Advertentie
Oud 06-05-2007, 12:34
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Amsterdam Tattoo Convention - 8,9,10 juni - nog mensen die hiernaartoe gaan?

Ik misschien wel, ik ben al een jaar of 5 aan het bedenken wat ik precies wil, en omdat de vriend van m'n zusje tatoeëerder is van beroep ben ik nu iets serieuzer aan het kijken en ga ik daar wat inspiratie op doen.

En Darby Tuhaka komt er ook naartoe, een Maori die traditionele Moko's zet, dat vind ik ook wel interessant.

http://www.tattooconventionamsterdam.nl/site/
http://www.darbytuhaka.com/index.php
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Oud 06-05-2007, 13:49
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
ja en dit weekend in Breda Needle art conventie.


m'n japanseboshoer:

__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 06-05-2007, 20:12
Angie83
Avatar van Angie83
Angie83 is offline
Ik ben op zoek naar iemand die 'goed' is in tatoos ontwerpen!! Wie kan mij helpen??

Bedankt
__________________
Make my life better, kill yourself please .. !
Oud 06-05-2007, 20:39
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Angie83 schreef op 06-05-2007 @ 20:12 :
Ik ben op zoek naar iemand die 'goed' is in tatoos ontwerpen!! Wie kan mij helpen??

Bedankt
beetje algemeen, nah?
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Oud 06-05-2007, 21:48
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 06-05-2007 @ 13:49 :
ja en dit weekend in Breda Needle art conventie.


m'n japanseboshoer:

[afbeelding]
vet hoor maar waarom noem je ze steeds hoeren???
Oud 06-05-2007, 22:30
Crimson
Crimson is offline
als ik dit jaar slaag wil ik graag een game tattoo nemen, maar wat? zit te twijfelen tussen 1up in pixels, een triforce (zelda) of iets uit final fantasy..

heb jij je mushrooms al, mandi?
Oud 07-05-2007, 01:09
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Eerst was het slet. toch?
__________________
.
Oud 07-05-2007, 09:06
Krynn
Krynn is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 06-05-2007 @ 12:34 :
Amsterdam Tattoo Convention - 8,9,10 juni - nog mensen die hiernaartoe gaan?
Yup. En waarschijnlijk drie dagen ook. Gewoon, omdat ik in m'n dagelijks leven zo weinig tattoos zie
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 07-05-2007, 11:13
Verwijderd
Ik weet niet wat ik daar zou moeten doen... Als 1 van mn armen helemaal af was en prachtig was geworden zou ik nog wel mee willen doen aan een wedstrijd ofzo..
Het lijkt me niet leuk om alleen rond te lopen en een beetje in boeken te bladeren en steeds naar mensen te kijken die getattoeerd worden
Maar ben er nog nooit geweest dus het zal wel heel anders zijn.
Oud 07-05-2007, 14:07
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 06-05-2007 @ 12:34 :
[B]Amsterdam Tattoo Convention - 8,9,10 juni - nog mensen die hiernaartoe gaan?
Jazeker. Een vriend van mij krijgt weer wat nieuwe prenten tijdens die beurs.
Oud 07-05-2007, 18:47
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
de fu tattoo in helmond

voor die melissa, waarvan haar topic is geblockt
Oud 08-05-2007, 07:20
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Danique schreef op 06-05-2007 @ 21:48 :
vet hoor maar waarom noem je ze steeds hoeren???
omdat dat precies is wat een geisha is? Een vrouw die maar op 1 ding getraind is en dat is mannen plezieren. Maar als je er aanstoot aan neemt zal ik het in het vervolg laten!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 08-05-2007, 09:18
Verwijderd
Jawel, plezieren met kunsten (woord geisha betekent ook kunst trouwens) zoals dans, zang en muziek, niet per se met seks! Ze zijn/waren in ieder geval niet verplicht het te doen met de mannen waar ze voor optraden en het hoeft ook niet tegen betaling. Misschien had je er wel hoeren onder maar in principe waren ze er om een feest te entertainen voor heel veel geld.

Ik neem er niet echt zoveel aanstoot aan maar bijna iedereen denkt dat ze hoeren waren en dat is gewoon echt niet zo dus als je het blijft zeggen denken nog meer mensen het
Oud 08-05-2007, 09:27
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Ik zal het nooit meer zeggen mamma! Maarja, ik kom gewoon van de straat en daar praten wij zo, jeweet!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 08-05-2007, 10:25
Verwijderd
Ik heb mijn vertical labret nu 4.5 maand en dit was echt mijn snelst genezende piercing ooit én ik ben er echt heel blij mee! Zo, dat wilde ik even kwijt.

Het staafje is alleen nog steeds een beetje te lang naar mijn zin, maar op een of andere manier kan ik geen 7 mm gebogen staafje vinden. Is het echt zo dat die alleen maar in de maten 6, 8, 10, etc. mm gaan of moet ik daar wel aan kunnen komen? Ik heb er nu een 8 mm staafje er in en die is toch een beetje te lang, maar 6 mm zou te kort zijn.

En nog iets: ik heb in beide oren drie gaatjes op een rij en ik wil de 'eerste' gaatjes aan beide kanten op gaan/laten rekken naar (ik denk) 6 mm. Nu is de vraag: door een professioneel iemand laten doen of zelf doen? En, waarom?
Oud 08-05-2007, 10:32
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Oh ik wil ook een vertical labret, en dan mn andere eruit. Alleen mag ik ze niet op mn werk hebben, dus ik plak ze altijd af. Met een vertical gaat dat niet he
__________________
look back and laugh
Oud 08-05-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 08-05-2007 @ 10:32 :
Oh ik wil ook een vertical labret, en dan mn andere eruit. Alleen mag ik ze niet op mn werk hebben, dus ik plak ze altijd af. Met een vertical gaat dat niet he
Het is niet erg praktisch om een pleistertje echt bovenop je lip te hebben nee, volgensmij blijft dat ook niet goed zitten. Ik ben echt blij dat mijn werk zo relaxed is. Ik ben receptioniste bij een in- en outdoor kinderspeel dus ik moet veel mensen te woord staan, maar ze maken helemaal gewoon probleem van mijn piercing(s).
Ads door Google
Oud 08-05-2007, 10:51
llell
Avatar van llell
llell is offline
ik heb 1 plug erdoor, beetje teveel van het goede. Mn hele oor is dik incl pus. Ik denk ik deel het even
Oud 08-05-2007, 12:02
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 08-05-2007 @ 10:32 :
Oh ik wil ook een vertical labret, en dan mn andere eruit. Alleen mag ik ze niet op mn werk hebben, dus ik plak ze altijd af. Met een vertical gaat dat niet he
Ik had doorzichtige bolletjes en dat viel wel wat minder op.
Collega van mij haalt hem eruit voor het werk en dat gaat prima (dat kon na ongeveer een half jaar).
Ik wil hem eigenlijk ook weer.

MAARRR.. vandaag tweede poging septum!
__________________
.
Oud 08-05-2007, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Gwen. schreef op 08-05-2007 @ 12:02 :
Ik had doorzichtige bolletjes en dat viel wel wat minder op.
Collega van mij haalt hem eruit voor het werk en dat gaat prima (dat kon na ongeveer een half jaar).
Ik wil hem eigenlijk ook weer.

MAARRR.. vandaag tweede poging septum!
Ik kan mijn vert. labret er ook makkelijk in en weer uit doen, maar ik durf hem nog echt geen halve/hele dag uit te laten.
Oud 08-05-2007, 17:21
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik kan hem er makkelijk een paar dagen uit laten (ik vergeet hem wel eens in te doen na het werk, vandaar).

Maar Eleanor Rigby, die lippiercings heb je toch nog helemaal niet zolang? Nu al op uit gekeken? (of ik zit er nu heel erg naast)
Oud 09-05-2007, 11:51
Verwijderd
Weet je ook wanneer je je vert. labret er voor het eerst langer dan een dag uit kon laten? Toen ik mijn gewone labret drie maanden had en hem er een nacht uitliet was het gaatje al zo ver dichtgegroeid dat ik er niks meer doorheen kreeg.
Oud 09-05-2007, 13:10
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Een vraagje:

een vriendin van mij heeft gisteren een tattoo op haar voet laten zetten, nu vraagt ze zich af of ze hier een sterielgaasje over kan dragen ipv doorzichtig plasticfolie.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-05-2007, 13:38
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 08-05-2007 @ 10:32 :
Oh ik wil ook een vertical labret, en dan mn andere eruit. Alleen mag ik ze niet op mn werk hebben, dus ik plak ze altijd af. Met een vertical gaat dat niet he
ik wil ook! maar ik kan ook niet met werk.. gwen heb je foto's van dat doorzichtige bolletje? miss kan ik dat aan mijn boss laten zien
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Advertentie
Oud 09-05-2007, 15:14
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Leineh. schreef op 08-05-2007 @ 17:21 :
Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik kan hem er makkelijk een paar dagen uit laten (ik vergeet hem wel eens in te doen na het werk, vandaar).

Maar Eleanor Rigby, die lippiercings heb je toch nog helemaal niet zolang? Nu al op uit gekeken? (of ik zit er nu heel erg naast)
Nou.. de ene heb ik bijna 2, de andere bijna een jaar. Best lang, toch
__________________
look back and laugh
Oud 09-05-2007, 18:04
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Sooz schreef op 09-05-2007 @ 13:38 :
ik wil ook! maar ik kan ook niet met werk.. gwen heb je foto's van dat doorzichtige bolletje? miss kan ik dat aan mijn boss laten zien
Ik ook. Gelukkig doen ze bij mij niet zo heel moeilijk over mijn oorbelpiercings, maar dingen in het gezicht vinden ze WEL erg


Op plaatjes wat ik gegoogled heb kan je altijd het tweede bolletje zien, maar zou je het ook zo kunnen laten zetten dat het precies onder je lip valt?
Dat je alleen maar een klein bolletje aan de buitenkant ziet en pas als je praat je het 2e bolletje aan de binnenkant van je lip ziet zeg maar.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 09-05-2007, 18:08
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Sooz schreef op 09-05-2007 @ 13:38 :
ik wil ook! maar ik kan ook niet met werk.. gwen heb je foto's van dat doorzichtige bolletje? miss kan ik dat aan mijn boss laten zien

Als ik het niet vergeet neem ik hem zondag wel mee (of ze,ik heb er 2 natuurlijk)

Oh en ik heb nu mijn septum na de eerste keer drama. Ik zat hem vet te zweten want toen ik daar lag vroeg ik nog"je doet hem toch door de soft spot" en zij zei "nee joh kan makkelijk door het kraakbeen". ik zie niet zo in waarom je dat zou doen omdat het pijnlijker is en moeilijker heelt. Maar goed, uiteindelijk viel het weer mee, even een squishy geluid omdat hij langs het kraakbeen ging ofzo. Nu heb ik af en toe de pijn van een neushaar die eruit wordt getrokken ofzo en alsof iemand me op mijn neus heeft gestompt. Oh en ik moet hem opklappen morgen maar volgens mij heeft ze hem niet ver genoeg open gebogen.
Dus dan moet ik morgen maar weer langs als ik hem zelf niet open krijg, zucht.
__________________
.
Oud 09-05-2007, 18:19
Verwijderd
ik deed op mijn werk altijd een gewoon oorbelknopje erin, zonder sluiting. met een heel klein plat figuurtje zodat het amper opviel. zoiets dus:


na het werken deed ik dan weer gauw het normale dikkere staafje erin, als ik daar te lang mee wachtte ging dat te moeilijk. je kan dan denk ik ook zo'n plastic labretstaafje zonder bolletje gebruiken, blijft wel zitten en lijkt me makkelijker omdat ze dezelfde dikte hebben. is ook minder opvallend dan met doorzichtige bolletjes erop. zo een en dan op de kop erin:
Oud 09-05-2007, 18:26
BJöRN13
Avatar van BJöRN13
BJöRN13 is offline
Citaat:
*oma* schreef op 09-05-2007 @ 13:10 :
Een vraagje:

een vriendin van mij heeft gisteren een tattoo op haar voet laten zetten, nu vraagt ze zich af of ze hier een sterielgaasje over kan dragen ipv doorzichtig plasticfolie.
normaal gesproken plak je een tattoo niet opnieuw af nadat je het eerste "verbandje" eraf haalt, maar misschien dat dat bij een voet moet. Bij twijfel ff shop bellen, is 1 minuut werk.
Oud 09-05-2007, 18:48
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Ik denk er over om een witte tattoo te nemen, ik las het ergens op het forum aan het begin van de maand.
__________________
Golddigger
Oud 09-05-2007, 20:16
Sooz
Avatar van Sooz
Sooz is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 09-05-2007 @ 18:08 :
Als ik het niet vergeet neem ik hem zondag wel mee (of ze,ik heb er 2 natuurlijk)
O maar ik bedoel van dat je hem in hebt, hoe dat eruit ziet..
__________________
You know. It's like.. technology against.. horses.
Oud 09-05-2007, 20:38
Verwijderd
Citaat:
BJöRN13 schreef op 09-05-2007 @ 18:26 :
normaal gesproken plak je een tattoo niet opnieuw af nadat je het eerste "verbandje" eraf haalt, maar misschien dat dat bij een voet moet. Bij twijfel ff shop bellen, is 1 minuut werk.

mijn shop adviseert 4 dagen ingepakt laten en ik vind dat ook enorm fijn helen.
Oud 09-05-2007, 20:47
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Danique schreef op 09-05-2007 @ 20:38 :
mijn shop adviseert 4 dagen ingepakt laten en ik vind dat ook enorm fijn helen.
Ik doe tegenwoordig 2, dan is het wondvocht wel weg.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 09-05-2007, 20:52
Verwijderd
Klopt, maar als ik elke dag moet werken dan vind ik het nog wel handig als er folie omheen zit. Want die bepanthen of calendula zalf is zo vettig en dat is vies met je kleding. Na 4 dagen stop ik met bepanthen en dan gebruik ik gewoon bodylotion en dat is niet zo vettig dus dan kan ik wel zonder folie.
Oud 09-05-2007, 23:25
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Sooz schreef op 09-05-2007 @ 20:16 :
O maar ik bedoel van dat je hem in hebt, hoe dat eruit ziet..
Hm ze heeft m niet meer.. maar als ik m laat zetten wil ik wel voorbeeld zijn
__________________
look back and laugh
Ads door Google
Oud 10-05-2007, 11:17
drezzz
Avatar van drezzz
drezzz is offline
Ik doe het echt niet langer dan 2 uur. Maar je voet is wel anders, omdat dat bijna niet lucht, het beste is ook om slippers aan te houden, de eerste week. Ik had dat eigenwijs lekker niet gedaan de eerste keer, was m'n halve tattoo weg na het genezen!
__________________
www.doubledtattoo.nl
Oud 10-05-2007, 11:38
Leineh.
Avatar van Leineh.
Leineh. is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 09-05-2007 @ 15:14 :
Nou.. de ene heb ik bijna 2, de andere bijna een jaar. Best lang, toch
Oke, dan gaat de tijd gewoon enorm snel. Maar ik vind ze nog wel cute.

Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 09-05-2007 @ 11:51 :
Weet je ook wanneer je je vert. labret er voor het eerst langer dan een dag uit kon laten? Toen ik mijn gewone labret drie maanden had en hem er een nacht uitliet was het gaatje al zo ver dichtgegroeid dat ik er niks meer doorheen kreeg.
Nee ik weet het niet precies, omdat ik het eerste jaar eigenlijk nooit een reden had om hem eruit te halen. Maar ik schat zo na een half jaar ongeveer?
Oud 10-05-2007, 11:55
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Sooz schreef op 09-05-2007 @ 20:16 :
O maar ik bedoel van dat je hem in hebt, hoe dat eruit ziet..
Oh ja tuurlijk, ja ik heb wel foto's ervan.

Check check:

__________________
.
Oud 10-05-2007, 12:03
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik heb een tijdje geleden een daith laten zetten, maar nu ziet hij er ontstoken uit en doet hij pijn. Er zitten wat rood/geelachtige korstjes rond de gaatjes (wat ik zelf overigens niet kan zien want er zit zeg maar een flapje in de weg) en de huid eromheen is rood.

Ik heb wel speciaal schoonmaakspul maar dat mag ik niet iedere dag gebruiken omdat het te heftig is.

Moet ik hem er maar uithalen, of is er iets waarmee de ontsteking waarschijnlijk overgaat?

Alvast bedankt..
__________________
Krebs

Laatst gewijzigd op 10-05-2007 om 12:06.
Oud 10-05-2007, 12:10
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Zoals altijd het antwoord is:
je mag een piercing er niet uithalen als hij erg ontstoken is.
Ga terug naar je/de dichtbijzijnste piercer voor advies.
__________________
.
Oud 10-05-2007, 12:29
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
Maanmeisje schreef op 10-05-2007 @ 12:03 :
Ik heb een tijdje geleden een daith laten zetten, maar nu ziet hij er ontstoken uit en doet hij pijn. Er zitten wat rood/geelachtige korstjes rond de gaatjes (wat ik zelf overigens niet kan zien want er zit zeg maar een flapje in de weg) en de huid eromheen is rood.

Ik heb wel speciaal schoonmaakspul maar dat mag ik niet iedere dag gebruiken omdat het te heftig is.

Moet ik hem er maar uithalen, of is er iets waarmee de ontsteking waarschijnlijk overgaat?

Alvast bedankt..
die lijkt me NIET ontstoken als ik je verhaal zo lees. De gele korstjes zijn opgedroogd wondvocht.

Onstoken is ie pas als ie dik is, pust en constant pijn doet.

Laatst gewijzigd op 10-05-2007 om 17:05.
Oud 10-05-2007, 12:51
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
drezzz schreef op 10-05-2007 @ 11:17 :
Ik doe het echt niet langer dan 2 uur. Maar je voet is wel anders, omdat dat bijna niet lucht, het beste is ook om slippers aan te houden, de eerste week. Ik had dat eigenwijs lekker niet gedaan de eerste keer, was m'n halve tattoo weg na het genezen!
Echt waar? Maar goed dat ik altijd ballerina's draag, haha.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 10-05-2007, 16:21
Lady_Dragonfire
Avatar van Lady_Dragonfire
Lady_Dragonfire is offline
Ik wil graag een helix-piercing laten zetten, maar ik heb een paar vraagjes.
- hoeveel kost het ongeveer?
- doet het piercen ervan zeer?
- hoe snel geneest het?
- zijn er dingen die je niet mag/kan doen als je zo'n piercing hebt?

alvast bedankt!

L_D
__________________
...
Oud 10-05-2007, 18:46
Verwijderd
Ik heb van 12 tot 18 in de shop gezeten omdat de tattoeerder 2 uur te laat was
Wel 3 uurtjes kunnen werken en nu heb ik alle shading erop.. Helaas niet de raaf af kunnen maken wat ik eigenlijk wilde Maar hij merkte dat ik het niet langer meer ging trekken ofzo.. oke. Was ook wel blij eigenlijk dat we gingen stoppen maar die raaf moet gvd af!

Foto
Foto van hiervoor.
Ook zei hij dat hij altijd 4 dagen folie adviseerde maar nu heeft hij dat veranderd in 1 dag. Ik ga het toch gewoon een aantal dagen doen want ik moet wel met mn werkkleding, dat schuurt en weet ik het. Niet 4 dagen 24/7 natuurlijk, alleen op werk.

Laatst gewijzigd op 10-05-2007 om 21:50.
Oud 11-05-2007, 12:07
flipkip
Avatar van flipkip
flipkip is offline
Nog 11 dagen tot men innerlip tattoo

Iemand hier die ook al zo een heeft laten zetten en zijn/haar ervaring met het laten plaatsen wil delen?
__________________
Zelfverzekerheid is dat heerlijke, rustige gevoel dat je hebt voordat je plat op je gezicht valt.
Oud 11-05-2007, 12:18
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
flipkip schreef op 11-05-2007 @ 12:07 :
Nog 11 dagen tot men innerlip tattoo

Iemand hier die ook al zo een heeft laten zetten en zijn/haar ervaring met het laten plaatsen wil delen?
omg daarmee loop je echt voor gek
Oud 11-05-2007, 12:21
flipkip
Avatar van flipkip
flipkip is offline
Citaat:
llell schreef op 11-05-2007 @ 12:18 :
omg daarmee loop je echt voor gek
Het lijkt me nochtans dat je een tattoo aan de binnenkant van je mond niet zo direct kan zien.
Bedankt voor je nuttige reactie.
__________________
Zelfverzekerheid is dat heerlijke, rustige gevoel dat je hebt voordat je plat op je gezicht valt.
Oud 11-05-2007, 16:14
llell
Avatar van llell
llell is offline
Citaat:
flipkip schreef op 11-05-2007 @ 12:21 :
Het lijkt me nochtans dat je een tattoo aan de binnenkant van je mond niet zo direct kan zien.
Bedankt voor je nuttige reactie.
juist daarom. En omdat ze nooit scherp zijn.

geen probleem!
Oud 11-05-2007, 16:23
flipkip
Avatar van flipkip
flipkip is offline
Citaat:
llell schreef op 11-05-2007 @ 16:14 :
juist daarom. En omdat ze nooit scherp zijn.

geen probleem!
Ik snap niet wat je zo lomp vindt aan een tattoo zetten waar je alleen zelf van weet en de rest niet. En aangezien de rest het niet ziet, kan ik ook niet voor gek lopen zoals jij beweert. Op bmezine vind je trouwens genoeg foto's met netjes afgewerkte letters, van gewone blokletters tot gothisch-achtig schrift. Je moet gewoon een artist kiezen die er al genoeg ervaring mee heeft en goed is met de losse hand.

Als je nog iets toe te voegen hebt behalve je persoonlijke afkeuring, laat het me weten.
__________________
Zelfverzekerheid is dat heerlijke, rustige gevoel dat je hebt voordat je plat op je gezicht valt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Lifestyle Neuspiercing
Verwijderd
4 30-06-2007 16:23
Lifestyle wie heeft een tongpiercing, ff lezen
Silver_Rose
9 25-09-2006 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11.