Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2006, 14:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat in de titel staat, dus.
Heb je littekens? Fysieke littekens omdat je van je fiets bent gevallen? Emotionele littekens of stel je je maar een beetje aan?
Waar komen ze vandaan? Heb je er last van? Zijn ze heel duidelijk zichbaar, kloppende rood gekleurde opgezwollen littekens waar bij volle maan pus uitkomt of een heel subtiel wondje dat maar niet genezen wou?

Ik begin wel. Ik heb 2 fysieke littekens, eentje op m'n duim. Ik was uitgeschoten met de kaasschaaf. Ik heb er geen last van, en hij is ook niet erg duidelijk zichbaar.
De andere komt doordat ik in groep 8 eens tegen een muur aan ben gevallen tijdens gym (terwijl we aan het rennen waren). Die muur was met een soort ruw klitteband-achtig-iets bedekt, en zo haalde ik mijn linkerknie helemaal open. Dat werd een erg dikke korst waar ik niet met mijn poten vanaf kon blijven. Nu zie je het nog een beetje. Niet erg duidelijk, maar gewoon een stukje huid met een iets andere 'structuur' dan de rest.

Spui je spannende verhalen!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2006, 14:10
Verwijderd
Nee. Heb ik niet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:22
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Enkel wat plekjes overgehouden aan kleine verwondingen. Niets noemenswaardigs.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:23
herby
Avatar van herby
herby is offline
Ben op mn 3e of 4e levensjaar n keer met de zijkant van mn hoofd tegen een tafelpunt aangevallen, bloedde toen als een rund als ik mn ouders mag geloven, zelf weet ik er niet meer zo veel van.
Das de rede dak nu een "halve maan" bij mijn linkeroog heb.
Heb dr echt geen last van, sterker nog, ik moest net ff checken in de spiegel oft mn linker- of rechteroog was.

Verder heb ik zat emotionele lidtekens, meestal niet ernstig m.u.v. een erg lange depressieve periode die ik heb overgehouden na jaren van plagerijen op de basisschool en het begin van de middelbare school en de onzekerheid over mezelf die ik daar nog steeds door heb (tevens indirect een van de redenen dat ik "nog maar" 1 serieuze relatie heb gehad in mijn leven).
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:24
Verwijderd
Zowel geen lichamelijke als emotionele littekens .. Hopelijk kan ik dat nog een tijdje zo houden.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:28
Verwijderd
1 in m'n navel en 2 een stuk lager, blindedarmontsteking + kijkoperatie.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:36
Verwijderd
Littekens genoeg.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:38
Verwijderd
ja keizersnee.
maar die zie je bijna niet meer.

en straie overal

emotioneel ook wel.

en op mijn voorhoofd 2 deuken, iets met een schoorsteenmantel en springen op de bank toen ik klein was en niet naar mijn mam luisterde.

en nog een van mijn wenkbrauwpiercing. 2 gaatjes die je nog altijd ziet na 8 jaar.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:41
freud
Avatar van freud
freud is offline
nou best veel



m'n beide knieën zijn belittekend door veelvuldig ravotten en vallen en in bomen klimmen en er weer uitvallen

op m'n linkerarm heb ik een litteken van toen Debbie m'n arm openkrabte, reden onbekend

op m'n linkerarm ietsjes hoger dan het debbie-litteken, heb ik een litteken van een sigaretverbranding, ooit van op een feestje

op m'n rechterbeen heb ik een vrij groot litteken van toen mijn rechterbeen kennismaakte met de gloeiende chappementsbuis van de motor van m'n vriend

in m'n wenkbrauw heb ik een litteken van toen m'n jongste zus met een potlood in m'n oog wou porren toen ze vier was, gelukkig miste ze


en verder nog wel, maar ik heb geen zin meer om na te denken


en nee ik heb er geen last van, het hoort bij me
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:43
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
1 litteken op mn duim, gesneden

1 op mn knie, gevallen

1 schuin door mn wenkbrauw, een meisje dat stuntelig was met een golfclub
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 14:53
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ja, meerdere. Een kleintje op m'n onderlip, van toen ik 2 of 3 was ofzo en uit de buggy viel, omdat ik erin ging staan (moest gehecht worden).
Een vrij grote op m'n linkervoet, aan de rechterzijkant, van m'n grote teen en dan over het grootste deel van m'n voet. Ben aan m'n teen geopereerd namelijk (stond ontzettend scheef, nu een stuk minder ).
Enneh.. op m'n rechterscheenbeen, door basketball. Grote snee zat er, nooit meer mooi genezen.
Oh en op m'n rechterhand, zat ooit een hele flinke brandwond, niet eens supergroot, maar heel diep, echt heel stuk huid weg (gewoon van de oven..), die zie je nog heel duidelijk.
En nog een veel minder duidelijke van een brandwond (ook van de oven), bij m'n rechterpols.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:06
Verwijderd
Een op m'n rechterboven arm, ik ben er vermoedelijk gestoken door een zieke paardevlieg, dat is flink gaan ontsteken en lekprikken hielp niets; 't werd alleen maar een dikkere, grotere bult. Dus hebben ze die moeten wegsnijden - ik was toen 9 geloof ik. Je ziet het nog heel goed, er is gewoon een hap uit m'n bovenarm genomen, en de huid is heel glad en glimt heel erg.

Een andere over mijn linkerwang, als baby had ik nogal scherpe nagels, volgens het consultatiebureau kon dat geen kwaad, maar ik haalde wel m'n wang open. En dat zie je nog steeds erg duidelijk.

Een op m'n linker wenkbrauw, gevallen van de fiets toen ik 7 was, geloof ik. Ik zat achterop bij een vriendinnetje, we gingen nogal hard tegen een verkeersdrempel op en vlogen over de kop. Zij had niets, mijn wenkbrauw lag open. Gehecht enzo, je ziet het nu alleen nog als je echt weet waar je moet kijken, want er groeien haren overheen

En op m'n rechteronder been zit ook een soort litteken. Been gebroken gehad en zwaar gekneusd, bloed kon niet goed weg en daardoor ontstond er onder het gips een bloedblaar, dat is volgens mij nog steeds te zien; een soort donkere vlek.

En de laatste zit op m'n linker heup, ik had vroeger een hoogslaper en daaronder stond een stoel met nogal scherpe punten bovenop de rugleuning. Ik ben daar op gevallen. 't Was toen alleen een schram, maar je ziet het nu nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:09
Verwijderd
ja, van het geflamed worden

Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:14
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ja, van
in elkaar getrapt worden op mn been
oorbellen
uitgeschoten met kaasschaaf linkerduim
en wat sneetjes die niet weg gaan
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
flyaway schreef op 14-11-2006 @ 16:14 :

uitgeschoten met kaasschaaf linkerduim
Lotgenote!
*op shouder in tranen uitbarst*
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:24
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Eentje op me rechterarm
Een meisje vond het zo nodig om zo'n zo'n hete houtbrander waarmee je putje kan maken, uit te schieten tegen mij arm..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:31
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 14-11-2006 @ 16:18 :
Lotgenote!
*op shouder in tranen uitbarst*
*meesnikt* *pepernoten deelt*
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:33
Verwijderd
Een op m'n knie, was van mijn fiets gevallen toen ik een jaar of 7 was. Op m'n teen een littekentje, want ik mis een teenkootje doordat mijn teen klem is komen te zitten onder de wc deur(). Verder nog een aantal kleintjes op mijn armen/benen/vingers. En nog eentje op mijn voet van toen ik een keer op het strand in het glas ben getrapt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-11-2006, 15:39
Verwijderd
Paar littekentjes op m'n knie van het vallen als kind. Litteken onder m'n kin omdat ik ooit in het ondiepe dook. Litteken op mijn duim omdat ik iets te enthousiast figuurzaagde.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:48
Sonnema
Avatar van Sonnema
Sonnema is offline
Iedereen heeft een navel... dat is een litteken.

Daarnaast heb ik een litteken door m'n linkerwenkbrouw door een of ander sportapparaat dat dichtklapte waardoor een hendel tegen mijn hoofd kwam.

en nog wat op m'n ellebogen en knieen van random valpartijen zoals trap, fiets, skates etc
__________________
...Ter verhoging van het decorum en het intellect
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:54
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Een lange op mijn rechterbovenbeen doordat ik als kind in het prikkeldraad ben gevallen.

Een op mijn pols toen ik als kind een ruitje met mijn hand doorsloeg. Dat was toen niet zo leuk. Een stuk glas zat in mijn slagader. In de eerste paar seconden kwam er een klein straaltje bloed uitspuiten. Dan schrik je wel als 10-jarige

En de laatste dwars over mijn rechterhand. Ongelukje met de hond.

Gelukkig niks ernstigs
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 15:58
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Ik heb er best veel, maar het zijn allemaal kleine littekens die je bijna niet kan zien. Vooral op mijn knieën en armen, van het vallen enz.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:03
Verwijderd
Twee, allebei op mijn voorhoofd, je kunt ze vrij goed zien. Ik zie er dan ook uit als een kwade schurk.

Eén komt van een ski-ongeluk, omdat ik niet kan skiën. (ankerlift tegen mijn hoofd gehad nadat iemand die losliet)
De ander komt van het onverstandig combineren van cannabis en alcohol i.c.m. een betonnen vloer.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:05
Verwijderd
Een kleine litteken op mijn pink. Was eens tegen een andere fietser opgebotst. Heel vroeger hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:15
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
1 op m'n knie. ik ging naar de tandarts, en ik ging superhard met m'n fiets. Ging ik over een hobbel, wilde ik zo omhoog gaan met m'n voorwiel schoten de handvaten van m'n fiets los. Auw. Maar dat is al een jaar of 10 geleden. En eentje toen ik een jaar of vier was; ik liep met m'n ouders door het park, over de stangen die tussen de paaltjes zaten. Ik gleed uit, zo met m'n kin op het puntje van zo'n paaltje.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2006, 16:18
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Ik heb ontzettend veel littekens, want ik kan nooit van korstjes afblijven. De belangrijkste zijn mijn halve rechterhand (brandwonden), 1 op mijn linkerwijsvinger (diepe snee/ plakkaat huid zat los) en 2 van piercings.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:26
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik heb tijdens mijn werk bij de vleeswaren twee plakjes van mijn vingers afgesneden. Dus ik heb een litteken op mijn middelvinger en duim.

Ik heb ook een litteken op mijn slaap. Toen ik klein was ben ik van de zoldertrap gevallen en dat moest worden gehecht.

Ik heb ook lelijke littekens op mijn knieen omdat ik daar regelmatig op val.

oja en ik heb ook veel muggenbultlittekens maar die vervagen wel zodat je ze (bijna) niet meer ziet.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:28
Verwijderd
Iets met ovenplaatjes van 220 graden en en een onderarm.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:28
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
heb er een paar op mn voorhoofd van het vallen.
vaak gat in mn hoofd gehad.

en littekens die op mn heupen zitten.
ben geopereerd aan mn heupen toen ik klein was.
op elke heup een litteken
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:36
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ohja, ik mis ook een heel klein stukje van een van mijn voortanden omdat ik toen ik aan het schoolzwemmen was nooit kon zwemmen met mijn ogen open. Dus ik zwom tegen de rand van het zwembad aan. Ook leuk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:43
HybridTheory
HybridTheory is offline
Op m'n rechterhand, een stukje is ooit verbrand, en dat is nu donkerder dan de rest van m'n hand.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:47
De #1 Baas
Avatar van De #1 Baas
De #1 Baas is offline
eentje op mijn knie (prikkeldraad

eentje op mijn schouder (fietsongeluk)

en ik heb litekens op mijn knokkels... (van vechtpaartijen )

emotionele litekens?

ik denk het niet maar die zijn ook heel wat moeilijker te zien dan lichaamlijke
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 16:51
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Ja, op mijn hoofd, op mn hand, op mn knie en vast nog wel ergens.

Maar ze zijn niet heel groot en erg ofzo
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 17:00
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Knieen van valpartijen van vroeger.

En nog een flink grote op mn linkerzij. We waren tijdens een logeerpartij aan het stoeien, en ik viel achterover op het bed. Opzich niks ergs. Maar toen gleed ik er langzaam van de zijkant vanaf, en naast het bed stond een tafeltje met daarop zo'n oude versterker met een behoorlijk scherpe punt. Naar het ziekenhuis. Jaaaa.. het hoeft niet gehecht te worden hoor! Neuh, is niet nodig! Ehm..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 14-11-2006, 17:32
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ja, 3 stuks..

Jan. 2005 geopereerd aan mijn blinde darm. Dus daar heb ik een litteken van

Vroeger gebeten door mijn paard en konijn. In mijn middelvinger zit een klein littekentje.

Vroeger met mijn enkel ergens achter blijven hangen toen ik bij mijn vriendjes/vriendinnetjes aan het spelen was.. Ook daar heb ik een litteken aan over gehouden.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 18:25
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
eentje op mn been, toen ik over een hek wilde klimmen , niet heel slim van me nee
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-11-2006, 18:32
Verwijderd
Ja, lange halen op mijn polsen alsof ik ze heb geprobeerd door te snijden.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 18:38
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 14-11-2006 @ 17:26 :
Ik heb tijdens mijn werk bij de vleeswaren twee plakjes van mijn vingers afgesneden. Dus ik heb een litteken op mijn middelvinger en duim.
hoe reageerde de klant?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 18:43
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Eentje boven mijn rechterwenkbrauw, was op school (basisschool, groep 7) en we vierden Sinterklaas.

Er kwam een zwarte piet in ons lokaal die pepernoten en taaitaaitjes e.d. ging strooien. Ik stond rechtop en op een gegeven moment kwam er ergens een taaitaaitje op de grond, die wilde ik pakken. Maar toen kwam er een jongen aan die heel snel en gemeen dat taaitaaitje voor mijn neus weg wilde pakken.

Hij botste toen erg hard tegen mij aan, waardoor ik mijn evenwicht verloor en met mijn hoofd op de punt van een stoel viel. Ik voelde eerst enorme hoofdpijn, maarja, dat is ook logisch. Maar toen keek iedereen mij echt super geschrokken aan, en op datzelfde moment voelde ik ineens iets warms over mijn hoofd stromen en ik keek naar mijn handen en zag dat het bloed was. Dat was echt verschrikkelijk en ik schrok echt Toen heeft die Zwarte Piet mij naar een auto gedragen En een leraar is met me mee gegaan naar de EHBO.. ik kreeg een enorme spuit in dat dunne stukje huid en kreeg 4 hechtingen .. Gelukkig zie je dat litteken nu niet
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 18:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
mrboot schreef op 14-11-2006 @ 16:28 :
Iets met ovenplaatjes van 220 graden en en een onderarm.
Dat heb ik ook een keer gedaan Maar die is al weg.

Ik heb een prachtig langgerekt litteken in mijn knieholte. Iets met bokkende paarden en prikkeldraad.

Dat is mijn beste lichamelijke litteken, emotioneel valt het allemaal enorm mee
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:05
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ja, maar daar zie je nauwelijks meer iets van. Reden is niet relevant.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:11
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
jep. een op mn onderarm. uitgeschoten met een guts. 't ziet er heel fout uit, t lijkt net alsof ik m'n arm heb open gesneden, maar t was echt een ongeluk.

ander litteken op m'n andere arm. met glas is in mijn arm gekerfd.

ander litteken van een soldeerbout op mijn pols.

ander litteken van een zwaard langs mijn rug tijdens training.

genoeg littekens
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:18
Verwijderd
Ik heb drie littekens op mijn borst, omdat ik steelwratjes die ik weg heb laten snijden. En ik heb verschillende littekens van snijwondjes op mijn wijsvingers en duimen, omdat ik, toen ik net begon met werken bij de boer, nog niet zo handig was met het mesje. Emotionele littekens zijn een anders verhaal.

En littekens vind ik stiekem wel mooi, omdat ze iemand.... weet ik veel.... Gewoon sexy.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 15-11-2006 @ 20:11 :
jep. een op mn onderarm. uitgeschoten met een guts. 't ziet er heel fout uit, t lijkt net alsof ik m'n arm heb open gesneden, maar t was echt een ongeluk.

ander litteken op m'n andere arm. met glas is in mijn arm gekerfd.

ander litteken van een soldeerbout op mijn pols.

ander litteken van een zwaard langs mijn rug tijdens training.

genoeg littekens
Gaaf.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:37
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
ja op mn kop, iemand poeierde er een hockeybal tegenaan

maar gelukkig zit het net achter mn haargrens dus je ziet er geen klap van, maar ik voel wel een gevoelloos stukkie (ja blijkbaar kan je dus iets dat gevoelloos is voelen )

en een op een mn onderarm omdat ik in een reflex een hete ovenplaat opving die uit mn handen viel
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 19:46
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
- Een verticaal litteken op mijn bovenlip, waar onze hond me had gebeten toen ik 12 jaar oud was (ja, ik moest gehecht worden door de plastisch chirurg).

- Een vrijwel onzichtbaar litteken net onder mijn onderlip, wat je alleen ziet als je die lip 'spant', zeg maar. Die heb ik als peuter opgelopen, in de auto. Ik zat voor in de auto, naast mijn vader; ik zat niet goed in het kinderstoeltje en toen mijn vader een keer iets te hard remde, vloog ik tegen het dashboard aan en haalde ik mijn onderlip open. Daar herinner ik me gelukkig niets meer van, maar ook daar moest ik gehecht worden.

- Een cirkelvormig litteken bij mijn rechterknie: toen ik een kleuter was, was ik gefascineerd door een speelgoedkikker en ik wilde hem openmaken met een schaar (ik geloof dat ik dacht dat er iets in de kikker zat omdat hij rammelde). Dat ging niet zo goed want ik schoot uit en boem, die schaar in mijn knie.

Verder heb ik nog wat littekens van waterpokken, puistjes en de nodige valpartijen.

Over de emotionele littekens zal ik maar niet beginnen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 22:08
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
op mijn torso, armen, 1 in mn gezicht en mn benen, overal eigelijk wel
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 22:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Een op mijn kin: moedervlek weg laten halen, zie je gelukkig bijna niet. Is iets lichter van kleur maar ook maar een heel klein streepje.

Een in mijn elleboogplooi: grote moedervlek weg laten halen, geneesde niet goed en hechtingen gingen ontsteken. Ik heb nu een groot litteken en littekens van waar de hechtingen hebben gezeten De hechtingen mochten er maar tien dagen inzitten ipv zeventien dagen Zie je nog erg goed.

Drie op mijn buik: een van een navelbreukje als baby. Ben ik aan geopereerd. Zie je nog wel als een lichter streepje maar valt niet zo op. Is een boogje met twee streepjes eraan. De ander is van een liesbreukje toen ik klein was. Is een lange, lichtere streep. Zie je nog wel maar valt niet zo op. En dan nog een kleintje van een moedervlek weg laten halen. Zie je ook nog wel maar niet storend ofzo.

Een op mijn hoofd onder mijn haar: hard bultje weg laten halen, ik zou niet weten hoe het eruit ziet maar het voelt anders en mijn haar valt nu daar in een scheiding.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 22:48
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Ik was vergeten: ik heb ook nog een kleine hap uit mijn linkeroorschelp. Trainingsmaat vond 't leuk om een stok uit z'n hand te laten schieten, en schoot langs mn hoofd.

op mijn zij, bij mijn lever eigenlijk, zit een klein rondje. zie je niet meer zo heel erg goed, maar daar is ooit een mes in gegaan. een gewoon huis-tuin-en keuken mes waar je je brood mee snijdt. ik liep ermee, struikelde, hoppa, in mn zij. ach briljante momenten had ik....
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Met citaat reageren
Oud 15-11-2006, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Orpheo schreef op 15-11-2006 @ 23:48 :
ik liep ermee, struikelde, hoppa, in mn zij.
En wie zegt dat "van de trap gevallen" een smoesje is!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Verhalen & Gedichten Ik heb meer dan duizend mijl gelopen.
Touché
10 04-02-2006 14:21
Lichaam & Gezondheid camoufleren van littekens
cartouchke
53 22-04-2005 17:51
Psychologie Aandacht besteden aan je lichaam?
DarkCat
46 28-07-2002 10:29
Psychologie Littekens verdwijnen?
*Legolas*
15 05-04-2002 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.