Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2006, 22:24
Verwijderd
Pffft... 3e bij een huis in Utrecht en 4e in Hilversum nou nog een paar mensen die het afwijzen en dan kunnen we verhuizen! Joechei!
Advertentie
Oud 14-11-2006, 22:25
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Dipje

Waarom was ik ook al weer met deze opleiding begonnen? Wat is er in vredesnaam leuk aan zo iets saais? Stoppen kan niet want dan heb ik helemaal niets meer, maar ik zou het zo graag willen. Ik word spuugziek van al die mensen die zich op school met mij bemoeien. Laat me met rust, laat me lekker aankloten in m'n eigen tempo!
Oud 14-11-2006, 22:58
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Citaat:
Quis schreef op 14-11-2006 @ 12:16 :
godverdegodverdegodverdegodver. Wanneer krijg ik eens alles op orde en gaan dingen eens wél zoals ik ze wil. Knetter word ik, van alle drukte, van het missen van mijn vrienden, van het gebrek aan autoriteit van iemand, van die idiote huisgenoten, van die gore keuken, van die idiote jongen, van mijn eigen gedachtes, van het verschrikkelijke weer, van het veel te vele huiswerk, van de orthodontist die maar niet opschiet, van het geld dat ik moet uitgeven aan belachelijke dingen, van mijn op en neer flippende humeur, van mn energiepeil. O echt van álles. Heet dit nou niet gelukkig zijn? Of stel ik me weer eens aan?
Zooooo herkenbaar! Die chaos, geen enkele structuur meer en alles maar door elkaar . Tegelijkertijd oude vrienden willen blijven spreken, maar ook met nieuwe afspreken. Bij huisgenoten zitten, of een avondje met mn vriend. Al die keuzes en mogelijkheden... Overal zelf om moeten denken. En ondertussen ook nog een studie doen. Je stelt je niet aan hoor .
Oud 14-11-2006, 23:06
Verwijderd
ik haal al het fijne en positieve uit me wat ik in me heb, niet weghalen, gewoon tonen.
ik kan het wel
en ik heb sinds gisteravond 3 complimenten over mn uiterlijk gekregen van iemand die ik stiekem erg leuk&lief vind. omg!

komt vast omdat ik zo gelukkig ben.
en ik heb een baan, en geld, en een heleboel muziek, en iig 3 vrienden.

ze houd van me, ze houd niet van me, ze houd van me, ze houd niet van me ..

o en ik dagdroom over een bepaalde tattoo..
ik zie wel


Laatst gewijzigd op 14-11-2006 om 23:10.
Oud 15-11-2006, 06:23
Quay
Quay is offline
Ik voel me kut en radeloos, nu. Het is de 2e nacht achter elkaar dat ik over haar droom, en waarom? Zit ze zo in mijn gedachten? Mis ik haar?

Oud 15-11-2006, 07:43
Verwijderd
Twee jaar. Gewoon al twee jaar geleden dat hij overleed.
Oud 15-11-2006, 08:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn meneer de conrector moet even keilief en overtuigend zijn en ik moet nog hogere cijfers halen en nog meer voor gaan lopen en dan ben ik hier over anderhalf jaar weg. Oh, echt. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-11-2006, 08:35
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Was van plan thuis te blijven.. Alles bonst in mijn hoofd..
Mijn pa dwingt me naar school te gaan. Het lijkt of het hem niets kan schelen wat er in mijn hoofd omgaat.!!
Als ik moet huilen, en als hij het ziet, vraagt hij doodleuk wat er is. Dan leg ik het uit, zegt hij dat ik me niet aan moet stellen..
Ik kan wel familie vragen om me op te zoeken, maar die moeten zelf ook werken enzo, en ze wonen aan de andere kant van Nederland.. Ruim 3 uur met de auto..

Weet echt niet meer wat ik kan doen..
__________________
leave me met rust
Oud 15-11-2006, 08:36
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Citaat:
sonho schreef op 15-11-2006 @ 08:43 :
Twee jaar. Gewoon al twee jaar geleden dat hij overleed.
Sterkte..
__________________
leave me met rust
Oud 15-11-2006, 08:41
Verwijderd
Nog altijd niks.

'k Heb het vast weer helemaal verkeerd gedaan, hč!

Stik er maar in, dan doe ik het wel in m'n eentje...

(En straks weer zo'n kutsmoes natuurlijk )
Oud 15-11-2006, 08:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Bah, ik haat die ja-nee-vraagteken toetsen. En zeker als je alleen met je eigen klas wordt vergeleken. Ik scoorde nog slechter dan de vorige keer. Het slaat gewoon nergens op.
Oud 15-11-2006, 09:29
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Om elf uur heb ik een belangrijke toets...
Oud 15-11-2006, 10:19
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
Ben ik een hele ochtend bezig met twijfelen of ik hier zal blijven of naar huis zal gaan vandaag. Goh, daar schiet je wat mee op ...
Oud 15-11-2006, 10:31
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik heb een kamer. Ik heb er zo op gehoopt, naar gezocht, en het was zo nodig. En nu heb ik er één. Klein, duur, niet op de perfecte locatie.. maar ik heb er één. De situatie was hier zo onhoudbaar dat ik zo blij was dat ik weg kon.

Maar nu niet. Ik voel me alleen maar zo ontzettend bang en alleen. Mensen feliciteren me, maar ik wil alleen maar huilen. Ik heb niet veel hier, maar ik heb nog minder daar. En ik ben zo bang te vervreemden van al het weinige wat ik nog heb. Waarom begin ik nu spontaan te janken? Ik zou blij moeten zijn.. Ik heb een kamer, ik mag hier weg.

Angst voor het onbekende. Angst om alleen te zijn. Angst dat ik het niet red. Angst angst angst. En ik geloof helemaal niet in angst.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 15-11-2006, 10:33
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Jaaa, ik heb een laptop!
Oud 15-11-2006, 10:37
Lua
Lua is offline
Zelfmedelijden.

Eén van de lafste dingen in het leven als je het mij vraagt.
a: Ontzettend egoďstisch, je hebt alleen maar oog voor jezelf, je eigen problemen.
b: Vluchtgedrag, in plaats van iets te veranderen aan de situatie vlucht je naar de makkelijkste weg, namelijk in een hoekje medelijden met jezelf hebben.
c: Modegril, als meerdere mensen elkaar vinden in bepaald gedrag kan dat leiden tot versterking van dat gedrag en verlies van enige vorm van nuance.

Het probleem is dat je er niks aan kan doen, als je luistert naar de problemen van iemand kan dat opluchting geven.
Als je luistert naar iemand met veel zelfmedelijden verandert dit in een manier van aandachtvragen. Als je zo iemand confronteert kruipt hij weg, verbreekt hij contact omdat hij de confrontatie niet aankan en gaat op zoek naar de volgende huilpaal om bij uit te huilen, of zakt nog verder weg in zelfmedelijden.

We hebben allemaal onze problemen, de manier waarop we er mee omgaan bepaalt voor het grootste deel hoe erg iets is. Zelfmedelijden is het grootste probleem dat iemand kan hebben.



Tot zo ver mijn frustraties over gedrag waar ik zelf ook last van had/heb en wat ik veel om me heen zie.
Oud 15-11-2006, 11:17
Verwijderd
Opdracht af! Morgen nog twee mini-practica inhalen en dan hoef ik van mezelf verder deze week helemaal niets te doen (behalve heel veel schrijven, want omfg ik lig bijna 7000 woorden achter). Straks naar Den Haag, weer eens mijn vriendjes ontmoeten.

<3
Oud 15-11-2006, 11:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yeah tentamen van immunologie tóch gehaald ondanks dat ik het echt verschrikkelijk moeilijk vond, met een 7 nog wel Had het eigenlijk niet verwacht maar nu wil ik toch weer graag een 8 Voor microbiologie had ik wel een 8 Ben echt blij met mijn cijfers tot nu toe. Hopelijk heb ik weefselkweek en projectmanagement ook gehaald maar ik denk van wel. Dan alleen vrijdag nog moleculaire genetica en dan ben ik er weer vanaf. Als ik een tentamen niet haal is het nog geen ramp maar we gaan er nog even twee dagen voor

Ik maak me zorgen om mijn oeder. Ze zit al een paar weken overspannen thuis en zou nu weer aan het werk gaan. Haar bloeddruk is ineens veel te hoog terwijl ze dat eerst nooit had en ze blijft maar doorgaan. 21 december gaan we verhuizen dus ze is volop bezig met inpakken en opruimen. Nou had ze ook weer een aanrijding met de auto, weliswaar niet ernstig maar toch Waarom gaat ze niet gewoon even een paar weken rustig thuis zitten en helemaal niets doen, dan kan er ook niet iets mis gaan. Ik vind het best wel eng, zeker nu ik zo ver weg zit en mijn broertje ook weinig thuis is. Vrijdag maar weer eens thuiskijken en hopen dat het goed blijft gaan. Anders ga ik maar weer een tijdje thuis wonen ofzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-11-2006, 12:04
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben moe en duf, misschien te lang geslapen, maar ik was zo moe. Nu niet veel beter dus, hopelijk morgen wel. Deze week is lekekr rustig, maar volgende week wordt zwaar. Veel vroeg op, weinig slaap, veel werken ... Hopelijk trek ik het allemaal ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-11-2006, 13:40
Verwijderd
waar gaan we heen

http://eennl.nl/oneliners.html

echt.
vreselijk
Oud 15-11-2006, 13:47
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ik word een beetje moe van mensen op dit forum die meteen al met negatieve/vervelende opmerkingen komen als je ook maar iets kleins zegt. Ja, lekker makkelijk he, zo via internet. Er zitten echt zo veel chagrijnige zeikerds tussen die op alles wel iets aan te merken hebben. Maar goed het is maar internet, dus ik trek me er verder niks van aan, het is alleen wel irritant
Oud 15-11-2006, 14:20
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wauw, voor het eerst sinds tijden ben ik weer wat voor school aan het doen. Minimaal, dat wel. Maar het is in ieder geval íets.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 15-11-2006, 14:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik loop mezelf niet voorbij hoor.. nee echt niet!

ik ren mezelf voorbij
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-11-2006, 14:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
net bij de dokter geweest men mond voorbij gepraat perongeluk en gezegd dat ik toch niet naart ggz terug ga
en nou wil ze dat ik een aantal keer daar kom praten
en ze wou men wonden zien
enz nou joepie
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-11-2006, 15:00
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Zucht. Ik moet de Nederlandse literatuurgeschiedenis leren, ik moet nu echt beginnen, drie hoofdstukken en ik moet nog ŕlles doen en daarnaast ook natuurkunde leren...

Waar is mijn motivatie heen? Waar is mijn oude zelf?

Die bestaat niet meer. Aargh. Ik ga nu écht écht beginnen.

Althans. Dat probeer ik. Want iedere keer als ik begin, ben ik na vijf minuten alweer afgeleid.
Oud 15-11-2006, 15:20
Verwijderd
Waarom komen alle problemen op mij af, terwijl ik niet de schuld ben?
Waarom is iedereen om mij heen zo blij en gelukkig, en kan ik het geluk maar niet vinden?
Waarom gebeurt dit, waarom voel ik me zo?
Oud 15-11-2006, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 15-11-2006 @ 14:40 :
waar gaan we heen

http://eennl.nl/oneliners.html

echt.
vreselijk
Ja....
Da's echt niet normaal!
Hebben ze zetels in de peilingen?
Oud 15-11-2006, 15:52
Lautitia
Lautitia is offline
Pfoe, ik vraag me echt af hoe de moeder van dat kind zo sterk kan zijn ..

Dit kind was geheel ongepland verwekt; ze slikte de anticonceptiepil om na haar twee eerdere kinderen van inmiddels 2 en 3 jaar (even) bij te kunnen komen. Ze heeft zelfs durven vertellen dat ze pas tegen de 30e week blij was met de zwangerschap van dit jongetje. Toch was de band tussen moeder en kind zó hecht, en het was zo'n lieverdje . Natuurlijk had ze het er nog steeds moeilijk mee, wie weet wat ze allemaal heeft moeten opofferen. Ik hoop dan ook dat ze daar in haar verdere leven voor beloond wordt.

Het verbaast me dat ze er zo goed en verzorgd uitzag, en dat ze het heeft aangekund om ons dit te vertellen. Misschien deed ze het wel om te laten zien dat je lang niet altijd op een roze wolk hoeft te zitten wanneer je zwanger bent. Bah, wat een verhaal .
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Oud 15-11-2006, 16:17
Verwijderd
omg...het duurt even, maar dan heb (krijg) je ook wat
Waarom had ik ook al weer opgezegd?

Kon vanmorgen m'n bed niet uitkomen, heerlijk tot 9.30 erin gelegen, terwijl ik om 7.00 wou opstaan.
Best ok dagje verder, wacht alleen nog steeds op antwoord...
Oud 15-11-2006, 16:31
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Gvd heb zo'n hekel aan msn gesprekken die niet goed lopen, zeker als mensen offline gaan zonder verder iets te zeggen en ze weet niet eens dat mn vader vrijdag wordt geopereerd... wat een gezeik ook altijd.
En morgen word ik weer afgemaakt door docent die mij niet moet. joy... moet me inhouden die grijns niet van zn bek te slaan
Oud 15-11-2006, 17:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn jurk is heet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-11-2006, 18:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
M'n presentatie ging goed
En ik ben in totaal maar 10 minuten zenuwachtig geweest, alleen even van tevoren.
En hij was ook nog eens lang genoeg, ondanks dat ik snel praatte

Weer een bewijs dat ik het wél kan.
Oud 15-11-2006, 18:27
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, er is geen uitspraak De rechter weet het ook niet. Hoe moet ik het dan wél nog weten? Er komt een nieuwe zitting op 1 januari. Yeah right, dat kan dus nooit die dag dus het wordt natuurlijk weer verzet. Nóg langer wachten, nóg langer in onzekerheid en onduidelijkheid. Ik baal er echt van.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-11-2006, 18:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ja het gaat goed.. t gaat super hoor
mn medicijnen zijn al weer een tijdje omhoog en t gaat alleen maar rotter.. maar niemand die t ziet of wil zien
ach ik gebruik toch medicijnen en werk weer/ ga weer werken dus waarom zouden ze ook.. t gaat toch goed

al tijden niets meer van ze gehoord.. ik stuur kaartjes als ze vertellen dat ze gaan verloven of als ze een huisje hebben
maar krijg geen reactie terug.. nou
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-11-2006, 18:57
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Wat betreft het gedoe met de psycholoog. Gister vatte ze ook nog het gesprek van 2 weken geleden samen waarbij ze ook zei: Patiente zegt dat het goed gaat met het eten,ik vind van niet... nou daarmee zou ze me toch ook moeten helpen? en hetis echt niet dat ik niet wil, maar ik ben niet iemand die haar gevoelends makkelijk verteld.

ot: yes, 4tiende punt bij mijn franse pw erbij... sta nu een 7.94.. das lullig, net geen 8. Maar ik was wel weer blij
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 15-11-2006, 18:59
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Kokende woede van binnen...exen zijn vrij vervelend.
Oud 15-11-2006, 19:07
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Mijn moeder zei dat ze me niet op kamers kon laten gaan als ik niet meer ging eten. Dat ze me dan dood zouden vinden ergens.

Ik zou heus nog wel wat eten. Alleen wat minder avondeten ofzo.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 15-11-2006, 19:08
Verwijderd
Alsof er deze week nog niet genoeg gebeurt is... Het wordt echt te veel in mn hoofd. Ik wil vluchten van alles. Wegkruipen onder mijn dekentje. Hmm misschien ga ik mijn electrische dekentje(<33) aanzetten, eventjes douchen en dan slapen...
Oud 15-11-2006, 19:15
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het kán gewoon niet. En ik vind het helemaal niet leuk, nee.
Oud 15-11-2006, 19:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Yana schreef op 15-11-2006 @ 11:31 :
Ik heb een kamer. Ik heb er zo op gehoopt, naar gezocht, en het was zo nodig. En nu heb ik er één. Klein, duur, niet op de perfecte locatie.. maar ik heb er één. De situatie was hier zo onhoudbaar dat ik zo blij was dat ik weg kon.

Maar nu niet. Ik voel me alleen maar zo ontzettend bang en alleen. Mensen feliciteren me, maar ik wil alleen maar huilen. Ik heb niet veel hier, maar ik heb nog minder daar. En ik ben zo bang te vervreemden van al het weinige wat ik nog heb. Waarom begin ik nu spontaan te janken? Ik zou blij moeten zijn.. Ik heb een kamer, ik mag hier weg.

Angst voor het onbekende. Angst om alleen te zijn. Angst dat ik het niet red. Angst angst angst. En ik geloof helemaal niet in angst.
toch wel erg herkenbaar...

waar heb je een kamer?
Oud 15-11-2006, 19:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-11-2006, 19:37
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
@ Iced Earth: Ik ben heel blij dat ik geen anorexia heb, maar je haalde mijn opmerking een beetje uit haar verband. Het ging om de tegenstelling.. aan de ene kant geen (ernstige) eetstoornis, aan de andere kant alsnog niet fatsoenlijk met eten om kunnen gaan. Maar ik ben inderdaad, verstandelijk, heel blij dat ik niet meer zo ontzettend rommel met eten.

@ Dolce: In de Bilt. Ik heb er nog eens over nagedacht, en over gepraat..en ik ga hem waarschijnlijk toch afzeggen


Ik voel me rustig, beter. Ik heb een goed gesprek gehad vandaag en ik ben bezig om te doen waarin ik geloof... namelijk mensen vergeven, respectvol benaderen. Wat ben ik blind geweest voor mijn eigen gedrag zeg. En wat ben ik blij dat er mensen zijn die me daar op willen wijzen. Ik heb gezegd dat ik veranderen zal, en hij zag het ook... hij zag dat er wat veranderd was. Er is rust in mijn hart gekomen nu ik er voor gekozen heb mijn boosheid te laten voor wat het is. Oh er is nog zoveel te leren in deze wereld, en wat ben ik blij dat ik het mág! Zelfreflexie, zelfreflexie, zelfreflexie... wat een geluk dat ik die eigenschap bezit.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 15-11-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
MiniTokje schreef op 15-11-2006 @ 19:57 :
en hetis echt niet dat ik niet wil, maar ik ben niet iemand die haar gevoelends makkelijk verteld.
Ik vind dat er een groot verschil zit tussen zeggen dat alles goed gaat enz. en niet makkelijk je gevoelens op tafel gooien. Als je geholpen wilt worden zul je daar zelf ook het eea voor moeten doen: als jij zegt dat het goed gaat, niet wilt praten, enz. dan kan een psycholoog je ook niet helpen. Een psycholoog lost problemen niet voor je op, hij of zij helpt je ze zelf op te lossen. Probeer ondanks dat het moeilijk is toch aan te geven hoe het werkelijk gaat, desnoods in een brief of mailtje als praten niet lukt.
(Je mag btw een andere mening hebben dan ik, hoor. Ik kan nogal een zeur zijn soms, trek je er niet te veel van aan. )

Laatst gewijzigd op 15-11-2006 om 20:26.
Oud 15-11-2006, 20:28
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Yana schreef op 15-11-2006 @ 20:37 :

@ Dolce: In de Bilt. Ik heb er nog eens over nagedacht, en over gepraat..en ik ga hem waarschijnlijk toch afzeggen
cool
das vlabij mij
Misschien moet je er nog ff rustig over nadenken, heb je nog tijd om te beslissen of moet je hem al snel echt accepteren?
Oud 15-11-2006, 20:30
Verwijderd
ik wil iemand om mijn duizend kilo vriendschap en liefde op kwijt te kunnen
Oud 15-11-2006, 20:32
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*stuiter*

Ok, toekomstonzekerheid de gexxte. Komt wel goed, ik hoop alleen dat het zo snel mogelijk goed komt.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 15-11-2006, 20:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nog 20 dagen, nog 20 dagen, nog 20 dagen, nog 20 dagen
ik hou tegen iedereen vol dat ik enthousiast ben en er zin in heb enz enz.
maar ik weet t niet meer, tuurlijk is het spannend dat was ook te verwachten maar dit is anders..
en iedere keer als ik het uitleg dan is het; tuurlijk dat hoort, ahjoh t komt wel weer goed, joh rustig aan, blijven lachen, ik heb vertrouwen in je

ja maar ik vertrouw mezelf niet! moet je zien hoe/ wie/ wat ik ben
hoe moet ik dat ooit gaan volhouden en leuk die pillen slikken tijdens de opleiding..
pff ik weet t even niet meer, alles maalt in mijn hoofd, ik wil huilen maar dr zijn geen tranen om te laten, ik wil tegen iemand aanhangen maar die iemand heeft t druk, ik wil praten maar ik snap er zelf amper iets van en er zijn geen woorden om 't uit te leggen.

er is nog zo veel dat ik hier zou willen neer zetten maar het blijft malen in mijn hoofd en komt niet op papier..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-11-2006, 21:09
kroot
kroot is offline
Mijn therapiegroep is net komen eten, was erg gezellig
We hebben voor wat 'moeilijks' gekozen. Friet, maar met sla, tomat, komkommer en hamburger of kipfilet. Jaja en ik was streng en zei dat ze ook aan het toetje moesten!!!
Ik heb trouwens ook mijn brief voorgelezen op therapie en ze waren allemaal erg positief
Oud 15-11-2006, 21:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
*denkt*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-11-2006, 21:41
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Fijn dit
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50.