor de 0-2 na geklungel in de Haagse verdediging. Het eigen doelpunt van Bunjevcevic bleek de druppel voor tientallen Haagse fans.
Bron: NOS-TT

Ik ben bang dat dit de Haagse 'fans' erg duur gaat komen te staan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-11-2006, 16:16
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Boogie schreef op 19-11-2006 @ 16:23 :
Nou, de kampioen is dus ook bekend...
Word pas op de laatste speeldag beslist. Mark my words
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 19-11-2006, 16:25
anterx
anterx is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-11-2006 @ 16:42 :
Bron: NOS-TT

Ik ben bang dat dit de Haagse 'fans' erg duur gaat komen te staan
Ik ben een ado-supporter en ik schaam me er voor dat dit gebeurd is. Ik zat op Zuid en had dit nooit verwacht.
Oud 19-11-2006, 18:07
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-11-2006 @ 16:42 :
Bron: NOS-TT

Ik hoop dat dit de Haagse 'fans' erg duur gaat komen te staan
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 19-11-2006, 18:38
Strever
Strever is offline
Citaat:
anterx schreef op 19-11-2006 @ 17:25 :
Ik ben een ado-supporter en ik schaam me er voor dat dit gebeurd is. Ik zat op Zuid en had dit nooit verwacht.
Wat een tuig, niet normaal meer..

En wat een goal van Twente Dat ie net weer tegen Ajax moet vallen! Sneijder zette het mooi recht, maar PSV loopt uit
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 19-11-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 18-11-2006 @ 21:53 :
Feyenoord krijgt 3 kansen en schiet er 3 in...
Ik heb net de samenvatting gezien, die was erg kort dus ik kan echt geen reëel oordeel over de hele wedstrijd geven. Maar Feyenoord miste nog 2 echt grote kansen en ook een kleiner kansje.

Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar wat van ik gezien heb was het helemaal niet zo onverdiend.
Oud 19-11-2006, 18:50
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-11-2006 @ 19:46 :
Ik heb net de samenvatting gezien, die was erg kort dus ik kan echt geen reëel oordeel over de hele wedstrijd geven. Maar Feyenoord miste nog 2 echt grote kansen en ook een kleiner kansje.

Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar wat van ik gezien heb was het helemaal niet zo onverdiend.
Ik heb de wedstrijd live gezien en (je kent mijn voorkeur), AZ was wel beter en had een paar levensgrote kansen. Timmer had een paar bijzonder goeie reflexen. De kansen van Feyenoord waren niet zo levensgroot (dode spelmomenten, afstandschoten). Enig geluk was niet van de lucht.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 19-11-2006, 19:05
Verwijderd
Ajax was veel beter, in het begin kwam Twente er nog wel uit, maar daarna werden ze overlopen. Van de ene kant: ach, ieder team laat wel eens op deze manier puntjes liggen. Van de andere kant: Ik vond dat Ajax maar weinig echt uitgespeelde kansen creëerde, misschien drie redelijk goede kansen, voor de rest was het afstandsschoten en dergelijke.

Geweldig doelpunt van Engelaar, ik denk niet Stekelenburg hem ooit had kunnen houden, maar hij reageerde wel echt totaal niet, viel me op.


Oh en ik hoorde alweer vrijwel de hele wedstrijd vuurwerkgeluiden. Niet massaal, maar toch. Ik vind dat nogal onorgineel en flauw worden.

[edit] Ik vond Boschker er ook niet geweldig uitzien trouwens, prachtig geplaatste bal van Sneijder maar Boschker maakt echt net voor het schot een héél klein pasje naar de verkeerde kant en kan daardoor niet meer in de verste hoek komen.

Laatst gewijzigd op 19-11-2006 om 19:07.
Oud 19-11-2006, 20:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Waren wel leuke wedstrijden vandaag. En dat met de ADO-supporters viel nog wel aardig mee, ze bleven kalm en waren niet echt agressief. Wel erg triest dat dit gebeurd is.

En ik heb het weer eens gepresteerd om tijdens de wedstrijden in slaap te vallen zojuist, Talpa doet echt iets verkeerd geloof ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-11-2006, 22:19
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Mja ik vind ADO echt een aanfluiting voor de eredivisie, het elftal is overigens een perfecte afspiegeling van de achterban.


Ajax is tevreden met een punt tegen Twente, ik hoef er weinig aan toe te voegen. Elke week genieten zolang het duurt


Perfectie
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 19-11-2006, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2006 @ 23:19 :

Ajax is tevreden met een punt tegen Twente, ik hoef er weinig aan toe te voegen. Elke week genieten zolang het duurt
Nou ja, Ajax was niet tevreden met het gelijkspel, maar het was vandaag wel een terechte uitslag.
Oud 19-11-2006, 23:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2006 @ 23:19 :
Mja ik vind ADO echt een aanfluiting voor de eredivisie, het elftal is overigens een perfecte afspiegeling van de achterban.
Mjah, maar soms mis ik het "ouderwetse" beeld van voetbalsupporters nog wel een beetje. Het hoort een beetje dom en gewelddadig te zijn, al is het enorm slecht voor de (sfeer binnen de) club.

Ik ben eerlijk waar hartstikke blij dat het tuig de Goffert uit is gewerkt (ik voelde me als klein jochie heel veilig, maar je zag echt vaak mensen van de tribune afgeslagen worden), maar ik mis de ouderwetse "knokken-voor-je-club-mentaliteit" soms wel een beetje.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-11-2006, 23:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 19-11-2006 @ 21:27 :
En ik heb het weer eens gepresteerd om tijdens de wedstrijden in slaap te vallen zojuist, Talpa doet echt iets verkeerd geloof ik
Of jij moet eerder naar bed
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-11-2006, 23:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 19-11-2006 @ 20:05 :
[edit] Ik vond Boschker er ook niet geweldig uitzien trouwens, prachtig geplaatste bal van Sneijder maar Boschker maakt echt net voor het schot een héél klein pasje naar de verkeerde kant en kan daardoor niet meer in de verste hoek komen.
Ik had het gevoel dat de vrije trap gewoon te snel genomen werd om Boschker z'n positie in te laten nemen. Er was een herhaling vanuit een prachtig camerastandpunt achter de goal en daarin zág je ook dat Boschker terugliep en ineens die pipo van een N'Kufo van achter de muur zag opduiken. Hij wilde volgens mij nog iets schreeuwen, stapte op z'n rechterbeen en hoorde toen de "plof" van de bal van Sneijder al. Ik denk dat het gewoon de handelingssnelheid van Sneijder betrof.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2006, 14:39
jd-altena
Avatar van jd-altena
jd-altena is offline
Frans Adelaar stapt op bij ado den haag. logisch als je suporters al het veld opkomen, dan zou ik ook niet blijven als coach. beniewd wat er gebeurd met de niet uitgespeelde wedstrijd tegen vitesse gebeurd. wel knap door een hek heen breken
__________________
leven is het meervoud van lef!
Oud 20-11-2006, 14:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2006 @ 00:49 :
Ik had het gevoel dat de vrije trap gewoon te snel genomen werd om Boschker z'n positie in te laten nemen. Er was een herhaling vanuit een prachtig camerastandpunt achter de goal en daarin zág je ook dat Boschker terugliep en ineens die pipo van een N'Kufo van achter de muur zag opduiken. Hij wilde volgens mij nog iets schreeuwen, stapte op z'n rechterbeen en hoorde toen de "plof" van de bal van Sneijder al. Ik denk dat het gewoon de handelingssnelheid van Sneijder betrof.
Juist, Kufo dook voor hem op waardoor hij de bal niet meer zag liggen. Dan zie je hem pas als ie 2 meter voor je is, en dan kan je gaan vissen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-11-2006, 17:49
Verwijderd
Citaat:
jd-altena schreef op 20-11-2006 @ 15:39 :
Frans Adelaar stapt op bij ado den haag. logisch als je suporters al het veld opkomen, dan zou ik ook niet blijven als coach. beniewd wat er gebeurd met de niet uitgespeelde wedstrijd tegen vitesse gebeurd. wel knap door een hek heen breken
Helemaal niet, als er bijvoorbeeld brand uitbreekt moeten de supporters ook snel het veld opkomen om veilig te zijn. Die hekken zitten meestal met een redelijk eenvoudig slotje vast, en terecht.
Oud 20-11-2006, 18:34
Strever
Strever is offline
Citaat:
jd-altena schreef op 20-11-2006 @ 15:39 :
Frans Adelaar stapt op bij ado den haag. logisch als je suporters al het veld opkomen, dan zou ik ook niet blijven als coach. beniewd wat er gebeurd met de niet uitgespeelde wedstrijd tegen vitesse gebeurd. wel knap door een hek heen breken
Ja, en de shirtsponsor DSW wil zijn naam van het shirt af!

Sponsor ADO haalt naam van shirt
Alsof de club de afgelopen tijd al niet genoeg is getroffen door slecht nieuws, krijgt ADO Den Haag opnieuw een klapje te verwerken. Hoofdsponsor DSW heeft namelijk laten weten per direct de naam van het shirt van de Hagenaars af te halen.

”Het sponsorcontract heeft nu alleen negatieve waarde voor ons bedrijf,” liet DSW-directeur Chris Oomen weten. De zorgverzeker uit Schiedam liet overigens niet weten hoe lang de maatregel zal blijven gelden, maar gaf wel aan niet gelijk het contract te verbreken.

“Voorlopig respecteren we deze verbintenis. Maar als de situatie nog een keer uit de hand loopt, zijn we helemaal klaar met de club. Dan hebben we er echt niets meer te zoeken. Als het bestuur echter passende maatregelen neemt en de sfeer weer positief is, sluit ik een terugkeer van onze naam op het ADO-shirt niet uit,” voegde Oomen daar nog aan toe.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 20-11-2006, 18:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik denk dat ADO weer teruggaat naar de eerste divisie en heel lang niet meer terug zal komen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2006, 19:13
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 19-11-2006 @ 23:19 :
Mja ik vind ADO echt een aanfluiting voor de eredivisie, het elftal is overigens een perfecte afspiegeling van de achterban.


Ajax is tevreden met een punt tegen Twente, ik hoef er weinig aan toe te voegen. Elke week genieten zolang het duurt

[afbeelding]
Perfectie
.
Best Ertur, hier kan je niet als keeper op reageren hoor. Die bal wordt met de snelheid van het licht ingeschoten. Eer dat je 1 hand hebt uitgestoken hangtie al in de touwen. Ik denk dat Stekelenburg, net zoals Gabri, verwachtte dat Engelaar de bal zou aannemen.


En Ado. Heb je dalijk een nieuw stadion, speel je eerste divisie
Heerlijk.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 20-11-2006, 19:18
anterx
anterx is offline
Fijn dat men weer zo geweldig uithaalt naar ado. Ik word niet goed van de idioten die denken dat ze namens mijn club alles kunnen maken. Stadionverbod voor het leven verdienen ze en een flinke boete!
Oud 20-11-2006, 19:56
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
anterx schreef op 20-11-2006 @ 20:18 :
Fijn dat men weer zo geweldig uithaalt naar ado.
Ik snap heel goed dat alle andere ADO supporters er de dupe van zijn, maar het is blijkbaar niet anders. Als ADO die gasten niet in toom kan houden en niet kan identificeren om ze eruit te schoppen, dan zal het op een gegeven moment kwaadschiks moeten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2006, 20:37
anterx
anterx is offline
ADO kan dat wel. Het punt is dat het lange tijd niet heeft gemogen.
Oud 20-11-2006, 20:54
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
En als je dan ziet dat (klassieke) clubs als De Graafschap, RBC, Den Bosch, Volendam etc in de eerste divisie spelen..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 20-11-2006, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-11-2006 @ 21:54 :
En als je dan ziet dat (klassieke) clubs als De Graafschap, RBC, Den Bosch, Volendam etc in de eerste divisie spelen..
Ik vind RBC toch echt niet in dit rijtje thuis horen en heb zelf echt helemaal niets met Volendam en vind dat MVV en Go Ahead er ook wel bij horen
Oud 20-11-2006, 21:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 20-11-2006 @ 22:03 :
Ik vind RBC toch echt niet in dit rijtje thuis horen en heb zelf echt helemaal niets met Volendam en vind dat MVV en Go Ahead er ook wel bij horen
Persoonlijk vind ik Den Bosch ook totaal niet in het rijtje thuishoren en inderdaad MVV en Go Ahead wél.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-11-2006, 21:41
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2006 @ 19:45 :
Ik denk dat ADO weer teruggaat naar de eerste divisie en heel lang niet meer terug zal komen.
Haha, in het NIEUWE STADION, YEAH

Dan ga ik zeker naar FC Emmen - ADO toe. Emmen maakt nog kans ook
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 20-11-2006, 22:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 20-11-2006 @ 22:03 :
Ik vind RBC toch echt niet in dit rijtje thuis horen en heb zelf echt helemaal niets met Volendam en vind dat MVV en Go Ahead er ook wel bij horen
Ja daar dacht ik natuurlijk ook wel aan maar die hebben er niet echt de selecties voor. Anders was Fortuna zelfs nog een betere
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-11-2006, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 20-11-2006 @ 23:14 :
Ja daar dacht ik natuurlijk ook wel aan maar die hebben er niet echt de selecties voor. Anders was Fortuna zelfs nog een betere
Oh zo, ok Maar alsnog vind ik RBC en Volendam evenmin in de eredivisie thuishoren, nog minder dan ADO.
Oud 21-11-2006, 10:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
14 FC Groningen 27 918 294 269 355 1151 1284 1445 -161
15 NEC 30 1020 276 288 456 1116 1138 1589 -451
16 Vitesse 21 714 276 216 222 1044 1054 971 83
17 FC Volendam 24 808 221 207 380 870 956 1446 -490
18 RKC_Waalwijk 18 612 200 161 251 761 828 968 -140
19 SC_Heerenveen 14 476 198 120 158 714 762 704 58

staan ze toch goed

he nu ik daar toch kijk.. Twente is hard op weg om 4de te worden, Sparta is nou niet echt goed bezig de laatste jaren

Best leuke lijstjes (Hmm ADO staat nog wel verdomd hoog)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 21-11-2006, 11:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dus volgens die lijst presteren we eigenlijk naar behoren
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-11-2006, 12:04
Verwijderd
http://www.ad.nl/sport/article843345.ece

Kenneth Perez zou afgelopen zondag "kankerneger" naar de gekleurde grensrechter geroepen hebben.
Oud 25-11-2006, 12:16
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ertur schreef op 25-11-2006 @ 13:04 :
http://www.ad.nl/sport/article843345.ece

Kenneth Perez zou afgelopen zondag "kankerneger" naar de gekleurde grensrechter geroepen hebben.
Mooie was dat Perez van niks wist, en de grensrechter zelf ook niet
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 25-11-2006, 13:09
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 25-11-2006 @ 13:16 :
Mooie was dat Perez van niks wist, en de grensrechter zelf ook niet
Ja ik vind het maar een raar verhaal
Oud 25-11-2006, 13:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hee Ertur, nu live op Sport 1, Charlton - Everton

*Is blij met Sport 1*
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-11-2006, 14:44
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
kalinho schreef op 25-11-2006 @ 13:16 :
Mooie was dat Perez van niks wist, en de grensrechter zelf ook niet


Hij weet van niets maar hij biedt wel zijn excuses aan op de ajax site?


Amsterdam, 25 nov 2006
Kenneth Perez geeft een verklaring voor wat er tijdens de wedstrijd Ajax - FC Twente voorviel.

Verklaring Kenneth Perez.

Tijdens de wedstrijd Ajax – FC Twente van zondag 19 november heb ik mij in het vuur van het spel ernstig misdragen door een discriminerende opmerking te maken naar grensrechter Siebert.
Ik schaam mij diep voor de kwetsende uitlatingen en biedt, naast de heer Siebert, eenieder daarvoor mijn oprechte excuses aan.
De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.

Met schaamte,


Kenneth Perez
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 25-11-2006, 14:48
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik ben benieuwd hoe lang de KNVB hem schorst.

Ik denk net zolang als Huntelaar voor zijn overtreding op Saeijs
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 25-11-2006, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-11-2006 @ 14:11 :
Hee Ertur, nu live op Sport 1, Charlton - Everton

*Is blij met Sport 1*
Pffrt Everton geeft alweer een voorsprong weg. Was het een leuke wedstrijd? Ik moest zelf fluiten

Ik wil eigenlijk Skysports maar ben te lui om uit te zoeken of dat mogelijk is in Nederland.
Oud 25-11-2006, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-11-2006 @ 19:45 :
Ik denk dat ADO weer teruggaat naar de eerste divisie en heel lang niet meer terug zal komen.
Denk dat ze toch wel degarderen... Nieuw stadion en nieuwe competitie..
Oud 25-11-2006, 16:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 25-11-2006 @ 16:39 :
Pffrt Everton geeft alweer een voorsprong weg. Was het een leuke wedstrijd? Ik moest zelf fluiten

Ik wil eigenlijk Skysports maar ben te lui om uit te zoeken of dat mogelijk is in Nederland.
Het was wel een aardige wedstrijd. Engels voetbal trekt me altijd wel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-11-2006, 22:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Zozo, PSV kon voetballen wat ze wilden, Utrecht deed gewoon echt helemaal niks terug
Jammer, want FC Utrecht speelt normaal toch wel wat agressief en probeert kansen af te dwingen maar vandaag.. PSV krijgt alle ruimte om het spel te maken (en deed dat zeer goed).
2e goal was echt een mooie aanval vond ik: pass van de centrale verdediger op Kromkamp, Kromkamp kaatst met Mendez geloof ik - gaat over zijn verdediger heen, geeft voor, Koné legt terug en Affelay schiet m lekker in .

Mooi die reactie van het publiek op Kluivert, leuk dat ie nog n assist gaf. Heerlijke goals van Farfán trouwens.

Willem II - RKC was ook wel leuk om te kijken, behoorlijk beladen wat ook meteen tot opstootjes leidde. Bobson ging bij het 2e doelpunt terecht door, zoveel was er niet aan de hand en op het moment dat Bobson aan wilde zetten om weer achter de bal aan te gaan keek de verdediger gewoon op, vervolgens lopt Teixeira te kutten en krijgt Redan rood . Willem II terecht gewonnen.

Excelsior walst ook ff over Heracles heen. Countervoetbal in het begin, na de rode kaart domineren. Mooi doelpunt van Bruins
__________________
Volg de evenaar.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14.