Oud 26-11-2006, 13:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Drama voor Ajax en Feyenoord als ik Langs de Lijn mag geloven

Ajax staat met 3-0 achter, maar verliest ook Sneijder en ten Cate, Feyenoord staat 4-0 achter tegen NEC
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 26-11-2006, 13:47
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Goed hoor Ajax. In 3 weken tijd kansloos voor het kampioenschap ;(
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Oud 26-11-2006, 13:52
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Als AZ ook nog uit van Heerenveen verliest, is mijn opmerking van vorige week nu nog meer van toepassing. De strijd om de titel is beslist.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Oud 26-11-2006, 15:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Net terug, heerlijk gefeest op het terras van de Eendracht.

Wat een prachtige wedstrijd voor Kivuvu. De jongen is nog maar 18, staat voor het eerst in de basis, maar speelt alsof hij al vier jaar meedraait en scoort dan ook nog zo'n wereldgoal. Barreto maakt wat mij betreft simpelweg geen kans meer om nog in de basis te komen.

Maar ook Otten, die dit seizoen heel matig presteerde op het middenveld, blijkt een uitstekend duo te vormen met Wisgerhof. Olsson zal het nog moeilijk krijgen in de basis te blijven, hoe goed hij ook speelt dit seizoen.

Holman z'n goal is ook prachtig, de aanval is goed, Holman weet dat hij ruimte heeft, kapt nog even en schiet fantastisch in. Niedzielan daarentegen hoeft van mij niet meer terug te komen in de Goffert. Wat speelt hij slecht! Hij krijgt hele goede ballen en doet er gewoon helemaal niets mee. Wat mij betreft staat hij er tegen ADO naast en staat Eagles op 10.

Al met al een hele leuke wedstrijd gehad en een heel terechte overwinning, maar ik had liever gezien dat er van Willem II, Excelsior en Sparta gewonnen was. Maar goed, dit is ook prachtig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-11-2006, 15:47
one.
one. is offline
Ik denk dat ik zo ga huilen.
__________________
.
Oud 26-11-2006, 16:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mooie tifo-actie ook voor de wedstrijd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-11-2006, 16:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat een ontzettend gekke dag vandaag.

Na Ajax en Feyenoord heeft notabene ADO Groningen zijn eerste verlieswerdstijd in de Euroborg bezorgd met een overtuigende 2-5, heeft AZ het lang moeilijk tegen Heerenveen en verspeelt Roda bijna punten tegen NAC.

En 42 doelpunten in een weekend is ook een record deze competitie volgens mij

Ik ben bang dat de competitie in dit weekend geotendeels beslist is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-11-2006, 16:41
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Weer verloren door persoonlijke fouten lees ik, nja ik zal het vanavond niet op tv zien omdat ik weg ben maar NAC speelde geloof ik best goed, toch een lichtpuntje.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 26-11-2006, 17:38
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-11-2006 @ 16:24 :
Barreto maakt wat mij betreft simpelweg geen kans meer om nog in de basis te komen.
Ik vind het toch zo vreemd dat je zoiets over Barreto zegt. Ja, Barreto speelt de laatste tijd niet best. Maar in potentie is hij zeker nog de beste speler van NEC. Op den duur komt dat er echt wel weer uit. (hij is ook nog jong he). Dus als NEC en supporters als jij slim zijn, probeer je hem juist te motiveren ipv af te schrijven want dan zal NEC nog een hoop aan hem hebben.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 26-11-2006, 18:09
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 26-11-2006 @ 14:47 :
Goed hoor Ajax. In 3 weken tijd kansloos voor het kampioenschap ;(
Sinds psv-thuis onterecht werd verloren is het een beetje in elkaar gedonderd bij Ajax heb ik het idee.
Hopen dat HtC het snel weer op de rails krijgt Het seizoen duurt nog 20 wedstrijden, dus ik heb er nog wel vertrouwen in dat PSV met het CL-schema hier en daar ook punten laat leggen.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 26-11-2006, 19:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Guissie schreef op 26-11-2006 @ 18:38 :
Ik vind het toch zo vreemd dat je zoiets over Barreto zegt. Ja, Barreto speelt de laatste tijd niet best. Maar in potentie is hij zeker nog de beste speler van NEC. Op den duur komt dat er echt wel weer uit. (hij is ook nog jong he). Dus als NEC en supporters als jij slim zijn, probeer je hem juist te motiveren ipv af te schrijven want dan zal NEC nog een hoop aan hem hebben.
Bij NEC gaat het nu om de resultaten. Kivuvu speelt alsof hij al jaren in de basis staat en Barreto speelt al twee seizoenen belabberd. Natuurlijk was het een groot talent toen hij kwam, maar als je, evenals Niedzielan, wedstrijd op wedstrijd laat zien simpelweg mentaal niet opgewassen te zijn tegen de strijd die NEC moet voeren, dan sta je langs de kant.

Kivuvu is ook een enorm talent, onderschat dat niet. Maar het verschil met Barreto is dat hij wél zeker speelt en in al zijn wedstrijden voor NEC nog niet één keer balverlies heeft geleden. NEC heeft baat bij een controlerende middenvelder en twee goed opbouwende middenvelders op de zijkanten. Kivuvu/Barreto en Snoyl/Boutahar zijn de spelers voor de flanken en Pothuizen is die controlerende middenvelder. Mochten er blessures vallen, dan is het logisch dat je Barreto inzet, maar hij kan al anderhalf seizoen niet mee met het niveau van NEC en op een gegeven moment moet je dan voor resultaat op het veld kiezen.

Natúúrlijk overdrijf ik als ik zeg dat hij niet meer terug hoeft te keren in de basis, maar op dit moment zie ik geen ruimte voor hem. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Niedzielan, maar daar heeft zich nog geen constante goede vervanger voor aangedien, hoewel ik denk dat Eagles op 10 en Holman in de spits ook een aardige optie is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-11-2006, 19:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-11-2006 @ 17:06 :
Mooie tifo-actie ook voor de wedstrijd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-11-2006, 21:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-11-2006 @ 20:42 :
Bij NEC gaat het nu om de resultaten. Kivuvu speelt alsof hij al jaren in de basis staat en Barreto speelt al twee seizoenen belabberd. Natuurlijk was het een groot talent toen hij kwam, maar als je, evenals Niedzielan, wedstrijd op wedstrijd laat zien simpelweg mentaal niet opgewassen te zijn tegen de strijd die NEC moet voeren, dan sta je langs de kant.

Kivuvu is ook een enorm talent, onderschat dat niet. Maar het verschil met Barreto is dat hij wél zeker speelt en in al zijn wedstrijden voor NEC nog niet één keer balverlies heeft geleden. NEC heeft baat bij een controlerende middenvelder en twee goed opbouwende middenvelders op de zijkanten. Kivuvu/Barreto en Snoyl/Boutahar zijn de spelers voor de flanken en Pothuizen is die controlerende middenvelder. Mochten er blessures vallen, dan is het logisch dat je Barreto inzet, maar hij kan al anderhalf seizoen niet mee met het niveau van NEC en op een gegeven moment moet je dan voor resultaat op het veld kiezen.

Natúúrlijk overdrijf ik als ik zeg dat hij niet meer terug hoeft te keren in de basis, maar op dit moment zie ik geen ruimte voor hem. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Niedzielan, maar daar heeft zich nog geen constante goede vervanger voor aangedien, hoewel ik denk dat Eagles op 10 en Holman in de spits ook een aardige optie is.
Heerlijk goal was dat van Kivuvu . Heeft die gast al vaker meegedaan of was dit zijn 1e wedstrijd?

Verhaal Niedzielan ben ik met je eens, arrogant mannetje die de top nooit zal halen. Maar Barreto is wel een speler die toch altijd wel een wedstrijd kan beslissen, net als Boutahar. Boutahar werd een tijdje geleden ook uitgekotst maar speelt nu af en toe weer. Ik denk dat dat zeker een waardevolle speler kan zijn voor de subtop.

Ik denk dat Barreto als ie naar de goede club vertekt zeker nog een speler van de europese subtop kan worden. Die gast kan echt wel voetballen, en bij zijn wedstrijden met Paraguy speelt ie ook altijd wel goed volgens mij. Punt is gewoon dat je het team een beetje in dienst van hem moet laten spelen.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 26-11-2006, 22:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Guissie schreef op 26-11-2006 @ 22:13 :
Heerlijk goal was dat van Kivuvu . Heeft die gast al vaker meegedaan of was dit zijn 1e wedstrijd?
Eerste keer in de basis. Voor Barreto dus. 18 Jaren oud en terecht de man of the match. Geen bal verloren

Citaat:
Verhaal Niedzielan ben ik met je eens, arrogant mannetje die de top nooit zal halen. Maar Barreto is wel een speler die toch altijd wel een wedstrijd kan beslissen, net als Boutahar. Boutahar werd een tijdje geleden ook uitgekotst maar speelt nu af en toe weer. Ik denk dat dat zeker een waardevolle speler kan zijn voor de subtop.
Barreto heeft nog nooit een wedstrijd beslist, Boutahar zelden. Boutahar is een zaalvoetballer, gewoon het type AZ-speler en dat past niet in het Nijmeegs voetbal. Je moet werken voor je centen. Barreto is veel te inconsistent en heeft buiten een redelijke tackle en in het verleden af en toe een goede trap gewoon weinig kwaliteiten weten te ontwikkelen. Hij speelt niet intelligent, communiceert slecht, heeft geen goede pass en zolang dat allemaal niet beter wordt, is hij gewoon niet goed genoeg voor NEC.

Citaat:
Ik denk dat Barreto als ie naar de goede club vertekt zeker nog een speler van de europese subtop kan worden. Die gast kan echt wel voetballen, en bij zijn wedstrijden met Paraguy speelt ie ook altijd wel goed volgens mij. Punt is gewoon dat je het team een beetje in dienst van hem moet laten spelen.
Ik denk dat Barreto meer vertrouwen in zichzelf moet krijgen en meer naar het team moet gaan luisteren. Daarnaast denk ik dat hij gewoon een hardere en intelligentere voetballer moet worden. Hij heeft niet de kwaliteiten om bijvoorbeeld een goede eindpass te geven of aanvallend de lijnen uit te zetten, dus hij moet zich concentreren op het worden van een controlerende middenvelder. Er gaan echter nog wel heel wat jaren overheen voor hij zo ver is. Hij is, nogmaals, veel te inconsistent. Een redelijke rechtshalf die zwak is in de omschakeling. Zo moet je hem nu typeren.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-11-2006, 22:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Overigens is NEC dus geen ploeg waar technische spelers zich ontwikkelen tot toppers. Zou Barreto op dit moment vertrekken naar een club waar hij op een hoger niveau moet presteren om de basis te halen en ook veel snel voetbal gaat spelen, dan zou hij zich sneller ontwikkelen.

Niedzielan is een speler voor een counterploeg, iets dat Been niet wil zijn en Boutahar is een kaatser. Voor alle drie geldt wat mij betreft dat je ze niet transfervrij kunt laten gaan (daar hebben ze te veel kwaliteiten voor), maar als er nu een club komt die een redelijk bedrag op tafel wil leggen voor één van de drie, doe ik er een strik omheen en lever ik hem hoogstpersoonlijk af. Dus ook Barreto.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-11-2006, 13:36
Strever
Strever is offline
Zo zonde, zo dom van Sneijder.. Onbegrijpelijk..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 03-12-2006, 09:31
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Psv is niet meer in te halen denk ik. Ajax is nog nooit na de winterstop beter gaan spelen, wat ik me kan herinneren. De kampioen zal weer in het zuiden zijn. ()
Wie denken jullie dat dit jaar zal winnen?
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 03-12-2006, 11:32
one.
one. is offline
Citaat:
Azaelia schreef op 03-12-2006 @ 10:31 :
Psv is niet meer in te halen denk ik. Ajax is nog nooit na de winterstop beter gaan spelen, wat ik me kan herinneren. De kampioen zal weer in het zuiden zijn. ()
Wie denken jullie dat dit jaar zal winnen?
Vorig jaar wel volgens mij.
__________________
.
Oud 03-12-2006, 12:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 03-12-2006 @ 12:32 :
Vorig jaar wel volgens mij.
Iets
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-12-2006, 12:34
one.
one. is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-12-2006 @ 13:17 :
Iets
Was ook niet moeilijk na die dramatische start.
__________________
.
Oud 03-12-2006, 13:53
Strever
Strever is offline
Spoiler
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!

Laatst gewijzigd op 03-12-2006 om 14:16.
Oud 03-12-2006, 15:24
Strever
Strever is offline
29 x gescoord dit weekend + vrijdag Waarvan 21 x vandaag
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 03-12-2006, 16:01
one.
one. is offline
Mooie goal van Huntelaar. Blij dat we weer gewonnen hebben, hopen dat dit zich nu doorzet.
__________________
.
Oud 03-12-2006, 19:29
Verwijderd
Leuke wedstrijden vandaag. Heerlijk, zo'n regenwedstrijd als Utrecht - Groningen
Oud 03-12-2006, 19:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mooie wedstrijden vandaag, al was alleen F'noord - H'veen echt spannend. Rest van het weekend viel er weinig te genieten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-12-2006, 21:32
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 03-12-2006, 22:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mooie goals gezien
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-12-2006, 07:39
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Tering, die knal van Huysegems.
Oud 04-12-2006, 08:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Bob der Bär schreef op 04-12-2006 @ 08:39 :
Tering, die knal van Huysegems.
En de goals van Huntelaar, Mulder, Snoyl en Méndez mochten er ook wel wezen

En Koevermans maakte ook een uitstekende indruk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-12-2006, 11:38
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
kalinho schreef op 03-12-2006 @ 22:32 :
[afbeelding]
volgende wedstrijd zijn ze allemaal ziek!
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 04-12-2006, 11:54
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Escapism schreef op 04-12-2006 @ 12:38 :
volgende wedstrijd zijn ze allemaal ziek!
Okee mama
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-12-2006, 12:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 04-12-2006, 15:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hoe geniaal is dit trouwens, zo stond het echt op de website:



__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-12-2006, 16:09
Strever
Strever is offline
Citaat:
kalinho schreef op 03-12-2006 @ 22:32 :
[afbeelding]
Goed voor de grasmat
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 04-12-2006, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Strever schreef op 04-12-2006 @ 17:09 :
Goed voor de grasmat
Dat dacht ik gisteren ook al meteen: die terreinknecht zal vrolijk geweest zijn
Oud 04-12-2006, 20:04
one.
one. is offline


Gefeliciteerd met je FB-schap trouwens, GMB.
__________________
.
Oud 04-12-2006, 20:10
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline


EDIT: Mijn eerste post als sport-FB
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-12-2006, 20:28
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Gefeliciteerd
Oud 04-12-2006, 20:57
Verwijderd
Gefeliciteerd, goede keuze.

Oei, vanaf nu moet ik jou ipv Boogie mijn rijmpjes pm'en
Oud 04-12-2006, 20:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Dat deed je toch al
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-12-2006, 12:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Olee olee olee,
Jong NEC wint van Jong PSV.
Edgar Barreto wist het net te raken,
en toen kon Verweij ook nog een doelpunt maken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-12-2006, 17:44
Strever
Strever is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-12-2006 @ 21:10 :


EDIT: Mijn eerste post als sport-FB
Hehe gefeliciteerd. Goede keuze, waar ik maar kijk op het sporforum, jouw naam kom ik steeds tegen
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 06-12-2006, 12:03
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Alleen jammer dat je geen verstand van autosport hebt

Gefeliciflapstaart
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 06-12-2006, 12:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 06-12-2006 @ 13:03 :
Alleen jammer dat je geen verstand van autosport hebt
Ook autosport vind ik leuk, hoor, maar ik beperk me toch graag tot discussiëren over voetbal

En nu weer ontopic!

Felicitaties mogen per PM
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-12-2006, 10:25
Strever
Strever is offline
Nou mag er nooit meer gezeurd worden door Feyenoord-Fans over Lucky Ajax.. Feyenoord heeft echt geluk gehad met die \'straf\' van de UEFA.
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 08-12-2006, 10:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Strever schreef op 08-12-2006 @ 11:25 :
Nou mag er nooit meer gezeurd worden door Feyenoord-Fans over Lucky Ajax.. Feyenoord heeft echt geluk gehad met die \'straf\' van de UEFA.
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-12-2006 @ 20:39 :
Mwoah, ik vind dat Feyenoord ook wel gelijk heeft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-12-2006, 18:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb d'r zin in. Hopen dat ze de goede lijn een beetje kunnen doorzetten
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-12-2006, 23:08
Strever
Strever is offline
Ik had het Groningen zo gegund.. Het ging ook wel goed, maar PSV weet het altijd af te maken.. En ze hebben Gomez nog
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 09-12-2006, 23:29
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
volgens mij zakt je de moed als aanvaller flink in de schoenen als je gomez tegenover je hebt.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 10-12-2006, 11:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Wat een verschrikkelijke wedstrijd
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.